Téma: Moto2
 
11.4.2010 v 21:09
Tak jak se vám líbil první závod Moto2 ? Za mě to bylo bomba.
Anketa: Líbil se vám závod Moto2 ?
Ano
77%
59
Ne
6%
5
Neviděl jsem ho
17%
13
Předchozí
1 2 3 4
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Moto2

12.4.2010 v 20:06 | Nahoru | #91
Tak koukám že asi jedinej tady budu za kacíře
Ano-závod pěknej, vyrovnanej-ale víte co znamená MS? Souboj jezdců, týmů, techniky......Sorry ale tenhle sic pěknej závod není MISTROVSTVI SVETA. Všicí stejný motory, 1.se draží ostatní losujou...vite jak funguje Boxer Cup? Před závodem se lososujou řidící jednotky.....Dyk tohle "poviční" CUP závod....Honda mázla nejvíc-a platí jí za to že má svuj pohárovej závod v podniku MS!!! Dyt je to absurdní...

Prej duvod byl snížit náklady-to se asi povedlo jak sem slyšel, ale pro mne je to CBR Cup a těžko mi to někdo vymluví.

Pořád se neco nařizuje upravuje a okrajuje...začlo to jednotnýma pneu v Moto GP, proč? Proč bych jako majitel týmu(teda eště na nej nemám ) bych si nemoh obout ten a ten určnej rozměr od jakýhokoli výrobce, Ted tu máte jednotný motory. Už se mluví že podobným směrem pujde i Moto GP...Za 5 let budou jezdit všicí na stejný motorce jen si vylosujou "klíčky" od zapalovaní...Už to není MISTROVSTVI..............

(reakce na) Moto2

12.4.2010 v 20:50 | Nahoru | #92
DeCarli> Nemáš pravdu, ale je to tvůj názor. Přít se nebudu.

Moto2

12.4.2010 v 21:09 | Nahoru | #93
Konkurence klido můze byt ale pak si fandové budou stezovat ze je to nevyrovnane ze jeden tym vyhrava diky lepsim pneu atd. Pneu jednotne je určite krok vpred. Motory a samotne motorky musej byt rozdilne dle prani samotnych tovaren, proti tomu nic nemam.

(reakce na) Moto2

12.4.2010 v 21:32 | Nahoru | #94
DeCarli> No jednotný pneu jsou jednoznačně přínos pro vyrovnané závody. V době kdy v moto GP začal mít brutus převahu Bridge na Michelinem se mohli fšici na Michelinech jít prostě klouzat, bez ohledu jak dobrej byl. Stačí kouknout na jezdeckou listinu poslední rok co se Michelin obouval.
Jednotný motor je možná trochu mimo s tím souhlasím Přeci jen všici velcí výrobci dělaj řadový šestistovky...určitě by bylo zajímavější mít tam všechny velký hráče.

Nadruhou stranu mě dost překvapilo, že některý ty motorky používaj i trubkový rámy Ty koncepce jednotlivých podvozků můžou být opravdu daleko od sebe. V losování motorů nevidím nic špatnýho...pak nikdo nemůže tvrdit že byl diskriminivanej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto2

12.4.2010 v 21:44 | Nahoru | #95
scalla> Souhlasím s tebou, Agostini měl motorku, která měla o třetinu větší výkon než jednoválce Nortony, tam to nemá cenu řešit. Rossi je samozřejmě vynikající a bohužel i jeho motorka nemá konkurenci. V podstatě jde o to, že vlastně Rossi "kazí" závody a už hodně let. Co je zajímavého na tom, když předem je jasné, že vyhraje. Nebo, že bude zase Mistr světa. Závody jsou od toho, aby bylo drama, jezdci se střídali atd. Teď je možná pár motorek trochu motorce Rossiho blíž než dříve. S vyjímkou roku 2007 měl Rossi vždy technickou výhodu, díky svému technikovi Burgessovi a má ji dodnes. Až na pár závodů nikdy nemusel moc bojovat. Vždy jezdil stylem - pokud se dostal do čela, poodjel o tři nebo čtyři vteřiny a držel náskok až do cíle. Závody MGP jsou suverénně nejméně zajímavé z celého MS a Rossi tomu hodně přispěl!

2 reakcí na tento příspěvek Moto2

12.4.2010 v 21:54 | Nahoru | #96
MS znamená třeba to že Moto Guzzi udelala v 350tku tku 8vál....a roky po sobě s ní vybrála TT. Určit osah-a pak delejte co umíte...Nikdo se určo nerozčiloval že Gucina má "výhodu". Prostě zvolila koncepci a nikdo do toho nikomu nekecal.

Dyt si vezměte že tenhle směr(pořád změny, pořád větší restrikce) to je dnes trend v celém motoristickém sportu-viz F1 ....

Já proti "vyrovnaným" závodům nic nemám, naopak velmi rád sleduju třebas superštoky...Ale tam to k tomu patří...závodí téměř seriový motorky, v Cupech identiocký motorky-cák vám příde normální že tohle se "rozlejzá" do MS?

(maskovanější přiklad lobismu je na Dakaru: Yamaha má výbornou 450, Ktm začíná na 690ti) - tak se do toho vloží lobisti a od 2011 bude max obsah 450-je to vše až v první řadě vo prachách ale už jen velmi málo o všem ostatním)

(reakce na) Moto2

12.4.2010 v 23:03 | Nahoru | #97
DeCarli> Nechci si hrát na chytrého, ale Moto Guzzi měla ten 8válec pětistovku - konstruktér Carcano a moc jim to s ní nevyšlo, vyhrála jen jeden závod MS a TT to nebylo. Skončila v muzeu. 4 válce byly spolehlivější! Jinak se vším souhlas.

(reakce na) Moto2

13.4.2010 v 08:58 | Nahoru | #98
AKRO> Já myslím, že tento rok to drama bude . Pokud jde o techniku, už to tady zaznělo a je to bohužel slepá ulička, kam se Moto GP dostala. Neustálé restrikce, jednotné gumy, to znemožňuje přijít ostatním s nějakou revolucí nebo alespoň podstatnou evolucí. K tomu takové blbosti, jako omezení testování, omezení počtu motorů na sezónu, to v podstatě znemožňuje jakékoli ofenzivní strategie. Na druhou stranu, Rossi stárne, takže se chytá každého stébla a uplatňuje svůj vliv, aby se udržel na špici. Nemusí se to líbit, ale patří to k životu. A já mu fandím právě proto, že jde za svým cílem. Čas pracuje proti němu. Nebude mít snadné vyhrát dvacet závodů. S "kazením" závodů to taky není tak jednoznačné. Má svoji strategii, nesnaží se za každou cenu vyhrát kvalifikaci, nesnaží se za každou cenu odvodit celý závod. Často se nechá předjet a šetří gumy a motorku, aby zabojoval v závěru. Což může udělat jen jezdec, který si opravdu věří. Má spoustu fanoušků a spousta lidí chodí na závody právě pro to, aby ho viděli vyhrát. Byť je to trochu "nudné". Ale taky to již zaznělo, Moto GP je nudná už ze své podstaty (technických omezení). Startovní pole je značně prořídlé a pokud nikdo ze špice nespadne, zajet výsledek má šanci stejných 4-5 jezdců. Na druhou stranu, jezdí tam opravdoví borci a jejich souboje stojí za to.

(reakce na) Moto2

13.4.2010 v 09:06 | Nahoru | #99
DeCarli> Problém je pořád dokola stejný. Peníze. V tomto ohledu asi nikdo nemůže konkurovat velkým japonským výrobcům. Ale ono by to nakonec vyšlo nastejno. Kdyby omezení nebyly, jezdily by moto gp dvě tři značky, takhle jezdí čtyři značky... Já myslím, že ideální je varianta upravených sériových motorek (podobně jako je to v automobilových soutěžích). Pokud by továrna chtěla používat třeba osmiválcový motor, musela by jej také sériově vyrábět. A pokud by se jí to vyplatilo, pak proč ne? To by taky přineslo čerstvý vítr do produkčních motorek. A taky bych se nebránil nějakému objemovému "bonusu" a "malusu" podle počtu válců, jako to mají superbiky. Ale to už by asi jeden z těch seriálů musel zaniknout...

1 reakcí na tento příspěvek Moto2

13.4.2010 v 09:18 | Nahoru | #100
AKRO: s tím kazením závodů, to není jen případ Rossiho. I Casey upřednostnuje po startu hned odjet a vyhrát stylem start - cíl. Nebo Loni Ben v WSBK, třeba v USA, vyhrál start - cíl a nikoho to nesralo :o) prostě každý jezdec pokud ví že chce vyhrát a startuje z PP tka prostě odstartuje vytvoří si náskok a dojede do cíle. I Carlos takto chtěl vyhrát závod WSBK v neděli ve Valencii jenže poprvé mu to přerušil jeho pád a podruhé mu tento styl start - cíl přerušila nehoda na cílovce. Kdyby se to nestalo tak asi oba závody vyhrál start - cíl s 2 sec. náskokem třeba.

Není to jen Rossi, kdo to "kazí" každý jezdec chce tka vyhrát ale na to, že pro diváky je to nudné, tak to serou. Jedou aby vyhráli, né aby se diváci u TV bavili soubojama.

Moto2

13.4.2010 v 09:43 | Nahoru | #101
Vite nechci sem tahat politiku ale od 1990 do 2002 sem delal ve volebních komisích(/dnes nechodím ani volit -dobrej paradox co? )

Možná to málo lidí ví ale tady sou taky takovýhle restrikce-aby prý v zastupitelstvu bylo co nejvíce stran. Takže strana X dostane 250 hlasů, strany Y 100, a Z třebas 30...Když bys to vzal na počty hlasů budou v zastupitelstvu pouze nezávislý-dostali prostě bnejvíce hlasů. Jenže to naši zákonodárci "udelali" tak že se počty hlasů sečtou všechny dohromady a vydělí jakýmsi koeficientem....ve finále tam sou i komančové s pár hlasama. a "nezávislej" s 120ti hlasama se do zastupitelstva nedostabne ale je tam zelenej kerej dostal hlasů 20..

Nevím zda sem to napsal dost srozumitelně-ale každým zasahem do zdravýho selskýho rozumu se jen a jen ku...í skutečnost.

To platí v "malé" politice i ve "velkých" závodech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto2

13.4.2010 v 10:37 | Nahoru | #102

AKRO>scalla> .... Závody MGP jsou suverénně nejméně zajímavé z celého MS a Rossi tomu hodně přispěl!



...přitom paradoxně přitahuje největší pozornost

Moto2

13.4.2010 v 11:48 | Nahoru | #103
No závod to byl pěkný!

Jediné co mi vadí , že se tam hrozně hlásí jak má kdo super podvozek:) to je trapas,.se v dnešní době fandí podvozkům, pak dají i jednotné podvozky a bude se fandit brzdovejm páčkám...nevim no tohle mě sere. Rád fandím továrnám, prostě třeba mám rád Kawu, tak chci fandit kawě a ne pdovozku od nějakýho šotka...

Je to v píči

(reakce na) Moto2

14.4.2010 v 01:02 | Nahoru | #104

wusa>...přitom paradoxně přitahuje největší pozornost



Jenom reklama a média! Bohužel!

1 reakcí na tento příspěvek Moto2

14.4.2010 v 06:55 | Nahoru | #105
Pořád dokola se řeší jestli to je nuda nebo není!Po každém závodě!

Ty koho to nebaví a mají jen kritiku,nezbyde nic jiného než se s tím smířit a nebo koukat na jinou "kvalitní" produkci filmového průmyslu....a nebo musí "vyndat" prachy a aktivně se zapojit do dění kolem motorek!

A ti ostatní co to sledují jen jako "fandové" si vždy něco zajimavého v závodech MS najdou!
A nebo nenajdou a budou trávit svůj čas jinak!

A "nudou" se stávájí i jiné sporty,je to hlavně o pěnezích,a ti co je do toho dávají,tak často mají na tu nudu vliv! !Ve všech detailech každého sportovního odvětví jsou ty finance znát..........a to není jen u sportu!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto2

14.4.2010 v 08:37 | Nahoru | #106
2LEKO> čau, smekám - takhle brzo ráno a takové hluboké myšlenky Máš pravdu Už ses na tom naučil brzdit?

1 reakcí na tento příspěvek Moto2

14.4.2010 v 10:04 | Nahoru | #107
to 2LEKO: Naprostej souhlas !
A největší pí..a je dělat něco "zajímevější" uměle.......všichni stejný to a to...a překvapuje mne co těch lidí co s tim souhlasí je - a nejen tady....dyt to je zvrácený...Mi připadá že uplná dokonalost dle nich by byla stejná motorka, formule, rellye auto pro všechny...tam by se "ukazázalo"....

Tohle je svět opravdu na hlavu....nevim-aspon já to tak vidím.

(reakce na) Moto2

14.4.2010 v 10:17 | Nahoru | #108
DeCarli> Když teda "naprostej souhlas" tak přestaň rejpat a jdi se koukat na gyndu v trní. Stejnej motor a stejný gumy jsou mi jedno. Hlavně že podmínky mají všichni podobné a mohou se ukázat jak jsou doopravdy dobří.

1 reakcí na tento příspěvek Moto2

14.4.2010 v 11:51 | Nahoru | #109
to matrixbiker: Zřejmě slovo "Mistrovství světa" je pro tebe ještě neznámý pojem ...otevři si encyklopedii a podívej se co to bývalo....dyž to ještě bývalo.....

(reakce na) Moto2

14.4.2010 v 12:38 | Nahoru | #110

wusa>2LEKO> čau, smekám - takhle brzo ráno a takové hluboké myšlenky Máš pravdu Už ses na tom naučil brzdit?



.......budu testovat dva dny v Mostu.......to nuda,tedy nebude!

(reakce na) Moto2

14.4.2010 v 16:03 | Nahoru | #111

PityGPX>AKRO: s tím kazením závodů, to není jen případ Rossiho. I Casey upřednostnuje po startu hned odjet a vyhrát stylem start - cíl. Nebo Loni Ben v WSBK, třeba v USA, vyhrál start - cíl a nikoho to nesralo :o) prostě každý jezdec pokud ví že chce vyhrát a startuje z PP tka prostě odstartuje vytvoří si náskok a dojede do cíle. I Carlos takto chtěl vyhrát závod WSBK v neděli ve Valencii jenže poprvé mu to přerušil jeho pád a podruhé mu tento styl start - cíl přerušila nehoda na cílovce. Kdyby se to nestalo tak asi oba závody vyhrál start - cíl s 2 sec. náskokem třeba.

Není to jen Rossi, kdo to "kazí" každý jezdec chce tka vyhrát ale na to, že pro diváky je to nudné, tak to serou. Jedou aby vyhráli, né aby se diváci u TV bavili soubojama.



S tím musím souhlasit, z pohledu jezdce je to určitě jiné a každý, pokud by mohl by raději ujel a jezdil ve předu. Jde o to, aby to neměl v závodě tak snadné a ostatní ho nenechali ujet. Pak máme šanci sledovat zajímavé závody! Snad se to podaří!

(reakce na) Moto2

14.4.2010 v 16:15 | Nahoru | #112
DeCarli> Bývalo, nebývalo. Teď je tak jak to je. Radši budu koukat než neustále prskat.

1 reakcí na tento příspěvek Moto2

14.4.2010 v 17:41 | Nahoru | #113
macetiksibiskeře : Kdybych ted řekl názor na tvé myšlenkové pochody asi by mne za ta slova admin vyloučil

(reakce na) Moto2

14.4.2010 v 21:19 | Nahoru | #114
DeCarli> To že místo argumentů chceš komentovat moje myšlenkové pochody, tak to spíš svědčí o tom že problém je u tebe.

Naposledy editováno 14.04.2010 21:19:58

1 reakcí na tento příspěvek Moto2

15.4.2010 v 06:47 | Nahoru | #115
a kolik ještě argumentů mám říct?
MS je závodo
-technice
-týmu
-jezdcích

Cupové závody at to byl Boxer Cup, CB500, Hornet atd atdje o
-týmu
-jezdci

Je to hodně zjednodušené ale poukazuju mýma příspěvkama na to že celý motoristický svět dnes směřuje spíše k jakýmsi cupovým závodům-a tudíž to pro mne není mistrovství světa...Je to o šilenejch prachách který "dokázali" změnit jednu kvalitní třidu na jakýhosi kočko psa.
Taky to logicky odvede zájem výrobců motocyklů...proč by cpala Yamaha, Aprilie miliony když vlastně dělá reklamu Hondě.

Je tu krásně videt že pravidla řídí ohromné konglomeráty a FIM a adlší jsou jen loutkama.

Jo a ještě abys mne uplně pochopil-ty závody věřim budou vyrovnaný-ale UMĚLE. A nemám proti ani popel aby se jezdili-ale ....ale snad už se nemusím znovu opakovat a víš co chci žíct....

(reakce na) Moto2

15.4.2010 v 09:16 | Nahoru | #116
DeCarli> Myslím,že to po čem tady voláš a co ti chybí na dromech najdeš na přírodních okruzích.Ano...nejsou tolik medializované (mimo TT nebo Nort West) jako MotoGP nebo WSBK,ale dramatičnost na nich rozhodně nechybí.A nemusíš nikam daleko.I u nás najdeš špičkové závody.....Havířovský Zlatý kahanec,Hořice,Kyjovský okruh,Radvanický okruh atd.Ale i tak bych si nikdy nenechal ujít MotoGP,WSBK,WSS,Moto2,Stocky 600,1000 atd.

Moto2

15.4.2010 v 11:41 | Nahoru | #117
to dalibor RR: mluvíš mi z duše...už ted vidím že právě přírodní okruhy sou mi stále bližš-akurát po info člověk musí opravdu vice pátrat.
Neříkám že se odted odmítám dívat na světový šampionáty ale zjištuji že pro mne jen a jen rok od roku ztrácí.

A moje vize? Ta vypadá tak že se časem opravdu sjednotí v MS tolik věcí že celý kolotoč megaspeněz začne být prolidi meně a méně zajímavý a že už i dnes jak se vše zpoplatnuje(dokce i prohlížení fotek) ..no tak že to přestane být finančně zajímavý i pro těch pár firem který to budou vše mít pod palcem. Tím to "padne na hubu" a bude začinat bodem NULA.

No a ten základ všemu novému budou právě dávat v té době dost rozběhlé přirodní okruhy.

Berte to jen "jak to vidím já"

Moto2

15.4.2010 v 12:49 | Nahoru | #118
DeCarli: Prdlajs - nemusíš po info pátrat, když to zvládne babka, jako já! Stačí zajet, podívat a už v tom lítáš - ani TV Tě nebude zajímat!! Že Lekouši, ohneš už aspoň ten palec?

Moto2

23.5.2010 v 12:50 | Nahoru | #119
moto2 - nelíbí. Ať se jde Nova vycpat, sliby chyby. Nova sport nechytáme a tak motoGP už v TV nevidím. To to zase vychytali s moto2 o ničem... víceméně nezajímavé.

Moto2

25.5.2010 v 17:40 | Nahoru | #120
Já se budu smát"obhajovatelům" stejný techniky jak budou mluvit za pár let. Ted oznámili že 125 budou po 2013 opet"jednotný-tomu říkám mistrovství motor" tentokrát 250 dvouvál...Je jen otázkou času kdy tohle zavedou do MOTO GP.

Hrozně by mne zajímalo coby řikali fanoušci Rallye kdyby se určilo-budete jezdit všicí motor Mitsubishi EVO 10 a basta...

Né...já bych třebas neměl nic proti zlevnění tím že motory musí vycházet ze serie-budiž...ale ne že si budu před závodem losovat motory! ŠMANKOTE Franta Štastnej se určitě otáčí v hrobě....

Už tu CBR Cup třidu vypouštím ze sledování....a přeji všem co jsou pro jednotnou techniku at si to užijí
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist