paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nastrojení Stromečka
Zdar stromečkáři - konečně jsem se stal taky majitelem a potřeboval bych poradit s někerejma věcma - problém první a největší..Kufry
líbí se mi černý expediční kufry a nej se mi zdají Traxy v tý formě, že na straně bez vejfuku je větší a tím pádem tam nevznikne mezera - jenže to chce origo nosiče a když to počítám dle ceníku dovozce, tak se za tři kufry s nosičema a nějakým příslušenstvím dostávám skoro ke 40ti, což se mi zdá docela dost - nemáte něgdo něco podobnýho od jinýho výrobce? jakej je vlastně rozdíl mezi kuframa Trax a Trax evo?







(reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 10:11 | Nahoru | #121
Che> Vidím to stejně.
Daver84- ,,nežere to jako Varan" -Žiješ 10 let zpátky. Jezdím běžně za 6litrů, na V100- 5,3 litrů. Varan stříkačka je se spotřebou tak nějak v normálu. Zato nový Crostourer jezdí v testech kolem sedmičky.
Když jsi vzpoměl tu nosnost... Většina motorek má maximální nosnost +- 190-195kg. My,když jedeme na dovču, nakládáme asi 220. Tam bych se bál letmo uloženého kola a kardanu. Viděl jsem na netu několik zlomených kardanů. Pak je oprava asi dražší než celý V-strom.

Che-jsme ti sebrali vlákno,co?

(reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 10:38 | Nahoru | #122
Che> Jo,jóóó,vidím to hodně podobně Když sem Smrčka kupoval,seděl mě hned,aspon teda první dojem.No pravda,proti malému GSku od Suzi to byla "obluda vysoká" ale pak sme sa začali pomalu poznávat a je to fajne(a je fakt že už mě endura nepřijdů jako vysoké,hamatné obludy ) !Když sem pak začal jezdit s kámošama a "osahal" si jeho 1150 od BMW tak sem čučel že je ještě o kósek menší než malý Strom a snad i obratnější(je fakt že třeba podvozky sů trochu "jinde" a odpustí víc chyb)No a když sem sa svezl na kámošově Pegasu tak to mě přišlo zas obratnější(snad lehčí) ale jet nato 600km denně tak nevim,nevim.Každá mašina má svoje a je na každém jak a k čemu ju používá.

Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 10:46 | Nahoru | #123
Já teda jen OT ... nedá mi to
"na netu jsem viděl tolik zlomených kardanů" ... ale dyty Už si asi neviděl, jak s tou motorkou bylo nakládáno, z okolí neznám nikoho kdo by kardal přímo zlomil, snad protočil, vysypal ložisko ... Ale to je kolem 100 000 km.. Moc se mi líbí, jak je BMW předražená mrcha, měníš 3 kardany za sezonu a je to těžký jak já nevím co

Nebráním si svou značku, to ne .. jen ty polopravdy
Každopádně Strom je fajn motorka, teď jí kupoval kolega v garáži. I já jsem na ní jezdil, moc fajn se ovládá, ale je to bžichoplaz a na mě takový malý (197cm no )

Che koukej po inzercích, pokud nespěcháš, můžeš mít kliku a koupit za slušný peníze. Já teď koupil TT Zegy I, s rámy od Grave, 2x kanystry, tašky na kufry za 10 000,- Což mi nepřijde tak špatný.
Pokud bych šel do novoty, asi bych zkusil Milánka, případně Zdendovi Begry. Teď bych asi přemýšlel i o Bighusky, protože vypadají perfektně a hlavně když jeden kufr zvalchuješ, objednáš a hned máš náhradu. Což ostatně u všech, ale za ty prachy ...

1 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 11:38 | Nahoru | #124
Koukám že se to tu zase zvrhává. Jo, kdyby se každej držel tématu. Ale když už, tak k tomu něco dodám taky. Spousta majitelů stromků po GS pošilhává, a pár jich už přešlo, a docela to chápu. Měl jsem možnost na bramboře jet, a umím představit že bych taky přezbrojil, protože GS je ve spoustě ohledů lepší. Ale na druhou stranu (u nové mašiny) stojí GéeSo skoro dvakrát tolik co stromek, a dvakrát lepší rozhodně není. V poměru výkon/cena V-Strom s přehledem vede, a to se taky počítá. V mým případě se jedná o první velkou motorku, a i kdybych na GS měl, stejně ji jako první nepořídím. Takže časem možná ...

(reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 11:41 | Nahoru | #125
Capt.Orr> Naprostý souhlas

Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 12:02 | Nahoru | #126
Já čekal něco "Vánočního"...
Třeba totok...





Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 12:13 | Nahoru | #127
KOV__Varan za 6,GS kolem 5 i litr se počítánic méně jsou lidé kteří měří přes 190 cm a ti si jen tak nějakou motorku vybrat nemůžou i Varan byl v mém hledáčku ale zrovna nebyly přijatelné kusy s PGM-FI nebo jak se to špritze špritzen jmenuje..a tak zvítězil kardan,servis a sklad dílů za barákem a 2 týpci co maj 3 GÉESA a jejich nepřeberný výčet výhod toho uber panzera

Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 12:18 | Nahoru | #128

1 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 12:53 | Nahoru | #129
Drippera tys to zas vyměnil cico ???

Naposledy editováno 23.12.2012 12:53:58

Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 13:41 | Nahoru | #130
největší hláška tohoto fora - jak ty kardany praskají a pak ten dovětek - najdi si to na netu , jeětě tady chybí nějakej srdcař od KTM to by byly další hlášky...
Můj názor: mám DL po XTZ motor úplně někde jinde, to že to je břichoplas? to jsem poznal až když jsem okusil terén, ten kdo jezdí silnice - tomu je to jedno. Pár dovolených jsem s tím absolvoval, nic nevytýkám, ale tedka řeším co dál? Suza zaspala... Kámoš šel do nový LC8 verze R - je to neskutečné kladivo ale pohodlý žádný, GS je pohodlný ale zase to je takovej gauč co strom - těžkopádný..., neměl jsem možnost jezdit na triumfu XC800 což se mi velice líbí, ale co se mi nelíbí u této motky je že PADAKY jsou přidělané k motoru a ne k rámu - tohle nechápu a docela byc se bál, takže u mě KTM LC8 advík (stačí S), Triumf XC800, GS
tak a ted do mě
pro ty co tady pořád bojujou za stromy dávám fotku z poslední dovolené - prej tomu praskaj strašně rámy, fakt! najděte si to na netu
ANO jedná se o prasklý rám



Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 14:06 | Nahoru | #131
Tak že by zlomený kardan byl z oblasti sci-fi, tak to určitě není. Stačí jen letmo zagúglit. Fakt jsem to už několikrát na netu viděl. Např.
http://ludo46.rajce....us/#Dira_finale2.JPG

Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 14:22 | Nahoru | #132
KOV... kyvka 12ky není ale kyvka 1150a to je rozdíl,nicméně to co jsi tady ukázal je opravdu jen vyjímka potvrzující pravidlo ..ale to zabřehává do debilního googlování ruznejch fotek )a dokazování toho a onohohentamtoho)

Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 14:24 | Nahoru | #133
ještě je třeba najít fotku jak borcovy upadlo kolo na dálnici http://www.motorkar...?ft=107687&fid=4 ))

1 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 15:13 | Nahoru | #134
Tak tady se to dobře zvrhlo ... akorát nechápu proč srovnáváte nesrovnatelné.( jsou to uplně jiné mašiny) Každému sedne jiná mašina: nikdo není objektivní, páč má jiné nároky. A nemůžete přece srovnávat malého stromka s 1150 nebo 1200 GS .

Naposledy editováno 23.12.2012 15:18:11

1 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 15:28 | Nahoru | #135
no právě)ale stejně jsou všecky přece fajn!..a každej má to svoje !takže to tu zamkněte

(reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 15:34 | Nahoru | #136
Hali>Naprostý souhlas!No ale když už sme u té zvrhlosti,snad Che odpustí ale totok je asi úděl většiny témat přidám také něco .Letos sme jeli tři mašiny po koutech Balkánu,já Smrček,kamoš 1 má GS1150,druhý SuperTenerku 12,obě luxus mašiny,ze mna si dělali prdel že mosím motat 2krát tolik otáček kvůli obsahu ale stačil sem jim v klidu a to ten s tenerků je jo vyrajtovaný ikdyž měl sebů baťůžek.Kufry Husky,dobře uchycené,zesílené ale aji tak sa mu stalo tušim v rumusku vybral jednu echt jamu Nevydržal to držák hlavního kufru takže bylo třeba posychrovat a jak pak zjistil tak aji lechce buchnul ráfek ikdyž držal v poho.A když kuknete na Na mašině kolem světa,aji tam jim praskl rám.

(reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 15:47 | Nahoru | #137

Pjercak píše: Drippera tys to zas vyměnil cico ???


Noooo, jo.
Ta MULTISTRADA není nic pro mě. Ani ta nová, ikdyž jsem si myslel, že když bude mít víc koní, bude to lepčí. Nebylo....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 16:18 | Nahoru | #138

Daver84 píše: ..a každej má to svoje !takže to tu zamkněte



nic se zamykat nebude - eště tu potřebuju probrat lehký zvýšení, plech pod motor a ukazatel zařazenýho kvaltu

(reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 16:36 | Nahoru | #139
Che>Lehký zvýšení? Buď Marselus nebo počkat na Meliho report o práci Hrobníka (Grave).

P.S. Jako majitel GS se vyjádřím též. Srovnávat DL a GS lze, dělal jsem to zevrubně před koupí. Po třech sezónách to hodnotím, že jsem s hrochem spokojený. Pokud bych nevyžadoval lepší průchodnost terénem, koupil bych býval DL650 (za stejný prachy o 10 let mladší mašinu) a byl bych zřejmě spokojený taky.

1 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 16:53 | Nahoru | #140
Jaképak zamykání? Jakápak zvrhlost? Pokud tady slušnou formou tu pokecáme o svých názorech, každý si trošku pochválíme tu svoji motorku a utvrdíme se v tom, že právě ta naše je ta nej, tak to není žádná tragédie. To by tu muselo být zamčených 90% vláken To v únoru,až naplno vypuknou abstinenční příznaky...to se tu člověk dočte zajímavých věcí....
Navíc-Che nám to určitě odpustí,protože kdybysme se mu do toho nenamontovali, tak by se nic důležitého nedozvěděl a navíc by to téma možná bylo zapadlé v hlubinách webu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 17:03 | Nahoru | #141

Che píše: nic se zamykat nebude - eště tu potřebuju probrat lehký zvýšení, plech pod motor a ukazatel zařazenýho kvaltu


Nad ukazatelem zařazenýho kvaltu přemýšlím taky: Akorát nevím jestli je lepší Gipro ATRE nebo Gipro DS . Atre má nějakej čudlík na "zvýšení výkonu". Ale na druhou stranu si říkám, že když je tam to tlačítko, tak není to součástka která by se mohla časem zkurvit? Já myslím že jo.
Plech pod motor mám v hledáčku od Marseluse .

Naposledy editováno 23.12.2012 17:05:54

(reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 17:13 | Nahoru | #142
Kov> Přesně tak , teď už si každej pochválil svoji mašinu .
Tak můžete konečne poradit co máte na mašinách a jak jste s tím spokojeni. Aby se Che konečně dozvěděl to co chtěl.(Nejen on)

(reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 17:22 | Nahoru | #143
Hali> Žít se bez ukazatele rychlosti dá,ale věcička je to šikovná. Mám to namontované mezi budíkama,abych to měl v zorném poli.
Abych Vám ještě trošku ,zamotal palici", tak bych poradil těm co mají stříkačky,aby si do mašiny namontovali tohle. Mám to v motorce a je to výborné. Motor jede líp od spodu. Rozdíl ve spotřebě jsem nepozoroval.
http://www.ebay.com/...2-EL22-/230748669630

Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 17:32 | Nahoru | #144
No také sem něco přihodím sice už to tu bylo ale možná to "zapadlo" no mě sa to páčilo převelice http://peter771.raj...L650_V-strom_uprava/ .Mrkněte nato,podle mna je synek velmi šikovný a chopit sa toho Suza,zamotala by hodně pořadím si myslím co sa prodejů týče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 17:36 | Nahoru | #145
Hali> Pokud se dobre pamatuju, cudlik je na nastavovani a ne "turbo". To funguje tak, ze se oblafne senzor zarazene rychlosti a ridici jednotka nevi, ze jedes na sestku a neomezuje ti vykon kvuli emisnim normam.

Jinak ukazatel rychlosti jako takovy je fajn gadget pro technofily (dalsi ukazatel, co se da za jizdy sledovat, ja ho tam mam od vyroby ), ale kdyz to vezmes z praktickeho hlediska, tak stejne potrebujes jen radit nahoru (kdyz to moc rve)/dolu (kdyz to netahne)/naslapat tam neutral (kdyz zastavis).

Boda> jenze pak uz by to nejspis nebyl "lowcost" stromek, ale bavo s odpovidajici cenou... Jinak samozrejme prestavba paradni, taky jsem cumel, kdyz jsem to videl poprve.

Naposledy editováno 23.12.2012 17:46:31

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 17:47 | Nahoru | #146
E-Ryc> To je jasné, že to nebudu pořád mačkat při předjíždění ,ale je tam psané že při nižších rychlostech, takže to asi při zařazené 6 nebude mít na nic vliv. Spíše mi jde o to, jestli je o takový znatelný rozdíl! Chtěl bych vědět jestli to tlačítko stačí zmáčkout na jaře a pak třeba na podzim vypnout nebo jestli to musíš mačkat při každém nastartování.
Tak jako bez ukazatele jsem jezdil na dváce i na šetce, tady o tom přemýšlím jen jako takovej doplněk, ne jako věc duležitá k jízdě .
Ale tohle by chtělo spíše někoho kdo to na mašině má a jaké s tím má zkušenosti.

Naposledy editováno 23.12.2012 17:52:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 17:51 | Nahoru | #147
Hali> Koukni sem, je tu asi stranka textu (priznam se, ze jsem to moc nezkoumal): http://www.vstromklub.cz/forum/30-technicke-dotazy-a-eeni-problem-motorky/18549-ukazatel-zarazene-rychlosti?start=30#31805

Naposledy editováno 23.12.2012 17:52:18

(reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 17:54 | Nahoru | #148
Hali> Ukazatel je dobrý pro případ,že budeš potřebovat řadit neutrál. Blikne před tebou červená...než začneš brzdit mrkneš, a víš co tam máš. No a taky tam pořád necpeš sedmičku Jinak samozřejmě řadíš podle sluchu.

(reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 18:01 | Nahoru | #149
Hali> Nainstaluješ, zvolíš správný program a jezdíš. Nic v provozu nemačkáš. Samozřejmě to můžeš vypnout do továrního nastavení.
Znát to určitě je (na mém to bylo celkem znatelné), více prý u litra než u 650, já jsem s tím spokojený.

(reakce na) Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 18:10 | Nahoru | #150
E-Ryc> Díky, v tom textu jsou oba výrobky dobře popsané .

TRA> Ok, takže asi půjdu do ATRE

Kov> Přesně jak říkáš, na křižovatce se to celkem hodí a jak jsem přesedlal z cbrka na stromka, tak jsem tam tu sedmičku měl každou chvilku Jelikož nemám stromka dlouho ... Ale tohle je všechno o zvyku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 108 6.6.2024 v 11:37 Kubák
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18


TOPlist