Nebo vsechno uz je totalne sterilni?
Idealne dvouvalec, vzduchac, vetsi objem.
Buelly uz se nevyrabi, coz je skoda. Na zadnem jsem nikdy nejel. Jak to jede? Jel jsem na XR1200, je ten zatah podobny?
MT01 vypada super. Jeste lip vypada MT0S. Ale ten motor pry moc nejede?
HD XR1200 - nejede to nejak super, ale klepe se to, zvuk super, vzduchac, remen, no co vic chtit
Moto Guzzi - vubec se nevyznam. I kdyz par dnu zpatky jel pres Tesin Griso (nebo jak se to jmenuje?) a moc pekny zvuk a jelo to hezky odspoda.
Ducati - ty klasicke modely (GT, Paul Smart) jsou super, ale Ducati pry se serou.
Nejake choppery - no tady uz vubec se nevyznam. Ty velke Intrudery jsou hnusne , VTXo nic moc, ale moc se mi libi Warrior.
Napada nekoho jeste nejaka poradna motorka? Takova anarchie na dvou kolech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
t_freedom píše: Rado_> nebyl "poslední klasickej dvouventilovej vzducháč" v Monsteru 1000S ?
Nějak mi příjde že si tady každej z tý svý polívčičky dělá selanku ...
true true... poslední evoluce je M1000 nebo SS1000 - dvě svíčky na válec, stejný klasický vzhled jako kdysy a jede to neuvěřitelně. Vím o čem mluvím, cinká mi v classicu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
Enthropy píše: Máš to nějaký pomotaný Na co šestikvalt? Rozumné mašině stačí 4 dlóóóuhý kvalty a zbytek utahá pružnej přerostlej motor
Ono je to dost sporný , někde má člověk pět kvaltů a ještě mu jich pár chybí a jinde jich je třeba šest a stejně tam víc jak za čtyři dá málokdy...Jinak poslední pořádnej klasickej Monster je S2R a pokud má někdo raději normální kyvku a jeden výfuk na každé straně (jako já), tak M1000Ds... A poslední pořádný eMko bez elektroniky je dle mého M900 karbec , plus největší peklo z Monsterů je S4Rs, ne?
Rado_> Jasně, starej Monster, to je paráda! Máme jich doma více a jsou to univerzální a spolehlivé mašiny k neutahání! Ale na takovou spotřebu jsem se teda ještě nedostal , běžně jezdím i na M600 za 6 - 7 litrů a na 916 bych řekl, že mám průměr tak něco málo přes 7 , podle nálady teda... Nejmíň jsem dal na M600 ještě s dlouhým převodem při cestě po ČR s partou kliďasů něco málo pod 4 litry...
Naposledy editováno 03.08.2011 13:10:49
2 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
t_freedom píše: VlastíkPlamínek> njn... ale pár koníků ti chybí...co? ...no se vzduchem z toho asi na moc dlouho ždímat víc nejde...
tak dalo by se, ale proč pokud to chci provozovat i na silnici tak to nemá smysl. Jinak se z toho dá vymlátit ke 120 koňím na zadní kole. Což je sice fajn, ale intervaly jsou opravdu okruhové
2 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
nebo třeba moto guzzi 1200 sport nevypadá marně, akorát z toho orvat ty pičičandy kvůli kterejm to vypadá tak uhlazeně a nějaký rozumný laufy.... jinak je to krásně obrovská mašina
a byl bych zvědavej na corsaro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
memphis.unv píše: notak se zvukem se dá vždycky něco udělat, ale zapomněls na triumph thruxton
nebo třeba moto guzzi 1200 sport nevypadá marně, akorát z toho orvat ty pičičandy kvůli kterejm to vypadá tak uhlazeně a nějaký rozumný laufy.... jinak je to krásně obrovská mašina
a byl bych zvědavej na corsaro
1200 sport má několik nevýhod....
jako sport se opravdu jen tváří, je to těžký a veliký. Rám shodný s Brevou (cesťák) a přední vidle to samý. Dá se na tom jet rychle, ale sport to nikdy nebude pokud chceš sport od Guzzi musíš se podívat na starší kousky
1 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
t_freedom píše: ty guzziny(projel jsem Griso 1100)...já jsem asi zmlsanej 998mou...ale na spodku zátah jako parník, ale přes 5 - 6t rpm to pak nejede ...láme se tomu dost brutálně křivka krouťáku a ani zvyšující se otáčky nedodaj výkon na vrchu.
vidíš, a třeba V11 jela nejlépe od 6000rpm do 8000rpm... a to byl taky OHV dvouventil s omezovačem v 8200 otáček. Dole nic nic nic (teda pokud nic nic je cca 60Nm) a v 5500 to ožilo k nepoznání. Hrozně mě to bavilo!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
nevim jak se to chová, nejel jsem na tom, akorát jsem na tom seděl ale ten pocit jak jsem byl nataženej přes takovou masu železa byl úžasnej při mejch 187 cm se mně ještě nestalo abych si připadal takhle male proti mašině
odbočil jsem, nevim jak se to chová ale třeba já mám rád pocit kdy velkou těžkou a těžkopádnou hromadu železa rovnám ze zatáčky do zatáčky, proto taky ty stupačky tak rád brousím právě s tou mou a ne s nějakou která bude o polovinu lehčí, na vykroužení zatáčky stačí pomyslet a z jedné strany na druhou pujde bez odmlouvání
ovšem zdá se mně ta sportka zaprve až moc civilizovaná a zadruhý se mně teda nezdá ten kardan....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
memphis.unv píše: ...třeba já mám rád pocit kdy velkou těžkou a těžkopádnou hromadu železa rovnám ze zatáčky do zatáčky, proto taky ty stupačky tak rád brousím právě s tou mou a ne s nějakou která bude o polovinu lehčí, na vykroužení zatáčky stačí pomyslet a z jedné strany na druhou pujde bez odmlouvání
Tak to by se ti asi mohl líbit Ghezzi-Brian Supertwin , mně se líbí opravdu hodně!
Na tu mojí kochačku by to byl ideál...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
memphis.unv píše:
ovšem zdá se mně ta sportka zaprve až moc civilizovaná a zadruhý se mně teda nezdá ten kardan....
toho kardanu se vůbec neboj, už je to hodná věc o který nevíš... teda pokud na vodě z 5ky nenakopeš za 2 ale to asi u všeho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
Ještě minulej rok jsem koukal na webovky nějakejch angánů z Doddingtonu co měli výrobní výkresy a normálně udělali novýho Nortona Manxe aj. ...sice jako veterán to bylo bezcený, ale mohl si mít dobovej kousek se zárukou ...ta sranda vyšla asi na 400tCZK. Tentokrát už jsem je nenašel.
1 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
No mě se líbíla ta motorka v pohodové jízdě z dlouhýma vidlema nevím proč mě se tohle líbí nejvíc:) já vím je to na hovno ale je to pěkný!!!:D
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
t_freedom píše: Enthropy> no s těma bubnama bych si moc nezahrával... ...zlatý kotouče.
Ještě minulej rok jsem koukal na webovky nějakejch angánů z Doddingtonu co měli výrobní výkresy a normálně udělali novýho Nortona Manxe aj. ...sice jako veterán to bylo bezcený, ale mohl si mít dobovej kousek se zárukou ...ta sranda vyšla asi na 400tCZK. Tentokrát už jsem je nenašel.
Novýho Nortona bych mohl, ten se mi fakt zamlouvá. Teď by mohl vyjít na nějakejch 370 základní verze která se mi líbí nejvíc.
Jen ty válce se jim nějak nepovedly...sakra zdá se mi to, nebo co, že ten úhel sevřění je nějakej hrozně ostrej ?
Naposledy editováno 04.08.2011 14:55:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 | Babetta-Sam | 12 | 27.4.2024 v 23:07 Drakl |
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 | pitbikeros | 4 | 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros |
něco levného do 10 Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... | kubikula8 | 14 | 13.11.2023 v 09:37 Krautkopf |
Babetta 210 přechod z M2T na kvalit... Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... | moje-moto | 15 | 19.3.2023 v 08:58 mRKEF |
Babetta 210, jak 12v žárovku Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 50/555 Pionýr, ... | Blackwhitee | 16 | 20.1.2023 v 19:46 krokoš |