http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2
Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL
Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
kawapepek píše: Určitě se nehádám,v DK naměří fakt kraviny,jen říkám kolik naměřil Ešner mě...Pokud se dá věřit že K7/K8 má z fabriky 185 PS,tak nárůs 5,5koně u mé motorky po namontování Akrapa a přehrání SW,kde se hýbalo s pal.mapama a hodnotou předstihu mi nepřijde jako nic neuvěřitelnýho....
jenže to je hodnota i s naporem těch 1851 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
kawafil píše: jenže to je hodnota i s naporem těch 185
No však mě to Ešner měřil taky s náporem...Mě to tam málem odfouklo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL píše: 9tis. km
za sezonku ?to sis jí moc neužil stejne si myslím že si pořidis zase K1,K2 že to je tvoje srdcovka1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
kawapepek píše: No však mě to Ešner měřil taky s náporem...Mě to tam málem odfouklo...
zajimalo by mě kolik fouka vyrobce do naporu při měřeni,když Ešner 200kawafil píše: zajimalo by mě kolik fouka vyrobce do naporu při měřeni,když Ešner 200
To nevím,ale jemu to nafuní 2kila....Já tam stál jako masér bez sluchátek a když to začal měřit musel jsem utéct,páč z toho jde strach...To je kravál,až jsem se bál,aby se mi motorčička nerozlítla na kaši....
Naposledy editováno 27.11.2010 15:08:58
kawafil píše: juras> kolik stoji takovej kus papiru
To se musíš zeptat Kaczera z Motohousu . Jedinýmu komu bych v ČR s brzdou věřil je Murkin zde z m.cz, ladí kdekomu z MČR, Číhovi atd. a nemá potřebu klamat zákazníka..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL píše: juras> Dékáčko u mně působí jako komedie, když se chci zasmát tak se tam podívám
Ale na některý věci neznalý zákazníky, na jejich oblbování a tahání peněz z nich to asi funguje , co je na papíru psáno, to je dáno
1 reakcí na tento příspěvek Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
rok 04 05
Naposledy editováno 27.11.2010 15:42:40
1 reakcí na tento příspěvek Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
kawapepek píše: Určitě se nehádám,v DK naměří fakt kraviny,jen říkám kolik naměřil Ešner mě...Pokud se dá věřit že K7/K8 má z fabriky 185 PS,tak nárůs 5,5koně u mé motorky po namontování Akrapa a přehrání SW,kde se hýbalo s pal.mapama a hodnotou předstihu mi nepřijde jako nic neuvěřitelnýho....
To ti přehrál SW do origo řídící jednotky a šteloval mapy a předstih taky na ní?? Když jsem se ptal v Suzuki ČR, Suzuki na Vrbovce, D&K Racingu a možná i Murkina (už nevím) tak mi bylo řečeno, že nic takového nejde.. Buď ke stávající ŘJ přidat PC nebo jí vyměnit za Rapidbike nebo Bazzaz..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
juras píše: To ti přehrál SW do origo řídící jednotky a šteloval mapy a předstih taky na ní?? Když jsem se ptal v Suzuki ČR, Suzuki na Vrbovce, D&K Racingu a možná i Murkina (už nevím) tak mi bylo řečeno, že nic takového nejde.. Buď ke stávající ŘJ přidat PC nebo jí vyměnit za Rapidbike nebo Bazzaz..
Jo,mluvíš pravdu...Ani Suzamoto,ani Motart toto nedokážou....Jedinej kdo tohle dokáže je Ešner, a myslím že ještě někdo v ČR...Jde to pomocí YOSHIMURA POWER BOXU a možnost doseřízení je do nějakých tuším 18% OD základního nastavení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
maxx10 píše: Já na k1 jel 293 víc ani tuk.možná byla zrtata na retezovce která mela odjeto cca 80% svojí životnosti.
tak to ti opravdu fakt nejela se nedivím že ti přišla hodná. Mě dala pětka 294kmh
Naposledy editováno 27.11.2010 17:01:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
maxx10 píše: za sezonku ?to sis jí moc neužil stejne si myslím že si pořidis zase K1,K2 že to je tvoje srdcovka
srdcovka to je ale uvidíme, svým způsobem je pro mně každý GSXR srdcovka už od ročníků 1985 prostě pro mně z japíků number one a od SRADA nekompromisně.
Ghost-CBR1000rr píše: Grassele když jste si davali zavody s 1000rr o kolik jsi vyhral?
rok 04 05
Hele tam ani nevím ale fakt o dost musím přiznat že ta vzdálenost byla +- stejná asi jako s K1 750 když jsem zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL píše: tak to ti opravdu fakt nejela se nedivím že ti přišla hodná. Mě dala pětka 294kmh
To je divný a to si tam mel jeste ty KR108? a t stema to jeste podmeruje.Me vsechno na tu maximalku jezdí nak málo Zx 04 jen 298 na tech 190/6451 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
GRASSEL píše: srdcovka to je ale uvidíme, svým způsobem je pro mně každý GSXR srdcovka už od ročníků 1985 prostě pro mně z japíků number one a od SRADA nekompromisně.
A co TL-R 1000 v klasické modrobílé orig. barvičce?Naposledy editováno 27.11.2010 17:07:03
maxx10 píše: To je divný a to si tam mel jeste ty KR108? a t stema to jeste podmeruje.Me vsechno na tu maximalku jezdí nak málo Zx 04 jen 298 na tech 190/645
Jojo akorát šestka už nebyla žádnej rokenroll oproti tomu s jinýma gumama ale já šestku použil na géčku tak 3-4x...........
Jezdím okresky, ty mně bavěj nejvíc jelikož tam cejtíš každej kmh navíc ject tam 200 je jako jinde 300+ prostě mazec.
Jinak ale ano, na pětku mi dalo géčko 294kmh ale to je normální tuším, i ghost rider má na pěťáka 294.
maxx10 píše: A co TL-R 1000 v klasické modrobílé orig. barvičce?
Hele tyhle bajky mám hrozně rád, u toho TL-R by mi bylo jedno jak to brzdí, jak to jede......to je prostě motorka u který jde hlavně o vyjímečnost, styl a pocit SRAD i TELE jsou krásný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Naposledy editováno 27.11.2010 17:12:41
GRASSEL píše: kawapepek> ten YOSHIMURA power box má tuším i ASSASSIN a co jsem se ho ptal tak tam díky tomu žádnej nárůst koní není
on to měl blbě nastavený, teď už to prej funguje líp, ale bez brzdy těžko říct.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Ghost-CBR1000rr píše: 294 na pětku? a kolik maš v TP max rychlost?? to si naměřil na těch KR?
Myslím že tam u k1 bude mít rychlost v TP 285km/h.Já mám u zx 06 uvedeno 298 tak to musí jet 320 když K1 dá 2991 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
/quote]
No právě mě nejde do hlavy když to nemá napřevodovany a 5ka mu dala o 10km/h vic než udává TP kde by to mělo byt skutečné.. a gumy ktere maji ukazovat menši než skutečnou rychlost..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
Ghost-CBR1000rr píše: [quote=maxx10]Myslím že tam u k1 bude mít rychlost v TP 285km/h.Já mám u zx 06 uvedeno 298 tak to musí jet 320 když K1 dá 299 [
/quote]
No právě mě nejde do hlavy když to nemá napřevodovany a 5ka mu dala o 10km/h vic než udává TP kde by to mělo byt skutečné.. a gumy ktere maji ukazovat menši než skutečnou rychlost..
No a podle čeho bereš že v TP je uvedená opravdová top speed?!