5 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 13.04.2014 14:16:45
Ty tvoje pocity z dokonalého podvozku, odezvy od předního kola, (ne)kmitání řídítek na výjezdech, nevlnění, přesná jízda atd. se hezky čtou, ale nezlob se na mně ... toto a vlastně i víc (bo jinak bych Ducati neprodal) mi dává moje Kawasaki ZX-6R Ninja. A jiným (možná) zase jejich motorka. Kdybych tu měl psát svoje pocity když se v 17 tisících a řvoucím Akrapem přesypu přes (skoro) cokoliv tak by mi jistě někdo fundovaný (a že jich tady je napsal abych se z toho neposral.
Tož to jenom aby ses z toho SF taky neposral.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
jen lehkej rejp, já jezdím jen sám a na starý japonský motorce, tak to ani nemůžeš brát vážně
3 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Stev píše: drippera> a úplně nejlíp se ty superbike vlastnosti poznaj právě když se jede ve dvou
jen lehkej rejp, já jezdím jen sám a na starý japonský motorce, tak to ani nemůžeš brát vážně
S poserproužkem na zadní gumě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
RomanSS píše: S poserproužkem na zadní gumě.
Hele běž se radši učit jo?!1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
pylot píše: Hele běž se radši učit jo?!
Na to je času dost, diplomku mám už vytisklou a čekají mě jen 3 zkoušky.
Zato ty se pořád učíš, že tě tu ani není vidět, že?
RomanSS píše: Na to je času dost, diplomku mám už vytisklou a čekají mě jen 3 zkoušky.
Zato ty se pořád učíš, že tě tu ani není vidět, že?
Já jsem teď kulový motorkář. Pendluju mezi třema místama a najedu tak 100 km měsíčně. Není čas.
Naposledy editováno 12.04.2014 21:57:13
drippera píše: Tak ať máte co číst...
Musím malinko poopravit svůj text ve srovnáváku SF a Tuona V4R. aprilie je silná a jede jako svině píchnutá šídlem. Akorát svůj výkon podává jinak, než SF. Strašně moc dělá posez. Dost dobře nerozumím pojmu "odezva od předního kola" páč SF je přesný jako chirurgický nástroj a já naprosto přesně cítím, co se s předním kolem děje. Ne tak u Tuona. Tam sedíte více vzpřímeně, váha je spíš na prdeli než na rukou a přední kolo si na výjezdech dělá co chce. Na víc trošku "kecne" zadní péro, když n ani opravdu mmoc tlačíte. SF má tak dokonalou jízdní pozici, (přirovnal bych to spíš k "ss" jak k naháči) a díky tomu je jízda neskutečně agresivní a přesná. Nízko letící projektil s chirurgickou přesností sklapelu. Letíme to ve dvojku v táhlé pravé (cca 160km/h) a zakrojujem jedno auto za druhým. (směr Bečvy z Rožnova) V ten moment si člověk umane, že už stačí a chce se zařadit a nebo, že ještě zakrojíme to další auto před náma. Nic není nemožné. SF si nechá líbit opravdu hodně a dovolí tyto manévry bez projevu jakékoliv nervozity. Podvozek je jako skála ale pozor! Při jízdě přes Soláň (nekvalitní okreska) z vás duši nevytřese! Ohlinsy žehlí povrch jako nic jiného. Že přejedete železniční přejezd v Karolince zaznamenáte pouze nepatrným drcnutím do sedačky. Poslední pokus vyvést SF z koncentrace nastává na výpadovce na Valmez, kde ve dvojku v dloooouhatánské levé atakujeme 220km/h! Při narovnávání silnice (kolem Benziny na Bobrkách) zkouším ještě přidat (jedu kvalt č.5) a řadím za 6. Překlápím do pravé a pod "nadchodem pro Indet" na úrovni STK svítí 248km/h. Zaklapuju a poslušně se řadíme mezi plechovky. Nic... SF se nezahoupal, nerozvlnil a ani mi nevyliskal řidítkama. Když to s ním člověk umí, poslouchá, neprotestuj ea v podstatě se vám celou tu dobu jen směje. Víc neumíš, sráči...? Gabča slézá před barákem dole a říká, tak co ty vocasu, na tohle jsi musel přijít až na "čtvrtý" pokus ... ??? ;)
Eště, zatím nejlepčí
Lidi rádi povídají různé historky,hlavně pokud mají pocit že tomu zas tak nehovíš.Jednou jsem jel do Plzně(pro mne v plechovce cca pět hodin jízdy),a tam mi prodávající tvrdil,že ten příšerně rachotící rozvoďák je běžná vlastnost tohoto typu a proto prý není tak oblíben.
4 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 13.04.2014 14:17:50
drippera píše: Klucí, heleďte se...
JE...MI...JEDNO!!!!!, že stejný a nebo pro někoho lepší zážitky nabídne mrdka typu ZX-6R!
Já jsem našel smysl života!!!!
Numero uno... Krásná a teď už i zdravá cérečka!!!
Numero due... Milující, chápavá a tolerantní manžélka!!!
A co je víc vy pičovéééé????
Jo a ještě ...
Numero 3...v garáži dvě jebky se 147KW a 109KW!
Obě žerou benzín, obě jsou (PRO MĚ) nejvíc sexy a vzrušující a baví mě!
...a ať si kdokoliv jezdí třeba ve Fordu, ať si kdokoliv leští doma třeba iXJéeRo nebo CéBeéRo a ať si každej říká co chce, JÁ jsem happy a vo votom to ku*va jeééééé!!!!!!
Těším se na Vás vy bastardi a dám vám všem na WDV2014 do držkýýýýýýýý....
(slivovicu volové...)
Mrdka typu zx-6r... Drippero, ty jsi ale kus vola. Tak at ti ten smysl zivota vydrzi aspon pul sezony ty maco
drippera píše: Klucí, heleďte se...
JE...MI...JEDNO!!!!!, že stejný a nebo pro někoho lepší zážitky nabídne mrdka typu ZX-6R!
Mrdka? Fakt? Hele a nespletl ses? To se přece říká o jedný italský nadznačce pro nadlidi.
Naposledy editováno 13.04.2014 07:21:16
Howg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Martine..nie som moralista,milujem rychlost a obcas sa tiez necham uniest...ale za TOTO by som ti urval ruky a umlatil ta s nimi do bezvedomia! .Jedna vec je uzit si jazdu,ale pre spolocnost,pardon okolie si rovnako nebezpecny a nezodpovedny ako sfetovany drzitel zbrojneho preukazu.
Budem mat prilezitost otestovat 217 konovu BMW R1000RR ale testovat to budem na Slovk.ringu a nie na beznej silnici!...Trosku ma mrzi,ze sa Martin pravdepodobne nikdy s tebou nestretnem niekde na Okruhu,bo by som ta rad videl jazdit proti nejakej konkurencii v priamom zrovnavani DUCATI SF vz. zbytok sveta /teda ine mrdky/
Naposledy editováno 13.04.2014 09:20:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Jezdím na motorkách (letos přesně) 22let! Za tu dobu mi toho prošlo rukama hodně. Nějaké zkušenosti tudíž mám. Pokud si vzpomenu na své kreše, tak byly jen dva. Jeden na mokré trávě s ČZ380 a druhý na Betě 450RR na poli. Vím co a kde si můžu dovolit. Můj "čistý bezpádový rejstřík" nechť je mi toho důkazem. Na Brněnské trati jsem taky pár sliderů obrůsil a vim, kde má SF svoje limity. Dá-li se to tak nazvat. Ne, nedá, napsal jsem to špatně, vím kde mám JÁ na SF svoje limity. Jo, tak je to správně.
Čtyřproudová rychlostní a prázdná silnice obehnaná svodidly, ideální podmínky (sucho, nálada, kondice, provoz), stroj ve 110% stavu a dvě táhlé esíčka. Jedeš 150km/h, potáhneš a než stihneš dočíst tuhle větu, je tam dvědvacet. Ok, ještě okamčíček...cca 10-15 vteřinová záležitot a zase brbláme 150 k domovu a k naší malé.
Za co, že mi chceš ty ruce urvat...???
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |