Díky. :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1(06)+full titan Akrapovič+KN+commander
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1(06)+full titan Akrapovič+KN+commander
bubrak: jo kdyz ti to v pasmu nejvetsiho kroutaku ubere 20procent tak to poznas.... to jo ... to me delaj ladaky kdyz z nich vyndam db eatery ..... to souhlasim.... ale kdyz ti ladak prida 10 koni ve spicce tak myslim ze to poznas jen velmi tezko.... by the way.... ty kdyz ti zx10pada na dolu tak davas za jedna plnej? me kdyz pada TL za dva (a to tl neumi ani 2kou plynem nahoru) tak kdyz dam plnej a vyleze to na 7 tak by me to prehodilo.... kde udelali soudruzi u kawasaki chybu (musel sem si rejpnout, vim ze to jede jako prase:) ) ale sdilim spis davuv nazor:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1(06)+full titan Akrapovič+KN+commander
Hele kdyz jezdis na motorce hodne, tak ji mas prectenou a poznas i mensi rozdil nez pises, to je jako tech 3-5kg benalu v nadrzi (a to poznam, poznam napr 1-2mm vytazenou rozetu z kola, kdyz jedu po zadnim). Stejne sem na ZX9 poznal ze jede min kdyz sem ve stejnym miste vytahnul 280 misto 283 nebo 288. :) A tocilo me to, bylo to znat i pri normalni jizde (sem vedel ze 'dneska maximalku zkouset nebudu, nema to cenu'). Nekdy to bylo jen uz malo namazanym retezem.
Kdyz pada ZX10 dolu na 1 a ta rychlost padani dolu je uz vetsi a jsi skoro dole, tak to proste plnej plyn v 11tis uz nezvedne. Ten moment pohybu dolu je proste velkej.
A chybu udelali v Kawasaki tu, ze 1ka je jako u TL 2ka, asi.... :) Zas mi to jede vic, asi... :D
co se tyce hmotnosti tak plna prazdna, to fakt nepoznam, spolujezdce uz jo:)
Kolik ti da 3ka? :)
Jinak 3 kone treba uz nepoznam, ale vetsinou ty upravy zvednou celou krivku a to ti v ruznych mistech prida ruzne, v nizsich otackach treba 5-10Nm a to se poznat da, tech mych 20Nm dolu bylo uz dost vyraznych, ze bych asi 10 poznal taky. Ten motor je takovej lehce zivejsi, ale jak sem psal, chce to jezdit fakt hodne aby clovek sebemensi zmenu poznal. S tou nadrzi to mas teda divny, spousta lidi to pozna. A ne plna/prazdna ale plna/poloprazdna. :)
S pocasim a tlakem mas samozrejme pravdu, proto se mi ted v zime nechce porovnavat maximalka co sem dal v lete. ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1(06)+full titan Akrapovič+KN+commander
Každopádně si je vyzkouším než do něčeho pudu, chci fakt kvalitu a na peníze nehledím.
ja ani na TL moc po zadnim nejezdim... jak to ma na 7mi spicku tak jak drzim plyn a vyleze to na sedm, splasi se to a hrozne to vylitne se leknu , zavru a hrozna pecka do zeme... nechce se mi delat gufer, a navic pri tomhle u TL radi praskaj ramy.... radsi zkousim ladit mrtvej uhel na enduru... a v mensi rychlosti... to co jezdis ty uz je na me moc scifi:)
Mrtvej uhel v 30-50km/h je muj cil taky. :thmubup: Ale proc si to nezvednout i v tech 150... :D
jinak na zadni jak rikas, na jedna je to uplne hrk nahoru, hrk dolu, na dva to nechce pustit kolo moc dolu aby te to pak pri plnym nekoplo na tech 7mi ... tak bud drzet blizko mrtvymu na malo plynu... nebo zvedat az na tech cca 6-7.... ale jak rikam TL se na tohle nehodi... nici to ram a motor... na stunt radsi nakej moderni ctyrval nez nicit V2 :) na to je ho skoda
ja uz ted TL vytahnu malokdy... blbnu kolem baraku na husqvarne a na kole....