Skalda>Mrzout> rozsirim radu tech, kteri nechapou, proc se tak rozcilujes Dave81 chtel imho jen rict, ze se to (v dnesni dobe, chces-li) nevyplati delat (z hlediska uvazovani: "co se stane, kdyz se neco posere"). O tom, jestli je zakon nastaven intuitivne spravne (jestli jsou vyvazene moznosti obcana v oblasti vlastneni motorek a zbrani) tu predtim nepadlo ani slovo a ani ted tu snad nikdo netvrdi, ze se mu dnesni settings zdaji byti logicke...
Je to cely postaveny na palici... To vime vsichni, proto jsem nasranej... Nejůaej trouba co nikdy poradne nevidel motorku, zakaze klukovi jezdit na jeho chopperu protoze je nebezpecnej, to samy povinny ruceni - obsah je OK, ale co je to za moto nikoho nezajima, a kolik to ma kobyl uz vubec ne - kolik nehod udelaj choppery? kolik endura? kolik zmrzliny jako mam ja? Takovy jako ja na tom maji nejvetsi podil... Fajn, v ramci autoskoly, naridime kursy bezpecny jizdy...
Ale co si tu placat jatra...
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
EDIT: dopneni slovo "ryzi"... nemohl jsem si to pri kontrole odpustit
Naposledy editováno 12.01.2010 03:14:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Dave81>Skalda> Sice je to úplně mimo téma, ale tim povinnym ručením jsem se rozohnil a musim si taky přisadit. Občas mám pocit, že pokud máš motorku, tak tě pojišťovna považuje za člověka, kterej neví co s prachama. Taky mě vždy sere když složenka na motorku (sezónní věc, cca 6tkm ročně) je vyšší než na fabii (celoroční provoz, v zimě vyšší riziko nehody, cca 30 tkm ročně)
A kolik platíš?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Dave81> a nepocitaj te jako nejakou rizikovou skupinu?
ja platim za VFR pololetne asi 7 stovek
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
EDIT: a uz bych to tu ptaakovi tim rucenim dal nehnojil; na tom, ze system vypoctu sazeb povinneho ruceni je dementni, se tu shodnem asi vsichni...
Naposledy editováno 12.01.2010 03:48:22
2 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
A muzu ho ridit v uz v 15 nebo az v 21????
edit: A neublizi tim nekomu???
Naposledy editováno 12.01.2010 03:48:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Skalda>Mrzout> az po dostatecne dlouhe praxi s autobusem s privesem
Mam papiry na majaky - muzu si je udelat v 18 letech, proc teda muzu ridit auto s majaky od 21 ?
jo a proc na jawu 250 staci papiry od 18 a kdyz chci PAva tak musim mit o 21 ? Musi mit PAv vlastni pojistku a jeste treba rucitele na odpovednost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Mládě.Fidži>Já platím 1600. Před tím sem platil 3900. Holt člověk si musí vybírat, co pojišťovna, to jiné slevy/zdražení. Jinak za Fábii platíš tolik? Je pravda, že máme pojištění "letky", ale za třílitrový benzín platíme 3200Kč
hele to me zajima? kde a jak? ja mam auto taky ve "flotile" a sem za trilitrvej benzin lehce pod 6tis.....
adamosr1>raw> Sory že píšu mimo téma. A co když mám oddělany stupačky spolujezdce? To jako když se stane nehoda, tak taky můžu kvůli tomu cálovat? To si myslím že snad ne?
hele je to pořád dokola, prostě v TP máš technické údaje vozidla,které jsou podmínkou pro jeho způsobilost pro provozování na komunikacích. Pokud se vozidlo liší od TP je nezpůsobilé. JÁ VÍM , že je to v mnoha případech blbost ( viz třeba ty stupačky), ale bohužel to na účinnosti zákona nic nemění. Dá se říci, že člověk buď ten zákon přijme anebo ho porušuje , vědomě či nevědomě. Pokud si pozorně přečetl můj předchozí příspěvek ,tak zásadní změnu do případu vnesl likvidátor,nikoliv policie. Oba účastníci té nehody se shodli na vině jednoho z nich ,ale díky likvidátorovu nálezu bylo nakonec vše jinak......Naposledy editováno 12.01.2010 10:36:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
BagoBorec>Něco jako:
Vy jste zabil člověka!
Já nevěděl že se to nesmí!
...ty to nevíš, že dle českých zákonů neznalost neomlouvá?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
--VinCenzo-->Opět mylně vyložené slovní spojení - neznalost ZÁKONA neomlouvá; tohle není neznalost zákona, ale nějaké skutečnosti nicméně za vozidlo a jeho technický stav zodpovídá majitel(provozovatel), takže pokud by se toho skutečného výkonu domákli, tak by to jistě nějak zamíchalo kartama - hrozil by za to postih a nějaká ta spoluvina asi, ale pochybuju, že by to otočilo jinak jasně prokázanou vinu toho druhé řidiče(spíš by to byl takovej bonusovej průser pro motorkáře)
o tom nepochybuj,prostě je to tak,nebavíb se o tom,jestli je to tak v pořádku ale prostě to tak je1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Já sic papíry neomezeně mám, ale mám v tp 25, takže mi nezbývá než po případné ťukandě, kde by to smrdělo expertízou urazit kladku plynu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Za druhé - u tebe by podle mě na žádné zkoumání nedošlo, protože není důvod. Jelikož máš neomezené papíry, není fakt jestli jsi jel na škrcené motorce nebo ne směrodatný. Ono to zkoumání není zadarmo, někdo to zaplatit musí a nikdo ho nebude zkoušet, pokud to nemůže ovlivnit konečný výrok o vině nebo spoluvině.
A to provedení - fazer má škrcení dorazem na plynové kladce, takže kdyby plynová kladka chyběla celá, mají smůlu, protože neprokážou, že tam ten doraz nebyl
1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Edit: pochopím když jde o pár Kw ale co je moc je moc a když nezkušený 18 letý chce nutně motorku a přeci nebude řídit něco co jede max 200 a tak si sežene něco silnějšího a pak to dopadá špatně a podle mě by se to mělo začít kontrolovat ale upravit nějak zákon podle zkušeností atd.
Naposledy editováno 12.01.2010 14:06:55
assassin>hele to me zajima? kde a jak? ja mam auto taky ve "flotile" a sem za trilitrvej benzin lehce pod 6tis.....
Přes makléřku. Když sme tam dali všechny vozítka, dala nám takovéhle ceny. Jinak bez toho by byla cena za třílitr 4500.1 reakcí na tento příspěvek výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výkon v TP vs. reálný výkon po nehodě
Džanek>vysral bych se na ne. Koupil sem moto,kde je deklarovanejch 11/25 kw a vic me nezajima. Moto vse splnuje a ja nejsem povinen s mopedem pri prepisu jezdit na brzdu... jak ja jakozto laik poznam,ze ma moto uvedenej vykon? nijak .... takze se klidne budu soudit
Pokud bude STK OK, nemuzou ne tebe, en?