paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1 vs R1
24.11.2009 v 01:16
Zdar.Jaké máte zkušenosti s R1 2003(RN09) a R1 2004(RN12)?
Myslím ohledně výkonu,poruchovosti, atd.Která je podlé vás lepší?

1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

27.11.2009 v 20:37 | Nahoru | #91
Jezdil jsem letos R1 04 a spodek mě hodně zklamal Brzdy jsou super stačí jeden prstík radiály se budou konstruktérům těžko překonávat,ale vzhled je za 10 b Podle toho,co jsem tady četl, tak by to chtělo chtělo dát engine z R1-02,03 do R1-04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

27.11.2009 v 20:47 | Nahoru | #92

maxx10>Perňa #81> jj vyváženější r1 je řekl bych že oproti zx 10 až taková nudná...Co se týče váhy jel jsem na kamošově r1 03 on na mé zx 10 04 a divil se jak je mnohem líp ovladatelnejsí a lehčí po usednutí na míste a pak při jízde.ja se naopak divil jak je ta r1 fyzicky zežší když papírove je težší jen o par kg.Stejne to bylo po prohození s r1 04 co ma dalsí kamos a moji zx10r.r1 byla už po usednutí pocitově težší tak cca o 10kg.Netusil jsem to ,vtom me zx 10 mile prekvapila.Na druhou stranu ma nejklidnejsí podvozek i pres antihop ,ktery r1 04 chybí.Motor ma urcite lepsi zx 10r po vsech strankach.Jak fyzicky tak paírově při srovnaní pomeru max. otacky vs. vykon a kroutak.Zx 10 ma o 5nm vyssi kroutak a ver nebo ne i to je znát.Poradí nejlepsí motorizace u litru bych videl na zx 10r 04 je 1,k5 tesně za ní,pak r1 04,a honda 1000rr 04 hooodne vzadu se ztratou temer 15 koní.K4 je natom jeste huř 164 koní a vizdnií vlastnosti jak k1.



Tak jak čtu tvé příspěvky chápu, že jseš to vlastně ty kdo si vybral tu nejúžasnější a nejskvělejší motorku a všichni ostatní jsou úplně vygumavaný trubky a sráčí co do toho šli úplně tupě. Já tě to řeknu asi takhle. Po přečtení recenzí na ZX 10 mě to docela lákalo. Motorku o které psaly bacha na podřazení v zatáčce, že se pak při výjezdech zvedá, neskutečně brutální motor atd. Njn. svezl jsem se a brutalita ta tam fakt byla, ale co naplat, když ta motorka je vyloženě nebezpečná, nestabilní, agresivní, s blbými nástupy výkonu (spodek nic a najednou výstřel). Zkráceně bych o ZX 10 napsal: smutný příběh pro bezmozka. Motorka mě neoslovila a zůstanu věrný své klidné R1 se super vyladěným podvozkem a klidný motorem. A jen tak mimochodem. Na technické trati tě stejně ujedu

Naposledy editováno 27.11.2009 20:49:23

(reakce na) R1 vs R1

27.11.2009 v 21:27 | Nahoru | #93

Marek9.>Tak jak čtu tvé příspěvky chápu, že jseš to vlastně ty kdo si vybral tu nejúžasnější a nejskvělejší motorku a všichni ostatní jsou úplně vygumavaný trubky a sráčí co do toho šli úplně tupě. Já tě to řeknu asi takhle. Po přečtení recenzí na ZX 10 mě to docela lákalo. Motorku o které psaly bacha na podřazení v zatáčce, že se pak při výjezdech zvedá, neskutečně brutální motor atd. Njn. svezl jsem se a brutalita ta tam fakt byla, ale co naplat, když ta motorka je vyloženě nebezpečná, nestabilní, agresivní, s blbými nástupy výkonu (spodek nic a najednou výstřel). Zkráceně bych o ZX 10 napsal: smutný příběh pro bezmozka. Motorka mě neoslovila a zůstanu věrný své klidné R1 se super vyladěným podvozkem a klidný motorem. A jen tak mimochodem. Na technické trati tě stejně ujedu


To se Bubrakovi nebude líbit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

27.11.2009 v 21:49 | Nahoru | #94
Marek9.> Spatne jsi mě pochopil.Nemám nejužasnejsí motorku jen ti rikam co si myslím a co vím.r1 04 je krásná,ma vyborné brzdy ,ale dle me ji ma skoro každy ,motor je slabší za to kawa je motorka co má srdce ,charisma,a pořad te baví.Tohle r1 v serii neumi a po nejake dobe nudí.Kawa je hravá,lehčí,a me se i víc líbí.Nehlede na cenu zx 10r 04 a r1 04 bych se asi vždy priklonil ke koupi zx 10 když stojí mín a má lepší technicky parametry.Na technicky trati bys mi neujel už díky rozvoru zx který je jen 1385(jako zx 6r) a díky tomu je motorka tak hravá a trochu neklidná a citlivá na plyn.Zx 10r 04 je kopie GP stroje ZX-rr a byla to revoluce a 100procent pokrok od zx 9r ,jak po strance motoru ,podvozku,váhy,vzhledu.ZX 10r je za mě ideání volba mezi 4V litry .Kdybych mel kupovat ted novou jdu do zx 10 r 08,09-stojí nejmín a ma nejlepsí techniku a výjon ktreý žadná jiná značka v serii 4V nenabízí.Kdy bude mít r1 kontrolu trakce?asi nikdy.Bigbang? Supr vec ale na ukor vykonu v horním pasmu otacek.Připadá mi proste že kawa jako jedna z mála umí zvyšovat nejvyšší výkon jinak než konkurence která je posuvá nejvyšší otáčky výš a tím logicky výkon zvýší.Všimni si že Zx 10r od 04 do 09 má pořád stejné max. otáčky a přitom výkon pořad přidáva.200koní při 13 tis. k9,r1 09,ani rr09 neumí.Nejde mi jen o to že kawa má nejvyšší výkon ze všech techto sroju ale taky nevidím duvod proč si kupovat slabší stroj který je ješte navíc dražší.Takhle nejak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

27.11.2009 v 21:51 | Nahoru | #95
kury72> r1 je hujda

(reakce na) R1 vs R1

27.11.2009 v 21:55 | Nahoru | #96

maxx10>Marek9.> Spatne jsi mě pochopil.Nemám nejužasnejsí motorku jen ti rikam co si myslím a co vím.r1 04 je krásná,ma vyborné brzdy ,ale dle me ji ma skoro každy ,motor je slabší za to kawa je motorka co má srdce ,charisma,a pořad te baví.Tohle r1 v serii neumi a po nejake dobe nudí.Kawa je hravá,lehčí,a me se i víc líbí.Nehlede na cenu zx 10r 04 a r1 04 bych se asi vždy priklonil ke koupi zx 10 když stojí mín a má lepší technicky parametry.Na technicky trati bys mi neujel už díky rozvoru zx který je jen 1385(jako zx 6r) a díky tomu je motorka tak hravá a trochu neklidná a citlivá na plyn.Zx 10r 04 je kopie GP stroje ZX-rr a byla to revoluce a 100procent pokrok od zx 9r ,jak po strance motoru ,podvozku,váhy,vzhledu.ZX 10r je za mě ideání volba mezi 4V litry .Kdybych mel kupovat ted novou jdu do zx 10 r 08,09-stojí nejmín a ma nejlepsí techniku a výjon ktreý žadná jiná značka v serii 4V nenabízí.Kdy bude mít r1 kontrolu trakce?asi nikdy.Bigbang? Supr vec ale na ukor vykonu v horním pasmu otacek.Připadá mi proste že kawa jako jedna z mála umí zvyšovat nejvyšší výkon jinak než konkurence která je posuvá nejvyšší otáčky výš a tím logicky výkon zvýší.Všimni si že Zx 10r od 04 do 09 má pořád stejné max. otáčky a přitom výkon pořad přidáva.200koní při 13 tis. k9,r1 09,ani rr09 neumí.Nejde mi jen o to že kawa má nejvyšší výkon ze všech techto sroju ale taky nevidím duvod proč si kupovat slabší stroj který je ješte navíc dražší.Takhle nejak.



R1 má vyšší cenu. S tím se musíš smířit, že kvalita bude vždycky stát víc. A tím, že tě ujedu jsem nepsal o rozvoru a ovladatelnosti, ale o tom, že v mnoha případech to není o stroji, ale o jezdci

R1 vs R1

27.11.2009 v 22:16 | Nahoru | #97
Hm, těžko soudit :\ , z tohodle výběru (R1 vs. R1) bych šel asi do R1...

(reakce na) R1 vs R1

27.11.2009 v 22:43 | Nahoru | #98
maxx10> Spíš ostatní továrny pochopili na rozdíl od Kawy,že doba kdy znamenalo výkon=rychlost je dávno překonaná.Proto než honbou za koníky se zaměřily na podvozek.A taky díky tomu Kawa končí v textech předposlední,po zastaralé MV Agustě F4 1078RR.Viz test litrové čtyřky z japonska + zmíněné MV Agusty v červencovém vydání Motocyklu.

(reakce na) R1 vs R1

27.11.2009 v 22:51 | Nahoru | #99

maxx10>kury72> r1 je hujda



...no tááák, nehádejte se. Obě ty motorky jsou skvělý a maj své + a -!
R1 je z hlediska "amatérskýho" závodění prostě vhodnější volba. Zase až tolik výkonově nezaostává za ZX-10 a K5 a dodávka výkonu, celková ovladatelnost a brzdy ji dělají zkrátka rychlejší.. A to nemluvím o R1 07, ta je ještě kousek dál a ZX10 se musí sklonit i na rovinkách.

Nevím o levnější Kawasaki, naopak R1 je cenově dostupnější ...seženeš 08 R1 fungl novou skladovku za 239.000,- s DPH. Naproti tomu je ZX-10 08 taky nová za 269.000,- s DPH. To už je nemalej rozdíl a věř mi, i o týhle Kawě jsem přemýšlel. Problém je, že se na ní těžko sháněj věci (na závodech a tak..) a celkově to vyjde vše dráž. Jinak respect, tenhle model 08 je myslím hodně povedenej.

Na silnici bych ty rozdíly tak nedramatizoval a navíc argumentovat kratším rozvorem = rychlejší motorka v techn. pasážích ..to jsou nesmysly. Vždyť jen plno kluků má naprosto rozštelovanej podvozek a jezdí tak na úplně "jiný" (horší) motorce, než by mohla být. Zase bych tolik ty technický data na papíře nežral. Motorky jsou to výborný všechny, i ten Fireblade jede na naše silnice až až

edit:
sry, že jsem pořád seru ty argumenty pro závodní použití, ale tam se hodně pozná.. Jinak na silnici, jak říkám, jsou všechny perfect

Naposledy editováno 27.11.2009 22:53:55

R1 vs R1

28.11.2009 v 11:59 | Nahoru | #100
a nepřemejšlel si třeba koupit to úplně nejvíc nejlepší na světe, proč kupovat něco nedobrýho , když je honda tak super dokonalá nejlepší nasvětě neni drahá a ti milí prodavači v autorizovaných servisech, no prostě motorku vymyslela honda nic naplat

PS" jsem si plně vědom, že zemřu tvrdou smrtí ukamenováním na motofóru - alách agbar

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

28.11.2009 v 12:31 | Nahoru | #101

maxx10>Perňa #81> jj vyváženější r1 je řekl bych že oproti zx 10 až taková nudná...Co se týče váhy jel jsem na kamošově r1 03 on na mé zx 10 04 a divil se jak je mnohem líp ovladatelnejsí a lehčí po usednutí na míste a pak při jízde.ja se naopak divil jak je ta r1 fyzicky zežší když papírove je težší jen o par kg.Stejne to bylo po prohození s r1 04 co ma dalsí kamos a moji zx10r.r1 byla už po usednutí pocitově težší tak cca o 10kg.Netusil jsem to ,vtom me zx 10 mile prekvapila.Na druhou stranu ma nejklidnejsí podvozek i pres antihop ,ktery r1 04 chybí.Motor ma urcite lepsi zx 10r po vsech strankach.Jak fyzicky tak paírově při srovnaní pomeru max. otacky vs. vykon a kroutak.Zx 10 ma o 5nm vyssi kroutak a ver nebo ne i to je znát.Poradí nejlepsí motorizace u litru bych videl na zx 10r 04 je 1,k5 tesně za ní,pak r1 04,a honda 1000rr 04 hooodne vzadu se ztratou temer 15 koní.K4 je natom jeste huř 164 koní a vizdnií vlastnosti jak k1.


Kdybys o těch motorkách něco věděl, tak bys takovou pi-ovinu v životě nenapsal

(reakce na) R1 vs R1

28.11.2009 v 12:39 | Nahoru | #102
Flyer> Tomu se říka zaujatost k určité značce!!! Ale to jistému člověku nevymluvíš!!

1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

28.11.2009 v 13:06 | Nahoru | #103
Vysledky testu casopisu MOTOCYKL.Snad je to to co sem chtel hodit grassel.Muzu sem dat celej test.

1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

28.11.2009 v 13:32 | Nahoru | #104
...Kawasaki jsem mel tri a vsechny meli spolecnou jednu vec...Nebyli dotazeny do konce,vzdycky byli horsi nez konkurence..a to jim zustalo do dnes,proto je jako jedina japonska motorka opredena mitama o "charakteru" a takovy ty keci.. Ono taky nic jinyho majitelum nezbejva,nez z podvozku,kterej je na hovno,udelat prednost prave tim,ze je kratkej a pro to vytecnej..Vyhrala ta motorka vubec nekdy neco?? Vsechno dela na pul,stejne jako tu trakci,ktera vlastne zadnou trakci neni..tu ma 1198S!! A myslet si,ze jenom Kawasaki umi udelat litr,kterej jede nahore jako kurva,a ostatni nevi jak na to,je blbost..spis to bude tim,ze ostatni jdou jinym smerem,nutno podotknout ze uspesnejsim,nez Kawa,ktera na zavodnim a prodejnim poly uz leta strada a ostatnim kouka na zada..

(reakce na) R1 vs R1

28.11.2009 v 14:38 | Nahoru | #105

Flyer>Kdybys o těch motorkách něco věděl, tak bys takovou pi-ovinu v životě nenapsal



Presne tak

(reakce na) R1 vs R1

28.11.2009 v 14:54 | Nahoru | #106
ludanek> JJ VKAWA JDE NA A UMÍ JÍT ZY ZVÝŠENÍM VÝKONU JINAK NEŽ OSTATNÍ CO JEN ZVYŠUJÍ OTÁČKY.zX 10R 08 JE MOTORKA DOTAŽENÁ DO KONCE A NE ŽE NE.pODVOZEK A BRZDY UŽ NEJSOU JEJÍ SLABINOU,HODNE POSKOČILA.cO SE TÝČE MOTORU TEN JE VÝBORNEJ A JEHO PARAMETRU DOSAHNE KONKURENCE TAK ZA ROK ZA DVA.ASI TAK.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

28.11.2009 v 14:55 | Nahoru | #107
Majklr1> HOD SEM TEN TEST DÍKY.

(reakce na) R1 vs R1

28.11.2009 v 14:59 | Nahoru | #108
maxx10> sorac.zkousim to a nejak mi to nejde.ale ten test se tyka r1 2003!!

1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

28.11.2009 v 17:00 | Nahoru | #109

maxx10>ludanek> JJ VKAWA JDE NA A UMÍ JÍT ZY ZVÝŠENÍM VÝKONU JINAK NEŽ OSTATNÍ CO JEN ZVYŠUJÍ OTÁČKY.zX 10R 08 JE MOTORKA DOTAŽENÁ DO KONCE A NE ŽE NE.pODVOZEK A BRZDY UŽ NEJSOU JEJÍ SLABINOU,HODNE POSKOČILA.cO SE TÝČE MOTORU TEN JE VÝBORNEJ A JEHO PARAMETRU DOSAHNE KONKURENCE TAK ZA ROK ZA DVA.ASI TAK.



O ty "trakci" se teda mluvi s hodne velkou opatrnosti,nevsimnul jsem si,ze by ji nekde vychvalovali tak,jako napr tu u ty 1198S,tady je to spis takova ficura,nez trakce...to je prave ta polovicatost.. Ale kdyz uz se opiras o ty cisla motoru,tak jsem si dal na hajzliku tu praci a nasel test09 v houslich a budes prekvapenej..motor sice nejsilnejsi,ale jen o jednoho konika nez treba faros a jen o sto otacek niz,to neni zadna hitparada..
jinak v tom testu:

na ctvrt mile
kawa nejpomalejsi,

0-100 kawa nejpomalejsi,

64-200 kawa vyrazne nejpomalejsi...

Ja teda tyhle testy neberu za bernou minci,ale jen v nejsilnejsim motoru to neni..

2 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

28.11.2009 v 17:09 | Nahoru | #110
Tak sem se tak zamyslel a sice tomu houby rozumim ale proc kdyz ma bejt ZX10 jevetsi peklo na kolech tak povest motoricky nejlepsi machny ma K5, R1 je nejpouzivanejsi zavodni nacini a faros je udajne nejprodavanejsi litr?
Jinak tusim ze nekdo tady z fora si tu novou kawu koupil a ten KIMS na tom strasne vychvaloval ze to je parada a ze se nemusi niceho bat a o par dni dyl dosel k tomu ze se ted vlastne vubec neboji protoze ten kims vsechno pobere a ze je to mozna az nebezpecny protoze jezdi az bezhlave. Tim chci rict ze system je asi docela sikovnej.

(reakce na) R1 vs R1

29.11.2009 v 13:19 | Nahoru | #111
pylot> pravdu máš stou trakcí!Kawa jako jedina ten kims má a je to parada ,věřím že ostatní značky se ale začnou opičit a budou ji montovat také.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

29.11.2009 v 13:25 | Nahoru | #112
ludanek> AHA takže zx 10r má 200koní v zakladu což je nejvíc ze čterice a je nejpomalejsí?to trochu nedává rozum.Pochopil bych kdyby měla výkon nejvyšš ze vsech ale u ní je to naopak.Výkon má ve 13,za to treba r1 až ve 14 a jeste nižší výkon.Vím že kawa nenímoc oblíbená ale není tuctová a vždy byla napřed.Navíc vroce 2004 byla zx 10r nejlepší seriovka!Srovnatelná je snív roce k5 která má lepší podvozek a brzdy,a motor srovnatelnej.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

29.11.2009 v 13:31 | Nahoru | #113
pylot> k5 je bomba stroj proto jak poskočil od letité a zastaralé k3,k4,r 1 je sen vsech,faros m sametovej motor jako elektromotor,spoleehlivost,dobrou povest,zpracování a jezdí temer sám jako po kolejích.Kawy se každý bojí,bojí se taky spolehlivosti apod. -ta uznávám není tak dobrá jako u ostatních.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

29.11.2009 v 13:48 | Nahoru | #114
maxx10> Se nestačím divit tomu jak jsi zakopaný ve svých pozicích

R1 vs R1

29.11.2009 v 13:52 | Nahoru | #115
[img]

R1 vs R1

29.11.2009 v 13:53 | Nahoru | #116
[img]

R1 vs R1

29.11.2009 v 13:55 | Nahoru | #117
[img]

R1 vs R1

29.11.2009 v 13:56 | Nahoru | #118
[img]

R1 vs R1

29.11.2009 v 13:59 | Nahoru | #119
[img]

1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

29.11.2009 v 14:01 | Nahoru | #120
kdo mi bude ještě teď říkat že 02-03 R1 nemá spodek tak už nevím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35896 Dnes v 10:32 oxygen
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 618 Dnes v 07:51 Ariete
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 Včera v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist