Tak jak jistě můj nadpis napovídá právě je to přesně 14 dní co jsem začal dělat svůj první řidičský průkaz tím tedy A.Jelikož jsem v této branži doslova úplný lajk což je pro mě hambou,ale doposud se spíš zajímám jakotožto budoucí autoelektrikář o automibly chápu a vím,že to je v podstatě stejné,ale přeci jenom jsme drobet někde jindy proto bych se na vás chtěl srdečně obrátit a poprosit o pomoct,radu či jen jakkoukoliv zkušenost ohledně mnou vybraných motorek kritika a zahzení mé volby jen a jen vítána.
Pomalu,ale jistě se blíží moje narozeniny tím dosažení plnuletosti přesněji 14.července mám za sebou nějaké 3 jízdy a říkal jsem si,že už by asi byla potřeba začít o nějaké té moto uvažovat.
Jak už jsem říkal dělám řidičák A takže jsem omezen 35 KW a zároveň jakožto student finanční částkou můj jakýsi limit končí někde u 43-45 tisíc..
Co jsem takhle koukal dost se mi zalíbily v danné cenové kategorii dvě mašiny a tím Kawasaki ER-5 a Suzuki CB 500 E.Kawasaki hlavně z důvodu,že právě zní mám tu čest v autškole a můžu si jí pochválit ze všech směrů co se týče ovladatelnosti dovolil bych říci zlatý střed a splňuje moje požadavky ve všech směrech.Hlavně co jsem na tyto oběd dvě mašiny četl recenze dost mě zaujali né jeden člověk je přirovnává k I OCTAVII 1,9 TDI autaři moct dobře ví o čem mluvím
Chtěl bych znát vaše názory co si o tětoch dvou moto myslíte popřípadně si při koupi dávat výhradně pozor jaký by byl ideální stav najetých KM popřípadně kde nelépe moto zakoupit,dále jak už jsem říkal jsem student akorád úspěšně po 2 ročníku tudíž si nemohu dovolit nějakého žrouta z rodiny s bohatým tatínkem také nejsem a jsem za to hrdý ! Takže co se týče spotřeby a servisu chci zkrtáka nějakou zlatou střední třídy která mě nesežere i s botama.
velice stručně v první řadě spolehlivou a když se člověk k tomu chová jak má dodržuje servisní intervaly bestarostnou mašinu.
Předem bych vám chtěl poděkovat za jakýkoliv názor odpověď a radu Děkuji Michal.
(Doufám,že téma či název nejsou nijak v rozporu z pravidli kdyby přeci jenom prosím o přivření očí )
JR.. píše: OlafCZ> Jenze Kubacech vypada na to, ze si musi brat batoh se zavazim, aby ho neodfouknul vitr, takze je mozny, ze se mu i GS zvedne.
To by mě v životě nenapadlo, ale něco na tom bejt může...
I když teda nevim, na GS jsem naposledy jel vloni, a příjde mi, a teď nechci, aby to znělo nějak namyšleně, že je strašně slaboučký a moc nejede. Ale už i Fazer mi přijde, že by mohl letět o dost víc...
Kubacech: s tim ostrůvkem znám, dovedu si představit. Udělal jsem něco podobnýho. V zimě. Večer, za tmy. Ve starym, slabym autě, kdy jsem předjížděl jiný starý, slabý auto a k tomu zrovna ucucával Jägera... Akorát mi teda auto nešlo na zadní, no...
Jinak co se týče řidičáku už mám úspěšně za sebou přesně zítra to bude jeden týden od úspěšného absolování takže ještě jeden týden :)
Vzhledem k vašim příspěvkům a hlavně radám jsem si stačil vytvořit svůj subjektivní názor na motorku Kawasaki Er-5 pro kterou jsem se rozhodlo a pevně věřím a doufám,že tato cesta bude tím správným směrem ..
Dnes máme za sebou s taťuldou dva inzeráty Libereckého kraje první ačkoli nečekaně Honda CB 500 velice so zestručním co se týče vizuelní stránky doslova nebe a dudy je vidět,že se stím majitel doslova vymazlil,ale po druhé stránce už jenom celkový stav a přístup v četně nediagnoostivatelného klepání hrůza a děs doslova a do písmene !!!
Druhá Kawasaki ER-5 příjemný seriózní pán za příznivou cenu celkový stav nikde nic neklape netluče,netěsní zkrátka z pocice lajka v pořádku a co se jízdy týče vzhledem k mé situaci respesktive řidičáku jelikož jsem ještě nucen týden čekat tak jsem poprosil zda by mě na tom pán nesvezl stím pokud nikce po cestě nepotkáme roháče budu řídit nazpátek a tak mi vašel vstříc můžu vám doslova říct,že jsem se skoro posral na to jak byl člověk zvyklej na autoškoláckej provoz :D Jízdou na zpět bych se asi musel stydět,ale vše je o zkušenostech.
Každopádně jidiné co se mi na této mašině nezdálo bylo těsnění pod ventilovým výkem který bylo ve střední části přesně mezi jednotlivými válci jakoby zamáčklé dovnitř stím,že bylo vidět do prostoru pod víkem byla to hned první věc co mě zarazila vizz obrázek a šipka .
[img]
A můj dotaz by byl směřován zda je to tak správně či to má být pán mi tvrdil,že jeho kamarádka má to samé a tak být má já jsem bohužel jiného názoru a je to jediná věc co mi brání v koupi motorku proto bych vác chtěl srdečně poprosit o vaše názory rady a o dostání ztoho čarovaného kruhu dle mě tam škvíra být neměla ačkoli tam je moto je plně pojízdná a nic to na jejjích vlastnostích nemění aspoň tak se na mě jevilo omlouvám se za horší pravopis píši ve spěchu doufám,že bude na první pohled zřejmé co myslím předem Děkuji smól
Takže říkám správně,že by to tak být nemělo ?
Neteče pán mě na tom protáh jeli jsme doslova jak hovado po jízdě ani známka oleje byla to hned první věc po které jsem se pídil.
Hned další věcí je narezlé uchycení k rámu,ale myslím pár minutek strávených s ocelákem a šmírglem a je jako nový. aspoň tedy mmá úvaha co si prosím mysltíte vy o celkovém stavu ?
[img]
FOTO
Předem Děkuji
S tím těsněním je to divné, mi pod víkemna GSu přiléhá všude, ale je staré a když tomu dám, tak tam ten olej vzlíná.
E: nedalo mi to a musel jsem se na to mrknout zdá se, že to tak má být, protože těsnění je uvnitř
Naposledy editováno 24.07.2013 07:29:19
http://www.motorkari...-cbf-500-545928.html