Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda


Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 10:25 | Nahoru | #1291
To já prozměnu nevím, co na ty záda napsat, jestli Saly a nebo Creptusák

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 10:25 | Nahoru | #1292
Ozzy_> podle tveho avataru bych te videl na uchylnyho patera z filmu "jmeno ruze"

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 10:37 | Nahoru | #1293
lumberjack: Uchylnej sedi ... pater uz moc ne

sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 10:44 | Nahoru | #1294
Mno, já se poučím a pokusím se vymyslet nějakou samoplepku na prdel
Každopádně možná lepší bejt anonymní - kdo mě chce, tak mě najde....

hm.....nikdo.....tak nic no

já byl jezdit zatím 2x a už občas někoho poznám, tak se to snad rozhejbe

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 10:44 | Nahoru | #1295

Ozzy_ píše: lumberjack: Uchylnej sedi ... pater uz moc ne



Tak "Úchylná páteř" když se ti páter nelíbí

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 11:10 | Nahoru | #1296

lumberjack1 píše: aspon se to gorkinovi nebude na rostu plasit


Po uterku bych možná hodil na záda i tu dvácu

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 11:16 | Nahoru | #1297
Gorkine,já na tebe zařval znenadání.Poznal bys mě,kdybych hned neřekl jméno?
Jinak tedy jsem poprvé poznal Salyho,Biker1300,Navrce,Igora Kalába i Perňu.
Těch triček Rizla tam bylo celkem dost ale našít si jméno?

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 11:19 | Nahoru | #1298

Nori píše: Gorkine,já na tebe zařval znenadání.Poznal bys mě,kdybych hned neřekl jméno?
Jinak tedy jsem poprvé poznal Salyho,Biker1300,Navrce,Igora Kalába i Perňu.
Těch triček Rizla tam bylo celkem dost ale našít si jméno?



Taky mě těšilo

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 11:26 | Nahoru | #1299

Nori píše: Gorkine,já na tebe zařval znenadání.Poznal bys mě,kdybych hned neřekl jméno?
Jinak tedy jsem poprvé poznal Salyho,Biker1300,Navrce,Igora Kalába i Perňu.
Těch triček Rizla tam bylo celkem dost ale našít si jméno?


Jo jo jak jsem tě zmerčil hned mě začal bolet zub Ty jsi zubař viď
Škoda že jses ozval jak už jsme balili
Tak snad příště

sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 11:32 | Nahoru | #1300
No já se pozdravil akorát s Gorkinem z ostatních jsem měl respekt

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 13:57 | Nahoru | #1301
Nevíte kdo v Brně prodával tu červenou R1 s Öhlinsema?

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 13:59 | Nahoru | #1302
saly.pce> nekdo z fora, ale protoze zmizela z bazaru tak myslim ze uz prodal :(

sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 14:26 | Nahoru | #1303
Už jsem dostal info kdo, tak uvidíme. Jinak pokud tu svoji neprodám a budete tu někdo vědět o někom, kdo shání doklady, jsou k mání. Takže buď prodat celou moto tak jak je, nebo jen doklady a díly co jsou v pořádku.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 14:27 | Nahoru | #1304
saly.pce> Myslím, že Bobus: http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=3246
Ale jak píše Dawe02, tak ji v inzerátu už nemá...

sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 14:50 | Nahoru | #1305
Ať zbytečně nezakládám nové vlákno, mohl byste mi někdo poradit, co za přípravem mám koupit abych rozleštil podřený rám od kačírku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 15:30 | Nahoru | #1306

phaeton píše: Franky> Hele, souhlas - musíme odhodit helmy a říct si toho víc než jen čaues...s Gorkinem jsem byl na IVčkách a teď i na DAčkách a vždycky se na sebe jen usmějem a víme prd, kdo jsme Ale v úterý už jsem ho prokoukl - mladá říkala, že vypadá jako ten padouch z Ordinace

Mno nic - asi příště uděláme povinnou představovačku...ahoj, já jsem Lůďa, bydlím v Hornídolní, ježdění mám rád, koupil jsem tohohle hektolitra a rád jím klobásy



a co kdyby nám Peter rozdal cedulky se jménama? na babosletu jsme je měly všechny povinně a náhodou to bylo fajn.
Teda do doby než jsme se večer rozjařily a začaly si je vyměňovat

sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 15:42 | Nahoru | #1307
No já dorazil později už trošku zhulákaný na megadisco párty do boxu a ...koukal jsem jako vír.Místo megaakce jakási soukromá akce,2-3 párečky-myslím ty bez hořčice,tak jsem akorát kámošovi ukázal kde jsou nějaké ty lap times a šli jsme se chlámat na ty obrovské motorhomy BMW.
Na Slovakiaringu čekám nějaký ofiko program jasný? Samozřejmě,jsme tam hlavně za sportem!

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 15:45 | Nahoru | #1308
OK, tak na Slováči uděláme pořádně veselo, něco jako bylo na Lausitzu...

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 15:53 | Nahoru | #1309
Tak bando, musím vám říct, že jak nad tím pořád přemýšlím, tak jsem zjistil, že jsem tomu honění časů už taky propadl, ač jsem se tomu bránil a pořád jsem si říkal, jak se tam jedu sklouznout pro radost.

A teprve Brno mi ukázalo, že se sériovou motorkou nemám v takovém případě co dělat, protože mi na výjezdem bez problému ujížděl i Dan, kterého jsem přivezl sebou. A já mu idiot říkám: To víš, tomu tvému litru na rovince nestačím. A on na to, já nemám litr, to je šestka, jen jinak zpřevodovaná

Takže výsledekem toho bude:
- pancářky a jiné desky
- kratší plyn
- změna převodu (něco jakž tak univerzální, ač každý okruh potřebuje jiný)
- upravit nastavení podvozku (ač je to sériový podvozek)
- no a pak už jen kosmetika v podobě laminátů

Už aby to bylo, to pak bude zcela o něčem jiném

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 16:01 | Nahoru | #1310
saly.pce> myslim, ze R1 je fuc :). byla za 39?

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 16:07 | Nahoru | #1311

keby49 píše: saly.pce> myslim, ze R1 je fuc :). byla za 39?



Ano byla, to ale nevadí...mě to 750 vyhovuje, jen pořád nevím co s těma papírama....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 16:11 | Nahoru | #1312

saly.pce píše: Tak bando, musím vám říct, že jak nad tím pořád přemýšlím, tak jsem zjistil, že jsem tomu honění časů už taky propadl, ač jsem se tomu bránil a pořád jsem si říkal, jak se tam jedu sklouznout pro radost.

A teprve Brno mi ukázalo, že se sériovou motorkou nemám v takovém případě co dělat, protože mi na výjezdem bez problému ujížděl i Dan, kterého jsem přivezl sebou. A já mu idiot říkám: To víš, tomu tvému litru na rovince nestačím. A on na to, já nemám litr, to je šestka, jen jinak zpřevodovaná

Takže výsledekem toho bude:
- pancářky a jiné desky
- kratší plyn
- změna převodu (něco jakž tak univerzální, ač každý okruh potřebuje jiný)
- upravit nastavení podvozku (ač je to sériový podvozek)
- no a pak už jen kosmetika v podobě laminátů

Už aby to bylo, to pak bude zcela o něčem jiném



Tak tak převod doporučuju 16/44 zkracenej plyn je znát jinak výkon ta 750 má co jsem viděl tak stejně starý litry stíhá krásně podvozek jsem měl i já i Majkl na K1 origo jen zrepasovanej a nastavenej na 90kg v KRK a musim říct spokojenost já i Majkl v Brně 2.20 tak to asi fungovalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 16:18 | Nahoru | #1313
stepos79> Kdo ti nastavoval podvozek? Já na tohle moc nejsem, ale pokud vědět o kolik utáhnout, tak ho nastavím. Já mám nějakých 95 kg, ale chci to hodit dolů.

Ten plyn, tam jsem to pociťoval fakt pekelně a myslím že i tamotorka tím dost trpí. Prostě lepší časy se těžko dají dělat, když nemůžu déle brzdit a dřív tam mít plnej knedl. Hlavně si v sérii člověk ukroutí ruku a to je děs běs velebnosti

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 16:22 | Nahoru | #1314
saly.pce> Včera jsem prodal K1 se všema věcma co jsem k tomu měl kdyby jsi tohle napsal dřív mohli jsme ten rychloplyn předělat na tu tvou okouknout nastavení podvozku to dělali v KRK Liberec Já mám stejnou váhu a musim říct že to prostě fungovalo

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 16:25 | Nahoru | #1315
Windy>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 16:25 | Nahoru | #1316

stepos79 píše: saly.pce> Včera jsem prodal K1 se všema věcma co jsem k tomu měl kdyby jsi tohle napsal dřív mohli jsme ten rychloplyn předělat na tu tvou okouknout nastavení podvozku to dělali v KRK Liberec Já mám stejnou váhu a musim říct že to prostě fungovalo



No koukal jsem, že ti zmizela. Co bude dalšího?

No já jsem nevěděl co bude, jestli ji prodat a nebo si ji nechat. Ale každý si myslí, že ji prodám za 30 000 Kč, ty lidi jsou asi padlí na hlavu nebo já nevím. To si ji radji nechám a přestavím. Ale tak potkat se můžeme tak jako tak a můžeme to probrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 16:34 | Nahoru | #1317
saly.pce> já jí prodal za 30 000 upřímně větší cenu ta motorka prostě nemá když top sotjí kolem 60 000 a ruku na srdce to ta moje nebyla a ta tva už taky něco pamatuje no já te´d sedlám litr a to je jinej svět konečně vím co to znamená že to jede :)

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 16:42 | Nahoru | #1318
stepos79> Ta moje pamatuje jen 2 lehká sklouznutí a nikdy žádnou ránu na rám atd. Ani nevím, tys ji měl s papírama? To ji raději dám do kupy a prodám jako top, protože onv top stavu je, kromě plastů. Jinak má pravidelný servs atd, atd.

Já už jsem litr jezdil a pořád vím, že 750 mě má hodně co naučit. A až si řeknu, že už mám na to jet litr, tak to taky změním.

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 17:14 | Nahoru | #1319
saly.pce: jj honění časú.. tomu sem propad hned ... jestli ti múžu poradit tak R1 98-01 nekupuj.. je to kasička na prachy... odcházej převodovky před očima, bez přepáčka máš smúlu protože budeš škrtat uplně všude stupačkama.. výkon taky malej.. a v základu to vúvec nebrzdí, takže když si spočtěš co doní nasypeš tak jsi na ceně za kterou máš 2004 ku . ale líbí se mi uní že si múžu nastavovat podvozek jak se mi zlíbí a myslim že teď mi to funguje asi nejlíp zatu dobu co ji mam...

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.5.2011 v 17:39 | Nahoru | #1320

saly.pce píše: OK, tak na Slováči uděláme pořádně veselo, něco jako bylo na Lausitzu...



lausitz byl neopakovatelnej
Téma je zamknuto


TOPlist