Kdo z vás jede s nimi na cestu kolem světa ?
Kdo nestihnul tak tady jsou necenzurované díly
První díl.
Druhý díl.
Třetí díl.
Čtvrtý díl. (poslední)
Naposledy editováno 03.04.2014 19:19:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto cestou necestou - Kavkaz 2013
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto cestou necestou - Kavkaz 2013
Nebo si myslíš,že každý herec je takový,jaké dostává role??? Nemám o Zounarovi ani Liškovi moc dobré mínění,ale takový sliz a debil-to by snad ani nebylo možné P-H.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto cestou necestou - Kavkaz 2013
Petr-Huska píše: tricetsest> Nepotřebují je-od toho tam mají ten štáb
Nebo si myslíš,že každý herec je takový,jaké dostává role??? Nemám o Zounarovi ani Liškovi moc dobré mínění,ale takový sliz a debil-to by snad ani nebylo možné P-H.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto cestou necestou - Kavkaz 2013
Petr-Huska píše: Kov> ..že jo,viď? Ti by koukali,jak se jich zastávám-proti těm rolím,které hrajou... P-H.
já si kolego myslím, že jsi tentokrát úplně vedle. Tvůj omyl tu byl vysvětlen,opakovat se nebudu. Zkus se nad tím zamyslet.Co jiného by pro nás všechny mohlo být lepšího při dlouhých zimních večerech...když už nic jiného (všechny ty seriály), tak zábava či pro některé z nás inspirace.
1 reakcí na tento příspěvek Moto cestou necestou - Kavkaz 2013
1 reakcí na tento příspěvek Moto cestou necestou - Kavkaz 2013
1 reakcí na tento příspěvek Moto cestou necestou - Kavkaz 2013
1 reakcí na tento příspěvek Moto cestou necestou - Kavkaz 2013
klidně si myslim, že z toho mohly být ještě 2 díly. Doufám, že ta Amerika bude delší série
1 reakcí na tento příspěvek Moto cestou necestou - Kavkaz 2013
Musím říct, že po předchozích sériích, které byly opravdu o ničem (jak Bártu bodla včelička na poušti, upocenej tlusťoch Zounar a blbý kecy Blažka v Turecku) byla tahle nejlepší. Kolikrát jsem se dobře pobavil, krajina super. Révaj je sympoš! Liška taky. Škoda, že ten Egon byl takový - zádumčivý
Každopádně hodnotím kladně! Jen víc takových akcí. Na ty kluky na 4kolkách jsem taky čuměl! Borci! I ti dva Holanďani. Prostě paráda. Důkaz toho, že všechno jde, když se chce a kecy místních "znalců" jsou jen směšným závistivým pomlouváním... nemáš prachy, vydělej si je, nemáš čas, přestaň jím plýtvat na blbosti... a pak si takový výlet taky uděláš. Ber to jako inspiraci!
Filmařinu nebudu soudit, nejsem na to fundován. To, že to mohlo být delší, to asi jo. Ale rozhodně se těším na další sérii!
1 reakcí na tento příspěvek Moto cestou necestou - Kavkaz 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto cestou necestou - Kavkaz 2013
Darks píše: Kdo by chtěl tak tady jsou necenzurované díly
jak necenzurované?je tam víc než bylo v telce,nebo jen bez reklam?
1 reakcí na tento příspěvek Moto cestou necestou - Kavkaz 2013
2 reakcí na tento příspěvek Moto cestou necestou - Kavkaz 2013
díky za komentáře a poznatky. Každý názor užitečný, především ty negativní, aspoň víme na čem pilovat. Jsem režisérem a kameramanem M-C-N Kavkaz. Předchozí série dělal jiný štáb.
Jezdím na KTM 990 Adv. už řádku let po světě a točím lidi co jezdí s báglem za zadkem. Bez potřeby publicity. Borce co se mlátí na ukrajině v bahně, v Iránu, Africe, Indii. Prostě všude, kam se je člověk schopnej dohrabat s omezeným rozpočtem a pokud možno po vlastní ose. To jen tak na úvod, aby bylo jasný že vím co skalním příznivcům "motocestování" na pořadu MCN chybí. Mě to tam chybí taky.
Tenhle pořad je jinak nastavenej. Není primárně až tak pro motorkáře. Je to masovka pro běžného diváka. Koneckonců ani hlavní protagonisté netvrdí, že jsou nejací supercestovatelé a motorkáři. Jsou to jen dva kluci co maji rádi svoje motorky (ano mašiny jsou jejich a koupili si je za svoje - jen pro pořádek. Že jsou to BMW, no to se holt nedá nic dělat) a maji to štěstí že jsou taky známí herci, takže se při tom točí seriál. KOneckonců televize to kupuje na základě jejich tváří, nikoli na základě motorek. Smutný, ale je to tak.
Celý to dělaj zadarmo, bez honoráře, produkce platí jídlo a benzín. Tím to končí. Doprovodný štáb tvoří kameraman, já a řidič doprovodného auta, který je zároveň fotograf a PR manager. To znamená že každý večer cpe info na iDnes, facebook a všem sponzorům posílá reporty. Pěkná pakárna. Natáčení, i když nesrovnatelně profesionálnější, než to děláme na našich soukromých cestách, je velmi punkové. Nemáme žádně komunikace, prostě se jede a chytají se záběry z okénka auta, nebo podle situace okoukneme co je před náma a v blesku organizujeme záběr. Maximum je stativ, když se stihne postavit. Podmínky jsou opravdu naprosto minimalistické. Spí se pod stanem, kde se zrovna něco najde, jí se s místňákama podél cesty, stejně jakto sami znáte. Žádný primadony se nekonají. V Gruzii nám ze tří kamer vydržela jen jedna. To jen pro představu že to není žádná limonáda. Auto je našlapaný po střechu technikou, veze nějaký minimální zásoby benzínu, jídla. Kluci si vezou všechny osobní věci na motorkách. Stany, spacáky, vařiče, prostě všechno.
Pravdou je že nevybíráme žádné extrémy ani riskantní úseky, jednak to není účelem, jednak na to není čas a je to zkátka jiný než když jedu sám za sebe. Tam si za sebe rozhoduju sám a sám zvažuju riziko.
Co se týká humoru Pavla a Honzy. Oni jsou takoví. Nehrají, nepřipravují se, prostě to tam takhle sází od pasu. Chápu že to nemusí být šálek kávy pro každého, tak to prostě je. Záměrně se je snažím "nerežírovat", což znamená mít kameru zapnutou 18 hodin denně (daní za skutečnou relalitu je někdy horší srozumitelnost, nebo neostrý záběr). To co vidíte jsou skuteční Liška a Révai.
Nechci aby to tu znělo jako obhajoba projektu, před tím než sem se k poslední sérii dostal byl jsem sám poměrně nekompromisním kritikem MCN. Ale bylo to do jisté míry dáno právě neznalostí faktů a dohad, jak že to ty hvězdy na cestách mají. Nejede se v žádných nesmyslných rozpočtech, v žádném luxusu s karavanem za zadkem, s žádným obrovským štábem. Jede se finančně na dřeň na hranici (a někdy pod - mimochodem s méně než polovičním produkčním rozpočtem než maji třeba trabanti, kterým obrovsky fandím!) nákladů, na vlastních strojích, v čase vlastní dovolené. Natáčí se za letu, jen s tím rozdílem, že starou profi technikou a s lidma, kteří jsou profíci. Tolik fakta.
Příští rok můžete očekávat o dva díly víc, tedy 6 čtyřicetiminutových dílů. Tentokrát jižní amerika. Plán cesty se momentálně ladí (ve spolupráci s Igorem Brezovarem), stejně jako technika, motorky... Je to finančně nesrovnateně náročnější, stejně tak organizačně. Takže spoustu věcí bude jinak. Ale to nemění nic na tom, že formát zůstává stený. Věřím že natočíme ještě malebnější a zajímavější záběry. Doufám že motorkáři tam budou mít víc motorek, fanynky víc svých hvězd a cestovatelé se neurazí, že neděláme adventure cestopis. Ale už teď můžu slíbit jedno velké a zajímavé překvapení!
Tak ať vám to jezdí. HyneKTM
Naposledy editováno 11.09.2014 21:30:47