globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zakona v reklamacich...
 
24.4.2013 v 20:17
http://m.novinky.cz/...znu=ZOKNzhLRx59yRAIJ

myslite že je to dobry napad ? jak to bude v servisech ?


Naposledy editováno 24.04.2013 20:20:34
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

2.5.2013 v 07:29 | Nahoru | #121
Buni> Tak v tomto s tebou nesouhlasím. Záruka je dobrá věc a měla by fungovat. V případě absence záruky by nikdo neřešil kvalitu. I ten největší šmejd se vyrábí s cílem,aby aspoň tu záruku přežil.
Problém je totiž v tom,že ty nereklamuješ u výrobce,ale u prodejce. Ten by ti v případě absence záruky spíše záruku neuznal,protože on to nevyrobil.
Délka záruky je o.k.,problém je ten,že se záruky zneužívají. Hlavně tím,že se reklamují věci,co mají vadu ne výrobou,ale amortizací. A amortizace by do záruky spadat neměla. Mezi amortizací a vadou výroby je tenká hranice. Výrobce to vidí ze svého úhlu a zákazník taky.
No a pak ty podvody s fakturama. Proto osbně tvrdím,že by každý výrobek měl mít svůj záruční list,tak jak to bývalo,kdy prodejce je povinen ho při prodeji potvrdit a tímto záručákem by se uplatňovaly záruky. Prosté,jednoduché a přehledné.
Nové zákony do této problematiky vnesly chaos a tohoto chaosu využívají chytráci a vychcanci,bohužel v drtivé většině ze strany zákazníka,nikoliv firmy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

2.5.2013 v 20:32 | Nahoru | #122

Stana123 píše: A ještě k těm 14 dnům a mým důvodům, proč radši zboží vracím. Před časem jsem z eshopu koupil Sony repra 2+1 k TV. Už druhý den jsem si všiml, že v úzkém frekvenčním spektru jedna bedna slyšitelně rezonuje. Váhal jsem nad tím jestli to vrátit hned (vždyť přece takové bedny bych si z kameneho kšeftu - kdybych měl možnost je vyzkoušet - taky neodnesl). Jelikož to rezonovalo opravdu jen občas a jen v některých písničkách, říkal jsem si, že když se to zhorší budu to posléze reklamovat. Postupem času mě to začalo více a více štvát, tak jsem reklamoval. A výsledek? "Vámi popisovaná závada se neprojevila - reklamace zamítnuta". Takže teď mám doma repra, který sice jinak hrajou hezky, ale občas "zabzučí" a já si trochu vyčítám, že jsem je neposlal zpět v těch 14-ti dnech. A proto od této zkušenosti postupuji jak jsem popsal výše.



to seš teda pěkná trubka...
sám píšeš, že se to projevilo jen občas - tak jsi to měl dokladovat nějakým videozáznamem, aby věděli, jak a kdy se to projevuje... a byl by klid...

Změna zakona v reklamacich...

3.5.2013 v 04:26 | Nahoru | #123
tady me napada kaciřska myslenka, jako eshop na motorky... myslim tim nove motorky...pak by teprve byla sranda s vracenim zboži...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zakona v reklamacich...

3.5.2013 v 05:47 | Nahoru | #124
prackarr> A od kdy se počítá záruka? Třeba bojleru či pračky, od datumu prodeje? Či od datumu uvedení do provozu ?
Datum uvedení do provozu a připojení by měla potvrdit odborná firma. Protože z praxe vím,že třeba bojler se připojí ale razítko o jeho připojení se dává třeba až po půl roce.

Naposledy editováno 03.05.2013 05:50:52

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

3.5.2013 v 07:43 | Nahoru | #125

PEPAFJR píše: prackarr> A od kdy se počítá záruka? Třeba bojleru či pračky, od datumu prodeje? Či od datumu uvedení do provozu ?
Datum uvedení do provozu a připojení by měla potvrdit odborná firma. Protože z praxe vím,že třeba bojler se připojí ale razítko o jeho připojení se dává třeba až po půl roce.


Ano,vždy to bývalo tak,jak píšeš. A fungovalo to. Dneska bohužel změnama,co ti šašci v parlamentu udělali,většina výrobců zazítko zapojení neakceptuje,nebo ho akceptuje do určitého času od zakoupení. Tedy např. 1.4 koupíš boiler a musíš ho do 1.5 namontovat. Pokud ne,a budeš mít razítko montáže třeba 10.5,tak se záruka počítá od data prodeje. Osobně jsem pro to,aby u takových věcí začala záruka běžet až datem montáže,a dal bych na tu montáž cca 2-4 měsíce...

(reakce na) Změna zakona v reklamacich...

5.5.2013 v 11:05 | Nahoru | #126

vstan píše: to seš teda pěkná trubka...
sám píšeš, že se to projevilo jen občas - tak jsi to měl dokladovat nějakým videozáznamem, aby věděli, jak a kdy se to projevuje... a byl by klid...



Je úžasné, jaká je zde koncentrace moudrých všeználků...pořízený záznam nic nedokazuje. Vždy se dá říct, že původcem "bzučení" je zaznamové zařízení, popř. nekvalitní přehrávaná skladba. Ono je klidně možné, že se to při testování v servisu dle obvyklé metodiky neprojevilo. To se u občasně se projevujících závad stává. Měl jsem to prostě poslat zpět hned ve 14-ti denní lhůtě a byl by klid.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist