Tak jen kliknete prosim.Nechci se hadat,pripadne prosazovat svuj nazor.
Myslim ze anketa sama vyvrati to co vetsina z vas tvrdi.
Naposledy editováno 06.02.2010 10:14:40
Hondza>Dave81> Já teda souhlasím s tím, že na motorky by se mělo postupně. Ale asi je trochu jiná situace u holek - ony zjistí, že se jim motorky líbí až v pozdějším věku, většinou když začnou s klukem jezdit jako batoh a pak to chtěj vyzkoušet taky. Ale už nemaj čas si projít všema těma pinckama a Jawkama.. Navíc ony začínají postupně na čemkoliv, ať už maj pod sebou mašinu silnou nebo slabou - prostě pomaličku polehoučku přidávaj. Nejdou na to tak zběsile a vydrží jezdit dlouho pomalu i na silných bestiích. Nějak nejsou tolik soutěživý. Takže většinou řeší úplně jiný rizika než chlapy - nejde o sílu motorky, ale většinou o výšku, váhu, ovladatelnost, krásu atd..
Podle mě většinou holky "jezdí hlavou" a to víc než kdejaký zkušený kolíci..
1 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
NoFear4>dveste koni do zacatku pod prdel zadny problem rikam to furt!!!
Je to o hlavě!
Tak v tomhle máš synku 100 procentní pravdu ! Je to o hlavě.
S kamarádem jsme dokonce nedávno vedli řeč,jestli je lepší začínat na "slabší" -třeba
Suzuki Bandit 650 nebo rovnou na - třeba litrovém 150k Fazeru.
Tak ten Bandit asi bude vhodnější.Ale pro toho,kdo začne rovnou na tom,
příkladně nadupaném Fazeru,a bude k němu přistupovat s patřičným respektem a s rozumem v hrsti,tak pro toho bude přestup na jakuokoliv jinou motorku,třeba na toho Bandita, podstatně jednodušší,než třeba přestup z Bandita na Litrového Fazera.
Na té slabší si totiž zvykne přidávat plyn směle i v náklonu,při prudším podřazování se také nic moc neděje a tyhle návyky se mohou stát, při přechodu na vyšší kubaturu,osudné.
Ale zase by to měla jistit hlava.
1 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
Každej začíná s plným pytlem štěstí a prázdným pytlem zkušeností.
Vtip je v tom, naplnit ten druhej pytel dřív, než mu dojde ten první.
Silná motorka do začátku znamená podle mě jenom to, že se z toho prvního pytle rozhazuje víc, než je nutný. Sice to nemusí nutně znamenat průser, ale rozhodně to pro průser vytváří předpoklady
masertds>Myslím že základ je se nebát se motorky ale mít neustále respekt. Jak přestaneš tak ležíš. Další problém je v začátečnících kteří se snaží stačit ostatním ale zároveň i v těch co už maj nějakej ten tisíc odjetej a to v tom že se jim snaží ukázat záda. No a VŮl - ten kdo se jim na ně snaží dejchat.
Není co dodat...
k-h600
na svým způsobem jedinečnou akci motorkářů v ČR
Reflexní víkend ČR 2010, 21.-23.května.2010
www.motorkari.cz/detail-akce/
Diskuze probíhá
www.motorkari.cz/forum-detail/
k-h600
Naposledy editováno 30.04.2010 17:44:45
Hondza>Dave81> Já teda souhlasím s tím, že na motorky by se mělo postupně. Ale asi je trochu jiná situace u holek - ony zjistí, že se jim motorky líbí až v pozdějším věku, většinou když začnou s klukem jezdit jako batoh a pak to chtěj vyzkoušet taky. Ale už nemaj čas si projít všema těma pinckama a Jawkama.. Navíc ony začínají postupně na čemkoliv, ať už maj pod sebou mašinu silnou nebo slabou - prostě pomaličku polehoučku přidávaj. Nejdou na to tak zběsile a vydrží jezdit dlouho pomalu i na silných bestiích. Nějak nejsou tolik soutěživý. Takže většinou řeší úplně jiný rizika než chlapy - nejde o sílu motorky, ale většinou o výšku, váhu, ovladatelnost, krásu atd..
Podle mě většinou holky "jezdí hlavou" a to víc než kdejaký zkušený kolíci..
díkes , to bylo od Tebe hezký ..
Zadne holce bez zkusenosti bych rozhodne nedoporucil vse preskocit a jit hned na sestku. Vaha je myslim pro 45 kilovou mouchu jeste daleko vic znat a riskuje pady na miste a pri manevrovani. Pokud by mela zacit, myslim ze na skodu neni neco jako Honda VTR 250. Ma to asi 160 kg a 22 kw. Po 5.000-10.000 km s tim babovka sroste a prechod na sestku je pak OK.
"Jen ať si jede dárce orgánů" a najedou svejma luxusníma bourákama do středu silnice.
Myslím, že takováto situace panuje na silnicích. Kolik motorkářu mělo Vážnou dopravní nehodu
kvůli své chybě a kolik kvůli bezohledným řidičům 4 a více kolových strojů?
Já osobně když vidím ve zpětném zrcátku motorku, tak se slušně uhnu ke straně a ještě mi za to slušně poděkujou. Vždy mi bleskne hlavou myšlenka, že to může být který koliv můj známý.
1 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
A několik lidí tady taky řeklo tu úžasnou pravdu ...završení mnoha životů mělo podobu věty ..." tý vole, po třech měsících a jak mi to už jde ! "
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
Che>t_freedom> Fšecko má nakonec i svý kladný stránky mrtvej blbec neznamená pro lidstvo fatální ztrátu
když on to nemusí bejt vždy blbec(nezkušený, nebo ten to přecenil své síly není apriori blb)...chyby děláme všichni, neb je to v lidské povaze ... horší je to, že takový chybující sebou častokrát vezme i jiné a vždy způsobí trauma účastníkům krambolu a svým bližním.
Když ovšem vidím blba...arogance, bezohlednost, ostrá nebezpečná jízda(a všechny tyto pojmy jsou vždy relativní a každý má v posuzování hranice jinak položené) ...líto mi ho není...jen mám strach o sebe a jiný lidi na silnici...
zapomněli jsme taky zmínit jeden jasnej rys kterej je "mrtvolám" na dvou kolech vlastní ...nedostatek pokory.
NoFear4>dveste koni do zacatku pod prdel zadny problem rikam to furt!!!
Je to o hlavě!
Tak za prvé, "není to o hlavě". O hlavě může být třeba povídka, film, článek v novinách apod. Správně česky je "záleží na hlavě", nebo ještě lépe, "záleží na tom, co má kdo v hlavě".
Za druhé, ty otázky jsou manipulativní.
Za třetí, i když to má začínající jezdec v hlavě v pořádku, nemusí silnou motorku zvládnout, protože ještě nemá vyvinuty požadované reflexy, a tak se může snadno dopustit chyb jako nezvládnutý rozjezd (velmi nebezpečné např. v situace, když se při vjezdu na hlavní potřebuje rychle "trefit" do díry mezi projíždějícími auty". Dále je to i brzdění, podřazování apod. Zkrátka a dobře, vždy je lepší začínat na něčem slabším. Už tady o tom několikrát pár lidí psalo - jak si pořídilo silnou motorku, a natolik se s ní trápili, že neměli z jízdy žádný požitek, takže raději přešli na slabší.
2 reakcí na tento příspěvek Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
A ja rikam ze dokaze,pokud projde dobrym kurzem a pomalu se vsechno nauci.
A to ze sebou muze trisknout vubec o nicem nevypovida,protoze sebou triskne kazdou chvili nekdo kdo je i Xkrat zkusenejsi nez ona zacatecnice.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
NoFear4>Vy si tady ale pletete dve veci.Zvladnout a ridit silnou motorku dokaze i holka ktera nikdy nejela ani na kole.....,ale druha vec je jestli s tim dokaze jezdit tak aby se nevybourala.
A ja rikam ze dokaze,pokud projde dobrym kurzem a pomalu se vsechno nauci.
A to ze sebou muze trisknout vubec o nicem nevypovida,protoze sebou triskne kazdou chvili nekdo kdo je i Xkrat zkusenejsi nez ona zacatecnice.
Mě zase příjde , že se pleteš ty , když máš dojem, že my se pleteme ...ale mě příjdou Repulsionovi argumenty ohledně reflexů, navyků a schopností docela logický ...
Jestli máš dítě ...proč mu nedáš do ruky letlampu ?
A ty dvě věci co píšeš ty si taky nějak protiřečej...tedy hypoteticky
...takže někdo kdo zvládá a umí řídit silnou motorku ...a vzápětí nedokáže jezdit tak aby se nevyboural(pokud pomineme chybu třetí osoby)...asi tu motorku nezvládá a neumí řídit ...ne? Nebo jak to vidíš ? (nezapomeň že vylučuju chybu někoho cizího...ať nedemagoříš )
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Největší nebezpečí pro začátečnici/ka plyne z
Joyrider>Čet jsem hezký přirovnání, a myslím, že na začátky na motorce se hodí taky:
Každej začíná s plným pytlem štěstí a prázdným pytlem zkušeností.
Vtip je v tom, naplnit ten druhej pytel dřív, než mu dojde ten první.
Silná motorka do začátku znamená podle mě jenom to, že se z toho prvního pytle rozhazuje víc, než je nutný. Sice to nemusí nutně znamenat průser, ale rozhodně to pro průser vytváří předpoklady
AMEN