paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.


Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

2.9.2010 v 20:42 | Nahoru | #1231
Pegos:

Tu rozetu i výfuk vem, jestli to pobereš. Když tak bych to koupil.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

2.9.2010 v 20:54 | Nahoru | #1232
storeman> jasně auto by to mělo pobrat výfuk je na prodej rozeta je zdarma páč je jetá tak ti vezmu i kolečko a řetez rovnou si to můžeš namontovat když to půjde a vyzkoušet v terénu.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.9.2010 v 11:46 | Nahoru | #1233
To čumim!

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.9.2010 v 15:15 | Nahoru | #1234

storeman>To čumim!


...to vypadá zachovale. S tou asi v terénu nikdo nikdy nebyl.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.9.2010 v 15:18 | Nahoru | #1235
jen mi je divné toto, po 26tis km?



edit: myslím tu spínačku

Naposledy editováno 04.09.2010 15:21:59

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.9.2010 v 15:22 | Nahoru | #1236
c.j. Proč myslíš?....připadá to stočená?Možné to je,....ale mě se nezdá,...je fakt hodně zachovalá.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.9.2010 v 15:22 | Nahoru | #1237
myslím tu ošoupanou spínačku.. Ale jinak je krásná

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.9.2010 v 15:27 | Nahoru | #1238

c.j.>myslím tu ošoupanou spínačku.. Ale jinak je krásná


...ale chtělo by to sundat tu patici zadního blatníku, zkrátit přepákování, vyžší řidítka+podložky, převod 14/46, laďák, vyměnit ty křehký bastry,...a natryskovat na nejotevřenější "C" verzi. ....a pak by se s tím do terénu dalo.

Edit: ...jo a dát pořádný špuntový gumy.

Naposledy editováno 04.09.2010 15:28:13

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.9.2010 v 15:49 | Nahoru | #1239
no do terénu bych raději přímo volil KLX 300 nebo KLX 450

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.9.2010 v 15:50 | Nahoru | #1240

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.9.2010 v 15:57 | Nahoru | #1241
KLX 300 se sem tam v inzerci objeví, ale 450 jsem ještě u nás neviděl

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.9.2010 v 16:07 | Nahoru | #1242

c.j.>no do terénu bych raději přímo volil KLX 300 nebo KLX 450


...no když máš jednou tolik peněz a více, tak to jo-tu 450R. Tříkilo v dobrém stavu je u nás nesehnatelné.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.9.2010 v 16:09 | Nahoru | #1243
když jsem sháněl XR, tak v inzerci byly 2 KLX300 s SPZ za 45tis a 55tis.. Ty 450 pokud někdo doveze, tak budou drahé, zatím jsou moc nové, ale já si rok, dva počkám 250 zatím stačí

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

5.9.2010 v 20:46 | Nahoru | #1244
storeman> Tak prosím tě dneska jsem koukal v garáži a rozeu nemám nechal jsem jí asi i s kolem a kolečko jsem nechal na motoru. jinak výfuk beru i kolenem.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

6.9.2010 v 21:30 | Nahoru | #1245
Zdravím,
tak jsem dnes objednal novou řetězovku a převod 14/44. Ta původní vzala docela rychle za svý. Nevím proč, protože mažu docela často. Hlavně přední kolečko je úplně v jeteli. K sadě jsem objednal ještě kolečko 15 zubů. Přece jen jezdím většinou po silnicích a zpevněných cestách. Douám, že bude příští víkend trochu slušný počasí. Rád bych se jel podívat do toho Oldřichova. Radši jen na čumendu, protože bez zkušeností by to asi nedopadlo dobře. Taky ještě musím přezut už konečně na špunty.
Nedá mi to nezeptat se, jak myslíte, že by fungovalo/nefungovalo spojení Oldřichovský maraton a offroad začátečník?
Jinak jsem z KLX nadšenej. Za 4 měsíce jsem najel sice jen 1500 km, ale fakt spokojenost. Nejvíc jsem za dva dny ujel 600 km (víkend WSBK), ale to už jsem nevěděl, jak si sednout a posledních 30 km jsem už musel jet ve stupačkách. Jinak na vyjížďky do 100 km super. Spotřeba oleje je taky OK, zatím mám olej od výměny stále v olejoznaku. Co mi nejvíc štve, je upištěnej zvuk výfuku, hlavně u studenýho motoru. Nemám vůbez nic proti origo výfukům, ale to pištění mi vadí. Už jsem to zažil s ER5 a výměna koncovky mě asi nemine.
Měl jsem jednu závadičku - přepínač obrys/tlumené světlo. Byla poškozená aretační kulička v přepínači a nemohl jsem zapnout světla. Za pět minut jsem to vyřešil korálkem z maminy šití. Taky mě trochu vadí plavání motocyklu při pomalejší jízdě. S vyšší rychlostí je stabilní. Nemáte někdo nějaký zkušenosti? Uvidím, jak se projeví přezutí.
Doufám, že se s některými z vás uvidím v Oldřichově a bude čas na pokec.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

6.9.2010 v 21:55 | Nahoru | #1246
NitroTT> Taky zdravim. Na špunty určitě přezuj. Na silnici je to nebezpečný Zlatej terén. Hlavně, že ti jezdí bez závad. A jestli se ti zdá, že se ti kawa vlní, tak si přijeď projet tu mojí To se ti pak bude zdát ta tvoje jako luxus Mě se tam všechno klepe, mlátí, řinčí, rovně to jet neumí, ale zátach je pořádnej. Ne a ne jí utahat. Jen to zahulí půlku okresu Teď mě napadlo, že by si mohl s něčim poradit. Už dávno sem tu psal, jak sem projížděl jeden malej potůček a trošku mi to šplouchlo do motoru. Když se nad tim zamyslim, tak vlastně od tý doby sem začal pozorovat, že mi to přižírá olej. Vodu sem měl ve valci a v motoru dobrej litr. Teď k věci. Je možný, že sem trochu vydřel válec a ten olej mi tam teče před kroužky?? Davál sem tomu cestou domu celkem záhul... Ale zase kdyby to tam teklo přes kroužky, tak by byla černá svíčka ne?

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

6.9.2010 v 22:43 | Nahoru | #1247
Pokud se ti dostala voda do běžícího motoru, mohla udělat pěknou paseku. Nevím, jestli se mohl motor přidřít, ale na fotkách to vypadalo jako pěknej kentus. Pokud šla voda do spalovacího prostoru, může bejt i ohlá ojnice.
Zkusil bych změřit kompresi studenýho a ohřátýho motoru. Potom porovnat měření. Pokud nemáš měřák, tak zkusit obrácený postup - motor nastavit tak, aby byly zavřený ventily (vyřadit dekompresor) a přes díru pro svíčku foukat vzduch do válce. Pokud to bude fučet přes odvětrání motoru tzn. přes kroužky do klikový skříně, tak je to asi jasný. Ono to bude foukat vždycky přes kroužky dolů, ale tam je to zkušenosti s takovým testem a o tom posoudit, kde je ta hranice, že je to už dost - k tomu je dobrý porovnat s měřením komprese. Taky je možný, že to bude foukat do sání nebo do výfuku. potom bys věděl, jak jsou na tom ventily. Jasně, je to takový orientační, ale jednoduchý a funkční.
Začel bych u toho, proč motor žere olej? Napadá mě:
1. Pístní kroužky - zapečený, prasklý, opotřebený (vůle v zámku)
2. Válec/píst motoru - přidřený, opotřebený
3. Ojnice - úhloval jsem je s přesností na 0,01 mm a vždycky se mi to vyplatilo
4. Hlava válce - vůle ventilu ve vodítku (potom to nespraví ani nový gufera), špatný gufera
Asi budou ještě nějaký příčiny, jen si vyber, kde začít. Vím, asi to stojí za prd, ale stejně tě to nemine - rozborka/sborka. Budeš v Oldřichově? Možná bych mohl vzít kompresometr.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

7.9.2010 v 08:41 | Nahoru | #1248
Právě, že to nateklo, když sem ten motor už chcípal. Ojnice ohlá snad není, ale neměřil sem jí a setinu od oka sem mohl těžko poznat, takže ta možnost tady je. Jinak ten válec je takovej celej posranej. To bys musel vidět.. Kroužky s pístem vypadaj pořád jako nový. Ten píst tam mám asi rok. Hlavu sem kupoval náhradní i ventilama a co sem tak různě měřil a zkoušel, tak se zlepšovalo, ale stejně už sou asi na výměnu. Ono to hlavně začlo žrát z ničeho nic. Bylo to dlouho parádní a po tom, co sem to utopil, to začlo žrát. Nejdřív to ani nehulilo, ale postupně to začalo. Rozebíral sem to už mockrát, tak jestli to někdy budu ještě rozebírat, tak mě to nevytrhne. To mám za jedno odpoledne. Taky když sem vždycky sundal hlavu, tak na pístu byl olej a od něj byly výfukový ventily, takže to teče taky přes ně. Gufera sem kupoval dvě sady, ale pořád stejný. Někde sem čet, že když gufero neudrží ventil (když sundám pružiny) tak se má dát nový gufero, nebo je už v prdeli ventil. Ono co sem na to pořád koukal, tak to vypaná na špatný ventily. Měřil sem je, ale sou už i pod tolerancí. Jen je mi divný, že to začlo tak najednou. Pořád nic nic nic a najednou víc jak dvoutakt...

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

7.9.2010 v 09:50 | Nahoru | #1249
Jo a v tom Oldřichově nebudu. Zrovna už něco mám naplánovaný a nedá se to odložit.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

7.9.2010 v 19:43 | Nahoru | #1250
Tomu motoru se moc nedivím, ono to prudký zchlazení vnitřností mu nemůže prospět. Dnes jsem mluvil s klukem, co jezdí MX2 a opravuje motorky. Říkal, že už taky dělal utopený KTM a že byly popraskaný kroužky. Myslí si, že to způsobilo právě prudký zchlazení, protože před tím byl motor OK. Škoda že to Rko nemá va válci lisovanou vložku.
To s těma guferama slyším prvně. Spíš věřím mikrometru, minimálně dig. posuvce.
U gufer občas zkracuju pružinku - 2 až 4 závity. Hlavně, když má kroužek/hřídel, po kterým gufero běhá, drážku. U ventilových gufer mě to nikdy nenapadlo. Nevím, jestli by to u nich šlo a pokud jo, tak jak dlouho by to vydrželo.
Pokud je při rozrbrání olej nad pístem, musí tam podle mě natýct ař po vypnutí motoru. Taky nevím, jestli by při běhu motoru mohl olej přes vodítka ex. ventilů do spalovacího prostoru. Přes in. ventily by to určitě šlo, ale to by se olej spaloval a zasralo by to svíci. Ty píšeš, že je čistá. Když jsou ex. ventily otevřený, odchází pod tlakem výfukový plyny a olej by musel jít rovnou do svodu a proto to hulí jak lokomotiva. Možná je tahle myšlenka hovadina, ale nic lepšího nevyplodím

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

8.9.2010 v 15:51 | Nahoru | #1251
Já myslim, že to hovadina není, protože tu samou myšlenku sem měl taky

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

8.9.2010 v 20:34 | Nahoru | #1252
Dnes jsem provedl rekognoskaci terénu v zájmovém prostoru Oldřichov (abych dodržel vojenskou terminologii, když se jedná o VVP )

Prostor je to pěkný a rozsáhlý. Určitě se tam dá vytýčit zajímavá trať. Jsou tam místa kde je stále hodně bahna a místa do kterých jsem si netroufnul .

Ovšem jedno je jisté: Jestli bude pršet tak to bude masakr.
Místo té prašné cesty bude jen bláto a samé bláto!

www.jpeg.cz/view-306_Oldri_2.jpg.html][img]http://www.jpeg.cz/images/306_Oldri_2.jpg[/img

Naposledy editováno 08.09.2010 20:35:43

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

9.9.2010 v 21:04 | Nahoru | #1253
Tak jsem dnes vyměnil řetězovou sadu. Dal jsem převod 14-44. Čekal jsem trochu víc síly, ale je to docela dobrý. Teď ještě ty špunty a budu připravenej. Snad to doladím do Oldřichova, páč bych se chtěl svést na trati. Kdybych věděl, že bude sucho, bych se snad i přihlásil. Jsem docela posera a když jsem koukal na fotky z trati, tak bojím, bojím.
Storeman: původní rozeta kterou jsem sundal má 43 zubů, takže je ti k ničemu. Ty chceš převod do síly. Asi bych to řešil výměnou předního kolečka za 14 zubů. Jeden zub vpředu je asi jako tři zuby na rozetě. Největší rozetu seženeš myslím 46 zubů, tekže by převod do síly nebyl takovej, jako s kolečkem 14 zubů. A taky je přední kolečko levnější.
Na motonet.cz 483,-, já jsem kupoval na motoretezy.cz za 423,-. Koupil jsem řetěz ČZ, kolečko 14 a 15 zubů, rozetu 44, spojku nýtovací a se sponkou. Včetně dopravy 2700,- Objednáno v úterý, dnes doručeno, spokojenost.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

9.9.2010 v 21:15 | Nahoru | #1254
NiroTT: A ty pojedeš do Oldřichova? Čeho by si se bál?....když se ti to nebude v průběhu závodu líbit, tak se na to prostě vyprdneš,...o nic nejde.Jde o to si zajezdit. Jinak já má řetězovku 14/46 a to už je do síly znát.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

9.9.2010 v 21:25 | Nahoru | #1255
NitroTT> Také mám 14-44. Letos na jaře novou sadu. Původně jsem měl 15-42. Mě nejde o prachy ale o to vyzkoušet zadní rozetu jestli bude pasovat protože nemám KLX ale KLR! A v servisu mi bylo řečeno, že mám tu největší co se na KLR vyrábí. Proto chci vyzkoušet (jen je přiložit na sebe) zadní rozetu z KLX, protože na KLX se vyrábí i větší a cítím, že bych ještě takové dne zuby v zádu snesl.

A...Klidně se přihlaš! Vůbec se nemáš čeho bát. Poslední být nemůžeš když pojedu já
Já mám Kawasaki KLR650 což je motorka ještě těžší a méně krosová než ta tvoje a není nijak upravená. Mám jí od loňského července a ještě ani rok nejezdím v terénu. Je mi přes 50 (v profilu mám truchu stočený věk ) a před tím jsem v terénu nikdy nejezdil. Neumím nijak "krosit" prostě se tím terénem vozím
Neboj a přihlas se!

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

9.9.2010 v 22:02 | Nahoru | #1256
Storeman: Správnej přístup.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

9.9.2010 v 22:40 | Nahoru | #1257
Kluci to jsem rád, že Vás tam uvidim. Uděláme vláček Budete tam pod stanem? Já jooo!!!

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

9.9.2010 v 22:42 | Nahoru | #1258

Ládínek.>Kluci to jsem rád, že Vás tam uvidim. Uděláme vláček Budete tam pod stanem? Já jooo!!!


...už jsem tě viděl na té přihlášce. Také přijedu v pátek. Si zas pojezdíme.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

9.9.2010 v 22:43 | Nahoru | #1259
Ládínek: .....Turek jede taky?

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

9.9.2010 v 22:49 | Nahoru | #1260
Turek má práci. Říkal, že plánuje druhé dítě. Tak musí pracovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 5 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2


TOPlist