globalmoto_kveten





Téma: Czech Racing
 
6.10.2010 v 13:08
Pamatuju dobu, když byla česká motorkářská veřejnost PYŠNÁ na výkony a výsledky Šťastného, Havla, Paruse, Havrdy, Staši…

Pak byly dlouhý roky bez naší účasti. My jsme se ale těšili z toho jak na mezinárodních závodech v Hořicích a Těrlicku, naši jezdci poráželi zahraniční konkurenci, která byla lépe technicky vyzbrojená, ale naši závodníci měli větší závodnický srdíčko a dokázali cizáky porážet.

Pak zářila hvězda Jardy Huleše a mohli jsme opět držet palce našemu borci při startech Grand Prix.

Jarda to tedy všechno rozjel a dal vzpomenout na českou jezdeckou školu. Je víc než super, že měl své pokračovatele….Pešek, Smrž, Abrahám, Kornfeil…druhý Smrž, Ježek, Salač, Šembera, Vavrouš, Popov atd

Namísto toho, abychom byli pyšní na to, že v takovém počtu máme své zastoupení v prestižních závodech, tak si můžeme přečíst posměšný a urážlivý reakce na adresu těchto kluků na různých forech.

Nevím proč, někteří rádoby „fandové“ neumějí docenit práci a výsledky našich zástupců na světových okruzích. To se samozřejmě týká i českého týmu Intermoto, který dělá velkou čest české silnice i z pohledu manažerského, technického fungování moto teamu.

Další a velkou kapitolu píše Michal Dokoupil. Nechci nijak glorifikovat jeho výsledky a jeho propagaci český „silnice“, ale….

Moc dobře si pamatuju na jeho slova, když bral real road racing zatraceně vážně. Začal mluvit o Manu a jel tam. Pak začal jezdit irský závody a dělal pokroky. Zjednal si tam velkej respekt. Veronika píše v reportech, jak tam Indian bojuje, ale nejlepší je to vidět v realu, aby se člověk live přesvědčil v jakých podmínkách se tam jezdí.

Napsal jsem tady jen pár příkladů, abych zdůraznil, že máme být právem hrdí na naše jezdce, kteří jsou nyní na scéně a dali tak vzpomenout na Štastného a Havla. Bohužel hodně dnešních fanoušků se dívá pouze jedním směrem a řeší jen výkony Rossiho nebo Stonera.

Nikdy není tolik příspěvků u výkonů Peška, nebo u výkonu Abraháma, nebo u výkonů Dokoupila.

Na druhou stranu ale vím, že je stále dost fandů, takových těch kovaných, co právě výkony našich jezdců umí ocenit.

Czech Racing

13.12.2010 v 20:26 | Nahoru | #91
a jestli pojedu rychleji nebo pomaleji nez 125sp je me uplne jedno, protože se chcu hlavne povozit a zablbnout si a myslím že každá třída má svoje fanoušky... Jinak to muže byt jak řiká mave zrušte to vsechno a nechte tam ty litry:))))))))))))))

Czech Racing

13.12.2010 v 20:32 | Nahoru | #92
Jééé omlouvám se zapoměl jsem na mona tak těm bych nechal tu poslední pulhodinu, at ten olej se už nemusí uklízet:)) néé sranda, jen bych sloučil ty klasiky 125-250 a tim bych udelal místo pro mona:)

Czech Racing

13.12.2010 v 20:47 | Nahoru | #93
s monama jeste ty super twiny stejne je svetlo na vyhlasovani az do 20-21hod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing

13.12.2010 v 21:08 | Nahoru | #94

petridas píše: http://www.terlickyokruh.nolimit.cz/
tak tady se pise ze terlicko je zarazene do irrc a daksny by se jet mely!!!

jenže to bylo vyvěšeno 26.10. a jestli se něco změnilo na schůzce tak to tam ještě není hozený

2 reakcí na tento příspěvek Czech Racing

13.12.2010 v 22:27 | Nahoru | #95
to tommy,ciaoista - nevim co Vas dva a nejen vas neustale vede k tomu plivat na 250 SP - nova trida to neni a ze se to tu nikdy nejelo to neni duvod to zakopat do zeme. V irsku ze ktereho padate na prdel se to jede leta letouci a to Vy by jste jako znalci meli vedet a nejenom tam. Kazdy nechce jezdit sestky a o kvalite jezdeckeho pole bych polemizoval protoze to proste srovnavat nejde - v kazde tride je podle mne kvalita - samozrejme jde o to si zvyknout na motocykl a o vyjezdenost. Ze nekdo je na zacatku - a to si myslite ze Drazdak,Dunlop,Indi taky nezacinali? Proberte se uz konecne. Kluci co jsou v top 5 v sestkach a litrech to je jina liga ale to jsme u te vyjezdenosti. Kazdy z nas nechce jezdit sestky.....

A ted do mne

Naposledy editováno 13.12.2010 22:37:03

Czech Racing

13.12.2010 v 22:29 | Nahoru | #96
bart.john: myslím že tady ty diskuze sou jen o tom jak kdo koho poplivat a pod..

Czech Racing

13.12.2010 v 22:47 | Nahoru | #97
uz sem myslel,ze to jak to dopadlo nikoho netrapi,jen par malych vetosu....vymysleli to na sp 250 pekne,na doplneni rostu budete dobri,myslim tu prvni desitku,a mozna se dockame i toho ,ze v zu bude i odstavec,ze ikdyz budete v treninku rychlejsi,zavod pojedou pomalejsi twiny...

1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing

13.12.2010 v 23:19 | Nahoru | #98
je otázka, jestli motocykl specifikace SP splní technické předpisy, aby mohl jet třídu GP, nejedná se totiž o volnou do 250 ale 250 GP - tolik ke startu v Hořicích. Největší problém je v tom, že třída 250 SP má v oficiálních řádech autoklubu uplně jiná specifika, je to třída jednoválec čtyčtakt do 250, defakto taková předvěst Moto3, ale 25O SP dvoutakt v českých řádech není. Až si toho někdo všimne, tak nebude moci startovat tato kategorie nikde, tedy pokud někdo nedá urychleně řády do ročenky, tedy myslím technickou specifkaci.

1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing

13.12.2010 v 23:21 | Nahoru | #99
ooKrenaszxr - Tak nechci se dotknout Hořických pořadatelů, ale ono by se dalo stihnout klidně 8 tříd, případně 7 a klidně jim i dvě až tři kola přidat, ale to by nesmělo být už po třetím závodě zpoždění přes půl hodiny, proti harmonogramu a které pochopitelně s dalším průběhem zpoždění dále narůstá! Také slavnostní zahájení s poslanci a senátory projíždějícími po trati /tady to asi jinak nejde/, trvá dost dlouho a nemohu pochopit, že se nedá komplet dokončit za hodinu jeden závod! 5 minut výjezd z depa, deset minut na roštu a maximálně 5 minut zahřívací kolo a start. Pak závod, trvající i s dojezdem opozdilců někde okolo 20-22 minut. Takže zbývá minimálně 15-18 minut na vyhlášení. Pokud by závody začaly už v 9oo slavnostním zahájením, tak už v půl desáté by se začalo jezdit a okolo 18oo by byl konec. Nakonec začít by se mohlo ještě dřív a jezdit by se mohlo už od devíti. Letos si zase někdo vykručel zbytečné Warm-upy, tak je to zase o ničem a stěží se stihne 6 závodů a někdo musí z kola ven!

Czech Racing

13.12.2010 v 23:26 | Nahoru | #100
nekde asi chyba bude...

(reakce na) Czech Racing

13.12.2010 v 23:39 | Nahoru | #101
jenda77> no něco se změnilo brzo tu bude viset na webu amk Hořice

(reakce na) Czech Racing

13.12.2010 v 23:49 | Nahoru | #102
argoseg> no údajně se mají nějaké řády pro 250 připravovat, ale nevim jestli pro 250 SP nebo 250 4T
a pokud by takové byly, tak 250 SP zřejmě nebude spadat mezi 125+250 GP

Czech Racing

14.12.2010 v 00:23 | Nahoru | #103
250 4T nebude jezdit nikdo - je to cenove nerealny - hroznej ranec a nejede to - to tady financne nikdo neutahne a dvoutakt je dvoutakt. ta trida je obecne vymysl Dorna cirkusu a ekologickych teroristu. pro 250 sp se skutecne rady budou dodelavat - ovsem nas autoklub cili hlavni autorita tak to je kapitola sama pro sebe - to nema smysl komentovat

Czech Racing

14.12.2010 v 00:25 | Nahoru | #104
U nás je to prostě co se týká řádů strašný amaterismus, v kyjově převzali placení technici na přejímce omylem stroj SP mezi GP, pak jel ten jezdec tedy GP a protože jeli tři, měl věnec. Přitom by byl mezi SP mimo pořadí. Techničtí komisaři jsou prostě staří lidé, kterí jsou naprosto mimo, zůstali dávno ve starých časech. Náš motosport potřebuje omladit mezi techniky, sportovními komisaři atd. A jak říkám, třída 250 SP jela podle řádů čtyřtakt 25O a jediný technický komisař na to za celý rok nepřišel.

Czech Racing

14.12.2010 v 00:29 | Nahoru | #105
jestli je 250 dv outaktů 40, tak at kdo chce, vypíše pro ně závod a není třeba nic řešit na urovni autoklubu, kde stejně lidé ve výkonném výboru jsou zcela mimo realitu. Jinak třída 125 zanikde z prostého důvodu - kromě cagivy to nikdo nevyrábí seriově a továrnám jde hlavně o odbyt motorek v sériovém provedení. Motory 25O 4T se vyrábějí skoro všude.

Czech Racing

14.12.2010 v 00:45 | Nahoru | #106
pravda ale nejen cagiva ale i aprilia tyto motorky vyrabi.trida ale hned tak nezanikne - je to krasny zavodeni a za rozumny penize. 250 4T tu nikdo jezdit dlouho nebude - jenom to udrzet v provozu stoji hrozny penize aby to jelo a ty motory to nevydrzi a hlavne ono to nepojede - 125 Gp si s tim zamete kdy chce. takze zase sme u toho ze vsichni budou jezdit v 15 letech sestky.rady presne neznam ale v tom kyjove to bylo tak ze to mel tusim v prihlasce tak tam byl i prijat-bordel to byl ale slo o prd

(reakce na) Czech Racing

14.12.2010 v 04:18 | Nahoru | #107

AKRO píše: ooKrenaszxr - Tak nechci se dotknout Hořických pořadatelů, ale ono by se dalo stihnout klidně 8 tříd, případně 7 a klidně jim i dvě až tři kola přidat, ale to by nesmělo být už po třetím závodě zpoždění přes půl hodiny, proti harmonogramu a které pochopitelně s dalším průběhem zpoždění dále narůstá! Také slavnostní zahájení s poslanci a senátory projíždějícími po trati /tady to asi jinak nejde/, trvá dost dlouho a nemohu pochopit, že se nedá komplet dokončit za hodinu jeden závod! 5 minut výjezd z depa, deset minut na roštu a maximálně 5 minut zahřívací kolo a start. Pak závod, trvající i s dojezdem opozdilců někde okolo 20-22 minut. Takže zbývá minimálně 15-18 minut na vyhlášení. Pokud by závody začaly už v 9oo slavnostním zahájením, tak už v půl desáté by se začalo jezdit a okolo 18oo by byl konec. Nakonec začít by se mohlo ještě dřív a jezdit by se mohlo už od devíti. Letos si zase někdo vykručel zbytečné Warm-upy, tak je to zase o ničem a stěží se stihne 6 závodů a někdo musí z kola ven!


Věř mě, že to zpoždění není vinou nějaký špatný organizace. Když se ti po trati pohybuje 10 tisíc lidí tak s tím neuděláš vůbec nic a pak se to natahuje viz. třeba Těrlicko

(reakce na) Czech Racing

14.12.2010 v 04:31 | Nahoru | #108

bart.john píše: to tommy,ciaoista - nevim co Vas dva a nejen vas neustale vede k tomu plivat na 250 SP - nova trida to neni a ze se to tu nikdy nejelo to neni duvod to zakopat do zeme. V irsku ze ktereho padate na prdel se to jede leta letouci a to Vy by jste jako znalci meli vedet a nejenom tam. Kazdy nechce jezdit sestky a o kvalite jezdeckeho pole bych polemizoval protoze to proste srovnavat nejde - v kazde tride je podle mne kvalita - samozrejme jde o to si zvyknout na motocykl a o vyjezdenost. Ze nekdo je na zacatku - a to si myslite ze Drazdak,Dunlop,Indi taky nezacinali? Proberte se uz konecne. Kluci co jsou v top 5 v sestkach a litrech to je jina liga ale to jsme u te vyjezdenosti. Kazdy z nas nechce jezdit sestky.....

A ted do mne


Já na 250sp plivat nechci ale to je přesně to co psal Lary když se neměli jet klasici bouřili se klasici teď zase vy. Bohužel vždycky bude někdo naštvanej. Ta moje poznámka byla o tom, že divácky prostě šestky jsou atraktivnější.

Czech Racing

14.12.2010 v 07:15 | Nahoru | #109
1. Pokud jste pozorně četli zápis ze schůzky pořadatelů závodů na přírodních okruzích, který byl minulý týden v Ostrovačicích, jistě vám neuniklo, že byl vznešen pořadavek na úpravu řádů ve smyslu zahrnutí 2T 250 do kategorie SP (samozřejmě se to netýká GP). Je tam i uvedená konkrétní osoba, která se tím má zabývat.

2. V Irsku se ŽÁDNÁ třída 250 SP ať už 2T nebo 4T nikdy dosud nejela.

3. Proč pořád řešíte, že někdo něco má jednou proti klasikům, podruhé proti espéčkům a nevím co vymyslíte dál. Všichni nadáváte, že je program neúměrně dlouhý (a je jedno kde, nejde jen o Hořice nebo Těrlicko), což se projeví zejména při nějaké nepříjemné situaci. Záměrně nepíšu "neočekávané", protože s každou takovou situací pořadatel musí počítat. Dosud se ale všichni pořadatelé snažili vyjít vstřích všem kubaturám a riskovali tak časové problémy právě když se něco semele. Za daného stavu (8 a více tříd) jsou možná pouze dvě řešení - buď se svezou všichni na tři kola, nebo prostě nějaká třída nepojede.

Tak jako je svobodná volba na vás, pro jakou třídu se rozhodnete ve které závodíte, tu samou svobodnou volbu má pořadatel v tom, jaký program závodů připraví. Neupírejte druhým to, co sami u sebe považujete za přirozené.

Respekt k rozhodnutí druhého a pokora to vám chybí.

Czech Racing

14.12.2010 v 09:03 | Nahoru | #110
jako nestraník píši, že rozhodnutí AMK Hořice je velmi kvalitní. Divákům, kteří mají rádi historické motorky dali závod klasiků, což je určité zpestření a vyrušili třídu současnou a tady musím říct, že při vší uctě třída 250 SP je nejméně závodní, nejmladší motorka je stará 10 let a žádný vývoj tato kategorie nemá. Závodní motorka se startovací pákou je tak nějak divná.Navíc někdo jede tak, že jen přelepí světla číslem.

Pro Bart - dvoutakt 125 Aprilia nevyrábí, právě ukončila výrobu 125 SP a bude mít motor 4T.

1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing

14.12.2010 v 09:03 | Nahoru | #111
napsal jsem v jiném vláknu
tak dám ještě sem
&#&#&#&#xxxxxxx

mrzí mě, když se tady dělají takový vlny
slova výčitek, někdy až urážek

každý si musí uvědomit jednu podstatnou věc

pořadatelé pořádají závody
ne pro svůj byznys
ne za peníze daňových poplatníků
nejsou za to státem placeni

všechno co dělají, dělají ve svém volnu
z lásky k tomuto sportu
pořádají závody pro diváky, pro jezdce

tedy je pouze a jenom na jejich vůli, chuti a umění
zda závody pořádají
nejsou k nikomu ničím povinováni vázáni

a přesto se tady často dočítáme hrubých slov na jejich adresy
nikdy jsem nepochopil a nepochopím PROČ

proč tady musím číst útoky na pořadatele že někoho diskrimunují
nebo že někoho vyhazují

vždyť oni se ti pořadatelé na to přece můžou vysrat a jít třeba do hospody
pak by nebylo závodů kromě Brna a Mostu

proto jsem tady mluvil o větší úctě
o větším vzájemným respektu

bude to lepší v roce 2011 ??

opravdu jsme vichni stejní pacienti se stejnou diagnozou??
opravdu umíme stát při sobě?

nebo má někdo ambice na druhý plivat
nadávat , urážet ....??!!
vyčítat ...obviňovat ??

opravdu je to tak nutný????????
určitě NE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing

14.12.2010 v 12:57 | Nahoru | #112
Larry> Musíš to brát jenom jako diskuzi! Je celkem jasné, že se nedá všem zavděčit a vždy se najdou ti kterým určité rozhodnutí nevyhovuje a nemůžou být spokojeni! Celkem chápu i veterány, je sice dobré, že budou mít jeden víkend jen pro sebe/měli ho vždy/ a určitě si už zvykli na druhý závod mezi rychlými motorkami, i když teď přece jen pojedou aspoň 350ky a pětistovky. Také chápu jezdce nové třídy SP 250, kteří si připravili své stroje a také chtějí jet, už proto, že loni v Hořicích startovali. Na druhé straně program není nafukovací a pořadatel musí zvážit co se dá zvládnout a kolik tříd se dá stihnout! Mě se moc nelíbí řešení, co mají v Irsku, stihnou sice často i víc než deset tříd, ale takové závody na 12 minut a jak na běžícím pásu, jedna třída za druhou asi taky není to pravé! Kdysi jsem byl v Austrálii, jel jsem se podívat na závody, tréninky byly v pátek a v sobotu dopoledne a odpoledne v sobotu a v neděli se jely závody a stihli 14 tříd, šest ještě v sobotu a osm v neděli, kdy začínali v 9 hodin a končili před 19oo hod. Každý závod se jel na min. půl hodiny a byla to docela palba a hodně jezdců. Tak vám držím palce, ať se rozhodnete správně!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czech Racing

14.12.2010 v 14:29 | Nahoru | #113
AKRO> v Hořicích jsou podmínky daný...nejsme v Austrálii ani v Irsku...já se tady nebudu pořád dokola opakovat....naše rozhodnutí nejsou pro všechny špatná

1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing

14.12.2010 v 14:42 | Nahoru | #114
Nechci nokoho nastvat nebo nekoho diskriminovat svým názorem ,ale podle mě pokud je problem s casem a musela třída SP250 ve ktere příští rok bude minimálně 40 závodníků, vypadnout s kola tak podle mě by bylo asi lepší srovnat ucasti ve třídách jako některé klasiky kterých startuje 10 a dojede 7.. tím chci jen říct že pokud mají svuj víkend tak proc nejedou spolu.. Nebo pak jak na Slovensku slucit dve třídy dohromady at je jich tam aspon 15-30 a pak se vejde i další třída..

(reakce na) Czech Racing

14.12.2010 v 16:40 | Nahoru | #115
bart.john> Díky za osvětu!

(reakce na) Czech Racing

14.12.2010 v 17:10 | Nahoru | #116

krenaszxr píše: Nechci nokoho nastvat nebo nekoho diskriminovat svým názorem ,ale podle mě pokud je problem s casem a musela třída SP250 ve ktere příští rok bude minimálně 40 závodníků, vypadnout s kola tak podle mě by bylo asi lepší srovnat ucasti ve třídách jako některé klasiky kterých startuje 10 a dojede 7.. tím chci jen říct že pokud mají svuj víkend tak proc nejedou spolu.. Nebo pak jak na Slovensku slucit dve třídy dohromady at je jich tam aspon 15-30 a pak se vejde i další třída..


Tak o zatáčkách sice pojedou 2 třídy klasiků ale spolu v jednom závodě. Jinak klasici jsou vždycky plně obsazený je to většinou jedna z nejobsazenějších tříd.

2 reakcí na tento příspěvek Czech Racing

14.12.2010 v 17:19 | Nahoru | #117
krenas taky si myslim ze je to jedno jestli se clovek sveze pri zatackach nebo pri veteranske TT!jako zavod na spestreni. hlavne ze se v horicich sveze tak se te ptam ,jestli by ti vadilo pokud by 250 sp nejela pri zatackach ,ale pri TT!

(reakce na) Czech Racing

14.12.2010 v 17:21 | Nahoru | #118

petridas píše: krenas taky si myslim ze je to jedno jestli se clovek sveze pri zatackach nebo pri veteranske TT!jako zavod na spestreni. hlavne ze se v horicich sveze tak se te ptam ,jestli by ti vadilo pokud by 250 sp nejela pri zatackach ,ale pri TT!



A na pravidelnost, jak v Holíči. Hlavní je se přeci povozit pro zábavu!

Czech Racing

14.12.2010 v 19:34 | Nahoru | #119
Petridas-LaB: Jasně že by to nevadilo kdy, je to hlavně o zábavě a taky o tom že chcem jet i v těch Hořicích..

1 reakcí na tento příspěvek Czech Racing

14.12.2010 v 20:04 | Nahoru | #120
co to melete o tt,sami vime ze je to nesmysl,kdo a kdy myslite ze zmeni predpisy?uz to vidim...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist