Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tu rozetu i výfuk vem, jestli to pobereš. Když tak bych to koupil.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
c.j.>myslím tu ošoupanou spínačku.. Ale jinak je krásná
...ale chtělo by to sundat tu patici zadního blatníku, zkrátit přepákování, vyžší řidítka+podložky, převod 14/46, laďák, vyměnit ty křehký bastry,...a natryskovat na nejotevřenější "C" verzi.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Edit: ...jo a dát pořádný špuntový gumy.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 04.09.2010 15:28:13
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
tak jsem dnes objednal novou řetězovku a převod 14/44. Ta původní vzala docela rychle za svý. Nevím proč, protože mažu docela často. Hlavně přední kolečko je úplně v jeteli. K sadě jsem objednal ještě kolečko 15 zubů. Přece jen jezdím většinou po silnicích a zpevněných cestách. Douám, že bude příští víkend trochu slušný počasí. Rád bych se jel podívat do toho Oldřichova. Radši jen na čumendu, protože bez zkušeností by to asi nedopadlo dobře. Taky ještě musím přezut už konečně na špunty.
Nedá mi to nezeptat se, jak myslíte, že by fungovalo/nefungovalo spojení Oldřichovský maraton a offroad začátečník?
Jinak jsem z KLX nadšenej. Za 4 měsíce jsem najel sice jen 1500 km, ale fakt spokojenost. Nejvíc jsem za dva dny ujel 600 km (víkend WSBK), ale to už jsem nevěděl, jak si sednout a posledních 30 km jsem už musel jet ve stupačkách. Jinak na vyjížďky do 100 km super. Spotřeba oleje je taky OK, zatím mám olej od výměny stále v olejoznaku. Co mi nejvíc štve, je upištěnej zvuk výfuku, hlavně u studenýho motoru. Nemám vůbez nic proti origo výfukům, ale to pištění mi vadí. Už jsem to zažil s ER5 a výměna koncovky mě asi nemine.
Měl jsem jednu závadičku - přepínač obrys/tlumené světlo. Byla poškozená aretační kulička v přepínači a nemohl jsem zapnout světla. Za pět minut jsem to vyřešil korálkem z maminy šití. Taky mě trochu vadí plavání motocyklu při pomalejší jízdě. S vyšší rychlostí je stabilní. Nemáte někdo nějaký zkušenosti? Uvidím, jak se projeví přezutí.
Doufám, že se s některými z vás uvidím v Oldřichově a bude čas na pokec.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
Zkusil bych změřit kompresi studenýho a ohřátýho motoru. Potom porovnat měření. Pokud nemáš měřák, tak zkusit obrácený postup - motor nastavit tak, aby byly zavřený ventily (vyřadit dekompresor) a přes díru pro svíčku foukat vzduch do válce. Pokud to bude fučet přes odvětrání motoru tzn. přes kroužky do klikový skříně, tak je to asi jasný. Ono to bude foukat vždycky přes kroužky dolů, ale tam je to zkušenosti s takovým testem a o tom posoudit, kde je ta hranice, že je to už dost - k tomu je dobrý porovnat s měřením komprese. Taky je možný, že to bude foukat do sání nebo do výfuku. potom bys věděl, jak jsou na tom ventily. Jasně, je to takový orientační, ale jednoduchý a funkční.
Začel bych u toho, proč motor žere olej? Napadá mě:
1. Pístní kroužky - zapečený, prasklý, opotřebený (vůle v zámku)
2. Válec/píst motoru - přidřený, opotřebený
3. Ojnice - úhloval jsem je s přesností na 0,01 mm a vždycky se mi to vyplatilo
4. Hlava válce - vůle ventilu ve vodítku (potom to nespraví ani nový gufera), špatný gufera
Asi budou ještě nějaký příčiny, jen si vyber, kde začít. Vím, asi to stojí za prd, ale stejně tě to nemine - rozborka/sborka. Budeš v Oldřichově? Možná bych mohl vzít kompresometr.
To s těma guferama slyším prvně. Spíš věřím mikrometru, minimálně dig. posuvce.
U gufer občas zkracuju pružinku - 2 až 4 závity. Hlavně, když má kroužek/hřídel, po kterým gufero běhá, drážku. U ventilových gufer mě to nikdy nenapadlo. Nevím, jestli by to u nich šlo a pokud jo, tak jak dlouho by to vydrželo.
Pokud je při rozrbrání olej nad pístem, musí tam podle mě natýct ař po vypnutí motoru. Taky nevím, jestli by při běhu motoru mohl olej přes vodítka ex. ventilů do spalovacího prostoru. Přes in. ventily by to určitě šlo, ale to by se olej spaloval a zasralo by to svíci. Ty píšeš, že je čistá. Když jsou ex. ventily otevřený, odchází pod tlakem výfukový plyny a olej by musel jít rovnou do svodu a proto to hulí jak lokomotiva. Možná je tahle myšlenka hovadina, ale nic lepšího nevyplodím
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Prostor je to pěkný a rozsáhlý. Určitě se tam dá vytýčit zajímavá trať. Jsou tam místa kde je stále hodně bahna a místa do kterých jsem si netroufnul
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Ovšem jedno je jisté: Jestli bude pršet tak to bude masakr.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Místo té prašné cesty bude jen bláto a samé bláto!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
www.jpeg.cz/view-306_Oldri_2.jpg.html][img]http://www.jpeg.cz/images/306_Oldri_2.jpg[/img
Naposledy editováno 08.09.2010 20:35:43
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Storeman: původní rozeta kterou jsem sundal má 43 zubů, takže je ti k ničemu. Ty chceš převod do síly. Asi bych to řešil výměnou předního kolečka za 14 zubů. Jeden zub vpředu je asi jako tři zuby na rozetě. Největší rozetu seženeš myslím 46 zubů, tekže by převod do síly nebyl takovej, jako s kolečkem 14 zubů. A taky je přední kolečko levnější
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Na motonet.cz 483,-, já jsem kupoval na motoretezy.cz za 423,-. Koupil jsem řetěz ČZ, kolečko 14 a 15 zubů, rozetu 44, spojku nýtovací a se sponkou. Včetně dopravy 2700,- Objednáno v úterý, dnes doručeno, spokojenost
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
A...Klidně se přihlaš! Vůbec se nemáš čeho bát. Poslední být nemůžeš když pojedu já
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Já mám Kawasaki KLR650 což je motorka ještě těžší a méně krosová než ta tvoje a není nijak upravená. Mám jí od loňského července a ještě ani rok nejezdím v terénu. Je mi přes 50 (v profilu mám truchu stočený věk
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Neboj a přihlas se!
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 5 | 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |