globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řidičák na moto od 24 let
 
20.11.2009 v 08:01

Řidičák na moto od 24 let

22.11.2009 v 18:22 | Nahoru | #91
[img] plně otevřena střela

Řidičák na moto od 24 let

22.11.2009 v 18:27 | Nahoru | #92
"třídenní řidičské rychlokursy"

Za todle bych rozbíjel držky a to jsem docela pacifista.

Řidičák na moto od 24 let

22.11.2009 v 22:03 | Nahoru | #93
pokud vim tak ridicak na motorku od 24 let chtej zavist, ale bude to tak ze kdyz pride farejer kterej nema zadny zkusenosti s motorkou(nema ridicak na slabsi kubaturu minimalne 2 roky) a chce si hned udelat ridicak na plnej vykon tak si musi pockat do 24 let coz si myslim ze neni spatnej napad.

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 08:26 | Nahoru | #94

Dědóch>Však ano,proto bych dal do zákona hranici,kterou splňují motorky o objemu 500-650.
Ty dva roky na tom vydrží každej.
Jenže tohodle se nedočkáme,oni tam fláknou zase nějakou píčovinu do toho zákona.


Přesně tak,bohužel...

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 08:45 | Nahoru | #95
od patnácti 125 od osmnácti neomezeně....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 09:02 | Nahoru | #96

marosss>od patnácti 125 od osmnácti neomezeně....



je to sice uplna picovina ale bohuzel v dnesni dobe 25KW Blejdu, R1cek, RSVcek apod. to tak skutecne funguje.... ale je pravda ze jenom o veku to neni, hlavne by se mel zkvalitnit vycvik v motoskolach, zaky aspon provest nejakyma simulovanyma krizovkama na polygonu, zkusit si i nejaky okruh v motoskole (ovladani motorky v naklonech a vyssich rychlostech) atd.... minimalne pri prechodu na neomezeny ridicak bych neco takoveho zavedl (a to dodavam ze ho jeste nemam )

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 09:06 | Nahoru | #97

Cosmogagy>je to sice uplna picovina ale bohuzel v dnesni dobe 25KW Blejdu, R1cek, RSVcek apod. to tak skutecne funguje.... ale je pravda ze jenom o veku to neni, hlavne by se mel zkvalitnit vycvik v motoskolach, zaky aspon provest nejakyma simulovanyma krizovkama na polygonu, zkusit si i nejaky okruh v motoskole (ovladani motorky v naklonech a vyssich rychlostech) atd.... minimalne pri prechodu na neomezeny ridicak bych neco takoveho zavedl (a to dodavam ze ho jeste nemam )


Hm a víš jak by se to prodražilo? Třeba u nás má každá autoškola J-350,nejsou schopný pořídit "lepší" motorky a už vidím,jak budou budovat polygony,nebo jezdit Brno/Most... když si s tím troufnout max 15km od města

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 09:12 | Nahoru | #98

Cosmogagy>je to sice uplna picovina ale bohuzel v dnesni dobe 25KW Blejdu, R1cek, RSVcek apod. to tak skutecne funguje.... ale je pravda ze jenom o veku to neni, hlavne by se mel zkvalitnit vycvik v motoskolach, zaky aspon provest nejakyma simulovanyma krizovkama na polygonu, zkusit si i nejaky okruh v motoskole (ovladani motorky v naklonech a vyssich rychlostech) atd.... minimalne pri prechodu na neomezeny ridicak bych neco takoveho zavedl (a to dodavam ze ho jeste nemam )


žádná autoškola ti nemůže dát takový výcvik,aby jsi z ní vylezl jako "hotový řidič". Vždycky z té autoškoly vylezeš jako zelenáč a osoba "seznámená" a řidičem se stáváš až praxí. Navíc autoškolu většina lidí absolvuje proto,aby dostala řidičák a ne proto,aby si odtam odnesla nějaká "moudra". A jak vyleze,sedne na motorku a plnej,tad vám to ukážu!
Navíc,pokud by měla existovat autoškola,co tě opravdu připraví do silničního provozu jako "hotového řidiče",jak dlouho by trvala? Kolik by stála korun? Kdo by to zaplatil?
Souhlasím,že věk není jediné měřítko,ale od čeho se chceš odrážet? Podle mě je měřítkem č. 1 praxe,a o tu tu jde. Proto bych,už jsem to psal rozdělil motorky na 5 skupin.
15 let 50ccm,
16 let 125ccm,tak jak to je dnes,to funguje dobře.
18 let 500ccm u víceválců,650ccm u jednoválců a nemožnost "škrtit" výkon!!
21 let do 600ccm u 4 válců a 750 dvouválců,jednoválce neomezeně a opět nemožnost škrtit
24 let neomezeně
U posledních dvou skupin nutná 2 letá praxe na nižší skupinu,věkově neohraničenou.
Jedině takto bude fungovat to,že se motorkář vyjezdí na slabších motorkách a nebude se vozit v 18ti na 180koňový motorce,co má v papírech 25kw,nebo že 24 letej,co nikdy na ničem neseděl neudělá rovnou řidičák na "neomezenou".

Naposledy editováno 23.11.2009 09:14:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 09:25 | Nahoru | #99

prackarr>žádná autoškola ti nemůže dát takový výcvik,aby jsi z ní vylezl jako "hotový řidič". Vždycky z té autoškoly vylezeš jako zelenáč a osoba "seznámená" a řidičem se stáváš až praxí. Navíc autoškolu většina lidí absolvuje proto,aby dostala řidičák a ne proto,aby si odtam odnesla nějaká "moudra". A jak vyleze,sedne na motorku a plnej,tad vám to ukážu!
Navíc,pokud by měla existovat autoškola,co tě opravdu připraví do silničního provozu jako "hotového řidiče",jak dlouho by trvala? Kolik by stála korun? Kdo by to zaplatil?
Souhlasím,že věk není jediné měřítko,ale od čeho se chceš odrážet? Podle mě je měřítkem č. 1 praxe,a o tu tu jde. Proto bych,už jsem to psal rozdělil motorky na 5 skupin.
15 let 50ccm,
16 let 125ccm,tak jak to je dnes,to funguje dobře.
18 let 500ccm u víceválců,650ccm u jednoválců a nemožnost "škrtit" výkon!!
21 let do 600ccm u 4 válců a 750 dvouválců,jednoválce neomezeně a opět nemožnost škrtit
24 let neomezeně
U posledních dvou skupin nutná 2 letá praxe na nižší skupinu,věkově neohraničenou.
Jedině takto bude fungovat to,že se motorkář vyjezdí na slabších motorkách a nebude se vozit v 18ti na 180koňový motorce,co má v papírech 25kw,nebo že 24 letej,co nikdy na ničem neseděl neudělá rovnou řidičák na "neomezenou".



takhle bych s tim taky souhlasil, je to promyslene napsano a urcite by to zamezilo spouste pruseru na cestach...
nicmene priznej ze v autoskolach je taky chyba.. jak uz tu bylo psano, vetsina (i u nas) ma jen stare trindy, ktere se komihaji ze strany na stranu a nejvetsi vylet v autoskole je 10km do okresniho mesta (kdezto jizdy na auto jsem delal v pul roku stary ochcavce).. navic te jen nauci rozjet, brzdit (a brzdit este blbe jen zadni brzdou) a jak se s tim neskacet na stranu... ja osobne jsem nemel v autoskole na programu ani zakladni ukony jako je tankovani, rozjezd do kopce apod, zkouska ostreho brzdeni pred "prekazkou" (klidne jen cara na silnici) a dalsi a dalsi... nebo napriklad o brzdeni v naklonu nepadne ani slovo, a zrovna to by spouste zacatecniku treba mohlo pomoct... a mohl bych pokracovat.. coz si myslim ze by v autoskole byt zahrnuto melo, a ne jen schrabnout prachy, parkrat se povozit a nazdar... jiste, ridice to ze mne neudela (a to vim moc dobre, autoskolu sem delal nedavno a prakticky vsechno sem se ucil a ucim na silnici opatrne sam) ale za ne az takove vydaje (jen kdyby se instruktorum chtelo - nebo je treba nekdo z jinych statnich organu pasivne nutil dohledem) by ten kurz sel rapidne vylepsit.. i kdyby se nejelo na ten okruh apod...

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 09:53 | Nahoru | #100
Cosmogagy> máš pravdu,ale jak jsem psal,je to otázka,o kolik by ty autoškoly,pro mnohé už tak drahé, stály. A stejně by to nezamezilo volovi,co z té školy vyleze a najede na své R1 už 200km,aby si neřekl,že už to vlastně umí a neposlal to někam.
Proto,tvrdím,že donutit lidi,aby jezdili postupně od nejslabší po nejsilnější,a ne rovnou na supersport,je jediná cesta.

Naposledy editováno 23.11.2009 09:57:05

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 09:56 | Nahoru | #101
Možná by pomohlo rozdělení autoškola x motoškola...
Vyučovat samostatně,instruktory co tomu opravdu rozumí,atd...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 09:58 | Nahoru | #102

Dědóch>Možná by pomohlo rozdělení autoškola x motoškola...
Vyučovat samostatně,instruktory co tomu opravdu rozumí,atd...


To si nemyslím. Je to,jako by jsi chtěl řidiči náklaďáku zakázat řídit motorku a naopak. Podle mě je problém spíše ten,že MD se motorkami až tak nezabývá,bere je pořád jako "okrajovou záležitost",a netlačí na školení instruktorů tak,jak by mělo.

2 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 10:02 | Nahoru | #103
No hlavně aby omezily ty blbce v silných autech kteří jezdí jako prasata! Od 18 mužu mít třeba ferrari a je to každému jedno ale motorky budou omezovat pořád, fakt nehorázné.

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 10:09 | Nahoru | #104

kodlisko>No hlavně aby omezily ty blbce v silných autech kteří jezdí jako prasata! Od 18 mužu mít třeba ferrari a je to každému jedno ale motorky budou omezovat pořád, fakt nehorázné.



tak s ferrari je to zas extrem, ale mas pravdu taky bych s tim neco delal, napr v 18 auto jen do 1.6 a po dvou letech teprve vic... pac na silnicich je ted spousta egomaseru co si koupi stary dvou a vicelitrovy bafo (popripade Golfa prvni az treti generace f GeTeIcku woe) v podstate za par korun, nacpou tam misto vyfuku rouru od kamen aby to co nejvic rvalo, jezdi s tim jak hovada a pak sou z toho prusery.... kdyz se omezujou masiny, mely by se omezit i tyhle pripady...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 10:15 | Nahoru | #105

kodlisko>No hlavně aby omezily ty blbce v silných autech kteří jezdí jako prasata! Od 18 mužu mít třeba ferrari a je to každému jedno ale motorky budou omezovat pořád, fakt nehorázné.


To,že může mít podle zákona 18 letej i ferrari není důvodem,aby se neomezovaly ty motorky,ale spíše by se měly krom motorek omezovat i ta auta,nemyslíš?

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 10:16 | Nahoru | #106

prackarr>To si nemyslím. Je to,jako by jsi chtěl řidiči náklaďáku zakázat řídit motorku a naopak. Podle mě je problém spíše ten,že MD se motorkami až tak nezabývá,bere je pořád jako "okrajovou záležitost",a netlačí na školení instruktorů tak,jak by mělo.


Jestli probíhají nějaký školení,tak to nevím,do toho nevidím/e.Myslím od minulého roku zavedli nějaký ty dovednostní zkoušky před závěrečnou jízdou.
Já si osobně myslím,že by rozdělení hodin výuky fakt pomohlo.Většinu času se tam řeší plechovky,k motorkám nic neřeknou.Při jízdách si oddychnou,že třipade naskočila,že se na to vejdem,ukáže směr a jede.Pak poučení o tom,at dáváš bacha,moc to neženeš,no a nakonec ti řekne něco o výbavě.
To,že brzdit přední na štěrku se nedoporučuje,to musí bejt snad jasný každýmu a víc se nedozvíš.Teda aspoň tak to je u nás

Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 13:50 | Nahoru | #107
je to picovina delat na motorku 4x papiry nevedi uz jak s lidi tahat prachy jako jak rikate ze 50 od 15ti a 125 od sestnacti funguje to je pekna picovina kazdej koho znam vcetne me si delal papiry rovnou na 125 protoze vyhazovat penize za jebku a ridicak kvuli jednomu roku nema cenu..

Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 14:09 | Nahoru | #108
No o tom právě mluvím, aby se teda když už se omezují všelijak motocykly, začaly omezovat i automobily. Tady v Ostravě je takových kreténu 18-25 let v 15 let staržch 3 litrových BMW ason 100 a někdy je to šílené co předvádějí.

Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 17:46 | Nahoru | #109
Stařec : vykon motorky neni rozhodujici když si někdo rozbije huby je to otom co ma v hlavě a pokud tam ma nasrano je to nejlepši cesta na rozbiti huby.

Přímo s tebou souhlasím .... kdybych měl teď nějakou motku ze 100 koňma tak už jsem někde ve stromě, protože jak tu píšou všichni tak v 18 člověk ještě je zbrklý a chce si něco dokazovat a jezdit co nejrychleji co to da... Sam jsem takovy, ale MZ jede jen 110, i na tom se da dobře vytřískat a i zabit, ale není to tak strašne jako bych měl R1. Takže se vyjezdím na MZ a za 3 roky pěkně si udělam na neomezeně pokud to ti volove nedaji až od 24.

A k to mu že v autoškole nic nenauči souhlasím.. Jak jsem dělal tak instruktor nemá vůbec svoji motorku a jenom se vozi v autoškole... a ještě mi vyčítal že pry neumím řadit ( s rozbitou převodovkou na ktere nejde skoro zařadit) a když jsem jel rychleji do zatáček, protože jsem si chtěl projiždět zatáčky vice naklopený tak mě omezoval... autoškola je asi od toho aby člověk zaplatil co nejvíc peněz a nenaučil se skoro vůbec jezdit, jen aby znal předpisy... nj co můžeme chtím po českých zákonech. To s tím omezovánim bych nechal jak to je, akorát ten kdo niky na motce neseděl tak od 24 a pořádnou instruktráž tzn. brždění, klopení a asi 20 hodin jízd.

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 17:55 | Nahoru | #110
Cosmogagy, prackarr, Dědóch >
k autoškolám: vesměs máte pravdu že spoustu autoškol výcvik na motorce neprovádí tak jak by měl vypadat, používá se stará technika, učitele jízda na motorce nebaví, mnohdy o tom ani sám moc neví nebo se toho prostě jen bojí (přední brzda) a bohužel není vyjímkou učitel i žák na motorce v kraťasech jak už jsem se tady na toto téma v létě rozčiloval. Pro toho kdo se chce něco naučit a ne jen dostat papír by měl být způsob výcviku, výcvikový motocykl a učitel jízdy na motocyklu v dané autoškole to 1. o co by se měl zajímat. Každý má možnost si vybrat do jaké aš půjde, bohužel spoustu lidí vybírá podle ceny takže jde tam kde provádí výcvik na moto "za pár stovek" odjezdí 2 jízdy na 350 a hurá na zkoušky, později mu dojde že se vlastně nic nenaučil. Myslím si, že se na spousty místech dá najít kvalitní auto(moto)škola kde se člověk opravdu něco o jízdě na motorce dozví, kde je počet jízd tak jak má být atp. Jinak tréning intenzivního brždění a úhybných manévrů je dle zák. 247/2000sb. povinou součástí výcviku i zkoušek!!! Jawa 350 už několik let nesplňuje zákoné podmínky pro výcvik v autoškole (na neomezenou). Polygony a okruhy během výcviku v aš jso mimo realitu, ale každá aš by měla mít ze zákona k dispozici zpevněnou plochu (autocvičiště). Takže pokud někdo dělá výcvik na neomezeneou na třiapůle, místo cvičiště začíná někde na parkovišti, nebo si žák ani nezkusí intenzivní brždění tak daná autoškola porušuje zákon. Na druhou stranu je pravda že pokud příjde do autoškoly žák ktrerý před tím na motorce neseděl tak je 13vyuč. hodin opravdu minimum a ani sebelepší učitel ho to dobře naučit nestihne, spousty lidem by určitě prospělo si připlatit jízdy navíc.

Co se týče MD a těch chystaných změn tak se mi zdá že se konečně začínají o motocykly trochu zajímat, otázkou je na kolik z vlastních hlav a nakolik z donucení bruselu. Ty různé návrhy co se v tomto vlákně objevili jsou dost úsměvné, protože tyto věci se (vy)řešili už před pár lety a v celoevropském kontextu. Jak už jsem tu psal Xkrát všechny tyto změny vychází z platné směrnice EU která vyšla v r. 2006, akorát že teď už se blíží datum kdy má směrnice platit tak se o tom začlo mluvit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 18:46 | Nahoru | #111

Generiq>Mně to zní docela rozumně. Ruku na srdce, v plechovce jsou senioři a začátečníci zdrojem rizika. Ty dva roky na naučení je tak akorát.
Co se týká motorek, je omezení výkonu pěkné, ale bude se to zase velmi jednoduše obcházet a jestli 25 nebo 35 kW, to už je asi jedno. Ono by asi bylo lepší omezit to i objemově - např.:
15 - 16 let - 50 ccm
16 - 18 let - 125 ccm 11 kW
18 - 21 let - 250 ccm 25 kW
21 - 24 let - 500 ccm 40 kW
od 24 let - neomezeně.

Třeba by se tím eliminovaly případy r1 stažené papírově na 25 kW.



Sorry, ale tohle megakravina...
Jaké dva roky na naučení??? Když si někdo udělá řidičák a pak ho bude mít v šuplíku, nenajede nic a pak sedne na 200koňovou bestii, tak se zabije i když nebude chtít.
Rohodující je, kolik kdo najezdil a hlavně na čem jezdil. První papíry po autoškole na 125ccm, to ano. Ale pak je to složité...
Víc věřím klukům, kteří od malička lítají po lese na kole, kličkují mezi kořeny, jezdí na mokré dlažbě, po schodech atd.
Když si sedne na motorku kdokoli, kdo nemá cit pro ztrátu adheze, je úplně jedno, kolik má roků a jakou kubaturu osedlá.
JAK CHCEŠ PROKAZOVAT, KOLIK KDO ZA TY DVA ROKY NAJEZDIL...?
Nejlepší by bylo, kdyby se pro každý postup na větší kubaturu pozval dotyčný na test zručnosti. Třeba mu dát slalom mezi kužely, pak voda na dlažbě, a zkouška postřehu například vhozením figuríny za rohem. Nebo simulátor s proudem vody.
Ale zdarma, ne že se to uzákoní, jako výsledek lobingu jedné skupiny podnikatelů(majitelů autoškol).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 18:50 | Nahoru | #112

hondacbf1000>Sorry, ale tohle megakravina...
Jaké dva roky na naučení??? Když si někdo udělá řidičák a pak ho bude mít v šuplíku, nenajede nic a pak sedne na 200koňovou bestii, tak se zabije i když nebude chtít.
Rohodující je, kolik kdo najezdil a hlavně na čem jezdil. První papíry po autoškole na 125ccm, to ano. Ale pak je to složité...
Víc věřím klukům, kteří od malička lítají po lese na kole, kličkují mezi kořeny, jezdí na mokré dlažbě, po schodech atd.
Když si sedne na motorku kdokoli, kdo nemá cit pro ztrátu adheze, je úplně jedno, kolik má roků a jakou kubaturu osedlá.
JAK CHCEŠ PROKAZOVAT, KOLIK KDO ZA TY DVA ROKY NAJEZDIL...?
Nejlepší by bylo, kdyby se pro každý postup na větší kubaturu pozval dotyčný na test zručnosti. Třeba mu dát slalom mezi kužely, pak voda na dlažbě, a zkouška postřehu například vhozením figuríny za rohem. Nebo simulátor s proudem vody.
Ale zdarma, ne že se to uzákoní, jako výsledek lobingu jedné skupiny podnikatelů(majitelů autoškol).


Už vidím,jak někdo udělá papíry jen proto,aby je hodil do šuplíku a čekal,jestli náhodou za dva roky nedostanechuť na silnější stroj. Ta praxe logiku má,protože papíry dělá ten,kdo chce jezdit a bude jezdit jen na tom,na čem bude moct,takže pěkně na slabších strojích.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:10 | Nahoru | #113

prackarr>To,že může mít podle zákona 18 letej i ferrari není důvodem,aby se neomezovaly ty motorky,ale spíše by se měly krom motorek omezovat i ta auta,nemyslíš?

všechno bych omezil,lidi jsou pakáž nesvéprávná,jedině úředník ví co je pro náše dobro to nejlepší,helmy i v autech,max.ryclost v obci třicet,mimo obec padesát na dálnici šedesát,to se zachrání životů a jak klesne nehodovost,body bych dal jen dva,míň řidičáků,menší provoz,zachrání se životy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:14 | Nahoru | #114

motocvok>všechno bych omezil,lidi jsou pakáž nesvéprávná,jedině úředník ví co je pro náše dobro to nejlepší,helmy i v autech,max.ryclost v obci třicet,mimo obec padesát na dálnici šedesát,to se zachrání životů a jak klesne nehodovost,body bych dal jen dva,míň řidičáků,menší provoz,zachrání se životy.


Jasně,dal bych 18 letýmu cápkovi R1,bo každej to má v hlavě tutově srovnaný!
A chlast? Proč ne,dyť každej najitej ví,že je nalitej a jede vopatrně!
A STK?
Proč? Dyť každej ví,že má mít auto v pohodě a pokud nemá,nejede,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:16 | Nahoru | #115

prackarr>Už vidím,jak někdo udělá papíry jen proto,aby je hodil do šuplíku a čekal,jestli náhodou za dva roky nedostanechuť na silnější stroj. Ta praxe logiku má,protože papíry dělá ten,kdo chce jezdit a bude jezdit jen na tom,na čem bude moct,takže pěkně na slabších strojích.



Jasně Time Jsi nejlepší, máš naprostou pravdu. Chytrolíne.

Pro ostatní, co to pochopí:
jsou lidi, kteří udělali papíry například zadarmo, na vojně nebo před vojnou, když to vojáci nabízeli. Jsou i takoví, kteří si zaplatili řidičák na auto a když už tam šli, tak samozřejmě lehce připlatili a udělali si i Ačko... Což ještě neznamená, že měli doma motorku...!
Pak si po letech koupí motorku a co dál...???
Prostě důležitější je postřeh.
Zajímavé by bylo, dělat psychotesty na elektronickém simulátoru, jako to dělají strojvedoucí, než je vůbec pustí k výcviku na řízení lokomotiv...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:19 | Nahoru | #116
hondacbf1000> co do toho motáš řidičáky zadarmo?
Pokud si budu papíry platit,tak asi proto,abych jezdil ne? k vojenské trojce motorka nebyla! Můj brácha má i D,ale Ačko nemá!
Já tu tvrdím,že každý,kdo si jde dělat řidičák,tak asi proto,že chce jezdit a ne proto,že se může někdy hodit. Co je na tom složité pochopit,nevím,ale jistě mi to vysvětlíš,protože to,co jsi vysvětloval minule bylo zcela mimo. Pa.

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:24 | Nahoru | #117

prackarr>Jasně,dal bych 18 letýmu cápkovi R1,bo každej to má v hlavě tutově srovnaný!
A chlast? Proč ne,dyť každej najitej ví,že je nalitej a jede vopatrně!
A STK?
Proč? Dyť každej ví,že má mít auto v pohodě a pokud nemá,nejede,ne?

v 18ti letech je člověk úředně uznanej plnoletým a způsobilým k právním úkonům,zároveň je plně trestně odpovědný za své jednání,nechápu jakým právem ho chce kdo omezovat a hlavně proč? Nějaký pravidla platí,to dá rozum(jak komu)například technický stav,nebo alkohol ale trávit život v autoškole neustálým rozšiřováním a kupovat si každé dva roky novou motorku jen proto,že se úředníkovi zachce mi přijde jako blbost,mimo to kdo je magor,umí se zabít i na babetě a na tom litru stejně bude jezdit,jen se podívej kolik je zakrytých čísel,berou za to papíry a stejně se to dělá,žádný zákon neudělá z trotla člověka

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:26 | Nahoru | #118
Takže ty jsi pro neomezený řidičák od 18ti?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:29 | Nahoru | #119

prackarr>Takže ty jsi pro neomezený řidičák od 18ti?

samozřejmě,já ho mám od 17ti a žiju,dokonce jsem nikdy neměl nehodu a ježděním se živím 26 let

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:31 | Nahoru | #120

motocvok>samozřejmě,já ho mám od 17ti a žiju,dokonce jsem nikdy neměl nehodu a ježděním se živím 26 let


Aha! Ale že tenkrát bylo největší brko 20HP třípaďour a ted je to 200 HP hajabuzna,to je jedno,jo?
Hochu hochu,jak jsi starej,tak jsi... moto cvok...

Naposledy editováno 23.11.2009 19:32:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist