pro 929- cena, dily, spolehliva..?
1000rr- vzhled, sila motoru( to že pro nekoho nejede mi nevadi na každou moto upravuju převody)
je to muj sen rok 04, 05 krasne moto, tlumič řizeni a vlastně vše.. minus je cena vykon oproti konkurenci
Otazka co bude spolehlivějši? slyšel sem na 929 že maji převodovku z masla, maji nejake decke nemoci ty moto? o regulatorech nemluvim to je prvni co vymenim.. jaky mate na ty moto nazor? chci si koupit moto třeba už na 10 let.. jake nejčastejši poruchy ma 1000rr?
ostatni sem vyřadil-954 poddimenzované ( převrtaná929 přidiraji se prostředni valce), gsxr 1000 určitě super motorka ale už je to jak to měla honda ma ji upe každej a když nekam přijedete je to samy gsxr.. ri pičovoe bych se bal že při dopadu z wheelie se mi utrhne podsedlak a praskne rafek.. a ZX 10r nechci menit brzdy a podvozek atd.. a ta reklama tady.. Prosim komentaře k vyběru díky, na cbr 1000 se již jezdim divat koupit bych chtěl do podzimu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
GRASSEL>jelikož jsem fakt expert přes zadní gumy tak na tý tvojí je vidět že taháš jen rovinky
Přijeď někdy sem na Jih kde jsou uzounký silničky s dobrým asfaltem a uvidíme jak se činíš
temhle machr poznamkam sem se chtel vyhnout (na to ses tu ty) ale te pneu sem si vsiml taky, ja ji jezdim do kraje a to tu u nas platim za nejvetsi brzdu, pomalejs nez ja uz tu jezdi jen postacka na Koradu, a to jenom na rovinkach:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
assassin>temhle machr poznamkam sem se chtel vyhnout (na to ses tu ty) ale te pneu sem si vsiml taky, ja ji jezdim do kraje a to tu u nas platim za nejvetsi brzdu, pomalejs nez ja uz tu jezdi jen postacka na Koradu, a to jenom na rovinkach:)
Ty jezdíš pomalu jo? Sem si nějak nefšim Nebo je to tam u vás samej Valentýn
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
Ďuričko>Ty jezdíš pomalu jo? Sem si nějak nefšim Nebo je to tam u vás samej Valentýn
se ti nekde neco zdalo:) no kazdopadne treba z 10ti lidi z okoli se kteryma jsme jezdili je 5rychlejsich, nebo zhruba na stejno.. no ale treba top 3 kteri v beznym provozu najizdej kazdou zatacku 30m driftem (na motardu) a nebo na ty jince-pribram predjizdi po zadnim (na silnicni) kde ja si do predjizdeni netroufnu.... to uz je proste jinej level:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
GRASSEL>assassin> já jen že třeba fizzer jezdí fakt plíseň a sám to o sobě řekne a to má tu gumu líp sjetou
ja uz sem z tehle "jedes jak s hnojem" a "mas to sjety na placku" asi vyrostl... driv sme se takhle hecovali a dost lidi prezilo jen diky takovymu stesti ze to nema obdoby.. a par neprezilo... no starnem, ja uz nikdy to co driv jezdit nebudu... a je mi celkem sumak ze je tu plno mladsich a rychlejsich....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
pylot>To mas ale zajimavy kamose kdyz te vezmou na vyjizdku a nasadej tempo kterymu ty nemuzes stacit. To my kdyz jedem tak jedem tak max kolem tech 120 po rovinkach protoze je nam nas ridicak docela milej a kdyz se nekdo utrhne v zatackach aby si to uzil co mu vyhled dovoli tak za zatackama zase jede chvili 80 aby ho ty dalsi dojeli. Proste zadnej stres ale pohoda.
Jak dlouhá je životnost motorkáře,co jezdí imrvére 200?
Já už snad do těchto debat psát nebudu,jsem asi fakt starej,ale když to čtu,tak se nedivím,když každou neděli vytáhne NOVA v 19.30 trsátka na silnici. Pořád jsem si kladl otázku,kam na to chodí,ale ted už to vím...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
prackarr>
Jak dlouhá je životnost motorkáře,co jezdí imrvére 200?
Já už snad do těchto debat psát nebudu,jsem asi fakt starej,ale když to čtu,tak se nedivím,když každou neděli vytáhne NOVA v 19.30 trsátka na silnici. Pořád jsem si kladl otázku,kam na to chodí,ale ted už to vím...
cece prekvapive ti co jezdi imrvere 200 maji celkem "vydrz" ... vetsinou to bejvaj "novacci" nebo "klidni piloti" co se nechaj hecnout a prusvih je na svete...
Aaronek>Napíšu jen takový postřeh, jo.
Možná nebudeš souhlasit, ale je to taky názor.
V partě jezdíme s 954, RSV, SP2, R1 a právě ono CBR600. Modely z let 2002 až 2007.
Kamarád co jezdí to CBR je úplně spokojenej a ani nemá potřebu se hnát do koupě litra.
To CBR ztrácí jen při přímém zrychlování nad 200 km/h. Když s ním jede první a vede
"peloton", tak naopak třeba já, jako poslední jezdec, vlivem Marfiho zákona ,
jedu kolena a nemůžu ho vpředu dojet, ikdyž na rovinkách drtím 280 (dle tacho .
Pokud to vezmu rovinkářsky, tak samozřejmě CBR odpadá první a potom odpadají postupně
SP2, RSV a moje 954. R1 z roku 2007 je samozřejmě jiná kapitola
Tím jsem chtěl naznačit, že dobrý jezdec na šestce není oproti litrům vůbec ztracený
a že pokud jste drtiči rychlostí nad +250 km/h, tak ti bude SP1 stejně k ničemu.
Takže za mě tedy rada, abys se svým rozpočtem a požadavky na rychlosti +250 km/h
vybíral 4 válcové litry v letech výroby 02-04.
Je úplně jedno jakou značku, protože vyložený šmejd, nebo držák, není žádná značka.
Šťastné rozhodování a výběr!
Mimochodem poladěná 929 (svody+koncovka, PCM+filtr), která se už dá sehnat za super
peníze by taky hezky ostatní povodila a ty se alespoň moc nezadlužíš!
Čus Aleš.
Přesně,nejvíce ztrácí motorky v zadu pole. pokud jede šestka vepředu,tak stíhá v pohodě při tomto tempu.(kterému moc nevěřím) Stačí se zadrbat za auty při předjíždění jako 4,nebo 5. jezdec a nedoženeš ani tu šestku,co předjela.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
assassin>cece prekvapive ti co jezdi imrvere 200 maji celkem "vydrz" ... vetsinou to bejvaj "novacci" nebo "klidni piloti" co se nechaj hecnout a prusvih je na svete...
To máš sice recht,navíc to sedí i do tohoto vlákna,ale padá jednou každej. pak už je to jen o klice. Vzpomen na Ondru Lelka aj.
assassin>cece prekvapive ti co jezdi imrvere 200 maji celkem "vydrz" ... vetsinou to bejvaj "novacci" nebo "klidni piloti" co se nechaj hecnout a prusvih je na svete...
přesně tak, většinou jsou to klucí který se snažej někomu stíhat a jedou nad rámec svejch sil nebo nevyježděný klucí.....
Jinak já se přiznám že topspeedy nehoním ale 200kmh je taková normální rychlost mi příjde abych řekl pravdu tak na tacháč jsem nekoukal ani nepamatuju jelikož je pro mě celkem nepodstatnej narozdí od otáčkoměru ale myslím že tohle není o rychlosti ale jeno myšlení člověka, když pojede debil 100kmh je to horší než člověk kterej přemejšlí a ví kde si může dovolit 200kmh a má zkušenosti.........rvát to full gas kde jsou odbočky, křižovatky atd. tak to je taky podle mě dost velkej kámen úrazu. Můj názor je že rychlost neurčuje životnost jezdce tak jako spíš jak ten dotičnej myslí.....
Spousta týpků jezdí furt protisměr i tam kam neviděj, předjížděj v zatáčkách atd atd tad....
směr Písek, 253kmh na tachometru, táhlá levá a za ní v pravém pruhu 3 auta z toho poslední modrá octavie. Řidič začal předjíždět a vjel mi do levého pruhu, na brzdy jsem moc nemohl - byl jsem ještě v náklonu narovnalo by mě to a hodilo na druhou stranu do svodidel. Zbyly 2 možnosti, buď nabourat do toho auta a nebo vject na krajnici mezi svodidla a octavii což byla nejlepší možnost i když jasný pád. To jsem taky udělal. Rychlost při pádu byla 212kmh, motorka se sekla o svodidla které jí odrazili zpět na silnici a já letěl ve dvou kilech po zemi. Nekonečné plácání po silnici, kloužete ukrutnou rychlostí a příjde vám to jako věčnost, nechce to skončit a na jedinou věc kterou myslíte je kdy příjde ta osudná rána do hlavy, nevíte kde jste, jste jak loutka kterou ovládá úplně někdo jiný a vy nemůžete dělat vůbec nic, hlavou jsem naštěstí urazil jen plastovej patník který byl půl metru od svodidel a svezl jsem se tělem o betonové mantinely. Věřím v osud a děkuju mu za to že žiju, motorka je odepsaná jak vydíte na fotkách + na 6ti místech má prasklý rám. Kombinéza PSI na sračku, helma shark odřená a bez plexi, boty forma zedřené ale nemít tyto věci tak jsem mrtvej a tím nemyslím jen třeba džíny ale i kdybych měl corduru tak by mi nepomohla ani rozsáhlá plastika celého těla. Nikdo si nedokáže představit letět takovou rychlostí po silnici. Mám pouze pohmožděniny po celém těle a naraženiny, ani jedna zlomenina.
Byla luxusní a měl jsem z ní hroznou radost, na živo byla ještě mnohokrát hezčí než na fotkách, bohužel jedna chvilka nepozornosti, horké hlavy v kombinaci s plným plynem a jste smrti blíž než by se dalo čekat.
V první řadě by si měl každej najít chybu u sebe a pak teprve hledat na ostatních protože jen díky tomu se jí může pro příště vyvarovat a poučit se. Problém dneška je že každej hledá vinu na druhých a vznikaj věty typu "plechovkář mi nedal přednost" nebo "on mi tam vjel"
ano, to je sice pravda a v mém případě se tak stalo taky a i přesto že nedal ani blinkr mu to za vinu nedávám jelikož jsem prostě jel moc rychle.
Rychlost není to co člověka přibližuje k smrti, ale je to lidské myšlení kdy a kde si to může dovolit a kdy zas je třeba ubrat plyn!!! Měl jsem horkou hlavu a jednou se vykašlal na předvídání a takhle to dopadlo, poučení pro příště zní...
V jakékoliv rychlosti a za všech okolností předvídat.
Uvědomte si že není důležitý ani tak jezdit pomalu ale řídit se základníma pravidlama jízdy na těhle strojích o kterých si už člověk bohužel ani neuvědomuje že v sobě maj obrovskou sílu, ať už se jedná o 600 nebo litra, dvouválec nebo čtyřválec...
ty základní pravidla jsou
- předvídat, vždy a všude i kdybyste jeli do krámu pro mlíko
- nepředjíždět kam nevidím a kde není dostatečný prostor pro viditelnost
- ject vždycky na to co člověk má, nikdy se nepřemáhat pokud si nejsem 100% jistý
tohle pokud budete dodržovat tak máte základy pro přežití na motorce ačkoliv vám to bohužel neposkytne 100% bezpečí. Není to jen o rychlosti ale o celkovým myšlení jedince a pokud je člověk debil co jede 90kmh tak bude nebezpečnější než člověk který má za sebou už dostatečné zkušenosti a jede dvojnásobek...
Dávejte na sebe pozor, příjde to tam kde to nejmíň čekáte.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
prackarr>To máš sice recht,navíc to sedí i do tohoto vlákna,ale padá jednou každej. pak už je to jen o klice. Vzpomen na Ondru Lelka aj.
jj vim, proto moc nemusim ty kecy o predvidani, o vyjezdenosti atd..
je to hlavne o stesti. voloviny delaj semtam i nejlepsi piloti a stesti maj dost casto i nejvetsi hovada....
assassin>jj vim, proto moc nemusim ty kecy o predvidani, o vyjezdenosti atd..
je to hlavne o stesti. voloviny delaj semtam i nejlepsi piloti a stesti maj dost casto i nejvetsi hovada....
tak to si nemyslím, v případě Ondry Lelka to právě platí tuplem protože nepředvídal a i když nejel žádnou palici tak se to prostě bohužel stalo ale myslím že zrovna zde to o předvídání sakra a kurevsky platilo.
1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..
cbr 929 super motorka, měl jsem ji cca 3 roky a bez jediného problému.. jen jsem tankoval, měnil olej, gumy, destičky atd..
s převode 15/45 jela jak z praku, ani na okruhu se neztratila.. má super brzdy, s převodovkou jsem neměl v životě problém, podovozek fungoval parádně.. seženeš na to všechno za hubičku, motor snese hodně přes 50tis. km
1000rr už je zase o pár kroků jinde, je to novější motorka, bude mít míň najeto, bude zas o trochu líp fungovat, o blbnutí nemluvim.
Spíš bych řešil dle peněz.. ale ani jednou nic nezkazíš.. kdybych si ale mohl vybrat a netlačili mě peníze tak bych šel určitě do novější. o tom žádná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
1 reakcí na tento příspěvek 929 vs 1000rr protože?..
...
bože
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
kdybys byl tak velkej nalec tak víc že není podstatný jestli je to 200 nebo 190 ale jakej profil ta guma má a zrovna u 200/55 si myslím že sject jí do kraje je složitý stejně jako nastartovat motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
BambiSpP>GRASSEL> haha samozrejme ze to gsxr jede lip ale o tom to preci neni je to taky trosku o umeni uject ti muze i sestka,bylo to mysleny tak jako kazdej pise 929 je hujda kup si litra ten jede vic ale najeto maj hovno ty radilove a ujede jim bandit,jestli jse ti to dotklo tak sory
mě se to nedotklo to mi věř s tím co si napsal teď naprosto souhlasím a vím že je to hlavně o řidičovi. Ovšem litr není o tom ject někde furt 280kmh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 929 vs 1000rr protože?..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |