kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Diky klukum - koudy a honzabiker za podporu umírajícímu sportu
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A praská 1 z nich.
edit - je to pojistka vstřikování. Asi jak vezmu za plyn při tom automatickým startu tak to nerozdýchá. Ale při PB baterce jí to bylo jedno.
Naposledy editováno 25.07.2021 23:33:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
olovena baterka ma vetsi vnitrni vodpor, takze pri tom startovani skutecne nema dost kapacity aby pojistku vstriku odpraskla (rozumej protlaci pri soucasem zatizeni starterem mensi proud nez 20A).. lithiovka jebatt je holt lepsi, takze zvladne utahnout jak starter tak jeste prepalit pojistku.. to bude vono..
E: a ten proud tam potece hadal bych proto, ze bude nejaka haluz v mape v oblasti nizsich otacek nez volnobeh.. vstrik nedokaze strikat az do urcitych otacek jen volnobezne malo, a snazi se asi procpat palivo i ve chvili kdy neni kam (= impulz vstriku s tim otocenym plynem bude delsi nez otevrenej saci ventil nejspis.. s olovem to palivo proste jen neprotlaci, s lithiovkou ho taky neprotlaci ale serve pri tom pojistku..) jinej duvod proc by se tohle delo me nenapada..
Naposledy editováno 25.07.2021 23:49:38
To jsem výčet ze schématu.
Asi je to tím že dám povel tím plynem a vsřikování to při tom automatickym startu nepobere a prdne pojistka. Ale vim já????
edit - vlastně to je nová vlastnost Marušky s JeBatt acu.
Tak se s tím naučím žít a koupím si víc 20A pojistek
Naposledy editováno 25.07.2021 23:55:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To je nakej zvlastni styl humoru, ze jo?
Tam bude naka bota v ele... jak se tam svarovalo, montovalo, neco se skriplo, prodrelo apod...
P_B: jasny, podlozka neni problem, ale tu krpu v ele je potreba najit, urcite to nemuze byt baterkou...
Naposledy editováno 26.07.2021 00:00:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: kerut> Jsem docela unavenej, ale vstrik prece vstrikuje do sani, je uplne jedno jedtli je zavrenej nebo otevrenej ventil nebo klapka, nebo dvere nebo oono.. je to blbej elektromagnet... tou civkou tece proud danej ohmovym zakonem a urcite skrz ni netwce 20A a pochybuju, ze by i ital tu pojistku nadimezoval presne na proud danej odporem civky + vnitrnim odporem baterky ... a kdyz se vnitrni odpor baterky zmeni o par miliohmu uz pojistka shori...
To je nakej zvlastni styl humoru, ze jo?
Tam bude naka bota v ele... jak se tam svarovalo, montovalo, neco se skriplo, prodrelo apod...
P_B: jasny, podlozka neni problem, ale tu krpu v ele je potreba najit, urcite to nemuze byt baterkou...
Budu hledat dal co a jak proč a nebo vyzkoušet v jiné Multici.
Ale ja na moto s acu nic nesvařoval. Ani bez. Ale je to zbořka boh vě čo s tým kto robil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: P_B> No to ja nedavam do souvislosti se svarovanim, ale na svarovani jsi to rozebiral a skladal a tohle mi pasuje spis na zkrat v ele v dusledku nejakych polamanych, prodrenych, skripnutych dratu. Pojistka nemuze horet z duvodu, ze je tam o neco silnejsi baterka. Klidne ti tam muzu dat na chvili olovo a bude to delat to same..
Olovo mám pořád doma. Vyzkouším je vyměnit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Olovo mám pořád doma. Vyzkouším je vyměnit.
Zkontroloval bych vizualne svazek v miste kde jsi montoval a kde predpokladas, ze byla motorka v souvislosti s padem poskozena. Pak bych zkontroloval silove vodice k start relatku, silove vodice ke starteru, kontakty na nich a vodic co kostri motor/ram - propojeni s minus polem baterie.
Naposledy editováno 26.07.2021 00:19:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kazdopadne je jisty, ze ten problem tam byl uz predtim, akorat olovak proste neodpalil pojistku, protoze na to holt nemel proudove..
lithiovka to proudove zvladne. tak zacali odchazet pojistky, to je 100%
E: co blbnes ? proc vodice ke starteru kdyz mu odchazi pojistka zapalka ? problem je v zapalku, pri otoceni plynem pri otackach starteru si proste vezme proud (bez ohledu na to proc) a litiovka tam tech >20A proste protlaci.. olovo to nedalo bylo na to mekky a to (souhrou nahod) proste chranilo pojistku... to je cely
PB> nekupuj pojistky, proste pri starteru netoc plynem ne ? copak to bez toho nechytne ?
Naposledy editováno 26.07.2021 00:22:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja spal taky tak 3hod, predtim jsem musel zlikvidovat nejakej etylalkohol, rano pak montoval motorku na zavodech a rozdaval moudra takze za zavery taky nerucim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: assassin> Chtěl jsem dnes dojet,ale když jsem četl, že se prodalo jen omezené množství vstupenek,tak jsem to vzdal. Nechtělo se mi jet na risk 130km
Jo, vstup byl srandovni. Nejdriv me i dalsi (asi tak 8 z 10 platicich), trosku zaskocili antigenem. A hned v zapeti podruhe, kdyz mne a typkovi, co vstupoval soucasne, prodali posledni dva testy, co meli. Pry, ze mame sakra stesti. Nicmene pak behem toho, co jsem se testoval, donesli dalsi krabicu testu. Tak holky plasily trochu zbytecne. Ale ocividne samy nevedely, co a jak. Cenu testu si organizatori trosku upravili, ale to je normalni. Moje chyba, ze jsem na to nemyslel. Vubec me to totiz nenapadlo, kdyz se jednalo o venkovni akci.
assassin píše: Zkontroloval bych vizualne svazek v miste kde jsi montoval a kde predpokladas, ze byla motorka v souvislosti s padem poskozena. Pak bych zkontroloval silove vodice k start relatku, silove vodice ke starteru, kontakty na nich a vodic co kostri motor/ram - propojeni s minus polem baterie.
Provedu, ale asi až po dovolene.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kerut píše: assassin> jo asi mas recht, ja spal na dnesek 3h a bezel zavod, a jel do prahy.. mam nejak temno...
kazdopadne je jisty, ze ten problem tam byl uz predtim, akorat olovak proste neodpalil pojistku, protoze na to holt nemel proudove..
lithiovka to proudove zvladne. tak zacali odchazet pojistky, to je 100%
E: co blbnes ? proc vodice ke starteru kdyz mu odchazi pojistka zapalka ? problem je v zapalku, pri otoceni plynem pri otackach starteru si proste vezme proud (bez ohledu na to proc) a litiovka tam tech >20A proste protlaci.. olovo to nedalo bylo na to mekky a to (souhrou nahod) proste chranilo pojistku... to je cely
PB> nekupuj pojistky, proste pri starteru netoc plynem ne ? copak to bez toho nechytne ?
Chytne v poho. Ale někdy zdechne tepla a nechce se jí. Tak se mi osvědčilo, trochu ji přivrknout plynem. To už teď dělat nebudu. Možná ta pojistka prdne dřív když to zdechne. Ale jak tam skočí vrtulník a zkusím to natočit už to jen točí a nenaskočí tak zkusím přivrknout. Ale vyměním pojistku a pak nechám točit a naskoči sama.
Ale víte kucí jak, to je můj pohled na věc. A teda vyděsilo mě to když to nechtělo vrtět, to né že né. Navěšená moto kuframa a daleko od baráku. Jako stres to byl. A dneska to bylo podruhé. Našinec se nakonec uklidní a když zachová chladnou hlavu a přičte Ital faktor vyřeší to. Ty pohledy a kecy na benzice asi někteří znají "twoe to je Italský to už nepojede atp." A ta radost, když to pak s novou pojistkou chytne
Ty pohledy a kecy na benzice asi někteří znají "twoe to je Italský to už nepojede atp."
To mi připomnělo.
Jak jsem sem minulý týden dával fotku s MG V7 napojenou na noťas. Tak to bylo na parkovišti před hotelem, kam dojeli dva Guzzisti a jednomu z nich jsem nahrával novou mapu. A zrovna šel kolem nějaký pán. Zeptal se, co to je za motorku a když zjistil, že italská, jen s vážným tónem prohodil: "Já jsem Hondař. Kdo má Hondu, jezdí. O Italech jsem slyšel, že se spíš opravují. A teď vidím, že je to pravda!" A odešel ke svýmu autu.
Jako slušnej stěr Mě takový řeči zanechávají naprosto klidným a beru to jako srandu. Tak jsem se chechtal. Ale ti dva chlápci, co dojeli na MG, se lehce ohradili (tady se hodí podotknout, že jsem je neznal - byla to akce domluvená tady na fóru). Tak jsem zvolal:"Bude bitka?" V tom se pán přestal hrabat v kufru auta, zpozorněl, chvilku na nás koukal a pak došel nějak vybruslit
Nakonec jsme si s ním celkem slušně pokecali Teda spíš já. Kluci s MG asi Hondy neznali a pán neznal MG. Tak jsem s ním kecal o Hondách aspoň já
Naposledy editováno 26.07.2021 07:43:25
Dlouho jsem diváckou účast na závodech vynechal (malý děcka, barák). Teď jsem byl překvapenej, jak m?lo bylo týmů. Asi to fakt umírá i když podle mě je to atraktivní dost. Nájezdy do zatáček "dveřma" napřed, přední kola v luftě, sem tam nějakej držkopád...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.07.2021 08:09:36
Tifone píše: P_B> jaký pak daleko mě se něco podobného - že nechtěla startovat - stalo před pár lety ve Francii v Sainte-Mere-Église, nakonec jen povyskočené relé,ale ten pocit ,že jako fááákt daleko od domova
Jj to je opravdu daleko dál
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Se picnu, na dovolené asi budu měnit bačkůrky
Nemas tolik jezdit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Jo, vstup byl srandovni. Nejdriv me i dalsi (asi tak 8 z 10 platicich), trosku zaskocili antigenem. A hned v zapeti podruhe, kdyz mne a typkovi, co vstupoval soucasne, prodali posledni dva testy, co meli. Pry, ze mame sakra stesti. Nicmene pak behem toho, co jsem se testoval, donesli dalsi krabicu testu. Tak holky plasily trochu zbytecne. Ale ocividne samy nevedely, co a jak. Cenu testu si organizatori trosku upravili, ale to je normalni. Moje chyba, ze jsem na to nemyslel. Vubec me to totiz nenapadlo, kdyz se jednalo o venkovni akci.
Já byla v sobotu a žádný testy u vstupu neměli, zachránil mě nějaký borec za mnou ve frontě a dal mi ze své osobní zásoby. Vstupenku jsem kupovala přes net v pátek večer a tam byla ještě info, že stačí přinést s voucherem jen jejich vyplněné čestné prohlášení, takže já vůbec nepočítala s tím, že tam budu nakonec potupně stát a šťourat se před všema tyčinkou v nose... Jinak fakt TOP podívaná, si nedovedu představit, jaká byla neděle, když i ta sobota stála za těch 6 hodin celkem v autě. Nicméně můj velký dík patří Assassinovi, se kterým jsem se tam potkala a který mi zodpověděl všechny mé vrtošivé otázky k SM a řekl i nějaké ty "zákulisní drby", MOC DÍK .