paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
29.7.2011 v 11:18
Tim myslim velke, smrdici, dunici, hlasite atd.
Nebo vsechno uz je totalne sterilni?

Idealne dvouvalec, vzduchac, vetsi objem.

Buelly uz se nevyrabi, coz je skoda. Na zadnem jsem nikdy nejel. Jak to jede? Jel jsem na XR1200, je ten zatah podobny?
MT01 vypada super. Jeste lip vypada MT0S. Ale ten motor pry moc nejede?
HD XR1200 - nejede to nejak super, ale klepe se to, zvuk super, vzduchac, remen, no co vic chtit
Moto Guzzi - vubec se nevyznam. I kdyz par dnu zpatky jel pres Tesin Griso (nebo jak se to jmenuje?) a moc pekny zvuk a jelo to hezky odspoda.
Ducati - ty klasicke modely (GT, Paul Smart) jsou super, ale Ducati pry se serou.
Nejake choppery - no tady uz vubec se nevyznam. Ty velke Intrudery jsou hnusne , VTXo nic moc, ale moc se mi libi Warrior.

Napada nekoho jeste nejaka poradna motorka? Takova anarchie na dvou kolech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 12:59 | Nahoru | #121

t_freedom píše: Rado_> nebyl "poslední klasickej dvouventilovej vzducháč" v Monsteru 1000S ?
Nějak mi příjde že si tady každej z tý svý polívčičky dělá selanku ...



true true... poslední evoluce je M1000 nebo SS1000 - dvě svíčky na válec, stejný klasický vzhled jako kdysy a jede to neuvěřitelně. Vím o čem mluvím, cinká mi v classicu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 13:03 | Nahoru | #122
VlastíkPlamínek> njn... ale pár koníků ti chybí...co? ...no se vzduchem z toho asi na moc dlouho ždímat víc nejde...

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 13:09 | Nahoru | #123

Enthropy píše: Máš to nějaký pomotaný Na co šestikvalt? Rozumné mašině stačí 4 dlóóóuhý kvalty a zbytek utahá pružnej přerostlej motor

Ono je to dost sporný , někde má člověk pět kvaltů a ještě mu jich pár chybí a jinde jich je třeba šest a stejně tam víc jak za čtyři dá málokdy...

Jinak poslední pořádnej klasickej Monster je S2R a pokud má někdo raději normální kyvku a jeden výfuk na každé straně (jako já), tak M1000Ds... A poslední pořádný eMko bez elektroniky je dle mého M900 karbec , plus největší peklo z Monsterů je S4Rs, ne?

Rado_> Jasně, starej Monster, to je paráda! Máme jich doma více a jsou to univerzální a spolehlivé mašiny k neutahání! Ale na takovou spotřebu jsem se teda ještě nedostal , běžně jezdím i na M600 za 6 - 7 litrů a na 916 bych řekl, že mám průměr tak něco málo přes 7 , podle nálady teda... Nejmíň jsem dal na M600 ještě s dlouhým převodem při cestě po ČR s partou kliďasů něco málo pod 4 litry...

Naposledy editováno 03.08.2011 13:10:49

2 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 13:37 | Nahoru | #124
Cau, ja mam triumph thruxton, vejfucky triumph offroad, a ten zvuk je bozi..nevim jestli triumph nekdo jmenoval, ale jako anarchy mluvime primo o praotci z anglie..sice v zakladu jen 72 koniku, ale vyfuky + dynojet + KN uplne staci..me prijde anarchy az az..i co se tyce penez (tlumic rizeni, sbk riditka, progresivni pruziny + vyse jmenovane upravy) a neomezene moznosti uprav (i kdyz s flexou na novou masinu, na to asi nema kazdej, ale par panaku to napravi..) jestli jsem uplne offtopic, tak sorry..

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 13:42 | Nahoru | #125

t_freedom píše: VlastíkPlamínek> njn... ale pár koníků ti chybí...co? ...no se vzduchem z toho asi na moc dlouho ždímat víc nejde...



tak dalo by se, ale proč pokud to chci provozovat i na silnici tak to nemá smysl. Jinak se z toho dá vymlátit ke 120 koňím na zadní kole. Což je sice fajn, ale intervaly jsou opravdu okruhové

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 15:08 | Nahoru | #126
Mari32> tak ten je taky libovej !!! ...jak píšeš ...kolébka motocyklismu (tedy spolu s Itálií...kdyby nevadilo)

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 15:32 | Nahoru | #127
Mari32> jj, triumph je dobrej Projel jsem ho letos v Sosnový

..jenom jsem to nevydržel celejch 20min., strašně mě z těch vysokejch stupaček bolely kyčle
..už sem starej dědek

2 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 15:37 | Nahoru | #128
notak se zvukem se dá vždycky něco udělat, ale zapomněls na triumph thruxton
nebo třeba moto guzzi 1200 sport nevypadá marně, akorát z toho orvat ty pičičandy kvůli kterejm to vypadá tak uhlazeně a nějaký rozumný laufy.... jinak je to krásně obrovská mašina
a byl bych zvědavej na corsaro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 15:50 | Nahoru | #129

memphis.unv píše: notak se zvukem se dá vždycky něco udělat, ale zapomněls na triumph thruxton
nebo třeba moto guzzi 1200 sport nevypadá marně, akorát z toho orvat ty pičičandy kvůli kterejm to vypadá tak uhlazeně a nějaký rozumný laufy.... jinak je to krásně obrovská mašina
a byl bych zvědavej na corsaro



1200 sport má několik nevýhod....

jako sport se opravdu jen tváří, je to těžký a veliký. Rám shodný s Brevou (cesťák) a přední vidle to samý. Dá se na tom jet rychle, ale sport to nikdy nebude pokud chceš sport od Guzzi musíš se podívat na starší kousky

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 15:53 | Nahoru | #130
999...od jména až po stojan je to to nejkrásnější co je

1 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 16:07 | Nahoru | #131
ty guzziny(projel jsem Griso 1100)...já jsem asi zmlsanej 998mou...ale na spodku zátah jako parník, ale přes 5 - 6t rpm to pak nejede ...láme se tomu dost brutálně křivka krouťáku a ani zvyšující se otáčky nedodaj výkon na vrchu.

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 16:20 | Nahoru | #132

t_freedom píše: ty guzziny(projel jsem Griso 1100)...já jsem asi zmlsanej 998mou...ale na spodku zátah jako parník, ale přes 5 - 6t rpm to pak nejede ...láme se tomu dost brutálně křivka krouťáku a ani zvyšující se otáčky nedodaj výkon na vrchu.



vidíš, a třeba V11 jela nejlépe od 6000rpm do 8000rpm... a to byl taky OHV dvouventil s omezovačem v 8200 otáček. Dole nic nic nic (teda pokud nic nic je cca 60Nm) a v 5500 to ožilo k nepoznání. Hrozně mě to bavilo!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 16:34 | Nahoru | #133
VlastíkPlamínek> to je mně jasný že to bude velký, těžký, neohrabaný a do thruxtonu to bude mít hoooodně daleko
nevim jak se to chová, nejel jsem na tom, akorát jsem na tom seděl ale ten pocit jak jsem byl nataženej přes takovou masu železa byl úžasnej při mejch 187 cm se mně ještě nestalo abych si připadal takhle male proti mašině
odbočil jsem, nevim jak se to chová ale třeba já mám rád pocit kdy velkou těžkou a těžkopádnou hromadu železa rovnám ze zatáčky do zatáčky, proto taky ty stupačky tak rád brousím právě s tou mou a ne s nějakou která bude o polovinu lehčí, na vykroužení zatáčky stačí pomyslet a z jedné strany na druhou pujde bez odmlouvání
ovšem zdá se mně ta sportka zaprve až moc civilizovaná a zadruhý se mně teda nezdá ten kardan....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

3.8.2011 v 22:24 | Nahoru | #134

memphis.unv píše: ...třeba já mám rád pocit kdy velkou těžkou a těžkopádnou hromadu železa rovnám ze zatáčky do zatáčky, proto taky ty stupačky tak rád brousím právě s tou mou a ne s nějakou která bude o polovinu lehčí, na vykroužení zatáčky stačí pomyslet a z jedné strany na druhou pujde bez odmlouvání


Tak to by se ti asi mohl líbit Ghezzi-Brian Supertwin , mně se líbí opravdu hodně!





Na tu mojí kochačku by to byl ideál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 08:02 | Nahoru | #135
DMC.motobiker> Místo kotoučů hodit obrovský závodní chlazený bubny, s kapotáží se vrátit o pár desítek let zpátky (takovej ten model bublina), kulatý světlo a bude to dokonalý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 08:24 | Nahoru | #136

memphis.unv píše:
ovšem zdá se mně ta sportka zaprve až moc civilizovaná a zadruhý se mně teda nezdá ten kardan....



toho kardanu se vůbec neboj, už je to hodná věc o který nevíš... teda pokud na vodě z 5ky nenakopeš za 2 ale to asi u všeho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 09:13 | Nahoru | #137
Enthropy> no s těma bubnama bych si moc nezahrával... ...zlatý kotouče.

Ještě minulej rok jsem koukal na webovky nějakejch angánů z Doddingtonu co měli výrobní výkresy a normálně udělali novýho Nortona Manxe aj. ...sice jako veterán to bylo bezcený, ale mohl si mít dobovej kousek se zárukou ...ta sranda vyšla asi na 400tCZK. Tentokrát už jsem je nenašel.

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 09:18 | Nahoru | #138
Pokud bych chtěl pořádnou motorku, tak jak řikáš ty, tak bych se podíval do sortimentu Triumphu a jeho brutální modely, jako Rocket, myslim Thunderbird...to sou kurevský strojovny

1 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 09:34 | Nahoru | #139
DMC.motobiker
No mě se líbíla ta motorka v pohodové jízdě z dlouhýma vidlema nevím proč mě se tohle líbí nejvíc:) já vím je to na hovno ale je to pěkný!!!:D

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 11:01 | Nahoru | #140
DMC.motobiker> tak tohle bude opravdové "muscle bike"

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 11:05 | Nahoru | #141
VlastíkPlamínek> já vím že v tom problém nebude ale přinde mně to sténě nepřirozený jak třeba tříválec

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 13:24 | Nahoru | #142


me se dycky libily tyhle kafáče...

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 13:54 | Nahoru | #143
Triumph thruxton boneville a tady ta celá řada se vyrábí v Thajsku, néé že by to bylo poznat, ale už to není úplněj angličan, jen tak pro doplnění.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 14:06 | Nahoru | #144

t_freedom píše: Enthropy> no s těma bubnama bych si moc nezahrával... ...zlatý kotouče.

Ještě minulej rok jsem koukal na webovky nějakejch angánů z Doddingtonu co měli výrobní výkresy a normálně udělali novýho Nortona Manxe aj. ...sice jako veterán to bylo bezcený, ale mohl si mít dobovej kousek se zárukou ...ta sranda vyšla asi na 400tCZK. Tentokrát už jsem je nenašel.



Novýho Nortona bych mohl, ten se mi fakt zamlouvá. Teď by mohl vyjít na nějakejch 370 základní verze která se mi líbí nejvíc.

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 14:49 | Nahoru | #145
Stev> slintám nad nim od tý doby co ho vypustili ...je to taková Vlastíkova Duckna od anglánů, myslím...jinak odpružení to má na předku stejny a zadek na dvě pružiny stejný značky i brzdy zase skoro jako moje Duckna. Takovej zajímavej kompromis mezi sportkou a S4RS ... přemejšlím kolik na tom v tý malosérii vařej, když to je vyšperkovaný takovejma komponentama, který v součtu doplněj tu cenu ze Sportky od Duckny do těch 360tCZK. (no, ono ani Duckna jich nijak ohromnou sériovost asi neudělala)...v základu na tom bude podle mě C961 o něco líp než základ Sportka. Ale Vlastíkovy úpravy myslím dotahujou kvalitu C961.

Jen ty válce se jim nějak nepovedly...sakra zdá se mi to, nebo co, že ten úhel sevřění je nějakej hrozně ostrej ?

Naposledy editováno 04.08.2011 14:55:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 14:56 | Nahoru | #146
Stev> Velká libovost! Ale sorry 370 bych do toho nedal, to bych radši koupil toho sporta od Duc a potunil ho do brutusu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 14:57 | Nahoru | #147
Sefo> já bych zas koupil už zmíněnýho starýmo monstera a potunil Jenom že je to pěkný.

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 14:58 | Nahoru | #148
Stev> Pěkný to určitě je! O tom žádná :) nějakýho kafáče bych do garage snesl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 16:01 | Nahoru | #149

Muadek píše: DMC.motobiker
No mě se líbíla ta motorka v pohodové jízdě z dlouhýma vidlema nevím proč mě se tohle líbí nejvíc:) já vím je to na hovno ale je to pěkný!!!:D


Jestli myslíš Kapitána Ameriku, tak ten se mně líbí taky!



I když na dnešek už je to trochu moc extrém...

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 16:02 | Nahoru | #150
Stev> Toho Nortona bych jednou chtěl mít doma , byla by to logická volba po ES2ce...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 27.4.2024 v 23:07 Drakl
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
něco levného do 10 Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... kubikula8 14 13.11.2023 v 09:37 Krautkopf
Babetta 210 přechod z M2T na kvalit... Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... moje-moto 15 19.3.2023 v 08:58 mRKEF
Babetta 210, jak 12v žárovku Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 50/555 Pionýr, ... Blackwhitee 16 20.1.2023 v 19:46 krokoš


TOPlist