kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 04.12.2021 10:50:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> koukej si dát zpátky sracího panáčka, mě ten rentgenovej snímek znervóňuje
aj mě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Par let zpet bych rekl laufy hore a sucha spojka jedine. Ted se taky klonim spis k evu zasadni bude az se v dany moment mrknu na nabidku, ale tak jaksi to evo vede. Motorka je to nadherna, esence motorky jak to vnimam ja, ikdyz uz jsou proste vic user friendly, nez moje m9 kdysi. Ale toz cely svet je min a min userfriendly, toz to az tak neva;)
Mě se líbí laufy nahoře a ty si zjisti,jestli nebudeš muset sundávat koncovku při každém sundání kola
A suchá spojka ANO
drippera píše: Lazyfucker> Honzíku! Jasně že EVO! Absence suché spojky je sice velká škoda, ale to je taky jediný neduh této motorky. Jezdil jsem na tom kdysi dávno a bavilo mě to daleko víc, než malý SF848. Te je úplná mrdka. EVO funguje, zatáčí, krásně se vodí a vypadá skvělě. Hlavně s tím pruhem. Starší M1100 je už dost retro motorka. Je taky hezká, duní, chrastí, ale prostě evo je o krůček dál. Hlavně v posezu a v jídním projevu. Evoluce je k dobru a né krokem zpátky.
Každopádně kdyby jsi jako staromilec přece jenom zatoužil po krásném M1100S s termixama, spojkou a malým nájezdem, jeden tu na Vsetíně je. Mám ho zkouknutýho, prolezlýho a je v cajku.
Obě staré motorky.Rozdíl tam bude (v to tobě věřím) ale pokud něco z těchto dvou,tak stopro 1100S.A jako obrovské plus suchá spojka
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: JollyJoker> no, to už u vás žáby jektaly zubama
Ony spí zmrzlé a na jaře začnou
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tak kecam, kroutak je asi stejne vysoko. Neni tam rozdil jako u Hym 1100.
Naposledy editováno 04.12.2021 12:15:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Ony spí zmrzlé a na jaře začnou
Jsou nekde zavrtane v bahně co?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Petta> A neni to úplně stejný,jen lehce přeeuronormovaný a trochu vyhlazený?
Monster S je DS, evo uz ma jen dve svicky. Esko ma Marelli jednotku, evo by melo mit Siemens.
Hym evo mel problem s ventilama a kroutak byl na 5700 oproti 1100, kterej mel ve 4700 a mel o 5 koni min.
Jak je to presne u Monstera, netusim ale..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 04.12.2021 14:30:28