Já mám za 700kč od Lůjza z Vídně. Mají 3 stupně topení a jsem moc spokojený.
Pokud zimuješ motorku koncem srpna, tak je nekupuj!
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
Mám sice zimní motorukavice(nevyhřívané), ale to v teplotách těsně u 0°C je k ničemu.
Žádný křáp nechci.
Oxfordy tedy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
Teď mám oxfordy a to je luxus..několik stupňů vyhřívání, solidní uchycení kabliků k rukojeti, hřejou rovnoměrně a je elektronicky hlídáno, že je nezapneš když ti neběží motor - hlídá si napětí na baterce, stejně tak když sou zapojený přímo na baterku a zapomeneš je vypnout, tak když klesne napětí myslim pod 11,5V, samy se vypnou..ale to sem radši nezkoušel ještě
Edit: co se týče tlouštky-mám delší prsty, tak mi silnější rukojet vyhovuje.
Naposledy editováno 05.11.2008 10:05:50
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
Samokrom ceny a krom toho, že tam ta má redukci na 4kolu.
tady tyto vypadají také jinak.
Které tedy máte vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
Kaspika>zawist> Mám ty poslední a stačí, když je mám na 1/2 výkon a je to super.
U těch se mi právě nezdá to volení teploty. To se jen na to + nebo - mačká??
Přijde mi, že se to brzo omačká a přestane to fungovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
Kaspika>zawist> Mám je od ledna a zatím dobrý. Možná kdo má "bytelnější" rukavice, tak může mít problém s ovládáním. Tlačítka jsou dost blízko u sebe.
Já chci vyhřívané rukojeti používat spolu se zimními rukavicemi, které jsou právě bytelné a manipulace s němi je obtížnější než s normálními koženými.
Tyhle musím tedy zavrhnout.
A které máte vy chlapy?
Je fakt, že Saita taky odvedou práci, ale Oxford je jiná liga-rozdíly sem napsal..a když se seženou za solidní cenu, jasná volba.
Malp> Jo, to se může stát..pokud je baterka v nadprůměrně dobrý kondici, půjde to zapnout i bez motoru.. :)
2 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
Jen ty co jsou na 3.obrázku?
Nebo je víc druhů?
Dva typy Saito..
Současnej Oxford..
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
Asi tedy zkusím taky tlačítkovat + a - ...teřba se pak nebudu rozčilovat, že mi to nejede a budu také spokojená jako vy!
Jinak díky!
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
http://www.evron.cz/eshop/index.php?kvol=3&jazyk=1&domena=hzmoto&id_vyrobek=1163
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
Malp>zawist> Jojojo,jak píše Kakabus,ty poslední s tlačítkama +, - jsou ty co mám taky.V ovládání nevidím problém,popřípadě se dá i zastavit a přepnout,ne?
Zastavovat se mi pořád nechce...a po cestě do práce ani není kde...na magistrále to moc nejde..
Je zas pravda, že než se to pořádně rozhřeje tak budu už asi v práci!
Jinak děkuji za další názor ...
Mládě.Fidži>Když sem kupoval, tak tady měli nejlevněji:
http://www.evron.cz/eshop/index.php?kvol=3&jazyk=1&domena=hzmoto&id_vyrobek=1163
někde jsem je možná vdiěla i o 10kč levněji...
1)Máš rukojeti bez hlídání, zapojený přímo na baterku(třeba Saita nebo starší Oxford): zapomeneš je vypnout-baterka vybitá=nejhorší varianta.
2)Máš rukojeti bez hlídání, ale máš známýho, nebo seš tak šikovná sama, že si je zapojíš tak, aby do nich šlo napětí jenom při zapnutý elektrice(= jen při otočeným klíčku-zapojený třeba na světla nebo na spínačku nebo přes relátko ještě), vypneš zapalování-zároveň tím i hefty-baterka v pohodě a hefty nemusíš po dojezdu vypínat-prostě se o ně nemusíš starat. Po otočení klíčku=zapnutí zapalování jde do nich hned zase napětí, nemusíš je zapínat(necháš je jakoby zaplý furt).
3)Máš rukojeti s hlídáním(pro příklad konkrétně ty novější oxfordy), zapojený přímo na baterku: zapomeneš je vypnout, baterka to snad přežije tak, abys příště nastartovala. Standartně ale je musíš pokaždý po dojetí vypínat a pak před odjezdem zase zapínat-ale nemusíš řešit komplikace při zapojování na spínačku(světla, ..) a máš přitom tak nějak chráněnou baterku.
4)Máš rukojeti s hlídáním a zapojený jako v bodě 2, zas ty novější oxfordy, jak mám já: hlídání napětí v tom případě nějak neřešíš, protože hefty se ti vypnou s vypnutím zapalování, jen je budeš muset pravděpodobně pokaždý zapínat před odjezdem(nemám ozkoušený, jestli si ten elektronickej bazmek pamatuje stav vyp/zap před odpojením od napětí-tipuju že ne). Takže takhle ti odpadne vypínáí(po dojezdu asi 3s podržet "-")
To znamená:
Jestli se ti nechce se s tim zapojováním moc zabejvat a plánuješ je připojit přímo na baterku, ty hefty s hlídáním jsou dobrá volba.
Jestli chceš mít následnej život s nima co nejjednodušší, vzít třeba ty starší Oxfordy bez hlídání, ale hlavně s mechanickým ovladačem a zapojit je jako v bodě 2 a 4, prostě se o ně pak prakticky už nemusíš starat.
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
Když ještě tak do konce listopadu počkáte, tak spadne cena na 1000 Kč, stejně jako loni.
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
Zatím je ještě relativně teplo, tak si to rozmyslím.
Jen by mne ještě zajímalo, zda nemrznou trochu konečky prstů. Těmi se přece tolik nedotýkáme heftů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
kakabus>zawist> Trochu mrznou, to je jasný..záleží trochu na rukavicích, jak moc je zima a jak rychle a jakým stylem pojedeš. Když bude něco nad nulou, pojedeš po rovině delší štreku tak nad 100km/h už za chvíli konečky začínaj mrznout. Když bude nad nulou, ale pojedeš pomalejc, nebo ideálně budeš pořád těma prstama hejbat..třeba na endůru , prsty tak mrznout nebudou..atd...
Jde mi výhradně o cesty do práce(15km tam)takže o nic zas moc nejde.
Používám zimní rukavice, jenže jak je kolem 2°C a jde to k 0°C tak mi skoro odpadávají konečky prstů.
Proto to chci vyřešit těmi vyhřívanými rukojeti, kdy bych používala ty zimní rukavky a ještě bych si na zimu dávala krytky k heftům.
Ať mám pohodlíčko těch 20minut do práce.
Takže myslím, že by toto spojení mělo být v pohodě!