globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou motorku pro začínajícho třicátníka

15.6.2010 v 10:56
Ahoj jezdci ,

lehce se Vám představím , je mi skoro 30 mám rodinu a letos jsem se rozhodl udělat si řidičák na mašinu a nějakou si pořídit .

No a od Vás bych chtěl radu na jaké začít, papíry mám staré cca 7 dní a poslední motorku jsem měl fichtla před 15 lety. Zkušenosti mám jen z auta , kde mám najeto cca 500tisíc kilometrů v škodě Octavia 2.0 tdi a v Mitsubishi Lance EVO IX cca 50 tisíc najeto .

Protože mám moc rád rychlou jízdu z okruhů v EVU , tak jsem si chtěl pořídít hned na začátek tohle :

APRILIA RSV4 - žena s tím moc nesouhlasí , prodavač mi tvrdí , že když to mám v hlavě srovnané , tak že ji zvládnu

nebo

1198 S Corse

nebo něco jiného s čím mi poradíte na čem začít, třeba s nějakým naháčem ., Zkrátka a jednoduše chtěl bych něco co se mě bude dobře ovládat a jako začátečník to ukočíruji ( myslím že v hlavě už to docela srovnané mám , hlavně ze zkušeností za volantem )
Prosím pokud mi budete navrhovat něco jiného , tak pouze od Aprilia nebo Ducati .

Peníze nejsou problém , motorku chci novou .

Díky za rady , zdraví Dan .

Uzavřeno 18.06.2010 v 14:55 uživatelem Telkin
Anketa: Má šanci začátečník ukočírovat Apriliu RSV 4 nebo Ducati 1198?
Ano
Ne
81%
207
Není to o motorce, ale je to v hlavě ....
12%

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku pro začínajícho třicátníka

15.6.2010 v 12:37 | Nahoru | #91

15.6.2010 v 12:38 | Nahoru | #92
Ve výběru ti chybý ještě BMW S1000RR

15.6.2010 v 12:38 | Nahoru | #93
pak by to dopadlo asi takhle

15.6.2010 v 12:38 | Nahoru | #94
Pak nemá bejt v každý druhý zatáčce křížek, když chce hned každej začínat na litrovým vysavači.

15.6.2010 v 12:39 | Nahoru | #95

demon90>Ve výběru ti chybý ještě BMW S1000RR

15.6.2010 v 12:40 | Nahoru | #96

Krejca>baruš19> to teda bejt s ženskou co nedokáže pochopit motorku bych nemohl,myslím teda obecně protože když někdo jezdí na okruh s Evem asi s tolerancí nebude mít problém,nejhorší je když v páru někdo odmítá respektovat touhy a koníčky toho druhýho kolikrát jen z principu,to pak stejně nemá smysl

Souhlas. Jawka, kterou mám já patřila chlapíkovi, kterýmu i tuhle třindu ženská zakázala a on ji jako poslušňáček prodal. Já jsem ráda, že mám na čem jezdit, ale on na to asi pyšnej nebude...Je to o domluvě, takže radši nejdřív mluvit a až pak kupovat a později se divit...

15.6.2010 v 12:42 | Nahoru | #97
_Hans_> Ale hlavní je že to má v hlavě srovnaný.nechápu jak to muže někdo říct,že to má v hlavě srovnané,to mužes mit tisickrat a bude ti to k hovnu,když budeš mit krizovku nebo narazíš na nějakého vola...

Naposledy editováno 15.06.2010 12:46:23

15.6.2010 v 12:45 | Nahoru | #98

demon90>_Hans_> Ale hlavní je že to máš v hlavě srovnaný.nechápu jak to muže někdo říct že to ma v hlave srovnany,to mužes mit tisickrat a bude ti to k hovnu,kdyz budes mit krizovku nebo narazíš na nějakyho vola

to už je ale jiná pohádka

15.6.2010 v 12:47 | Nahoru | #99

Naposledy editováno 15.06.2010 12:48:18

15.6.2010 v 12:48 | Nahoru | #100
Ani jednu z těhle motorek bych na začátek nechtěla ... co s nimi? Buď neodhadneš výkon a skončích v druhý zatáčce nebo bude jezdit pořád opatrně a nebude tě to bavit, protože budeš jezdit pod jejich možnosti. Kup si něco, co odpovídá tvým schopnostem ... na motorce, ne v autě! V autě je to naprosto jiný. Nějakou šestistovku nejlíp čtyř válec. Jo abych nezapomněla ... Z750 taky není vůbec špatná

15.6.2010 v 12:51 | Nahoru | #101
Sam sem EVO9 mel (cca 400hp na motoru), takze ti muzu klidne rict, ze jizdni vlastnosti jako je zrychleni, agilita ma 100hp motorka do 200kmh stejny, neli nepatrne lepsi :)

Kup si nakou sestku typu cbr600, gixxero nebo ninju a ver ze ztoho budes vyplesklej solidne
ER6 je myslim slusnej kompromis a chybu sni neudelas

btw. nezname se nahodou z kwbt?

15.6.2010 v 12:52 | Nahoru | #102
"Haló, je to prodejna APRILIA? Tady pohřební ústav! Kolik jste dneska prodali těch RSV-čtyřek hejlum s mokrým řidičákem?......Cože, říkáte že 3? Tak to se nám jeden ještě někde fláká!"
Takže - jdi do toho!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku pro začínajícho třicátníka

15.6.2010 v 12:53 | Nahoru | #103

demon90>Krejca> Hm jsem chtěl původně říct tu o Karkulce(karkulka není pro slabé nátury),ale nakonec jsem řek tutu radši

tak a ted tu druhou

15.6.2010 v 12:55 | Nahoru | #104
Krejca> Raději ne Pokud jsi opravdu koupí něco ztoho ,tak tato pohadka nebude mít dobrý konec

15.6.2010 v 12:56 | Nahoru | #105

Krejca>tak a ted tu druhou

Nebo místo pohádky jedno přísloví: dvakrát měř a jednou řež... (zatáčku )

15.6.2010 v 13:01 | Nahoru | #106
baruš19> A nebo "Nemyslíš Zaplatíš"

15.6.2010 v 13:04 | Nahoru | #107

demon90>baruš19> A nebo "Nemyslíš Zaplatíš"

Nevím jestli by to fungovalo, protože u nás se na ty videa dávaj před 22 večerní černý pásky aby lidi neviděli, jak to skončí
Osobně preferuju tuhle:
www.stream.cz/video/478485-nejkrasnejsi-reklama-na-pouzivani-bezpecnostnich-pasu

ed: Písmenka

Naposledy editováno 15.06.2010 13:05:37

15.6.2010 v 13:05 | Nahoru | #108
chtěl jsem taky nějaký chytrý heslo a kurna mě žádný nenapadá

15.6.2010 v 13:09 | Nahoru | #109
Krejca> Každý svého štěstí strůjce...

15.6.2010 v 13:14 | Nahoru | #110

aby projíždka nedopadla takhle...

15.6.2010 v 13:17 | Nahoru | #111
baruš19> Pěkný,ale myslim že když shledne tyto videa třeba si to ještě rozmyslí

15.6.2010 v 13:35 | Nahoru | #112
Mu radíte CBR 600 RR a zároveň mu rozmlouváte RSV 4 i tu Ducati 1198.........to už zase takový rozdíl pro "začátečníka" není!ten rozdíl moc nepozná!...i když Telkin si myslí,že to je stejně jedno a že to zvládne,tak každá rada je vlastně na hovno!
takže si stejně koupí něco podle sebe,a hlavně si myslím,že to bude stejně jen na "machrování" ,nikoliv na ježdění!........třeba se pletu!

15.6.2010 v 13:37 | Nahoru | #113
demon90> Věř tomu, že nerozmyslí Tyhle videa a řeči o tom jak se má jezdit... Někoho to poznamená a třeba v zatáčce trochu zpomalí, ale většina lidí na to do druhýho dne zapomene, včetně mě (i když mi u toho bylou ouzko)...

6 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro začínajícho třicátníka

15.6.2010 v 13:46 | Nahoru | #114
Tak lidi už jsme se s rodinou vrátili s motosalonu a motorka je objednaná ....

Vyzkoušel jsem 4 cca na 5 km trati se 2 zatáčkami a vypadalo to takto :

první

Ducati monster 696 s ABS - Tak si sedněte a jeďte řekl prodavač ... hm a kde se to startuje odpovídám , prodavač se vyděsil a řekl ať mu tu zálohu raději složím . Po chvilce vyrážím , dávám za 1 za 2 furt dobrý ( jak na kole říkám si ) za 3 a tady končím už jsem nějak znejistěl , páč auta předemnou začaly brzdit a nechtěl sem riskovat , otočil jsem se na parkovišti a jel jsem zpět. Pocity mám všelijaké , seděl jsem na takové mašině poprvé , takže Vám sofistikovaně nedokáži popsat pocit z jízdy , páč to moc jízda nebyla . Každopádně mě nadchl zvuk ale zdálo se mi , že je to hrozný mamlas ta motorka , taková nemastná neslaná ( pocity nezkušeného pilota ), takže sem řekl dobrý co tu máme dál .

Yamaha R6 2008 - tak už sem věděl jak nastartovat , takže sem vyrazil. Tady musím říct že jsem taky nejel rychle ale připadal jsem si že jsem naprosto ztotožněný s tou motorkou a přesně mi říká co mám dělat , lehká ovladatelnost , ale zase se mi na ní divně sedělo a bolely mě záda . Zkusil jsem na delší rovince trochu to vytočit a nehcápal jsem co ta motorka dělá na 10.000 rpm ( z ničeho nic jak kdyby chytila dech a koně se v ní najednou splašily , připadalo mi že kdybych za to zatáhl fest tak letím na zadní kolo ) Takže fakt nevím jak bych na ni ze začátku seděl , navíc ta jízda vůbec není na kochání se přírodou .
Moc dobré pocity jsem z toho neměl, možná bych si zvykl po čase ale první dojem hrozný .

Kawasaki ER-6 - Tak tady jsem se cítil nejlíp , supr zvuk , krásný design . Jel sem v pohodě dokoce i za 4 jsem řadil . Mám ale mnohem větší resp. než na R6 , jak kdybych cítil o moc větší opdor vzduchu a uvědomoval si rychlost jakou jedu , a nevím jestli bych ji udržel v pohodě ve větších rychlostech v ruce ( asi o zvyku ) . Kde citím největší slabinu jsou zatáčky , nakláním se lehounce instinktivně , páč nevím kde je hranice co guma udrží ( zase myslím o zkušenostech , které přijdou ... doufám ) Zatím favorit .

poslední Honda CB600F Hornet - musím říct , že jsem na ni sedal s despektem , páč nemám rád tuctové věci a Honda jako značka mi přijde hrozně okoukaná . Ale tak jak jsem ji podcenil , tak mě absolutně dostala , jak zvukem tak chováním ,perfektně se na ní sedělo, fakt jsem si tu kratinkou vzdálenost užil . Samozřejmě platí to co u těch předcházejích jen jsem si ji oťukával a lehounce přidával plyn , takže zase spíše moto EXOT .

Tak motorky zpátky do garáže a 15min debata se ženou . Nakonec jsem se domluvily , že prodáme Mitsubishi .

Koupíme novou Oktávku 1.9 TDI a motorku Honda CB600F Hornet s ABS ( kterou mi na začátku uzavřou na 35 kw nebo tak nějak a jak se budu cítit na celý potenciál tak mě ji zas otevřou na plných 75 kw ).

Takže jsem si dnes objednal nový model Honda CB600 F Hornet ( zelená metalíza ) + černou bundu Honda, kalhoty , rukavice , boty , a zelenou helmu .

A jako bonus Scooter 50 pro manželku a potřeby rodiny na nákupy a zahradu za 35.000 Kč

Celkem budu platit se vším všudy včetně skútra 205.000 Kč ( dostal jsem tam celkem dobré slevy )

Do 14 dnů mám vše doma pak pošlu fotky a první videa .

15.6.2010 v 13:51 | Nahoru | #115
Telkin> Heuréka - vypadá to, že sis to v hlavě přeci jen srovnal!

15.6.2010 v 13:52 | Nahoru | #116
Telkin> ...tak je vidět,že máš rozum!

15.6.2010 v 13:53 | Nahoru | #117
No každopádně auto jde z domu nebo nejde nic nového do domu .

15.6.2010 v 13:53 | Nahoru | #118

mě tohle čeká snad příští týden, ale jsem víceméně rozhodnutej pro kawu z750 pokud se na ní za jízdy poskládám

Naposledy editováno 15.06.2010 13:56:21

15.6.2010 v 13:54 | Nahoru | #119
Telkin> Tak gratuluju a preju hodne stastnych km bez zrakveni se

15.6.2010 v 13:57 | Nahoru | #120

Luke288>kvůli tomu prodáš myšáka a koupíš OII TDI? aby ses neunáhlil, já už 6let jezdím v OII 77kW a to auto je příšerně nudný...

No jasně to auto si bere žena na běžné ježdění , a jí to stačí , já sem to měl stejně jen pro parádu a na okruhy ( na které už ted stejně nemam cas ) a taky uz me nebavilo utracet furt za benzin pac to zere 20 -30 / 100 km pokud tomu davas .

Mozna kdybych nemel rodinu tak si ho necham ale ted uz je to o kopromisech ! Bud budu mit motorku nebo auto nebo obe veci ale budu sam .