paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX10-R 2008
 
3.10.2007 v 21:41
Pokud nekdo znate info o vykonu hmotnosti, prosim uvadejte.
Zatim jsem zjistil: vykon 170k na zadnim kole
komprese 13:1. /Puvodne se uvadelo 12.7:1, ale soudruzi to nejak upravili :P /

Kawasaki ZX10-R 2008

10.12.2007 v 02:31 | Nahoru | #121
Co kecas? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

10.12.2007 v 18:34 | Nahoru | #122

zx10er píše: Bubrak ZX10R>Tak z tech poměrů vyplývá, ze by honda skutecne mohla být na 166Kg.
Ale zase tam nevychazi pomer pro yamahu.


Přitom ale ve stejný větě píšou, že shodila 4kg (z 203 na 199 kg). Pokud by byla pravda těch 166kg suchý váhy, tak by mě fakt zajímalo kde je nacpaných těch 6kg náplní navíc, protože třeba nádrž mají oba modely skoro stejnou a to 18l '07 vs 17,7l '08 včetně rezevy :rolleyes:

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

10.12.2007 v 20:52 | Nahoru | #123
Wolf Zed>Proste je to blud, v tom clanku s tema vykonovejma hmotnostma jsou nepřesní. To, že to vyšlo na 166Kg neznamena, ze to 166Kg skutečně má.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

10.12.2007 v 21:12 | Nahoru | #124
Bubrak ZX10R>>
GSXR bude uz s naporem, dycky to tak bylo, treba srovnavaky na Dynu ukazovaly vzdy nejvic u ZX10 (edit: na zadnim kole bez naporu) a to mela 06 treba tech 184 a GSXR 178. Navic na tech poslednich odkazech s vykonem ZX10 bylo srovnani pomeru vykon/vaha a ZX10 byla na tom nejlip. [/quote]
GSX-R neuváděla nikdy výkon s náporovým sáním! Když vemu, že K7/8 má 185 kobyl a váhu 172 suchou, a Kawa dost stloustla na 179kg se 188 kobylama, tak poměr váha výkon si každý přepočítá sám, že jo... ;)

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

10.12.2007 v 22:19 | Nahoru | #125
Flyer>185 je s náporem!
Aspon to tvrdí tvůrce clanku zde o k7 a ja si to taky myslim.
Vem si dyno.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

10.12.2007 v 22:25 | Nahoru | #126
Je to bez náporu!!! Suzuki nikdy a nikde neuvedla, že je to s náporem, to samé kawa až do modelu 08! A že by měla Suzuki míň koní s náporem než Kawasaki bez náporu je blbost úplná...!

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

10.12.2007 v 22:30 | Nahoru | #127
Flyer>>
Kawa uváděla v reklamách v roce 2004 184 koní s náporem.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

10.12.2007 v 22:32 | Nahoru | #128
Tak to jsem nevěděl, Suzuki to ale neuváděla nikdy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

10.12.2007 v 23:57 | Nahoru | #129
Flyer>Suzuki uvadi 185 kawa model 06 175 a dyno maj stejne!
Tak jak to vysvětlíš?? Asi proto, protože kawa ma s náporem 185 a suzuki taky!
Uz to konečně pochop.
kawa 08 je uplne neco jineho skokově zvýšenej výkon. Treba suzuki k9 bude kompletně předělana a bude mít taky vetsi vykon.

Kawasaki ZX10-R 2008

11.12.2007 v 12:02 | Nahoru | #130
Bavime se s tim clovekem z Kawasaki /Michal/ uz jakou dobu, ale porad nekatualizovali svuj web. Bud se bavime s nekym, kdo si na pracovnika kawy hraje nebo opravdu vše ignorují.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

11.12.2007 v 14:11 | Nahoru | #131
Dělá v kawě věř mi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

11.12.2007 v 14:16 | Nahoru | #132
Birtus>>
Takze b) je spravne, v kawe vse ignoruji. :D

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

11.12.2007 v 17:34 | Nahoru | #133
Bubrak ZX10R>No mě je to celkem jedno"Nikdy nekončícího zátahu" se asi už nezbavíme"
Potřeboval bych ale nutně aby vysmahli ceny, už musim pomalu objednávat z USA nebo od nich.
Nechci popíjet v březnu kafíčko na zahrádce - jako vloni - v březnu bylo teplo, a poslouchat motkaře jak to točej a točej a já budu furt jenom točit vočima na netu kdy mi to přivezou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

11.12.2007 v 21:10 | Nahoru | #134

zx10er píše: Flyer>Suzuki uvadi 185 kawa model 06 175 a dyno maj stejne!
Tak jak to vysvětlíš?? Asi proto, protože kawa ma s náporem 185 a suzuki taky!
Uz to konečně pochop.
kawa 08 je uplne neco jineho skokově zvýšenej výkon. Treba suzuki k9 bude kompletně předělana a bude mít taky vetsi vykon.


Ty to pochop Suzuki je bez náporu!!! V roce 06 měla Suzuki kobyl 178, bez náporu!!! A je známo, že K8 sice šest kilo nabrala ale taky o sedm kobyl posílila! Ale ne s náporem!!! Když si tak chytrý, tak mi najdi někde nějaký důkaz, že to je výkon s náporovým sáním...??? :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

11.12.2007 v 21:22 | Nahoru | #135
Flyer>Ty "chytrý" chce to klid a nohy v teple :P
Psali to zde: http://motorkari.cz...6&akce=komentare
druhej od spoda.

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

11.12.2007 v 21:28 | Nahoru | #136
Flyer>A jak vysvetslíš, že 175k kawa a 185k suzuki mají na DYNU téměř stejný výkon?
Buď, suza uvadí výkon s náporem nebo pěkně lže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

11.12.2007 v 21:41 | Nahoru | #137

zx10er píše: Flyer>Ty "chytrý" chce to klid a nohy v teple :P
Psali to zde: http://motorkari.cz...6&akce=komentare
druhej od spoda.


A to je jako co? Chytračíš tady jedině ty a přitom nemáš argumenty, najdi něco lepšího, ty tvoje bláboly tam nic nedokazují!!! Tady máš test K7, není tam jediná zmínka o výkonu s náporovým sáním http://www.motorkar...0000004486&aks=1 trošku podivné, že by se v takovém testu o tom nezmínili!!!
U kawasaki to prezentují, zcela jasně!

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

11.12.2007 v 23:33 | Nahoru | #138
Flyer: Daval sem sem srovnavaky vsech litru 06 na Dynu, bez naporu na zadnim kole a ZX10 mela nejvetsi vykon. Uz jsem to psal. GSXR ma proste bez naporu mensi vykon, nez ma ZX10 tech 175.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 02:57 | Nahoru | #139
Flyer: tady je prakticky to same

http://www.motorcycl...com/performancedata/

najdi si tam ZX10R 06 a K5-6, ZX10 ma vetsi vykon (je to zadni kolo bez naporu), zhruba to odpovida rozdilu 184 vs 178 s naporem u techto moto. Pokud by mela K5-6 178 bez naporu a ZX10 175 bez naporu, tak by to bylo preci opacne. U K7 si nejsem jisty, ale proc by to uvadela Suzuka najednou jinak.

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 10:42 | Nahoru | #140
Flyer>Ohanis se tady tim clankem k k7 na motorkařích.cz. Ten muj odkaz v komentarich je od autora tohoto clanku - dokonce prepsal muj komentar - a ten autor pouzde doplnil muj dotaz zda s RAM ci bez odpovědí: je to s RAM.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 10:45 | Nahoru | #141
Bubrak ZX10R>>
Prosim te kam jis to daval ty srvonavaky? Ty původní

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 11:03 | Nahoru | #142
zx10er>>
Prosim te kam jis to daval ty srvonavaky? Ty původní [/quote]
Zkusim to najit.... vydrz. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 13:07 | Nahoru | #143

Bubrak ZX10R píše: Flyer: tady je prakticky to same

http://www.motorcycl...com/performancedata/

najdi si tam ZX10R 06 a K5-6, ZX10 ma vetsi vykon (je to zadni kolo bez naporu), zhruba to odpovida rozdilu 184 vs 178 s naporem u techto moto. Pokud by mela K5-6 178 bez naporu a ZX10 175 bez naporu, tak by to bylo preci opacne. U K7 si nejsem jisty, ale proc by to uvadela Suzuka najednou jinak.


Suzuki uvádí výkon na motoru bez náporu nikoliv na zadním kole! Pokud by uváděla kawa na zadním kole s náporem tak ty hodnoty 178/175 mohou odpovídat, na motoru by pak měla mít kawa o něco víc!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 14:30 | Nahoru | #144

Flyer píše: [quote=Bubrak ZX10R]Flyer: tady je prakticky to same

http://www.motorcycl...com/performancedata/

najdi si tam ZX10R 06 a K5-6, ZX10 ma vetsi vykon (je to zadni kolo bez naporu), zhruba to odpovida rozdilu 184 vs 178 s naporem u techto moto. Pokud by mela K5-6 178 bez naporu a ZX10 175 bez naporu, tak by to bylo preci opacne. U K7 si nejsem jisty, ale proc by to uvadela Suzuka najednou jinak.


Suzuki uvádí výkon na motoru bez náporu nikoliv na zadním kole! Pokud by uváděla kawa na zadním kole s náporem tak ty hodnoty 178/175 mohou odpovídat, na motoru by pak měla mít kawa o něco víc! [/quote]
To uz je jak u blbejch. *no* Precti si to znovu co sem napsal. Hodnoty na zadnim kole sou na tom odkazu, da se to pochopit? ZX10 ma vic, ackoliv by BEZ NAPORU NA MOTORU mela mit min (NEZ SUZUKI BEZ NAPORU NA MOTORU), POKUD BY SUZUKA UVADELA 178 KONI BEZ NAPORU. Coz je v rozporu se zmerenym vykonem na zadnim kole tech stroju.

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 14:39 | Nahoru | #145
Bubrak ZX10R>Někdo komu došli argumenty holt argumentuje dál třebe, že 1+1=3 :puke:
To je asi pripad našeho zastánce "Suzuki"

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 15:09 | Nahoru | #146
A jste si jistí, že těch 184 má Kawa ZX10 06/07 s náporem...? Já si myslím, že to je výkon na motoru bez náporu! Pak by to všechno sedělo! http://www.motorkar...0000003567&aks=1
v tomto článku o tom taky nic nepíšou!

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 16:03 | Nahoru | #147

Flyer píše: A jste si jistí, že těch 184 má Kawa ZX10 06/07 s náporem...? Já si myslím, že to je výkon na motoru bez náporu! Pak by to všechno sedělo! http://www.motorkar...0000003567&aks=1
v tomto článku o tom taky nic nepíšou!


Ano, naprosto. Kawa uvadi 175 koni bez naporu, 184 koni s naporem (rv 04-07). Na motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 16:42 | Nahoru | #148
Flyer>Ahoj kolego, tak konečně snad budeme diskutovat a ne se hadat.
tady jed odakz na vykon z uk. webu - je to uplne stejnej anglickej web jako nemeckej se 100 procentními informacemi.
http://www.kawasaki....=3400D20BEE0&S=4
Tam je 175/184 jasne videt.
Chtelo by to asi napsat email do suzuki buď do česka nebo do UK ať nám jasně odpoví.
No nic, jakou máš motorku? nebo na jakou se chystáš?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 16:45 | Nahoru | #149
Kawu? Nebrat..... :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

12.12.2007 v 16:46 | Nahoru | #150
BK>co je to za skřeky :marod: :puke: ??
Kdyžtak napiš alespoň proč. Jezdil jsi na obou motorkách, můžeš konkretně sdělit v čem je lepší či horší?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist