Téma: Už už?
 
5.3.2013 v 16:28
Zdravim lidi ;) tak jak jste na tom? využili jste už docela pěkného počasí a provětrali stroje? nebo jezdite i v zimě?
Já jsem ji zatim jen umyl, vyčistil, nastartoval a trochu se projel u nás po areálu a už se nemužu dočkat až si někam jen tak vyjedu... Ta zima mě neskutečně sere :

Na podzim sem jel asi 25km ve 4°C a teda řeknu Vám, Všechno v pohodě, jen letní kožené rukavice už byli trochu málo... Ke konci jsem ani nemohl skoro zmačknout spojku...

Ted jak je hezky jsou bohužel v práci :(

1 reakcí na tento příspěvek Už už?

31.3.2013 v 19:45 | Nahoru | #121
tak sem dal novou baterku, a altík dává cca 13,8V na volnoběh a 14.4V při zvýšených otáčkách. Tak snad to bude v pohodě

(reakce na) Už už?

1.4.2013 v 22:17 | Nahoru | #122

Spajwer píše: tak sem dal novou baterku, a altík dává cca 13,8V na volnoběh a 14.4V při zvýšených otáčkách. Tak snad to bude v pohodě



super, jak sám víš, altík dává naprosto správně...a pokud by to i tak zlobilo, napadá mě jedině regulátor nabíjení...kecám - tedy pokud jsi to měřil na kabelech u baterky, tak i regulátor je v poho, jinak by ti do těch kabelů šel leda tak prd...takže to bylo baterkou a musí to chodit...takže už jsi v poho...tiše závidím...

Naposledy editováno 02.04.2013 00:33:15

1 reakcí na tento příspěvek Už už?

2.4.2013 v 14:18 | Nahoru | #123
A ty máš co za problem? v zimě ti to nechce startovat? jak se to projevuje?

Dle toho co sem četl, nemaš problém v zapalovací cívce?

Naposledy editováno 02.04.2013 14:24:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už už?

2.4.2013 v 23:15 | Nahoru | #124

Spajwer píše: A ty máš co za problem? v zimě ti to nechce startovat? jak se to projevuje?

Dle toho co sem četl, nemaš problém v zapalovací cívce?



To netuším, ale typoval bych to snad taky na baterku...když je venku pod nulou, nechce chytit - když se to stalo poprvé asi v -5ti, tak naskočila, ale asi po minutě zdechla a už jsem ji nenatočil. Dal jsem ji v práci na halu a zjistil, že nepálí svíčka, tak jsem dal funglovku a chytla na první otočku startéru. Musel jsem ji dát zas ven a po dvou dnech stání při mínusových teplotách jsem ji zas nenatočil...další den bylo nad nulou a normálně chytla. Ale problémy mi dělá i za jízdy, kdy začne jakoby vynechávat a ztratím otáčky - to musím kolikrát sestoupat až na trojáka a dostat ji zas do otáček. Pak chvíli jede normál a pak zas začne škubat Mám za to, že to může být tou baterkou, měla by sice být kupovaná cca před půl druhým rokem, ale rok výroby je 2005, takže vlastně 8 let stará... Ještě mě napadl i předstih - občas mi střílí do výfuku

Naposledy editováno 04.04.2013 09:58:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už už?

3.4.2013 v 07:34 | Nahoru | #125
bartaklev> Miky můžu ti na zkoušku pokud chceš půjčit,případně dát tu mojí vyndanou,zatím jsem ji naplno nabil a mám jí ve sklepě jako náhradní,ať kdyžtak zbytečně rovnou nekupuješ novou baterku

(reakce na) Už už?

3.4.2013 v 10:59 | Nahoru | #126

luckyus píše: bartaklev> Miky můžu ti na zkoušku pokud chceš půjčit,případně dát tu mojí vyndanou,zatím jsem ji naplno nabil a mám jí ve sklepě jako náhradní,ať kdyžtak zbytečně rovnou nekupuješ novou baterku



Fífo díííky, zkusit to můžeme, jde jen o to, jestli mi tam sedne ;) Ale stejně Ti brnknu :P

Naposledy editováno 04.04.2013 09:55:32

1 reakcí na tento příspěvek Už už?

7.4.2013 v 21:12 | Nahoru | #127
Tak dnes poprvé v práci na motorce a zítra odpoledne budu lítat po Praze a budu si ještě nechávat proměřit dobíjení. to je zvláštní,z práce domů to mám 5 km a teď v garáži jsem kouknul na tacho a tam 25 km,jak já to dělám,to je těžká návikovka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už už?

7.4.2013 v 21:47 | Nahoru | #128

luckyus píše: Tak dnes poprvé v práci na motorce a zítra odpoledne budu lítat po Praze a budu si ještě nechávat proměřit dobíjení. to je zvláštní,z práce domů to mám 5 km a teď v garáži jsem kouknul na tacho a tam 25 km,jak já to dělám,to je těžká návikovka



...to se ještě pochopit dá, ale jak to dělám já, když dnes vyjedu naprosto v pohodě a při návratu mám rozbitý sklíčka na LP a LZ blinkru a zlomenou páku spojky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už už?

7.4.2013 v 23:20 | Nahoru | #129

bartaklev píše: ...to se ještě pochopit dá, ale jak to dělám já, když dnes vyjedu naprosto v pohodě a při návratu mám rozbitý sklíčka na LP a LZ blinkru a zlomenou páku spojky


Ajaj, co se stalo?

(reakce na) Už už?

8.4.2013 v 09:16 | Nahoru | #130
Eddie75> ale Miky nám to včera pokřtil na kruháči,holt ještě zima na to aby se udržela pneumatika na asfaltu,to mě to teprve čeká,tak se jen modlím,abych to měl co nejdřív a v co nejmenší rychlosti,Miky držím palce ať to stojí co nejmíň a ať se ti loket co nejdřív zacelí a tiše ti závidím-malá rychlost,malá škoda

2 reakcí na tento příspěvek Už už?

8.4.2013 v 12:30 | Nahoru | #131
Já "odmaturoval" loni v březnu, ženská mě na kruháči (Kunratická spojka X U Kunratického lesa X Na jelenách...) srazila ze skútru. Naštěstí jsem to "dobře" koupil z boku, takže jsem se jen proletěl vzduchem. Jak já byl tehdy rád, že jsem sice vypadal na tom skútru jak kosmonaut, ale měl dobrý hadry...
Doufám, že už se to počasí snad umoudří, hlavně ve středu, kdy jsem objednanej na servis...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už už?

9.4.2013 v 08:09 | Nahoru | #132
Vlastně nevím jestli se to počítá,ale kdysi jsem šel k zemi dvakrát jako spolujezdec,jednou na mustangu když vzal brácha moc za předek a kousli se vidle tak kotrmelec i s mustangem přes přední a pak jako spolujezdec na simsonu,když nám v 50 nedal přednost důchodce s embéčkem a podle svědků jsem dal ve vzduchu 5 salt a dalších 10 metrů po zemi s kanystrem benzínu v ruce,ještě že doveda nezastavil o metr dřív,takhle jsem mu na embuchu šel přes motor,jinak bych se mu podíval hlavou do auta a to samozřejmě bez kokosáku(tehdy ještě nemusel být u spolujezdce),fuj fuj.Jo a včera krásnejch 50 km,a hlavně jsem si dofoukl ty zle podhuštěný gumy,hned se jede lépe a neplave to

Naposledy editováno 09.04.2013 08:10:58

(reakce na) Už už?

9.4.2013 v 23:10 | Nahoru | #133

Eddie75 píše: Ajaj, co se stalo?



...se ani neptej...jsem zkrátka blb a nějak mi nedocvaklo, že zem je ještě jaksi promrzlá... No a stačil větší náklon než bylo zdrávo na kruháči před Postřižínem (od Obříství) a ta moje potvora zřejmě usoudila, že po té projížďce bychom si mohli odpočinout a chvilku si poležet... Ale díky malé rychlosti (mezi 20-30 kiláky) to odnesly jen sklíčka levých blinkrů, páka spojky a levý loket kombošky malým trhanečkem jedné vrstvy kůže, takže není ani skrz (natrhla se vlastně jen taková rádoby nášivka a stačí jen podlepit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už už?

9.4.2013 v 23:23 | Nahoru | #134

Eddie75 píše: Já "odmaturoval" loni v březnu, ženská mě na kruháči (Kunratická spojka X U Kunratického lesa X Na jelenách...) srazila ze skútru. Naštěstí jsem to "dobře" koupil z boku, takže jsem se jen proletěl vzduchem. Jak já byl tehdy rád, že jsem sice vypadal na tom skútru jak kosmonaut, ale měl dobrý hadry...
Doufám, že už se to počasí snad umoudří, hlavně ve středu, kdy jsem objednanej na servis...



...něco podobného taky znám - na jedné křižovatce pod Budějárnou mi ženská při odbočování vlevo nedala přednost jako protijedoucímu...naštěstí jsem to stačil ubrzdit a šofér osobáku jedoucího za mnou taky... jinak s těmi hadry s Tebou 100% souhlasím, proto na "jen" dváce používám výbavu jak na 6kilo ...rozhodně se to vyplácí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už už?

9.4.2013 v 23:29 | Nahoru | #135

luckyus píše: Vlastně nevím jestli se to počítá,ale kdysi jsem šel k zemi dvakrát jako spolujezdec,jednou na mustangu když vzal brácha moc za předek a kousli se vidle tak kotrmelec i s mustangem přes přední a pak jako spolujezdec na simsonu,když nám v 50 nedal přednost důchodce s embéčkem a podle svědků jsem dal ve vzduchu 5 salt a dalších 10 metrů po zemi s kanystrem benzínu v ruce,ještě že doveda nezastavil o metr dřív,takhle jsem mu na embuchu šel přes motor,jinak bych se mu podíval hlavou do auta a to samozřejmě bez kokosáku(tehdy ještě nemusel být u spolujezdce),fuj fuj.Jo a včera krásnejch 50 km,a hlavně jsem si dofoukl ty zle podhuštěný gumy,hned se jede lépe a neplave to



Já - coby puberťák 2x položil Mustanga v oblouku u radotínský cementárky takže stručně řečeno: byl jsi na zemi??? Byl - zkušenosti do budoucna jsi posbíral, takže se to počítá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už už?

10.4.2013 v 08:02 | Nahoru | #136
bartaklev> tak super,to byli dvě takový horší akce,to co jsem párkrát položil fichtla a dvěapůli panelku,to ani nepočítám,to jsem vždy skoro stál

(reakce na) Už už?

10.4.2013 v 08:04 | Nahoru | #137

bartaklev píše: ...něco podobného taky znám - na jedné křižovatce pod Budějárnou mi ženská při odbočování vlevo nedala přednost jako protijedoucímu...naštěstí jsem to stačil ubrzdit a šofér osobáku jedoucího za mnou taky... jinak s těmi hadry s Tebou 100% souhlasím, proto na "jen" dváce používám výbavu jak na 6kilo ...rozhodně se to vyplácí


Co se týče ženskejch jako protijedoucích, co mi maj dát přednost, tak už nikomu nevěřím. Jednou mě takhle asi osvítil Duch svatý a stál jsem, přestože ženská v protijedoucím Matizu blikala doleva (měli jsme se minout). No, hodně daleko bych letěl, kdybych do té křižovatky vjel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už už?

10.4.2013 v 08:05 | Nahoru | #138

luckyus píše: bartaklev> tak super,to byli dvě takový horší akce,to co jsem párkrát položil fichtla a dvěapůli panelku,to ani nepočítám,to jsem vždy skoro stál


Jasně, taky jsem se dvakrát vyválel s fichtlem kdesi v lese, ale to se nepočítá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už už?

10.4.2013 v 10:20 | Nahoru | #139

Eddie75 píše: Jasně, taky jsem se dvakrát vyválel s fichtlem kdesi v lese, ale to se nepočítá...



...no - možná jak se to vezme...pokud jsi nezapadl do přímo do mechu jak Křemílek s Vochomůrkou a svým hřbetem obrousil pár stromových kořenů, tak to taky nemuselo být nic příjemného...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už už?

10.4.2013 v 13:36 | Nahoru | #140

bartaklev píše: ...no - možná jak se to vezme...pokud jsi nezapadl do přímo do mechu jak Křemílek s Vochomůrkou a svým hřbetem obrousil pár stromových kořenů, tak to taky nemuselo být nic příjemného...


Prašná a kamenitá lesní/polní cesta. Jednou to byl příliš rychlý průjezd zatáčkou se spolujezdkyní ukončený částečně v příkopě, podruhé chvilka kochání se krajinou... no a najednou jsem byl na zemi, netuším jak. Nic zásadního, ale v tričku a kraťasech (samozřejmě bez helmy, rukavic nebo čehokoliv podobnýho - bylo mi 15, takže proč, že...) nic moc příjemnýho...

3 reakcí na tento příspěvek Už už?

10.4.2013 v 19:50 | Nahoru | #141
Zdar chlapi, heleďtě tak sem znova měřil dobíjení po tom co moto přes týden stála, chytla na pohodu, ale dávala 12.4V na volnoběh a 13.6V ve zvýšených otáčkách se zapnutými světly. Je to OK?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už už?

10.4.2013 v 23:13 | Nahoru | #142

Spajwer píše: Zdar chlapi, heleďtě tak sem znova měřil dobíjení po tom co moto přes týden stála, chytla na pohodu, ale dávala 12.4V na volnoběh a 13.6V ve zvýšených otáčkách se zapnutými světly. Je to OK?


Zkus mrknout na :http://www.motoskaut.cz/motokatalog záložka dle typu motorky a odrážka motodata,u mé je tam i dobíjení:
Dobíjení (A)
16,6/5000 A/ot min
Dobíjení (V)
13-16/5000 V/ot min
Toto budiž informace pro vás všechny k vašim motkám-mazlíčkům,já tam našel vše potřebné.
Jinak pánové-I pád je pohyb vpřed

Naposledy editováno 10.04.2013 23:13:57

Už už?

11.4.2013 v 06:23 | Nahoru | #143
Díky, ale k mé motorce tam neni vubec nic :( ostatně jako všude jinde....

Naposledy editováno 11.04.2013 06:37:08

(reakce na) Už už?

11.4.2013 v 09:49 | Nahoru | #144

Eddie75 píše: Prašná a kamenitá lesní/polní cesta. Jednou to byl příliš rychlý průjezd zatáčkou se spolujezdkyní ukončený částečně v příkopě, podruhé chvilka kochání se krajinou... no a najednou jsem byl na zemi, netuším jak. Nic zásadního, ale v tričku a kraťasech (samozřejmě bez helmy, rukavic nebo čehokoliv podobnýho - bylo mi 15, takže proč, že...) nic moc příjemnýho...



To moc dobře znám Taky jsem byl frajírek a dnes ??? Lokty...kyčle...kolena...

(reakce na) Už už?

11.4.2013 v 09:52 | Nahoru | #145

luckyus píše: Zkus mrknout na :http://www.motoskaut.cz/motokatalog záložka dle typu motorky a odrážka motodata,u mé je tam i dobíjení:
Dobíjení (A)
16,6/5000 A/ot min
Dobíjení (V)
13-16/5000 V/ot min
Toto budiž informace pro vás všechny k vašim motkám-mazlíčkům,já tam našel vše potřebné.
Jinak pánové-I pád je pohyb vpřed



...já mám zas 13,5 - 15,5V/5000ot ...to bude od výrobce...

Naposledy editováno 11.04.2013 10:01:00

(reakce na) Už už?

11.4.2013 v 10:07 | Nahoru | #146

Spajwer píše: Zdar chlapi, heleďtě tak sem znova měřil dobíjení po tom co moto přes týden stála, chytla na pohodu, ale dávala 12.4V na volnoběh a 13.6V ve zvýšených otáčkách se zapnutými světly. Je to OK?



...zkus bez světel, ale jak jsem koukal taky na různý stránky, tak by se všechny altíky pohybovat "ZHRUBA" v položkách, co píše Luckyus...takže ti baterka za jízdy může fakt slábnout - teď jde o to, kde jsi měřil? Na altíku, nebo za regulátorem dobíjení? Buď uhlíky v altíku, nebo zlobí regulátor...

(reakce na) Už už?

11.4.2013 v 10:10 | Nahoru | #147
luckyus> Luky, zkus se na to dobíjení Spajwerovi zeptat toho Vlastíka??? Ten by o tom mohl něco vědět...určitě víc, než my ...

Naposledy editováno 11.04.2013 10:11:19

2 reakcí na tento příspěvek Už už?

11.4.2013 v 10:34 | Nahoru | #148
nooo měřil sem přímo na baterce, k altiku se nedostanu a nemam ted čas moto rozebirat, uvidim... ještě to proměřim a zkusim i před regulatorem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už už?

11.4.2013 v 10:36 | Nahoru | #149

Spajwer píše: nooo měřil sem přímo na baterce, k altiku se nedostanu a nemam ted čas moto rozebirat, uvidim... ještě to proměřim a zkusim i před regulatorem


No mě to ten můj opravář měřil na baterce na volnoběh a pak v otáčkách,oboje jak s puštěnými světly,tak s vypnutými světly

(reakce na) Už už?

11.4.2013 v 23:12 | Nahoru | #150

luckyus píše: No mě to ten můj opravář měřil na baterce na volnoběh a pak v otáčkách,oboje jak s puštěnými světly,tak s vypnutými světly



...o to právě jde, zjistit, jestli je problém v altíku, nebo regulátoru ??? Při měření na baterce nemůžeš vyloučit ani jeden z agregátů...

Naposledy editováno 11.04.2013 23:22:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist