kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale na tvůj styl, bude 821 lepší. Je jemnější, výkonnější, bude pravděpodobně v záruce ještě..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Má to příhradovej rám a jednostrannou kyvku, takže skoro klasická Ducati. 796 vypadá prakticky stejně jako 1100, mokrá spojka sice nechrastí, zato víc vydrží.
Tady je body kit na 696:
Naposledy editováno 10.03.2016 16:48:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Moje polovička chce taky 796,ale zatím má na čem jezdit,tak to nespěchá....
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Rubi píše: Dik,to je konečně slovo do pranice.Jak jsem prohlížela inzeráty tak mi nejde na rozum,že má leckterá motka za 3-4 roky provozu 6000km a je to z ČR první majitel?Hledám zradu...
Hele kdyby to byla honda nebo suzuki, tak bych taky hledal kulišárnu. Ale někteří majitelé Ducati to tak mají a mají motorku prakticky jen v garáži a za rok najedou jeden nebo dva tisíce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Rubi> se zeptej strakona,kolik najede..
Ivosu nie tak prudko mas nejake podla vsetkeho nejake mentalne retardacie..
na 796 sa sere krokovy motorcek co nataca klapku vo vyfuku..ale to je problem od SF cez Hyposa atd.. a lacny neni..
Naposledy editováno 10.03.2016 22:27:38
Naposledy editováno 10.03.2016 18:27:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Rubi> 696 je úplně v pohodě pro holky,které nelítají extra rychle ,ale se 796 uděláš více parády s letmáčem a při předjíždění taky pomůže
Moje polovička chce taky 796,ale zatím má na čem jezdit,tak to nespěchá....
Oproti 696 dostaneš navíc 5 kw, 10Nm, o 3cm vyšší sedlo, stejný rozvor a o 5km/h vyšší maximálku. Nevím jestli tohle + letmáč stojí za to dát o cca 50 tis. víc. Nejsem žádný testman, ale projížděl jsem loni obě a to celkem důkladně a na rovinu jsem nepoznal rozdíl. Proto 696. Můj názor, který nikomu necpu. To už bych poradil spíš 821.
Tady je výborný test V2 naháčů této třídy. Najde se tam i pár zajímavých postřehů proč tuto třídu.
Naposledy editováno 10.03.2016 19:57:29
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Rubi píše: Dik,to je konečně slovo do pranice.Jak jsem prohlížela inzeráty tak mi nejde na rozum,že má leckterá motka za 3-4 roky provozu 6000km a je to z ČR první majitel?Hledám zradu...
Ja mam 3 900 km a moto ma 6 let (min. sezonu 700 km). A to byly i sezony, kdy jsem na to nevlezl vubec.