vim, že těchto témat je tu asi milion, ale nikde jsem se nedočetl jak vyřešit problém při startování, pokud motorka stojí přes noc někde kde je třeba 10 stupnů. Dokonce jsem našel téma, kde to borcovi nestartuje za tepla. No a já mám právě problém, že za studena mi to třeba na dvě vteřiny naskočí, zabrumlá a chcípne a pak už jen točim startér a pak už se ani ten startér neprotočí (mám neutrál, zmačknutou spojku, chcípák na "ON", puštěnej benzín). Když to chvilku nechám (cca 2 min), tak zas roztočím startér, ale nechytne. Jinak to jde celkem v klidu roztlačit. A když pak vyjedu a zastavim někde na křižovatce, tak zas chcípne (nejspíš že je úplně studená), takže musim jezdit chvilku s mírnym sytičem a pak když se zahřeje, tak už neni nejmenší problém. Tak doufám, že se najde někdo kdo by věděl co s tim, protože vždycky 20 minut šaškovat v garážích než vyjedu mě už nebaví
P.S.: Kámoš co měl stejnej problém na babetě(), tak nechal zabrousit ventily a prej pohoda. A pak mě napadlo jestli to neni tim nastavením průtoku benzínu co maj GSka (pořád moc nechápu k čemu je ta prostřední pozice)
Díky za radu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Poggy>Odkdy uměj amíci udělat normální převodovku. Já myslel že všude v těhle V8 budou nějaký čtyřrychlostní automaty a ono asi ne.
Je to rarita, ale dela se 6-sp manual, a ten zrovna mam. btw za minuly vikend sem mel prumer 12.4 (asi na 390km), sice porad prselo, ale stejne to je dost dobry, nadrz predtim sem mel 18.6 (coz byl zas opacny rekord)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Forty>Bubrak ZX10R> 18,6 opačný rekord ??? kámoš má plymoutha a jezdí za 36
prumer na nadrz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Forty>Bubrak ZX10R> ve městě
Ja psal o prumeru na nadrz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Pája13>Jo a třeba pitbike má 3 polohy sytiče.Dám první a na první šlápnutí chytne.Po nějakém čase přepnu na další pozici a jakékoli přidání plynu motor zahltí a dusí se.Zahřívá se strašně dlouho.Přepnutí na poslední polohu je až za hodně dlouhou dobu a zajímavé na tom všem je,že čím motor teplejší,sitič zataženější,tím se otáčky zvyšují.Až jsem si myslel,že jej používám opačně.Ale opačně jej nenastartuji a při teplém motoru přepnutí sytiče motor udusí.Takže používám správně.Tak nevím jak to ti Čínští bratři dělají.
Možná by to chtělo trochu poštelovat, směs, ventily.. Já startuju dirta na tu horní polohu sytiče s lehkym plynem, chytá napoprvý a hned potom to stáhnu na prostřední polohu a s lehkym plynem vyrazim. Po chvilce(max 1 minuta) dám sytič do spodní polohy a jedu dál, stále ale ještě jedu volně a postupně motor zatěžuju víc a víc jak se ohřívá. Dost taky záleží na okolní teplotě. Když sou třicítky v létě, tk hned po startu sytič uplně vypínám a hned vyrážim. A když je třeba mráz, tk musim nechat zaplou prostřední polohu delší dobu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Bravo!!!!
Ale zůstaňme u toho kde se začalo. Já moc mašin kromě Suzuk co to tak má neznám.Měl jsem Yamahu, Kawu a Ducati. Seděl sem i na Hondách. Většina(podotýkám, že ne všechny) to tak měly.Ale pravdu díš,když říkáš že se spojkou je to vždycky pro motor lehčí.
No a "Schade 105, 120" a pročpak si šlapal na plyn?Nebyka tam náááhiodou nějaká akcelerační pumpička? Takže si tedy systič vůůůůbec nezapínal,ale našlapal si tam 3x víc benzínu, ty voe ...ale věřím ti, protože jsem jeden takovej kousek měl,taky jezdil bez systiče,když už se rozjel.Ale hromada škodovek to tak nedokázala.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Bubrak ZX10R>Je to rarita, ale dela se 6-sp manual, a ten zrovna mam. btw za minuly vikend sem mel prumer 12.4 (asi na 390km), sice porad prselo, ale stejne to je dost dobry, nadrz predtim sem mel 18.6 (coz byl zas opacny rekord)
Tak spotřeba u těhle velkejch motorů nemusí bejt nutně velká. Co znám člověka z bahatších poměrů. Audi A8 4,2 TDI podle něj dokázalo jet za 7,5. Naproti tomu A6 4,2 V8 (ješte ne FSI) jezdili s průměrem někde 11-12. Já se zkušenostma končím u objemů do 2,0. Ale zas na dálku je úplně jedno jestli 1,4 nebo 2,0. Spotřeba stejná. Teda v benzínu.
Naposledy editováno 02.10.2010 10:40:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Bubrak ZX10R>Ja psal o prumeru na nadrz.
a průměr na nádrž nemůže bejt ve městě ?
t_freedom>Pája13> Pájo, miluju tyhle diskuse, kdy se někdo za každou cenu snaží oponovat...začínali jsme u GS500(tedy poměrně nízkoobjemovej 4T moto benzín motor) ...přes ameriku 5,7l až k V3S - a nakonec tam hodíš PIT bike abys úplně rozcupoval toho chudáčka co tomu vůbec nerozumí.(takže maloobjem 2T )
Bravo!!!!
Ale zůstaňme u toho kde se začalo. Já moc mašin kromě Suzuk co to tak má neznám.Měl jsem Yamahu, Kawu a Ducati. Seděl sem i na Hondách. Většina(podotýkám, že ne všechny) to tak měly.Ale pravdu díš,když říkáš že se spojkou je to vždycky pro motor lehčí.
No a "Schade 105, 120" a pročpak si šlapal na plyn?Nebyka tam náááhiodou nějaká akcelerační pumpička? Takže si tedy systič vůůůůbec nezapínal,ale našlapal si tam 3x víc benzínu, ty voe ...ale věřím ti, protože jsem jeden takovej kousek měl,taky jezdil bez systiče,když už se rozjel.Ale hromada škodovek to tak nedokázala.
V3S bylo jen zmíněno a to ze srandy.Pitbike sice je menší objem,ale 4 takt.Takže zase takový rozdíl to není.A je tu předhozen jen jako zajímavost.
Myslím,že reakce Blaazina jsou rozumné a vybral si z fora to co potřeboval a s tím pracuje.Já jen reaguji na to,že ne každé startování je stejné.
Co se týče škodárny,tak sytič jsem samozřejmě používal.Jinak si auto ani nešpitlo.Stahoval jsem ho až během jízdy.Stejný motor kamarádův-jak se dotkl plynu,už nenaskočil.
Tudíž souhlasím s zde napsaným,že si musí najít polohu sytiče a vůbec se sžít s motorkou a naučit se ji pořádně ovládat.Je to stroj a ten se chová vždy jinak.
jinak taky mi ten kámoš, kterej má plymoutha, vyprávěl o jeho šéfovi, kterej má zas starýho chargera 7,2 a ten s tím jezdí i za 50 to prej žere jak tank ... ale má tam to sání na kapotě motoru...
Bubro> abych to uved na pravou míru, ten kámoš jezdí samozřejmě i za míň. po městě to žere, ale on tomu taky dost šlape. to auto hrabe i na asfaltě už volnoběhu... neskutečnej krouťák. byl s tím letos v chorvatsku celou cestu tam spotřeba prej 11 litrů. pže ten motor jede celou cestu po dálnici 110 na volnoběh a ani žádnej kopec ho nerozhodí... ale to ty ASI taky víš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Forty>a průměr na nádrž nemůže bejt ve městě ?
To muze, esli to byl prumer, tak slusny, to si zatim nenapsal. Protoze pokud tomu budu chvili davat po meste a zmerim si prumer za tu chvili, tak muzu mit podobny cisla. To je fuk, me slo o to si ujasnit pojmy, proteze kratkodobe se da jet za ruzny hodnoty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Bubrak ZX10R>To muze, esli to byl prumer, tak slusny, to si zatim nenapsal. Protoze pokud tomu budu chvili davat po meste a zmerim si prumer za tu chvili, tak muzu mit podobny cisla. To je fuk, me slo o to si ujasnit pojmy, proteze kratkodobe se da jet za ruzny hodnoty.
v bratrove ex roveru 2,0 benzin,prumer jihlava brno po D1.premerna rychlost nekde kolem 150.jinak max 220. a spotreba 25L :D ta rucicka bezela jak hodinky:D do brna a sezralo to pul nadrze:D:D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Tom_Riddle>Možná by to chtělo trochu poštelovat, směs, ventily.. Já startuju dirta na tu horní polohu sytiče s lehkym plynem, chytá napoprvý a hned potom to stáhnu na prostřední polohu a s lehkym plynem vyrazim. Po chvilce(max 1 minuta) dám sytič do spodní polohy a jedu dál, stále ale ještě jedu volně a postupně motor zatěžuju víc a víc jak se ohřívá. Dost taky záleží na okolní teplotě. Když sou třicítky v létě, tk hned po startu sytič uplně vypínám a hned vyrážim. A když je třeba mráz, tk musim nechat zaplou prostřední polohu delší dobu.
No,nevím.Mě to takto startuje od novoty.A vždy na drb.Akorát se opravdu dlouho hřeje.Po garančce mi bylo řečeno,že je skvěle zajetá,že chytne na drb.Už jsem se smířil s tím zahříváním.
1 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"
Tom_Riddle>Možná by to chtělo trochu poštelovat, směs, ventily.. Já startuju dirta na tu horní polohu sytiče s lehkym plynem, chytá napoprvý a hned potom to stáhnu na prostřední polohu a s lehkym plynem vyrazim. Po chvilce(max 1 minuta) dám sytič do spodní polohy a jedu dál, stále ale ještě jedu volně a postupně motor zatěžuju víc a víc jak se ohřívá. Dost taky záleží na okolní teplotě. Když sou třicítky v létě, tk hned po startu sytič uplně vypínám a hned vyrážim. A když je třeba mráz, tk musim nechat zaplou prostřední polohu delší dobu.
Jenže ten dirt nejpíš nebude mít sytič. Tam bude spíš vzduchová přívěra (3 pevné polohy by tomu odpovídaly). Tam se nepřidává do řekněme "základního" vzduchu víc paliva ale k "základnímu" palivu se škrtí vzduch. Proto musíš mít přidanej plyn i při ohřevu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"
Pája13>No,nevím.Mě to takto startuje od novoty.A vždy na drb.Akorát se opravdu dlouho hřeje.Po garančce mi bylo řečeno,že je skvěle zajetá,že chytne na drb.Už jsem se smířil s tím zahříváním.
Tk je to vzducháč, ty se vždycky pomalejc zahřívaj. Jinak ventily se maj seřizovat co výměnu oleje po 10 až 15 mth, rádi se zaklepávaj. A co myslíš tim že se dlouho hřeje? Nedrží volnoběh než se zahřeje? Nebo má nepravidelnej chod nebo díru?
Poggy>Jenže ten dirt nejpíš nebude mít sytič. Tam bude spíš vzduchová přívěra (3 pevné polohy by tomu odpovídaly). Tam se nepřidává do řekněme "základního" vzduchu víc paliva ale k "základnímu" palivu se škrtí vzduch. Proto musíš mít přidanej plyn i při ohřevu.
Přesně tak. Neni to sytič jako takovej, ale klapka na škrcení vzduchu, podobnej systém i když o dost složitější má babetta. Ty lepší karbece na pitbiky maj pak sytič už klasickej. Oba ale fungujou na jedničku.
Tom_Riddle>Tk je to vzducháč, ty se vždycky pomalejc zahřívaj. Jinak ventily se maj seřizovat co výměnu oleje po 10 až 15 mth, rádi se zaklepávaj. A co myslíš tim že se dlouho hřeje? Nedrží volnoběh než se zahřeje? Nebo má nepravidelnej chod nebo díru?
Xt 600 byl taky vzduch a po nastartování se se mnou motor normálně bavil.Tady jakmile sáhnu na plyn,začne se dusit.Startuje luxusně i v mrazech,ale musím ho nechat brblat cca 1 minutu na 1 poloze,pak cca 2 minuty na druhé poloze a pak se dá přidat trochu plynu a pomalinku se rozjet.Ale takto se chová od novoty.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | Dnes v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |