paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Čínské motorky ano či ne ?
 
29.8.2011 v 09:18
Čínské motorky ano či ne ?

Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.

motochina.webnode.cz

Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget

Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget


Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
Anketa: Moje vyjádření
mám doma
18%
54
měl jsem
7%
20
uvažuji o tom
7%
20
prodal jsem
3%
9
mám zkušenosti dobré
16%
48
mám zkušenosti špatné
49%
148

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 11:19 | Nahoru | #121
DMC.motobiker> ty holt trpíš nekritickým obdivem k italským motorkám, takže se asi ani nic jiného nedá nic čekat...

jinak Dukna a BMW a další jsou také masovky, bohužel, nejsou nic vyjímečného (jen jsou propracovanější), jako třeba MV, Bimota apod....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 11:21 | Nahoru | #122
VeFeRák> Ale to zase ne , i Taloši mají svoje chyby - jen jsem ještě žádnou nenašel... Jinak abych nebyl úplně OT, tak na Japoncích je prostě vidět ta rozpočtovost - netvrdím, že to nefunguje jak má - ale prostě už od pohledu jsou to stroje na užitek... U některých jiných značek (dejme tomu u té Ducati / MVA) je to prostě radost pohledět - v každému detailu krása a propracovanost a mimochodem - funguje to stejně dobře...

Naposledy editováno 30.08.2011 11:24:48

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 11:26 | Nahoru | #123
zkušenosti s čínou nemám a doufám, že nikdy nebudu muset mít...)

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 11:32 | Nahoru | #124

Forget píše: Bimbam>
Můžeš upřesnit o jaký model jde ?



Je to Yuki CSR 250, rok výroby 2008.Nyní najeto kolem 30 000, koupil ji novou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 11:36 | Nahoru | #125
DMC.motobiker> jsi zahleděný, ukaž Duknu nějakému rejžofilovi a ten ti ten chyby najde...

jinak sorry, ale když se podíváš na SS a ST, tak to není zrovna nic pohledného (zpracování)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 11:49 | Nahoru | #126
VeFeRák> Pravda , to není žádnej zázrak , ale berme to jako nižší třídu než SBK/Monster...

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 12:24 | Nahoru | #127
DMC.motobiker> Japonský motorky jsou co se týče poměru cena/spolehlivost na tom v součastnosti nejlíp to nemůžeš popřít. Italky jsou propracovanější, ale horší dostupnost dílů atd. Máme doma Monstera tak si to necucám z prstu. Jinak co se týká číny tak fakt radší tu zetku nebo třindu, ty aspoň neztrácej hodnotu. Stačí, že od rákosek kupujem skoro všechny hadry atd. To je jak rozhodovat se jestli si koupím kvalitní kožený boty a vydržej mi 10 let nebo z tržnice a po zimě je vyhodím, ale zas stojej čtvrtinu.....Každého věc co upřednostní jestli kvalitu, nebo cenu. Sám jsem nikdy čínu nevlastnil, ale plno kamarádu na nich jezdilo takže mám referencí víc než dost.

Edit: A to navíc neřešíme otázku za kolik číňana prodáš po deseti letech

Naposledy editováno 30.08.2011 12:26:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 12:39 | Nahoru | #128
DMC.motobiker> škoda, že nedokázali za nějakých 20 let udělat pěknýho cesťáka v celé Itálii (Futuristi prominou)

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 13:23 | Nahoru | #129
já sice nemám , ale kamarádi co maj Yuki si nestěžujou , ten jeden na ní byl až v Řecku a za tu dobu měnil jen 1X prasklou žárovku

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 13:30 | Nahoru | #130
Ne a ne a ne!!!
Motorku si kupujeme,aby nám dělala radost,ne jako spotřební zboží.

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 13:45 | Nahoru | #131
Měl jsem doma čínský skútr Kentoyu Flesh 125. Jezdil jsem na ní každý den do práce přes celou Prahu a to dva roky. Za celou dobu jsem neměl žádný problém (s motorkou), jen jsem do toho lil benzín. Když vidím, co všechno v Číně na tom vozí, tak si myslím, že ty motorky asi něco vydrží. Tvrdím to, protože jsem měl dobrou zkušenost. To, s čím jsem měl někdy problém, byl servis. Někdy jsem musel po mechanikovi něco dodělávat (tu chyběl šroubek, rozpojenej drátek, málo oleje, přiskřípnutá hadička,.....). Problém je v tom, že když si budete chtít založit živnost s motorkama, tak je mnohem jednodužší začít s čínskejma strojema, než se světovou značkou. Nechci se nikoho dotknout, ale v takovýchto "čínských" servisech často lidi nemají odbornost a potom to odnáší zákazník. I když jsem s čínou neměl problém, už bych si ji asi nekoupil. Nedávno jsem řešil koupi skútru a měl jsem jasno. Pokud dnes hledáte větší čínský skútr kolem cca 125cc, tak za něj dáte kolem 40000,-. To si raději připlatím a koupím si Hondu PCX 125 za 56000,- a mám relativně velkej skútr s malou spotřebou, dobrým servisem a náhradníma dílama, se spoustou vychytávek. Takže čínu už asi ne.

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 13:46 | Nahoru | #132
To nasere, že mi Yuki po BMW dělá radost, co? Cesty typu 750 km za víkend nejsou výjimkou, jsou to 2 z posledních 3 víkendů - co proti tomu postavíš za argument? Jezdím kilem za 2,5 litru na sto... až když budeš jezdit 25 tisíc km ročně autem a 15 na motorce, začneš tohle řešit

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 13:55 | Nahoru | #133
Zkušenosti s jedním z těchto " skvělých " strojů máme opravdu veliké. Již ani náhodou, děkuji vřele. Ono to tedy jezdí, ale jak, mám z toho brňavku, nedejbože , aby jsi potřeboval náhradní díl / alespoň u luxusního zboží jménem Kentoya /. A ten svělej servis ve Veliký Vsi, ta obsluha, fakt moc super. Je vidět jak má vypadat firma na vzestupu.

P.S. Já dal hlas, již nikdy více.

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 13:56 | Nahoru | #134
Jo málem bych zapomněl, kapotáže můžeš kupovat každý den místo chleba, práskají vo sto péro.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 14:00 | Nahoru | #135

VeFeRák píše: DMC.motobiker> škoda, že nedokázali za nějakých 20 let udělat pěknýho cesťáka v celé Itálii (Futuristi prominou)



1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 14:31 | Nahoru | #136
DMC: nevím kolik si v životě měl motorek aut či si dokonce něco rozebral složil a zase to fungovalo, ale podle mně není důležité jak mos je profrézovaná korunka řízení , štelovací šrouby či nějáký oku lahodící prvky podstatný je to že dát za 1198 450tis+ není to ořechové za další nutné věci co k té motorce patří... funkce jako taková není u dukny ani jiných italek špatná aprílku nevyjímaje ...ale faktem je že pokud narazíš na kus který je dělanej v pondělí na ranní směněn nebo v pátek do oběda tak budeš hodně často potřebovat telefoon na servis.. to co tady tvrdě platíš jsou značkový komponenty které fungují o tom žádná ale platíš hlavně za Image a Značku nic víc v tom není ...aby si koupil stroj kterej výkonově naplní tvé představy musíš šáhnout minimálně po Sku nebo Rku a jářku to se nebavíme o 500tis ale trochu nad ně ... myslím si že za tu funkci a do 8tis km ročně mi nestojí za to ty prachy vybalit za motorku která je stejná jako ta co jede ale v základu to zas taková sláva není..
a spolehlivost mno dosti proměnlivá zvláště u těch novějších kousků 1098 a 1198 ...to je moje zkušenost S Duknama ... mnohem více mě zabaví japonec než dukna která stojí třeba kvůli posrané vodní pumpě a čidlům v elektronice a čekat přes léto na díl protože maj v Itošce měsíc dovo to není taky ořechové ...

Jinak jsem taky srdcař a DUcati a Bimota mezi ty značky patří(bimotu jsem měl) a můžu říct že opravdu motorky krásný a po jezdecké stránce velice dobré avšak dostupnost v servisu mizerná ... většinou vše jen na objednávku...

Kupoval jsem Yamahu novou FZ1GT a prošla úpravou a jářku jezdil jsem na ní velice rád a měl sem více motorek současně ... Mám Cbr 1000RR a měl sem od 900 (96) všechny řady a můžu říct že mi ta motorka poskytne to samí jako ta Dukna ba daleko více neboť se tak neomezuju na to co když s tím plácnu...to zas bude

Jinak měl jsem půjčený BMW S1000RR 2011 a je to letadlo klobouk dolů ale jak ty říkáš globalizace dosáhla i tady páčky brzd nissin třmeny brembo, abs,asr tcs.a bůhví co... všechny čidla japonské...co se týče plastů tak tenké tak že by ses je bál leštit voskem že prasknou... jinak je toho zpousty co tam je zkřížené s japonsko-evroských věcí... ale říkám stejně bych ty prachy za tu motorku nedal ... kupuju si starší motorky a slouží stejně jako nové nechce se mi vyhazovat 300tis za nový sport když po dvou letech ho koupíš za 180-200 ... a svezení není moc odlišné od nového modelu.. podle mne zásadní skok nastal v Roce 2004 kdy se rapidně zvedl u motorek výkon a bylo znát celkové přepracování u všech značek ... ale Ital k těm na špici nepatří...neee v poměru ceny a zábavy...

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 14:41 | Nahoru | #137
Čínu nebrat. Ale kdo nemá peníze a čínské moto je jedinou cestou, jak usednout za řidítka, proč ne. Tady si hrajeme na "značky" jezdíme v "das auto" a přitom v německu se vesele prodávají Hjůndaje a Kie a já nevím jaké jiné "rejže" že jo.

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 15:12 | Nahoru | #138
Kámoš měl nějakýho čínskýho hnuse a jednoho dne mu zůstal palivovej kohout v ruce a za pár dní mu na polňačce ulítlo zadní kolo a vyfrasil se. Takže na dobrodružství dobrej stroj

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 15:46 | Nahoru | #139
NE. Bez udani duvodu.

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 16:20 | Nahoru | #140
Jak to sleduju tak na čínu většinou nadávají ti co ji ani neměli a teď co někde zaslechli (jedna bába povídala) říkaj jak se to sere a jaká je kvalita. Já jsem koupil Hondu a sypu do toho peníze sice je to jen za spotřební materiál, ale i tak jsou ty díly proti číně nehorázně drahý. Třeba co jsem dal za řetězovku na Hondě bych měl půlku motoru u číny. Já myslím že čínský stroje nejsou špatný.

Naposledy editováno 30.08.2011 16:21:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 16:38 | Nahoru | #141
Uvalak> tohle ti přijde jako cesťák?

no, když už nic jiného, tak je to hezčí než stará Multisranda...

Naposledy editováno 30.08.2011 16:39:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 19:12 | Nahoru | #142

VeFeRák píše: Uvalak> tohle ti přijde jako cesťák?

no, když už nic jiného, tak je to hezčí než stará Multisranda...


Pripada mi to uplne stejne cestak jako treba V-Strom 1000 nebo Varadaro 1000, akorat to neni hnusna rozpoctovka Pokud to srovnavas treba s LC8 Adventure, tak se jiste v terenu nemuze rovnat, ale co si budem povidat, vetsina lidi se stejnak boji i na sotolinovou cestu

1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 19:55 | Nahoru | #143
no na tohle mám celkem objektivní názor jakožto uživatel, jezdím čínu letošní sezónu a naprosto se stotožňuji s tím co na první straně napsal Milos1, je vidět že alespoň ví fakta a nemele tu kraviny jak půlka uživatelů, kteří to viděli max. na fotce. Když jsem tu svou kupoval měl jsem po pár kilometrech naprosto optimistickej pohled teď po skoro půl roce už vidím, že je to fakt peklostroj ale nedám na něj dopustit. K závadám asi tolik, prosakující svary na nádrži, po x-pokusech jak to pořešit jinak než svařováním jsem to konečně zalepil epoxidem kterej vypadá že bude držet, prasklej rám (horní nosník tlumiče) opravdu špatně vymyšlené uložení zadního tlumiče, kterej je na horní nosník připevněnen jakože nakrut a po jednom tvrdym dopadu to prdlo a celý se to vyklonilo, neulomilo se to úplně na závadu jsem vlastně přišel tím, že motorka šla dolu, nestála na stojanu stabilně a po sundání plastů když jsem to spatřil bylo jasno, vařeno za 200,- otázka 10min. ovšem motorku jsem musel skoro celou odstrojit tzn. zadní kolo,veškeré boční plasty a taky motor. S kamarádem jsem to dovezli na káře skoro holý krom předku. Po týdnu když jsme to zase složili zas vesele lítám ovšem praskající plasty to je věčnej boj. Snažím se nepadat a bejt na ně opatrnej, špatnej je hlavně zadní blatník, kterej jde v terénu hned do kopru páč tim houpáním skáče a stále více napraskává aktuálně ho mám staženej provázkem k nosiči, což je celkem fixní poloha pro blatník při jízdě aby dál neskákal a nenapraskával. Dalších pár závad za který může spíš počasí než číňan - před fabrikou mi před pár týdny řachla ze stojanu na zem když se k večeru zvednul nějákej tajfun a normálně to těch 126kg hodilo na zem výsledek, vylámanej levej přední blinkr, zlomená spojková páčka, sedřenej grip a levý boční plast. Tohle byla opravdu smůla a motorce to nezazlívám nebyla to její chyba a tentokrát jsem byl i za ty lammy čínský plasty vděčnej když jsem viděl jak byl pod tou povalenou motorkou skroucenej přední blatní byl jsem mile překvapen když jsem po zvednutí zjistil že bude vpoho nějákej origo na yamaze už by byl určitě na sračky XD, jinak další závada špička přední brzdové páčky se ulomila po pádu na místě na hlínu (asi se píchla do země a zůstala tam, cca. 2cm z páčky, všiml jsem si až doma, na fukčnost nemá žádný vliv, není nutná výměna) předevčírem se asi odporoučel tachometr, který přestal měřit, ale možná jen někde něco vypadlo ještě pořešim až bude čas, předpředevčírem prasklá gumová hadička od hlavy motoru na výfukový plyny, výměna hadičky za jinou co byla v garáži.. neustále se namotorce objevují menší nebo větší závady ale nikdy to není nic co by nevyřešil domácí kutil z pár věcí co najde garáži, takže nákladný to neni krom těch věcí jako páčky apod. který kupuju v krámě do toho dávám prachy hlavně za benzín, takže pohoda ale jak říkám člověk nemá nikdy klid ale na druhou stranu to docela proháním off-road takže je jasné že tam asi vzniká většina chyb jezdit to na silnici myslím že by držela, i když na těch českejch je to taky takovej spíš off-road :D jinak motorově je velice spolehlivá motor ještě neudělal chybu je to 4T 150ccm a jede fakt parádně super akcelerace klidně i do kopce vytáhne naprosto všude, převodovka funguje taky dobře, je tichá a plynulá s ukazatelem rychlostního stupně je to špica tohle má ta motorka opravdu k dobru a je škoda že třeba ta kostra je tak blbě dělaná, jmenovitě třeba u toho tlumiče kde nechápu jak mohli vymyslet něco tak blbýho, stačilo by vymyslet jinak uložení a nebyl by problém ale takhle je to jen otázka času

sám za sebe bych tu motorku hodnotil spíš kladně, tím věčným spravováním si defakto čím dál víc osvojuji techniku, což je taky velké plus a s lehkou šikovností se dá všechno nějak opravit.
Příští rok bych si chtěl koupit japonce, přemejšlim nad klx 650 hrozně mi padla do oka, tak potom uvidíme kde je pravda, protože na číně se serou samý kraviny a všichni si z toho dělaj prdel, ale když se pak vysere něco vážnýho na japoncovi tak všichni maj hned milión důvodů proč to neni vina továrny a za každou cenu to je prostě kvalita jen protože je to made in japan a nakonec je stejně jedno jestli si koupíš na půl čínu nebo napůl japonce

Naposledy editováno 30.08.2011 19:57:50

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 20:19 | Nahoru | #144
Číňan mi nevadí, ale KENTUSE JIŽ nikdy hoší, říkám nikdy. Kdyby náhodou, tak mi zpřerážejte hnáty.

Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 20:22 | Nahoru | #145
Pěkné téma. Před týdnem jsem stál na křižovatce se skútříkem a týpek dohrčel s Kentoyou a začal vrkat plynem....jako pojď!!!! Oranžová, zelená, já se rozjel a on jenom poskočil a zůstal v oblaku kouře uprostřed křižovatky. Ketoya byla přivázána řetězem k sloupu pouličního osvětlení (asi si myslel, že by mu to někdo mohl chtít ukrást ) a zavezl jsem ho domů. Tímto zdravím Káju do Brna- Bystrce.

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 20:24 | Nahoru | #146

Uvalak píše:


Objekt mých vlhkých snů.

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 20:26 | Nahoru | #147
Uvalak> všechny motorky cos vyjmenoval se mi nelíbí a nezajímají mne...a ano, strom a varadero jsou rozpočtovky...nicméně cestovatelům svou práci evidentně odvádí...

cestovní motorkou myslím futurou a ST...

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 20:28 | Nahoru | #148

DMC.motobiker píše: VeFeRák> Ale to zase ne , i Taloši mají svoje chyby - jen jsem ještě žádnou nenašel... Jinak abych nebyl úplně OT, tak na Japoncích je prostě vidět ta rozpočtovost - netvrdím, že to nefunguje jak má - ale prostě už od pohledu jsou to stroje na užitek... U některých jiných značek (dejme tomu u té Ducati / MVA) je to prostě radost pohledět - v každému detailu krása a propracovanost a mimochodem - funguje to stejně dobře...


Amen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 20:45 | Nahoru | #149

VeFeRák píše: DMC.motobiker> škoda, že nedokázali za nějakých 20 let udělat pěknýho cesťáka v celé Itálii (Futuristi prominou)


A co třebas Moto-Guzzi Norge? Taky nic?

Ale voni taloši holt na to cestování asi moc nejsou - no ale proč taky někam cestovat, když bydlíš v Itálii...

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 21:03 | Nahoru | #150
marekparek> Máš samozřejmě úplnou pravdu , ale je to holt o tom úhlu pohledu... Mně by třeba ten Japonec (nebo to BMW) nedal to samé, co nějakej ten taloš nebo anglán, nebo třebas i hembarg z JůEsEj... Takže já v tomhle směru tu samou možnost jako ty nemám... Ale nesouhlasím s tím, že od talošů potřebuješ pro plné uspokojení očekávání minimálně eSko - to naopak, na silnici (a sem tam pro radost i na okruhu) je základní verze naprosto dostačující a naprostá většina lidí (včetně mě) stejně ten podvozek od pana Öhlinse a pár dalších blbostí na tom ani nepozná... Navíc výkonově je základní model a eSko asi nastejno a já osobně si víc radosti teda užiju bez kontroly trakce a dalších podobných hovadin , bo nehoním desetinky... ERko je pak už ale trochu jinej level - za mega máš v podstatě závodní stroj! To by pro mě ale tuplem nebylo, protože bych to nevyužil... Ale jasně, mít na to, jdu do něj!

Naposledy editováno 30.08.2011 21:04:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist