Upřesním,že by se jednalo o modely VTR1000F r.v.2002 tady mě láká výkon a vzhled ,prostě se mi líbí.
u VFR 800 r.v. 99 bez V-Tecu tady mě láká system propojení brzd a vyloženě cesťák 4 válce,vzhled trošku mínus.....ale na cesty asi větší pohodlí.....díky za názory
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
sixxcatt>djgas>...koukam ze jezdis na V2, pokud ti to vyhovuje tak si myslim ze te to VFR dost zklame - musis tocit tocit a tocit.
To jsi asi jel na VFR 400, ne?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Charakter 2V u NTV a charakter V2 u VTR je poněkud "jiný", to nejde ani přirovnat.. O tom, že s NTV jde jezdit normálně do 4litrů asi psát ani nebudu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
V běžném provozu musíš paradoxně točit o dost více VTR, protože má dlouhé kvalty a jinak cuká, tzn že v obci budeš jezdit o dva kvalty níže než na VFR.. Já v obci můžu jezdit na kteroukoliv rychlost, i na šestku bez cukání (to ale 800fi nezvládne, to na pětku)
sixxcatt>djgas>A pak jak tady pisou ostatni je to o dost tezsi stroj...
Za jízdy nemáš šanci poznat a to "o dost težší" je 17kg.. (VTR suchá 193kg, VFR suchá 210kg)Posaz je mnohem pohodlnější na VFR..
sixxcatt>djgas>VFRo me jeste nepredjelo
Přijeď na ecce homo, to máme oba na půl cesty a můžeš se kouknout, jak to vypadá, když ti VFR ujíždí a vyjíždí ze zatáček driftem (má nová zábava
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Dívám se do inzerce a musím se smát..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Což je paráda.. Za ty prachy to je luxus.. a cena mluví spíše pro VTR
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
VFR je dražší, ale na druhou stranu si svou hodnotu uchová déle.
1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
Laďa.s>MichalR10> Jsi moc náročný
Ale prdlačky...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
MichalR10>Ale prdlačky... ta motorka fakt vůbec nejela a žrala 11-12l benzinu!!! No hnus! ZX10R jede asi tak 500x víc a žere kolem 8!
To asi ano, ale nemůžeš srovnávat motorku z roku 2006 s koncepcí z roku 1997 (nebo kdy se začali VTR vyrábět). A už vůbec ne 2V vs 4V
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
C.J.>V běžném provozu musíš paradoxně točit o dost více VTR, protože má dlouhé kvalty a jinak cuká, tzn že v obci budeš jezdit o dva kvalty níže než na VFR.. Já v obci můžu jezdit na kteroukoliv rychlost, i na šestku bez cukání
Že má VTR dlouhý kvalty? Já bych řekl že spíš krátký, řadit se musí furt, ale to třeba mně osobně neva, rád to držím kolem pásma použitelnejch otáček 4-6.
Jinak k tomu vlnění a špatnejm brzdám co bylo zmíněno výše. Brzdy vyřeší pancéřky a dobrý destičky, vlnění se určitě dá nějak vychytat, rám je pevnej dost a je to v nastavení podvozku. Nebo fakt jezdím pomalu ale myslím že to není tak hrozný, já jí mám v táhlejch zatáčkách stabilní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Laďa.s>Stev> nejslabší místo podvozku jsou podle mě přední vidle. Jinak nejhorší to bylo v táhlých zatáčkách při přejetí nějakých podélnách nerovností. S podvozkem jsem laboroval dost nicméně žádná sláva. Jinak fajná motorka
nerovnosti nevím, tam kde jsou jezdím pomalu, ale jinak já s těma vidlema problém nemám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
VFR je prostě více cestovnější, VTR je o chlup více sportovnější. Jednodušší na řízení je určitě VFR. Bral bych kteroukoliv, která bude v zachovalejším stavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
C.J.>VFR i VTR budou vždy dobrá volba.. Nezatracoval bych ani jedno. Hádat se jestli se VTR vlní nebo jestli se vlní více než motorka o 10 let novější nebo jestli má brzdy horší než GSXRo, to je nesmysl.. Co mám říkat já s VFR, která se dělá od roku 90? A stejně na cestě a hlavně v zatáčkách se najde má
Dobře jsi to shrnul, mám stejný názor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Pokud bys chtěl řešit vlnění motky při když jedeš kládu, nebo "slabé brzdy", tak bys asi musel mířit mezi motky pohybující se v jiné cenové relaci. Každá starší motka má logicky nějakou tu mouchu. Výběr bude asi o konkrétních kusech...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
djgas>Buczo> No mám na výbšr v cca stejných cenách VTR r.v.2002 najeto 8000km ale vady na laku,na mě snesitelné a VFR 1999 najeto 30tis. bezvadný stav...........
rok 2002 a najeto jen 8000? Moje VTR je rok 2001 a na tacháči mám o 40000 víc
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Každopádně volba je jen na tobě :)
2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
co z toho vsak plyne > dvouval je vetsi zabava a to me nikdo nevymluvi. Taky jsem zjistil ze clovek na nej musi mit vetsi cit, pac je o dost vic surovejsi a hur se davkuje vykon (viz 996ka).
P.S. Na to ecce homo se uz dlouhou dobu chystame, chtel bych tam vzit duknu ale myslim ze to nejdriv projdu GSem...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
sixxcatt>C.J.>
P.S. Na to ecce homo se uz dlouhou dobu chystame, chtel bych tam vzit duknu ale myslim ze to nejdriv projdu GSem...
Tak to dej vědět, ale přijedu raději na Jawě, ať máš aspoň teoretickou šanci
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 21 | 14.6.2024 v 20:02 Forgys69 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |