globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
 
11.1.2010 v 21:21
Zdravim, mám dotaz, setkali jste se na vlastní kůži s něčím podobným že v TP je např. 11/25kw ale reálný výkon motorky je poněkud jinde,jelikož je odškrcená, a stane se nehoda kde viník je druhá osoba, tudíž jste v tom nevinně a tudíž by vám měla vše zaplatit jeho pojistka. že se zkoumal reálný výkon, a jak se to dál řeší? policie, pojišťovna. Zajimalo by mě, jestli se může stát že přijdou na to že výkon není 25 ale 74kw a že mi nic nezaplatěj? :-/ díky za odpovědi

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 03:05 | Nahoru | #91

Skalda>Mrzout> rozsirim radu tech, kteri nechapou, proc se tak rozcilujes Dave81 chtel imho jen rict, ze se to (v dnesni dobe, chces-li) nevyplati delat (z hlediska uvazovani: "co se stane, kdyz se neco posere"). O tom, jestli je zakon nastaven intuitivne spravne (jestli jsou vyvazene moznosti obcana v oblasti vlastneni motorek a zbrani) tu predtim nepadlo ani slovo a ani ted tu snad nikdo netvrdi, ze se mu dnesni settings zdaji byti logicke...


Je to cely postaveny na palici... To vime vsichni, proto jsem nasranej... Nejůaej trouba co nikdy poradne nevidel motorku, zakaze klukovi jezdit na jeho chopperu protoze je nebezpecnej, to samy povinny ruceni - obsah je OK, ale co je to za moto nikoho nezajima, a kolik to ma kobyl uz vubec ne - kolik nehod udelaj choppery? kolik endura? kolik zmrzliny jako mam ja? Takovy jako ja na tom maji nejvetsi podil... Fajn, v ramci autoskoly, naridime kursy bezpecny jizdy...
Ale co si tu placat jatra...

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 03:13 | Nahoru | #92
njn, ruceni podle objemu je ryzi zhovadilost; nastesti ale muzes teoreticky aspon zalozit svoji pojistovnu a uctuj si to podle vykonu (ev. v soucinu s konstrukcni rychlosti, protoze se da predpokladat ze skody budou umerne energii pohybujiciho se stroje)... u zakonu nemas prakticky zadnou obranu (zaloz poitickou stranu, dostan se do parlamentu, prosazuj zakony )... a to jsou v nasem state (tim nechci rict, ze jsem si jist, ze jinde je to o poznani lepsi) i o ligu vymakanejsi absurdity... kam se clovek podiva, tam vidi dukaz toho, jak premysleni lidi holt moc boli

EDIT: dopneni slovo "ryzi"... nemohl jsem si to pri kontrole odpustit

Naposledy editováno 12.01.2010 03:14:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 03:21 | Nahoru | #93
Skalda> Sice je to úplně mimo téma, ale tim povinnym ručením jsem se rozohnil a musim si taky přisadit. Občas mám pocit, že pokud máš motorku, tak tě pojišťovna považuje za člověka, kterej neví co s prachama. Taky mě vždy sere když složenka na motorku (sezónní věc, cca 6tkm ročně) je vyšší než na fabii (celoroční provoz, v zimě vyšší riziko nehody, cca 30 tkm ročně)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 03:25 | Nahoru | #94

Dave81>Skalda> Sice je to úplně mimo téma, ale tim povinnym ručením jsem se rozohnil a musim si taky přisadit. Občas mám pocit, že pokud máš motorku, tak tě pojišťovna považuje za člověka, kterej neví co s prachama. Taky mě vždy sere když složenka na motorku (sezónní věc, cca 6tkm ročně) je vyšší než na fabii (celoroční provoz, v zimě vyšší riziko nehody, cca 30 tkm ročně)

A kolik platíš?

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 03:27 | Nahoru | #95
Mládě.Fidži> motorka cca 2500

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 03:30 | Nahoru | #96
vitejme v absurdistanu...

Dave81> a nepocitaj te jako nejakou rizikovou skupinu?

ja platim za VFR pololetne asi 7 stovek

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 03:33 | Nahoru | #97
Skalda> Nevim za co mě počítaj, každopádně si s tou cenou docela zahrávaj. Mám klasický celoroční ručení u generalli, mám tam i auto a za to chtěl ročně asi o kilo míň.

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 03:35 | Nahoru | #98
Já platím 1600. Před tím sem platil 3900. Holt člověk si musí vybírat, co pojišťovna, to jiné slevy/zdražení. Jinak za Fábii platíš tolik? Je pravda, že máme pojištění "letky", ale za třílitrový benzín platíme 3200Kč

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 03:38 | Nahoru | #99
ja mam u cpoje, ale je fakt ze s asi 10 letym bezeskodnym bonusem (max je snad 120 mesicu a udela to asi 50 % dolu, coz uz se sikne)

EDIT: a uz bych to tu ptaakovi tim rucenim dal nehnojil; na tom, ze system vypoctu sazeb povinneho ruceni je dementni, se tu shodnem asi vsichni...

Naposledy editováno 12.01.2010 03:48:22

2 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 03:48 | Nahoru | #100
Supr debata, ja platim na pionyra napsanyho na tatu asi 150 kc rocne...
A muzu ho ridit v uz v 15 nebo az v 21????
edit: A neublizi tim nekomu???

Naposledy editováno 12.01.2010 03:48:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 03:49 | Nahoru | #101
Mrzout> az po dostatecne dlouhe praxi s autobusem s privesem

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 03:56 | Nahoru | #102

Skalda>Mrzout> az po dostatecne dlouhe praxi s autobusem s privesem


Mam papiry na majaky - muzu si je udelat v 18 letech, proc teda muzu ridit auto s majaky od 21 ?
jo a proc na jawu 250 staci papiry od 18 a kdyz chci PAva tak musim mit o 21 ? Musi mit PAv vlastni pojistku a jeste treba rucitele na odpovednost

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 08:56 | Nahoru | #103

Mrzout>Supr debata, ja platim na pionyra napsanyho na tatu asi 150 kc rocne...
A muzu ho ridit v uz v 15 nebo az v 21????
edit: A neublizi tim nekomu???



ani 15 ani 21 ale 16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 09:19 | Nahoru | #104

Mládě.Fidži>Já platím 1600. Před tím sem platil 3900. Holt člověk si musí vybírat, co pojišťovna, to jiné slevy/zdražení. Jinak za Fábii platíš tolik? Je pravda, že máme pojištění "letky", ale za třílitrový benzín platíme 3200Kč



hele to me zajima? kde a jak? ja mam auto taky ve "flotile" a sem za trilitrvej benzin lehce pod 6tis.....

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 10:08 | Nahoru | #105

adamosr1>raw> Sory že píšu mimo téma. A co když mám oddělany stupačky spolujezdce? To jako když se stane nehoda, tak taky můžu kvůli tomu cálovat? To si myslím že snad ne?

hele je to pořád dokola, prostě v TP máš technické údaje vozidla,které jsou podmínkou pro jeho způsobilost pro provozování na komunikacích. Pokud se vozidlo liší od TP je nezpůsobilé. JÁ VÍM , že je to v mnoha případech blbost ( viz třeba ty stupačky), ale bohužel to na účinnosti zákona nic nemění. Dá se říci, že člověk buď ten zákon přijme anebo ho porušuje , vědomě či nevědomě. Pokud si pozorně přečetl můj předchozí příspěvek ,tak zásadní změnu do případu vnesl likvidátor,nikoliv policie. Oba účastníci té nehody se shodli na vině jednoho z nich ,ale díky likvidátorovu nálezu bylo nakonec vše jinak......

Naposledy editováno 12.01.2010 10:36:05

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 10:59 | Nahoru | #106
že zákon v téhle zemi stojí za hovno je známá věc ale bohužel za jejich porušování jsou tresty a basta,nechápu co řešíte,jděte za svým poslancem ať se snaží o změnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 11:07 | Nahoru | #107

BagoBorec>Něco jako:
Vy jste zabil člověka!
Já nevěděl že se to nesmí!

...ty to nevíš, že dle českých zákonů neznalost neomlouvá?

Opět mylně vyložené slovní spojení - neznalost ZÁKONA neomlouvá; tohle není neznalost zákona, ale nějaké skutečnosti nicméně za vozidlo a jeho technický stav zodpovídá majitel(provozovatel), takže pokud by se toho skutečného výkonu domákli, tak by to jistě nějak zamíchalo kartama - hrozil by za to postih a nějaká ta spoluvina asi, ale pochybuju, že by to otočilo jinak jasně prokázanou vinu toho druhé řidiče(spíš by to byl takovej bonusovej průser pro motorkáře)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 11:13 | Nahoru | #108

--VinCenzo-->Opět mylně vyložené slovní spojení - neznalost ZÁKONA neomlouvá; tohle není neznalost zákona, ale nějaké skutečnosti nicméně za vozidlo a jeho technický stav zodpovídá majitel(provozovatel), takže pokud by se toho skutečného výkonu domákli, tak by to jistě nějak zamíchalo kartama - hrozil by za to postih a nějaká ta spoluvina asi, ale pochybuju, že by to otočilo jinak jasně prokázanou vinu toho druhé řidiče(spíš by to byl takovej bonusovej průser pro motorkáře)

o tom nepochybuj,prostě je to tak,nebavíb se o tom,jestli je to tak v pořádku ale prostě to tak je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 11:58 | Nahoru | #109
motocvok> to jako souhlas, já jen, že tu pořád vidím jak někdo vypustí "neznalost neomlouvá" jako odpověď na všechno, ale týká se to jen znalosti zákona
Já sic papíry neomezeně mám, ale mám v tp 25, takže mi nezbývá než po případné ťukandě, kde by to smrdělo expertízou urazit kladku plynu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 12:25 | Nahoru | #110
--VinCenzo--: Za prvé - devastace motorky by ti nijak nepomohla. Výkon se neměří, jen se zjišťuje, jestli jsou namontovány homologované díly pro omezení výkonu. Pokud jsou všechny na místě, motorka vyhověla. Pokud kterýkoli chybí, nevyhovuje. Tečka.
Za druhé - u tebe by podle mě na žádné zkoumání nedošlo, protože není důvod. Jelikož máš neomezené papíry, není fakt jestli jsi jel na škrcené motorce nebo ne směrodatný. Ono to zkoumání není zadarmo, někdo to zaplatit musí a nikdo ho nebude zkoušet, pokud to nemůže ovlivnit konečný výrok o vině nebo spoluvině.

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 12:35 | Nahoru | #111
1100Virago> Jenže moto nesplňuje technický stav, takže i když mám noty moh by by být problém
A to provedení - fazer má škrcení dorazem na plynové kladce, takže kdyby plynová kladka chyběla celá, mají smůlu, protože neprokážou, že tam ten doraz nebyl

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 13:17 | Nahoru | #112
Treba me kdyby chytli na GSXRku, tak po nehode snim ridici jednotku a nevyseru ji ani kdyby me mucili

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 13:27 | Nahoru | #113
ViperCZ> eštěže mám na fazeru tak primitivní způsob zaškrcení, stačí hrábnou z levé strany pod rám

výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 14:04 | Nahoru | #114
řídíš něco na co prostě nemáš papíry ! šel by si snad bez řidičáku řídit kamion ? A nesnažte se mi vysvětlit že to je něco jiného NENÍ... Prostě jo řiď si co chceš ale nakonec za to stejně jsi odpovědný ty. Například : všichni nadávají na to když srazí chlápek v autě (bez řidičáku) někoho kdo mu spadne do cesty. Ale když jde o tohle tak to většina nechápe a ani nechce že ?
Edit: pochopím když jde o pár Kw ale co je moc je moc a když nezkušený 18 letý chce nutně motorku a přeci nebude řídit něco co jede max 200 a tak si sežene něco silnějšího a pak to dopadá špatně a podle mě by se to mělo začít kontrolovat ale upravit nějak zákon podle zkušeností atd.

Naposledy editováno 12.01.2010 14:06:55

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 14:08 | Nahoru | #115

assassin>hele to me zajima? kde a jak? ja mam auto taky ve "flotile" a sem za trilitrvej benzin lehce pod 6tis.....

Přes makléřku. Když sme tam dali všechny vozítka, dala nám takovéhle ceny. Jinak bez toho by byla cena za třílitr 4500.

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 14:31 | Nahoru | #116
vysral bych se na ne. Koupil sem moto,kde je deklarovanejch 11/25 kw a vic me nezajima. Moto vse splnuje a ja nejsem povinen s mopedem pri prepisu jezdit na brzdu... jak ja jakozto laik poznam,ze ma moto uvedenej vykon? nijak .... takze se klidne budu soudit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 14:33 | Nahoru | #117

Džanek>vysral bych se na ne. Koupil sem moto,kde je deklarovanejch 11/25 kw a vic me nezajima. Moto vse splnuje a ja nejsem povinen s mopedem pri prepisu jezdit na brzdu... jak ja jakozto laik poznam,ze ma moto uvedenej vykon? nijak .... takze se klidne budu soudit


Pokud bude STK OK, nemuzou ne tebe, en?

(reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 14:39 | Nahoru | #118
Mrzout> presne tak

1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 14:50 | Nahoru | #119
absolutně to zjiš´tovat nikdo nebude a pokud by se někdo přece jen osmělil, jak ti dokážou žes to otevřel ty, tak že klid

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě

12.1.2010 v 14:58 | Nahoru | #120
RIKORR> presne tak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist