globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Velký problém s KW
 
1.5.2010 v 21:27
Zdravím všechny motorkáře...Prosím Vás poraďte mi...Mám moto Gilera RX 125,jenže v TP 19 Kw a potřebuji 11kw.Ale jen papírově né na motorce:DProsím poraďte mi co mám kde udělat...Děkuji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 23:55 | Nahoru | #91

Tafi.>Kolik +- stojí škrcení v yamaze? a udělaj mi to jen papírově? :-/


neudělají. Ale jde to samozřejmě pak vykuchat. Pokud uděláš nehodu a zjistí se,že to s papíry nesedí,jsi v hajzlu. Stojí to za to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 23:56 | Nahoru | #92

ptaak>to cos napsal je kravina, jo hrajou roli zkušenosti to neříkám, ale když jseš debil a nemáš to v hlavě srovnaný tak se zabiješ i na tom pětikile, který jede třeba těch 170.....



Co to je v hlavě srovnaný? To zápěstí prostě svrbí ať jedeš na skůtru nebo na litru. A jsem si vždycky myslel, že srovnaný znamená stav, kdy ti to omlácené koleno či ten loket ještě z minulého týdne co stále pálí, zavádí stabilizující zápornou zpětnou vazbu. A tu prostě získáš až poté, co s tím plynem také škubneš tak jako každý před tebou, a také každý po tobě, přeletíš dopředu/dozadu/do boku, ustřelí ti kolo, zablokuješ si brzdu, usteleš si v první zatáčce, a všechny ty nepříjemnosti které někdy musí přijít aby tě naučily. Dokud tě to nebolí tak si můžeš stokrát opakovat jak za ten plyn nezabereš, a stejně je to jen jakási "virtuální realita". Někde vzadu hlodá červíček zkusit co to dokáže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 23:56 | Nahoru | #93
prackarr> na druhou stránku, když na dváce která má 135kg uberu tak to skoro nezpomalí, kdežto hornet brzdí třeba motorem. Sice to plně nesouvisí ale trochu jo. A nemyslím že by 50kg nějak výrazně ovlivňovalo jízdu že by byla víc nebezpečná. Něco jinýho srovnávat cébro dvácu s XJR 1300

(reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 23:57 | Nahoru | #94

špilas>Tafi.> papírově další olej do ohně tady



Jaksi si nedokážu představit 200-kg vzduchem chlazenej 4val s 25kw

(reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 23:58 | Nahoru | #95

prackarr>neudělají. Ale jde to samozřejmě pak vykuchat. Pokud uděláš nehodu a zjistí se,že to s papíry nesedí,jsi v hajzlu. Stojí to za to?



boural sem 3x ani jednou výkon neřešili... mám 17kW.

EDIT: mě třeba řekli že udělaj... uvidíme

Naposledy editováno 02.05.2010 00:00:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 23:59 | Nahoru | #96
prackarr> jo hele...tohoto se dost bojím. kdyz zpusobis nehodu...tak muzou vzit motorku na brzdu..nebo berou automaticky, kdyz je ta nehoda vaznejsi?

Jako nevim, napalim to do auta z boku..protoze sem nedal prednost, budou nejaci zranění. A oni vemou motorku bez předku na brzdu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

1.5.2010 v 23:59 | Nahoru | #97
dj_hroch> osobně třeba vím, že červíček nečervíček, si dokážu říct ne pád tě naučí no, ale taky nemusim dostat přes hubu abych věděl že to bolí. Ne všechno se musí zkusit, i když každej prej jednou spadne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:01 | Nahoru | #98

ptaak>prackarr> na druhou stránku, když na dváce která má 135kg uberu tak to skoro nezpomalí, kdežto hornet brzdí třeba motorem. Sice to plně nesouvisí ale trochu jo. A nemyslím že by 50kg nějak výrazně ovlivňovalo jízdu že by byla víc nebezpečná. Něco jinýho srovnávat cébro dvácu s XJR 1300


Brždění motorem na to má vliv minimální,krom toho hornet nebrzdí motorem vůbec,třeba proti litru. a 50kg je hodně. To je vlastně rozdíl mezi solo a tandemem. A opět je tu ten,mnou již 2x zmíněný gyroskop!!
Nezlob se,ale to,že nemáš zkušenosti čtu i mezi tvými řádky a být tvůj fotr já,tak se na tom hornetu prostě nesvezeš,zlob se jak chceš.

dj hroch - opět dobrá práce!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:03 | Nahoru | #99

špilas>prackarr> jo hele...tohoto se dost bojím. kdyz zpusobis nehodu...tak muzou vzit motorku na brzdu..nebo berou automaticky, kdyz je ta nehoda vaznejsi?

Jako nevim, napalim to do auta z boku..protoze sem nedal prednost, budou nejaci zranění. A oni vemou motorku bez předku na brzdu?


Jak kdo a jak při čem. Narazíš na šťouru,či vychcaného viníka a ten udělá vše proto,aby to hodil na tebe. Pokud dá podnět,musí se tím někdo zabývat a věř,že to zjistí. Já když měl nehodu(byla u toho smrt)tak mě soudní znalec motorku zkoumal. A to bylo před skoro 10ti lety!!
Co teď,kdy se vše "zhoršuje"? Já bych do toho dneska nešel,abych škrtil na černo.

(reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:04 | Nahoru | #100
prackarr> pokud sis nevšiml, tak dokola opakuju že zkušenosti nemám, NEMÁM !!! a proto jezdím jak jezdím. Proti litru třeba ne, ale proti 2T dváce dost.....osvětlíš mi v praxi ten gyroskop?

2 reakcí na tento příspěvek Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:06 | Nahoru | #101
Gyroskop je vlastně energie rotujících částí, čím více hmoty,tím je silnější. Takže když máš ve 130ti ohnout dvácu,tak ji ohneš lépe,jak horneta,byť zavřeného. Jistě jsi si všimnul,že ta dváca je "mrštnější"jak ten hornet. A to je ono. Pak je tu taky to,že 18 letej kluk obyčejně váží daleko méně,jak 30 letý fotr,a i tro má vliv na ovládání motorky,krom praxe a umu samozřejmě.
edit: všimnul jsem si,že zkušenosti nemáš,proto opakuji- na Hornetu nemáš co dělat! Ne dle zákona,ale právě dle těch zkušeností.

Naposledy editováno 02.05.2010 00:07:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:07 | Nahoru | #102
ptaak> Jestli jezdis, jak pises a nikdy to proste nezkusis a nevytahas tu motku za usi, tak ti opravdu zavidim.

prackarr> Jj,dneska spousta lidi vi co a jak a tu motorku prohlidnout nechaji.Ja bych na to, na co nemam papiry nevlezl..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:09 | Nahoru | #103
prackarr> tak váhu bych tu teď nevměšoval. Mám přes 90kg, a myslim že je to normální váha, i na toho 30ti letýho fotra dváca je mrštnější, ale na druhou stránku, hornet se líp ovládá, má široký rejdy a je to úplně o něčem jinym než na dváce.

(reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:09 | Nahoru | #104

Gregi>ptaak> Jestli jezdis, jak pises a nikdy to proste nezkusis a nevytahas tu motku za usi, tak ti opravdu zavidim.

prackarr> Jj,dneska spousta lidi vi co a jak a tu motorku prohlidnout nechaji.Ja bych na to, na co nemam papiry nevlezl..


Přesně. Dneska tě udělají i na blbých gumách,když se do toho dá ten,kdo tomu rozumí a těch je u PČR a soud. znalců čímdál více.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:10 | Nahoru | #105

Gregi>ptaak> Jestli jezdis, jak pises a nikdy to proste nezkusis a nevytahas tu motku za usi, tak ti opravdu zavidim.

prackarr> Jj,dneska spousta lidi vi co a jak a tu motorku prohlidnout nechaji.Ja bych na to, na co nemam papiry nevlezl..


ee, neřekl jsem že to nikdy nezkusim. Někdy za to vezmu, ale tak aby to bylo bezpečný (bezpečí je relativní, ono co je dne bezpečný), neriskuju, nemám proč, nejsem na okruhu abych honil vteřiny

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:11 | Nahoru | #106
prackarr> hmhm. Právěže je v prdeli, že když mám neomezený A a motorku zaškrcenou jen papírově..a stane se nehoda, tak sem docela v... jako chapu, ze to proste oficialne v poradku neni, ze jezdim na papirove zaskrcene masine i kdyz je otevrena at mam ridicak jakej chcu..ale na druhou stranu je to na hlavu postavený...a už sme u toho co psal dj hroch o rejžovaní..nesmyslnejch poplatcích, zákonech atp.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:11 | Nahoru | #107

ptaak>prackarr> tak váhu bych tu teď nevměšoval. Mám přes 90kg, a myslim že je to normální váha, i na toho 30ti letýho fotra dváca je mrštnější, ale na druhou stránku, hornet se líp ovládá, má široký rejdy a je to úplně o něčem jinym než na dváce.


90kg jistě ano,ale spousta tvých souputníků to nemá. Nešlo o tu hmotnost jezdce,to já jen podotkl,jde o všechny faktory,co jsem psal a mnohé,co jsem nezmínil.
Hele,píšu svoje názory,co mám z praxe a uvidíš,že za pár let k tomuto dojdeš taky. Jinej jsem v tvým věku nebyl,nejsem M. Dušín,ber to,jako dobrou radu,ne jako rozkaz,nebo vytahování se.

(reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:13 | Nahoru | #108

špilas>prackarr> hmhm. Právěže je v prdeli, že když mám neomezený A a motorku zaškrcenou jen papírově..a stane se nehoda, tak sem docela v... jako chapu, ze to proste oficialne v poradku neni, ze jezdim na papirove zaskrcene masine i kdyz je otevrena at mam ridicak jakej chcu..ale na druhou stranu je to na hlavu postavený...a už sme u toho co psal dj hroch o rejžovaní..nesmyslnejch poplatcích, zákonech atp.


Jistě,stát si z toho dělá bussiness,ale je jasné,že nějaké omezení být musí vždy. To je jasné snad každému.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:14 | Nahoru | #109

prackarr>Gyroskop je vlastně energie rotujících částí, čím více hmoty,tím je silnější. Takže když máš ve 130ti ohnout dvácu,tak ji ohneš lépe,jak horneta,byť zavřeného. Jistě jsi si všimnul,že ta dváca je "mrštnější"jak ten hornet. A to je ono. Pak je tu taky to,že 18 letej kluk obyčejně váží daleko méně,jak 30 letý fotr,a i tro má vliv na ovládání motorky,krom praxe a umu samozřejmě.
edit: všimnul jsem si,že zkušenosti nemáš,proto opakuji- na Hornetu nemáš co dělat! Ne dle zákona,ale právě dle těch zkušeností.



Nemáš až tak pravdu, teda máš, ale neplatí to vždy ... příklad z vlastní zkušenosti: TDR v 90km/h a CB500 v 90km/h ... CB bylo o dost obratnější a mrštnější... shodli jsme se na tom i s tim klukem, co mu CB patří, potom, co si sjel na TDR... zkus hádat proč

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:14 | Nahoru | #110
špilas> Kdyz mas neomezeny A a motorku papirove skrcenou, tak z toho snad zadny vetsi problem pri nehode nebude ne?Papiry na to mas..Nebo je to jinak?

(reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:14 | Nahoru | #111
prackarr> já ti faktory neberu, jen se snažím říct že ne každýho můžeš brát podle tabulek,každej je jinej. a říct že nikdo neřídí hlavou je blbost aspoň podle mě. Ale nemá to cenu řešit...jdu spát, good night

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:15 | Nahoru | #112
ptaak> neobhajuj si toho horneta furt sakra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:15 | Nahoru | #113

Gregi>špilas> Kdyz mas neomezeny A a motorku papirove skrcenou, tak z toho snad zadny vetsi problem pri nehode nebude ne?Papiry na to mas..Nebo je to jinak?

papíry jo, tudíž nebudeš mít problémy s policíí kvůli notám. Ale pojišťovna tě pošle do prdele jelikož máš pojistku na motorku která má v papírech něco jinýho než v reálu a na tom se otočej

(reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:16 | Nahoru | #114

špilas>ptaak> neobhajuj si toho horneta furt sakra

a budu a budu a budu mamíííí

(reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:16 | Nahoru | #115
Gregi> nnn je to právě jinak. Je to blbá formalita, ale u soudu se to otočí proti tobě..někde sem to tady už četl, že borec takhle dojezdil. Obrovskej flastr, platba zraněným...pojišťovna od toho dala ruce pryč..proste peklo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:17 | Nahoru | #116
ptaak> Nj, to me nenapadlo.Tak to bych radsi pojistil na realny vykon a ne na ten co mam v TP, nebo u pojistovny, kde resi objem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:17 | Nahoru | #117

špilas>prackarr> jo hele...tohoto se dost bojím. kdyz zpusobis nehodu...tak muzou vzit motorku na brzdu..nebo berou automaticky, kdyz je ta nehoda vaznejsi?

Jako nevim, napalim to do auta z boku..protoze sem nedal prednost, budou nejaci zranění. A oni vemou motorku bez předku na brzdu?



Jednoduché - způsobit ani nechat si způsobit prostě nesmíš, a je pro to hned několik hodně dobrých důvodů. Pusť si zprávy nebo poslouchej cvrkot kolem sebe, že za vše může motorka je všeobecně známo. Když způsobíš nehodu tak kromě toho, že nejvíc si odsere tvoje kůže, tak si piš že se tě každý bude snažit potopit jak může. Také počítej s tím, že v plechovce může sedět 1-5 lidí, ty jsi na mašině většinou sám. Běžný chodec co zná jen svou scháde, tak také podle zvuku perfektně odhadne, že jsi jel jako prase kilo nejméně. I kdybys za to třeba stokrát nemohl tak to nikdy nedokážeš. No a pokud máš omezené noty, tak na sebe přivoláváš nejrychlejší způsob jak se potopit, navíc i kdyby to zkusil na slepo tak je u nás už dost velká pravděpodobnost, že mu to vyjde. A také počítej, že nikdo nechce nést vinu a snaží se svalit na druhého, na mladého který se třeba nebude ještě tak uplně bránit o to více. Neměj o lidech žádné iluze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:19 | Nahoru | #118
Gregi> nevím jestli to půjde pojistit na jinej výkon. Udělají ti pojistku na moto od kterýho přineseš papíry podle mě. Takže nemůžeš říct že to chceš na 70kw místo 25.......jedině moto odškrtit i v TP...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:20 | Nahoru | #119

Tafi.>Nemáš až tak pravdu, teda máš, ale neplatí to vždy ... příklad z vlastní zkušenosti: TDR v 90km/h a CB500 v 90km/h ... CB bylo o dost obratnější a mrštnější... shodli jsme se na tom i s tim klukem, co mu CB patří, potom, co si sjel na TDR... zkus hádat proč


Jde o konstrukci stroje. Není to,co jsem psal 100% pravidlo,ale většinou platí.

pták - neberu to podle tabulek,to mi věř.
Můj syn jezdí od 2,5 roku. Ted je mu 13,je to výborný jezdec a kluk,co se nemá potřebu před nikým předvádět. Přitom bych mu ani při jeho intenzivní praxi v 18ti horneta nedal do ruk a to by na něm odjel i dnes,to mi věř! Prostě ten věk roli hraje taky,i když u každého jinak ,jindy a jinou.
Co se týče toho #113,tak tam je to blbost,protože hornet škrcenej či neškrcenej má stejnou pojistku,bo to berou podle ccm a ne kW,ne?

Naposledy editováno 02.05.2010 00:21:15

(reakce na) Velký problém s KW

2.5.2010 v 00:22 | Nahoru | #120
ptaak> Tak treba kdyz to uzaviras na netu, tak si to tam napises sam, nebo podle tabulek tam das neskrcenou verzi..ale lepsi je to samozrejme mit v poradku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist