globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyhřívané rukojeti
 
2.11.2006 v 08:12
zdarec máte někdo zkušenosti?díky ;)

Vyhřívané rukojeti

4.11.2008 v 10:16 | Nahoru | #91
Vyhřívané rukojeti nejsou nic, co by se na motorce nedalo postrádat. Ale jen do doby než si na ně zvykneš! Pak už bez nich ani ránu!

Já mám za 700kč od Lůjza z Vídně. Mají 3 stupně topení a jsem moc spokojený.
Pokud zimuješ motorku koncem srpna, tak je nekupuj!

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

4.11.2008 v 11:45 | Nahoru | #92
Ráda bych letos cestovala do práce min. do Vánoc tj. než napadne bílý sajrajtík. Pak samozřejmě cesty od -5°C . Víc si asi troufat raději nebudu..
Mám sice zimní motorukavice(nevyhřívané), ale to v teplotách těsně u 0°C je k ničemu.
Žádný křáp nechci.
Oxfordy tedy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

4.11.2008 v 20:11 | Nahoru | #93
zawist> Asi tak před měsícem jsem přidělal Oxfordy-a je to chrochtačka- bež do nich.Dobře se drží(i když jsou trochu silnější,než obyč.hefty),srovnával jsem "na vlastní ruky" Saita s těmahle.Navíc je to fakt pohodička si lehce přihřát tlapy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

4.11.2008 v 21:25 | Nahoru | #94
Malp> Tak nějak..měl sem taky Saita..na to, že byly o něco tlustší, bych si ani tak nestěžoval, mě to celkem vyhovovalo, ale nehřály rovnoměrně po celý rukojeti. Navíc ty kabliky nejsou kdovíjak pevně v tý rukojeti uchycený.
Teď mám oxfordy a to je luxus..několik stupňů vyhřívání, solidní uchycení kabliků k rukojeti, hřejou rovnoměrně a je elektronicky hlídáno, že je nezapneš když ti neběží motor - hlídá si napětí na baterce, stejně tak když sou zapojený přímo na baterku a zapomeneš je vypnout, tak když klesne napětí myslim pod 11,5V, samy se vypnou..ale to sem radši nezkoušel ještě

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 09:31 | Nahoru | #95
kakabus> mě zapnout jdou i s vytaženým klíčkem(vyplým motorem),nechal jsem je zapnutý, i 15minut vesele hřály.Po zapnutí světel a puštěných vyhřívácích na 3/4 výkon tak asi po 15minutách teprve vyply(zároveň jsem měl napíchnutý měřák-při 11,3V).Zřejmě je rozdíl v kondici baterie.

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 10:04 | Nahoru | #96
kakabus> Já jsem s těmi Saitama docela spokojený. Je fakt, že jsem si k nim musel nechat dodělat automatický vypínač, protože jsem je zapomínal vypnout po odchodu od motorky. Jinak ale mají 3 stupně topení a funugjou dobře. Na max mi úplně hoří dlaně,což při +2 stupních nebylo tak špatné. Ale srovnávat s jinými to nemůžu, mám už dva roky jen tyto a jiné jsem neměl možnost zkusit. Za těch 700kč co stály ale dělají službu dobrou.
Edit: co se týče tlouštky-mám delší prsty, tak mi silnější rukojet vyhovuje.

Naposledy editováno 05.11.2008 10:05:50

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 10:21 | Nahoru | #97
Jaký je rozdíl mezi těmata Oxfordama a tady těma druhýma Oxfordama?
Samokrom ceny a krom toho, že tam ta má redukci na 4kolu.
tady tyto vypadají také jinak.

Které tedy máte vy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 10:32 | Nahoru | #98
zawist> Mám ty poslední a stačí, když je mám na 1/2 výkon a je to super.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 10:38 | Nahoru | #99

Kaspika>zawist> Mám ty poslední a stačí, když je mám na 1/2 výkon a je to super.



U těch se mi právě nezdá to volení teploty. To se jen na to + nebo - mačká??
Přijde mi, že se to brzo omačká a přestane to fungovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 10:40 | Nahoru | #100
zawist> Mám je od ledna a zatím dobrý. Možná kdo má "bytelnější" rukavice, tak může mít problém s ovládáním. Tlačítka jsou dost blízko u sebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 10:56 | Nahoru | #101

Kaspika>zawist> Mám je od ledna a zatím dobrý. Možná kdo má "bytelnější" rukavice, tak může mít problém s ovládáním. Tlačítka jsou dost blízko u sebe.



Já chci vyhřívané rukojeti používat spolu se zimními rukavicemi, které jsou právě bytelné a manipulace s němi je obtížnější než s normálními koženými.
Tyhle musím tedy zavrhnout.
A které máte vy chlapy?

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 17:02 | Nahoru | #102
zawist> To na prvním odkazu jsou starší, nebo levnější oxfordy, ty druhý "oxfordy" jsou saito 1 a ty poslední oxfordy mám já :) Ovládání těch tlačítek mi nedělá problém v zimních rukavicích..před jízdou zapnu na stupeň, jakej myslim že bude stačit(protože aby se zaply, musí se dýl podržet "+" což je za jízdy trochu hazard), za jízdy si to pak jen ladim nahoru dolu.
Je fakt, že Saita taky odvedou práci, ale Oxford je jiná liga-rozdíly sem napsal..a když se seženou za solidní cenu, jasná volba.
Malp> Jo, to se může stát..pokud je baterka v nadprůměrně dobrý kondici, půjde to zapnout i bez motoru.. :)

2 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 17:09 | Nahoru | #103
kakabus-Tak co jsou skutečný Oxfordy?
Jen ty co jsou na 3.obrázku?
Nebo je víc druhů?

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 17:24 | Nahoru | #104
zawist> Starší typ je na prvním odkazu..myslim, že maj ještě mechanickej ovladač(nevim jestli maj to napěťový hlídání) a novější-současnej typ na třetím odkazu s elektronickým ovladačem(s hlídáním). Ty na druhým odkazu nejsou Oxfrod, ale Saito I - ty přesně sem kdysi měl, ty poznám.
Dva typy Saito..
Současnej Oxford..

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 17:34 | Nahoru | #105
kakabus-takže současný Oxford, je jediný druh co je a má už to "hlídání"?
Asi tedy zkusím taky tlačítkovat + a - ...teřba se pak nebudu rozčilovat, že mi to nejede a budu také spokojená jako vy!
Jinak díky!

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 17:38 | Nahoru | #106

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 17:46 | Nahoru | #107
zawist> Jojojo,jak píše Kakabus,ty poslední s tlačítkama +, - jsou ty co mám taky.V ovládání nevidím problém,popřípadě se dá i zastavit a přepnout,ne?

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 17:53 | Nahoru | #108

Malp>zawist> Jojojo,jak píše Kakabus,ty poslední s tlačítkama +, - jsou ty co mám taky.V ovládání nevidím problém,popřípadě se dá i zastavit a přepnout,ne?



Zastavovat se mi pořád nechce...a po cestě do práce ani není kde...na magistrále to moc nejde..
Je zas pravda, že než se to pořádně rozhřeje tak budu už asi v práci!
Jinak děkuji za další názor ...

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 17:54 | Nahoru | #109

Mládě.Fidži>Když sem kupoval, tak tady měli nejlevněji:

http://www.evron.cz/eshop/index.php?kvol=3&jazyk=1&domena=hzmoto&id_vyrobek=1163



někde jsem je možná vdiěla i o 10kč levněji...

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 18:02 | Nahoru | #110
zawist> Nevim, jestli je jedinej s tím hlídáním, jen to o nich vim 100% Saita to ale zase na 100% nemaj. Ale jde to podat i složitějc..

1)Máš rukojeti bez hlídání, zapojený přímo na baterku(třeba Saita nebo starší Oxford): zapomeneš je vypnout-baterka vybitá=nejhorší varianta.

2)Máš rukojeti bez hlídání, ale máš známýho, nebo seš tak šikovná sama, že si je zapojíš tak, aby do nich šlo napětí jenom při zapnutý elektrice(= jen při otočeným klíčku-zapojený třeba na světla nebo na spínačku nebo přes relátko ještě), vypneš zapalování-zároveň tím i hefty-baterka v pohodě a hefty nemusíš po dojezdu vypínat-prostě se o ně nemusíš starat. Po otočení klíčku=zapnutí zapalování jde do nich hned zase napětí, nemusíš je zapínat(necháš je jakoby zaplý furt).

3)Máš rukojeti s hlídáním(pro příklad konkrétně ty novější oxfordy), zapojený přímo na baterku: zapomeneš je vypnout, baterka to snad přežije tak, abys příště nastartovala. Standartně ale je musíš pokaždý po dojetí vypínat a pak před odjezdem zase zapínat-ale nemusíš řešit komplikace při zapojování na spínačku(světla, ..) a máš přitom tak nějak chráněnou baterku.

4)Máš rukojeti s hlídáním a zapojený jako v bodě 2, zas ty novější oxfordy, jak mám já: hlídání napětí v tom případě nějak neřešíš, protože hefty se ti vypnou s vypnutím zapalování, jen je budeš muset pravděpodobně pokaždý zapínat před odjezdem(nemám ozkoušený, jestli si ten elektronickej bazmek pamatuje stav vyp/zap před odpojením od napětí-tipuju že ne). Takže takhle ti odpadne vypínáí(po dojezdu asi 3s podržet "-")

To znamená:
Jestli se ti nechce se s tim zapojováním moc zabejvat a plánuješ je připojit přímo na baterku, ty hefty s hlídáním jsou dobrá volba.
Jestli chceš mít následnej život s nima co nejjednodušší, vzít třeba ty starší Oxfordy bez hlídání, ale hlavně s mechanickým ovladačem a zapojit je jako v bodě 2 a 4, prostě se o ně pak prakticky už nemusíš starat.

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 19:34 | Nahoru | #111
kámos má na motorce tyhle a nestezuje si. Máte je taky někdo? co tak čtu tak má asi každý jen Saito, nebo Oxford.

Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 19:52 | Nahoru | #112
jirka mz> tyhle Daytony jsem kupoval v Lujzovi v akci brachovi k Vanocum za cenu uzasnych 42Euro. Nejsou tak tlusty a jsou vic gumovy nez Saita. Osobne bych ale sel spis do Oxfordu...

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 20:18 | Nahoru | #113

jirka mz>kámos má na motorce tyhle a nestezuje si. Máte je taky někdo? co tak čtu tak má asi každý jen Saito, nebo Oxford.

Na to, že jsou docela dost obyčejný, tak chtěj za ně docela vrtuli

Vyhřívané rukojeti

5.11.2008 v 20:32 | Nahoru | #114
on je ny ty motorce měl když ji koupil. maji vlastne jen 3 polohy, OFF, START, a ON. Za tu cenu bych je teda nekoupil, to už by byly asi lepší ty Saito, jen sem se chtel optat, jestli je nekdo ma. Na jaře na "novou" motorku bych pořídil asi ty Oxfody.

Vyhřívané rukojeti

6.11.2008 v 05:41 | Nahoru | #115
Kupte tyto. http://www.motoskau...i-saito-ii-9042.html
Když ještě tak do konce listopadu počkáte, tak spadne cena na 1000 Kč, stejně jako loni.

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

6.11.2008 v 09:39 | Nahoru | #116
kakabus-No ty seš, ale výstižnej!
Zatím je ještě relativně teplo, tak si to rozmyslím.
Jen by mne ještě zajímalo, zda nemrznou trochu konečky prstů. Těmi se přece tolik nedotýkáme heftů.

Vyhřívané rukojeti

6.11.2008 v 09:41 | Nahoru | #117
Asi bych se přiklonil k těm starším oxfordům s mechanickým ovládáním. Tím kolečkem si můžeš docela přesně nastavit teplotu která ti vyhovuje a letmým pohledem hned zjistíš jakou teplotu máš nastavenou, ale zapojit to musíš přes relátko, které to vypne s vypnutím motoru. Já to mám také takto zapojené. U těch novějších tlačítek se mě zdá nastavování teploty nějak kostrbaté. Mám ten starší typ a v zimě to vůbec nevypínam, maximálně upravím nastavení teploty a jsem s nima spokojen. Kakabus to popsal dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

6.11.2008 v 16:51 | Nahoru | #118
zawist> Trochu mrznou, to je jasný..záleží trochu na rukavicích, jak moc je zima a jak rychle a jakým stylem pojedeš. Když bude něco nad nulou, pojedeš po rovině delší štreku tak nad 100km/h už za chvíli konečky začínaj mrznout. Když bude nad nulou, ale pojedeš pomalejc, nebo ideálně budeš pořád těma prstama hejbat..třeba na endůru , prsty tak mrznout nebudou..atd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

6.11.2008 v 17:15 | Nahoru | #119

kakabus>zawist> Trochu mrznou, to je jasný..záleží trochu na rukavicích, jak moc je zima a jak rychle a jakým stylem pojedeš. Když bude něco nad nulou, pojedeš po rovině delší štreku tak nad 100km/h už za chvíli konečky začínaj mrznout. Když bude nad nulou, ale pojedeš pomalejc, nebo ideálně budeš pořád těma prstama hejbat..třeba na endůru , prsty tak mrznout nebudou..atd...



Jde mi výhradně o cesty do práce(15km tam)takže o nic zas moc nejde.
Používám zimní rukavice, jenže jak je kolem 2°C a jde to k 0°C tak mi skoro odpadávají konečky prstů.
Proto to chci vyřešit těmi vyhřívanými rukojeti, kdy bych používala ty zimní rukavky a ještě bych si na zimu dávala krytky k heftům.
Ať mám pohodlíčko těch 20minut do práce.
Takže myslím, že by toto spojení mělo být v pohodě!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

6.11.2008 v 17:19 | Nahoru | #120
zawist> tak navíc s těma krytama to bude uplná lahoda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist