kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Tenhle motor nikdy hezkej nebude...
Kryž z něho poteče PLZEŇ ..........
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Tifone> Tak já ti takhle nahraju a ty to zazdíš...jak z toho teče pívo, tak to může bejt i boxer...
Že jo Je to kurva prodejná Mě se to hnusí aj jako pípa
Ale chápu nezamrzlíky a všem se to prostě nemusí líbit či nelíbit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: A proto dělalo BMW hvězdicový,řadový a proudový motory
ty seš fakt čůrák, twl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ty seš fakt čůrák, twl
Taky tě mam rád
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Řada se dá použít v letadle určitě, ale ideál to není, zejména u méněválcových motorů. BMW z Heinkelů a Fockewulfů byly min 8 a 10válce, tam už to nevibruje ani v řadě.
v dnešním profi-vyráběném letectví (žádný stavebnice amatérský pokusy), kde není prouďák je většinou Rotax, 4-6vál boxer.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: zmulin>
v dnešním profi-vyráběném letectví (žádný stavebnice amatérský pokusy), kde není prouďák je většinou Rotax, 4-6vál boxer.
No když jednu nebo dvě řady ufikneš tak máš co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Tifone> vůbec nevím z čeho ufikuješ... musíš míň šetřit znaky
Me to prijde jasny .... motor z GSa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jinak subaru a rotax jsou asi nejvíc používaný motory v hobby letectví...právě pro minimum vibrací...
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: https://www.garaz.cz/clanek/valentino-rossi-konci-21006621#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&dop_req_id=gQkhaT89V1X-202108060904&dop_id=21006621&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
njn, jednou to přijít muselo...
Nejsem žádnej fanatickej příznivce ale chybět mi tam bude. Přeci jenom je to velká osobnost silničních motorek a skvělej závodník. Obrovský umění, navíc spojený s trochou rošťáctví... Bavilo mě, jak vždycky vymyslel nějakou kravinku po závodě. V tom byl první a originální. Ti, co s podobnejma kouskama přišli po něm (Lorenzo např.) už byli jen trapní.