globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 929 vs 1000rr protože?..
14.6.2010 v 17:47
Ahoj všem, po 3 letech se super moto cbr 600f se divam po nove a bud chci 929 a nebo 1000rr. Jezdim na motorce kazdy den do prace, vikendu na vylety ročně najedu kolem 13000. Ovšem rad si zajezdim pořadně zazavodit s kamošema rad jezdim po zadnim atd..
pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci

Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?

ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 11:51 | Nahoru | #91

GRASSEL>jelikož jsem fakt expert přes zadní gumy tak na tý tvojí je vidět že taháš jen rovinky
Přijeď někdy sem na Jih kde jsou uzounký silničky s dobrým asfaltem a uvidíme jak se činíš



temhle machr poznamkam sem se chtel vyhnout (na to ses tu ty) ale te pneu sem si vsiml taky, ja ji jezdim do kraje a to tu u nas platim za nejvetsi brzdu, pomalejs nez ja uz tu jezdi jen postacka na Koradu, a to jenom na rovinkach:)

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:00 | Nahoru | #92
assassin>

já bych držel hubu jenže mě to nikdy nějak nedá ale zas na druhou stranu neřekl že jezdí nějakou palici v zatáčkách ale že jezdí každou rovinku full gas takže jsem vlastně jen upozornil na to že má pravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:02 | Nahoru | #93

assassin>temhle machr poznamkam sem se chtel vyhnout (na to ses tu ty) ale te pneu sem si vsiml taky, ja ji jezdim do kraje a to tu u nas platim za nejvetsi brzdu, pomalejs nez ja uz tu jezdi jen postacka na Koradu, a to jenom na rovinkach:)



Ty jezdíš pomalu jo? Sem si nějak nefšim Nebo je to tam u vás samej Valentýn

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:04 | Nahoru | #94
assassin> já jen že třeba fizzer jezdí fakt plíseň a sám to o sobě řekne a to má tu gumu líp sjetou

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:11 | Nahoru | #95

Ďuričko>Ty jezdíš pomalu jo? Sem si nějak nefšim Nebo je to tam u vás samej Valentýn



se ti nekde neco zdalo:) no kazdopadne treba z 10ti lidi z okoli se kteryma jsme jezdili je 5rychlejsich, nebo zhruba na stejno.. no ale treba top 3 kteri v beznym provozu najizdej kazdou zatacku 30m driftem (na motardu) a nebo na ty jince-pribram predjizdi po zadnim (na silnicni) kde ja si do predjizdeni netroufnu.... to uz je proste jinej level:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:15 | Nahoru | #96

GRASSEL>assassin> já jen že třeba fizzer jezdí fakt plíseň a sám to o sobě řekne a to má tu gumu líp sjetou



ja uz sem z tehle "jedes jak s hnojem" a "mas to sjety na placku" asi vyrostl... driv sme se takhle hecovali a dost lidi prezilo jen diky takovymu stesti ze to nema obdoby.. a par neprezilo... no starnem, ja uz nikdy to co driv jezdit nebudu... a je mi celkem sumak ze je tu plno mladsich a rychlejsich....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:24 | Nahoru | #97

pylot>To mas ale zajimavy kamose kdyz te vezmou na vyjizdku a nasadej tempo kterymu ty nemuzes stacit. To my kdyz jedem tak jedem tak max kolem tech 120 po rovinkach protoze je nam nas ridicak docela milej a kdyz se nekdo utrhne v zatackach aby si to uzil co mu vyhled dovoli tak za zatackama zase jede chvili 80 aby ho ty dalsi dojeli. Proste zadnej stres ale pohoda.


Jak dlouhá je životnost motorkáře,co jezdí imrvére 200?
Já už snad do těchto debat psát nebudu,jsem asi fakt starej,ale když to čtu,tak se nedivím,když každou neděli vytáhne NOVA v 19.30 trsátka na silnici. Pořád jsem si kladl otázku,kam na to chodí,ale ted už to vím...

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:27 | Nahoru | #98
assassin> hele já to mám úplně stejně ale když příjde někdo kdo začne dělat hustokrutýho rejsra nebo začne prudit jak nesnáší rovinkáře atd. tak je to prostě věc která je asi jako jediná celkem trefná mě je jinak úplně šumák kdo má jak sjetou gumu ale je to prostě velice trefnej argument

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:27 | Nahoru | #99

prackarr>
Jak dlouhá je životnost motorkáře,co jezdí imrvére 200?
Já už snad do těchto debat psát nebudu,jsem asi fakt starej,ale když to čtu,tak se nedivím,když každou neděli vytáhne NOVA v 19.30 trsátka na silnici. Pořád jsem si kladl otázku,kam na to chodí,ale ted už to vím...



cece prekvapive ti co jezdi imrvere 200 maji celkem "vydrz" ... vetsinou to bejvaj "novacci" nebo "klidni piloti" co se nechaj hecnout a prusvih je na svete...

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:28 | Nahoru | #100

Aaronek>Napíšu jen takový postřeh, jo.
Možná nebudeš souhlasit, ale je to taky názor.

V partě jezdíme s 954, RSV, SP2, R1 a právě ono CBR600. Modely z let 2002 až 2007.
Kamarád co jezdí to CBR je úplně spokojenej a ani nemá potřebu se hnát do koupě litra.
To CBR ztrácí jen při přímém zrychlování nad 200 km/h. Když s ním jede první a vede
"peloton", tak naopak třeba já, jako poslední jezdec, vlivem Marfiho zákona ,
jedu kolena a nemůžu ho vpředu dojet, ikdyž na rovinkách drtím 280 (dle tacho .

Pokud to vezmu rovinkářsky, tak samozřejmě CBR odpadá první a potom odpadají postupně
SP2, RSV a moje 954. R1 z roku 2007 je samozřejmě jiná kapitola

Tím jsem chtěl naznačit, že dobrý jezdec na šestce není oproti litrům vůbec ztracený
a že pokud jste drtiči rychlostí nad +250 km/h, tak ti bude SP1 stejně k ničemu.
Takže za mě tedy rada, abys se svým rozpočtem a požadavky na rychlosti +250 km/h
vybíral 4 válcové litry v letech výroby 02-04.
Je úplně jedno jakou značku, protože vyložený šmejd, nebo držák, není žádná značka.
Šťastné rozhodování a výběr!

Mimochodem poladěná 929 (svody+koncovka, PCM+filtr), která se už dá sehnat za super
peníze by taky hezky ostatní povodila a ty se alespoň moc nezadlužíš!
Čus Aleš.


Přesně,nejvíce ztrácí motorky v zadu pole. pokud jede šestka vepředu,tak stíhá v pohodě při tomto tempu.(kterému moc nevěřím) Stačí se zadrbat za auty při předjíždění jako 4,nebo 5. jezdec a nedoženeš ani tu šestku,co předjela.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:30 | Nahoru | #101

assassin>cece prekvapive ti co jezdi imrvere 200 maji celkem "vydrz" ... vetsinou to bejvaj "novacci" nebo "klidni piloti" co se nechaj hecnout a prusvih je na svete...


To máš sice recht,navíc to sedí i do tohoto vlákna,ale padá jednou každej. pak už je to jen o klice. Vzpomen na Ondru Lelka aj.

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:32 | Nahoru | #102

assassin>cece prekvapive ti co jezdi imrvere 200 maji celkem "vydrz" ... vetsinou to bejvaj "novacci" nebo "klidni piloti" co se nechaj hecnout a prusvih je na svete...



přesně tak, většinou jsou to klucí který se snažej někomu stíhat a jedou nad rámec svejch sil nebo nevyježděný klucí.....
Jinak já se přiznám že topspeedy nehoním ale 200kmh je taková normální rychlost mi příjde abych řekl pravdu tak na tacháč jsem nekoukal ani nepamatuju jelikož je pro mě celkem nepodstatnej narozdí od otáčkoměru ale myslím že tohle není o rychlosti ale jeno myšlení člověka, když pojede debil 100kmh je to horší než člověk kterej přemejšlí a ví kde si může dovolit 200kmh a má zkušenosti.........rvát to full gas kde jsou odbočky, křižovatky atd. tak to je taky podle mě dost velkej kámen úrazu. Můj názor je že rychlost neurčuje životnost jezdce tak jako spíš jak ten dotičnej myslí.....
Spousta týpků jezdí furt protisměr i tam kam neviděj, předjížděj v zatáčkách atd atd tad....

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:34 | Nahoru | #103
dovolím si sem nakopírovat text o mojí bouračce kde se mimo jiné zmiňuju o tom co tu teď řešíme:
směr Písek, 253kmh na tachometru, táhlá levá a za ní v pravém pruhu 3 auta z toho poslední modrá octavie. Řidič začal předjíždět a vjel mi do levého pruhu, na brzdy jsem moc nemohl - byl jsem ještě v náklonu narovnalo by mě to a hodilo na druhou stranu do svodidel. Zbyly 2 možnosti, buď nabourat do toho auta a nebo vject na krajnici mezi svodidla a octavii což byla nejlepší možnost i když jasný pád. To jsem taky udělal. Rychlost při pádu byla 212kmh, motorka se sekla o svodidla které jí odrazili zpět na silnici a já letěl ve dvou kilech po zemi. Nekonečné plácání po silnici, kloužete ukrutnou rychlostí a příjde vám to jako věčnost, nechce to skončit a na jedinou věc kterou myslíte je kdy příjde ta osudná rána do hlavy, nevíte kde jste, jste jak loutka kterou ovládá úplně někdo jiný a vy nemůžete dělat vůbec nic, hlavou jsem naštěstí urazil jen plastovej patník který byl půl metru od svodidel a svezl jsem se tělem o betonové mantinely. Věřím v osud a děkuju mu za to že žiju, motorka je odepsaná jak vydíte na fotkách + na 6ti místech má prasklý rám. Kombinéza PSI na sračku, helma shark odřená a bez plexi, boty forma zedřené ale nemít tyto věci tak jsem mrtvej a tím nemyslím jen třeba džíny ale i kdybych měl corduru tak by mi nepomohla ani rozsáhlá plastika celého těla. Nikdo si nedokáže představit letět takovou rychlostí po silnici. Mám pouze pohmožděniny po celém těle a naraženiny, ani jedna zlomenina.

Byla luxusní a měl jsem z ní hroznou radost, na živo byla ještě mnohokrát hezčí než na fotkách, bohužel jedna chvilka nepozornosti, horké hlavy v kombinaci s plným plynem a jste smrti blíž než by se dalo čekat.

V první řadě by si měl každej najít chybu u sebe a pak teprve hledat na ostatních protože jen díky tomu se jí může pro příště vyvarovat a poučit se. Problém dneška je že každej hledá vinu na druhých a vznikaj věty typu "plechovkář mi nedal přednost" nebo "on mi tam vjel"
ano, to je sice pravda a v mém případě se tak stalo taky a i přesto že nedal ani blinkr mu to za vinu nedávám jelikož jsem prostě jel moc rychle.

Rychlost není to co člověka přibližuje k smrti, ale je to lidské myšlení kdy a kde si to může dovolit a kdy zas je třeba ubrat plyn!!! Měl jsem horkou hlavu a jednou se vykašlal na předvídání a takhle to dopadlo, poučení pro příště zní...
V jakékoliv rychlosti a za všech okolností předvídat.

Uvědomte si že není důležitý ani tak jezdit pomalu ale řídit se základníma pravidlama jízdy na těhle strojích o kterých si už člověk bohužel ani neuvědomuje že v sobě maj obrovskou sílu, ať už se jedná o 600 nebo litra, dvouválec nebo čtyřválec...

ty základní pravidla jsou

- předvídat, vždy a všude i kdybyste jeli do krámu pro mlíko
- nepředjíždět kam nevidím a kde není dostatečný prostor pro viditelnost
- ject vždycky na to co člověk má, nikdy se nepřemáhat pokud si nejsem 100% jistý

tohle pokud budete dodržovat tak máte základy pro přežití na motorce ačkoliv vám to bohužel neposkytne 100% bezpečí. Není to jen o rychlosti ale o celkovým myšlení jedince a pokud je člověk debil co jede 90kmh tak bude nebezpečnější než člověk který má za sebou už dostatečné zkušenosti a jede dvojnásobek...

Dávejte na sebe pozor, příjde to tam kde to nejmíň čekáte.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:35 | Nahoru | #104

prackarr>To máš sice recht,navíc to sedí i do tohoto vlákna,ale padá jednou každej. pak už je to jen o klice. Vzpomen na Ondru Lelka aj.



jj vim, proto moc nemusim ty kecy o predvidani, o vyjezdenosti atd..

je to hlavne o stesti. voloviny delaj semtam i nejlepsi piloti a stesti maj dost casto i nejvetsi hovada....

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:37 | Nahoru | #105

assassin>jj vim, proto moc nemusim ty kecy o predvidani, o vyjezdenosti atd..

je to hlavne o stesti. voloviny delaj semtam i nejlepsi piloti a stesti maj dost casto i nejvetsi hovada....



tak to si nemyslím, v případě Ondry Lelka to právě platí tuplem protože nepředvídal a i když nejel žádnou palici tak se to prostě bohužel stalo ale myslím že zrovna zde to o předvídání sakra a kurevsky platilo.

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:41 | Nahoru | #106
jako vždy přeskakuju ty 4 strany tady a za sebe píšu:

cbr 929 super motorka, měl jsem ji cca 3 roky a bez jediného problému.. jen jsem tankoval, měnil olej, gumy, destičky atd..
s převode 15/45 jela jak z praku, ani na okruhu se neztratila.. má super brzdy, s převodovkou jsem neměl v životě problém, podovozek fungoval parádně.. seženeš na to všechno za hubičku, motor snese hodně přes 50tis. km

1000rr už je zase o pár kroků jinde, je to novější motorka, bude mít míň najeto, bude zas o trochu líp fungovat, o blbnutí nemluvim.

Spíš bych řešil dle peněz.. ale ani jednou nic nezkazíš.. kdybych si ale mohl vybrat a netlačili mě peníze tak bych šel určitě do novější. o tom žádná

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:47 | Nahoru | #107
Corela91> máš u nás cenu za skokana roku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:50 | Nahoru | #108
GRASSEL> hihi jako ze je sjeta na placku asi spatne vidis a je to fuceny jeste nes jse zacalo drobet jezdit a kdybys byl tak velkej znalec tak bys poznal ze je to 200,190ti sjede do konce snad kazdej

1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:54 | Nahoru | #109
tak to je jasný, 200 guma na 929! Tak to je jiná liga!

...

bože

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:54 | Nahoru | #110
BambiSpP> ok, já čekal takovou odpověď tak v pohodě o placce jsem nemluvil

kdybys byl tak velkej nalec tak víc že není podstatný jestli je to 200 nebo 190 ale jakej profil ta guma má a zrovna u 200/55 si myslím že sject jí do kraje je složitý stejně jako nastartovat motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:55 | Nahoru | #111
GRASSEL> haha samozrejme ze to gsxr jede lip ale o tom to preci neni je to taky trosku o umeni uject ti muze i sestka,bylo to mysleny tak jako kazdej pise 929 je hujda kup si litra ten jede vic ale najeto maj hovno ty radilove a ujede jim bandit,jestli jse ti to dotklo tak sory

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:55 | Nahoru | #112
illMedvědGuzzin>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 12:57 | Nahoru | #113

BambiSpP>GRASSEL> haha samozrejme ze to gsxr jede lip ale o tom to preci neni je to taky trosku o umeni uject ti muze i sestka,bylo to mysleny tak jako kazdej pise 929 je hujda kup si litra ten jede vic ale najeto maj hovno ty radilove a ujede jim bandit,jestli jse ti to dotklo tak sory



mě se to nedotklo to mi věř s tím co si napsal teď naprosto souhlasím a vím že je to hlavně o řidičovi. Ovšem litr není o tom ject někde furt 280kmh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 13:02 | Nahoru | #114
GRASSEL> hele vis co ja ty fotky snad smazu

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 13:03 | Nahoru | #115
GRASSEL> to jsem taky nepsal napsal jsem do precti jsi to znovu a taky pros jsem to napsal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 13:10 | Nahoru | #116
BambiSpP> nic nemazej, já mám taky fotky ještě než se začalo jezdit víš ty co?! Tuhle debatu ukončíme, kdybys chtěl tak dej někdy vědět a svezem se na pěkných okreskách v zatáčkách, pokud znáš třeba mámu-rm tak to tuplem nebude problém, pak uvidíme jak kdo jezdí a můžem tuhle debatu dokončit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 13:17 | Nahoru | #117
GRASSEL> tak to neznam svest jse klidne muzem,jo a taky jsem nepsal ze jsem zavodnik-nechci jse zabit mam 2 deti

(reakce na) 929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 13:21 | Nahoru | #118
BambiSpP> no vidíš, já mám jedno tak řekni kdy, já udělám ještě jedno a jsme si kvit

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 13:24 | Nahoru | #119
jojo tak dej nekdy vedet a muzem jse klidne nikdy sejit,my jezdime prevazne jen o vykendu.cau

929 vs 1000rr protože?..

17.6.2010 v 13:48 | Nahoru | #120
kdyz 1000rr, tak jedine BMW S 1000RR
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist