paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
AHoj,potřeboval bych Vaše poznatky co se týče poruchovosti,pohodlí při jízdě,údržba,spotřeba a výkon,vybavení těhle dvou mašin.
Upřesním,že by se jednalo o modely VTR1000F r.v.2002 tady mě láká výkon a vzhled ,prostě se mi líbí.
u VFR 800 r.v. 99 bez V-Tecu tady mě láká system propojení brzd a vyloženě cesťák 4 válce,vzhled trošku mínus.....ale na cesty asi větší pohodlí.....díky za názory
Anketa: VTR nebo VFR?
VTR 100 F
38%
28
VFR 800
62%
46

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

9.8.2009 v 23:26 | Nahoru | #91
No vše je origo,najeto 8000km,kosmetiské vady...na laku.Bez žádných ladáků,powercm....No já sem momentálně na nějakou dobu cca 6 týdnů dojezdil...nedostal jsem přednost,ale výměnu jsem plánoval ještě před havárkou(ta byla v den kdy měl přijet kupce).....Hned jak ohnu nohu na stupačku,chci se projet....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 07:26 | Nahoru | #92

sixxcatt>djgas>...koukam ze jezdis na V2, pokud ti to vyhovuje tak si myslim ze te to VFR dost zklame - musis tocit tocit a tocit.



To jsi asi jel na VFR 400, ne?
Charakter 2V u NTV a charakter V2 u VTR je poněkud "jiný", to nejde ani přirovnat.. O tom, že s NTV jde jezdit normálně do 4litrů asi psát ani nebudu

V běžném provozu musíš paradoxně točit o dost více VTR, protože má dlouhé kvalty a jinak cuká, tzn že v obci budeš jezdit o dva kvalty níže než na VFR.. Já v obci můžu jezdit na kteroukoliv rychlost, i na šestku bez cukání (to ale 800fi nezvládne, to na pětku)

sixxcatt>djgas>A pak jak tady pisou ostatni je to o dost tezsi stroj...

Za jízdy nemáš šanci poznat a to "o dost težší" je 17kg.. (VTR suchá 193kg, VFR suchá 210kg)
Posaz je mnohem pohodlnější na VFR..

sixxcatt>djgas>VFRo me jeste nepredjelo



Přijeď na ecce homo, to máme oba na půl cesty a můžeš se kouknout, jak to vypadá, když ti VFR ujíždí a vyjíždí ze zatáček driftem (má nová zábava )

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 07:45 | Nahoru | #93

Dívám se do inzerce a musím se smát.. VTRa se prodávají od 40tis, za 45tis jsme našel 4 inzeráty na rv.97-98. 2002 za 65tis
Což je paráda.. Za ty prachy to je luxus.. a cena mluví spíše pro VTR

VFR je dražší, ale na druhou stranu si svou hodnotu uchová déle.

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 07:49 | Nahoru | #94
No ceny VTR jsou neskutečné. Když si vzpomenu za kolik jsem před 2 lety kupoval VTR a za kolik ho loni prodal....blijať

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 08:01 | Nahoru | #95
Nemohu porovnat s VFR, ale VTR jsem měl a za sebe můžu zodpovědně říct, že to byla nejhorší motorka kterou jsem kdy měl! Ne že by byla špatná, ale byla tak NUDNÁ, že prostě šla z domu jak to jen bylo možné! Vůbec nejela a žrala snad i trávu u cesty!!! Děs běs! Navíc je to Honda! VTR nikdy více!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 08:42 | Nahoru | #96
MichalR10> Jsi moc náročný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 09:04 | Nahoru | #97

Laďa.s>MichalR10> Jsi moc náročný



Ale prdlačky... ta motorka fakt vůbec nejela a žrala 11-12l benzinu!!! No hnus! ZX10R jede asi tak 500x víc a žere kolem 8!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 09:07 | Nahoru | #98

MichalR10>Ale prdlačky... ta motorka fakt vůbec nejela a žrala 11-12l benzinu!!! No hnus! ZX10R jede asi tak 500x víc a žere kolem 8!



To asi ano, ale nemůžeš srovnávat motorku z roku 2006 s koncepcí z roku 1997 (nebo kdy se začali VTR vyrábět). A už vůbec ne 2V vs 4V Ale uznávám že na dnešní dobu už je VTR "za zenitem", jak motoricky tak podvozkově.

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 10:11 | Nahoru | #99
C.J.> No právě a já mám pocit,že i když budu mít zkušební jízdu stejně z toho budu vyjukanej-přeci jen jdu o 100% nahoru s výkonem....takže proto i se ptám spíše tady,vím,že otázka designu je něco jiného-srdcovka...uf,těžké rozhodování....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 10:15 | Nahoru | #100

C.J.>V běžném provozu musíš paradoxně točit o dost více VTR, protože má dlouhé kvalty a jinak cuká, tzn že v obci budeš jezdit o dva kvalty níže než na VFR.. Já v obci můžu jezdit na kteroukoliv rychlost, i na šestku bez cukání



Že má VTR dlouhý kvalty? Já bych řekl že spíš krátký, řadit se musí furt, ale to třeba mně osobně neva, rád to držím kolem pásma použitelnejch otáček 4-6.

Jinak k tomu vlnění a špatnejm brzdám co bylo zmíněno výše. Brzdy vyřeší pancéřky a dobrý destičky, vlnění se určitě dá nějak vychytat, rám je pevnej dost a je to v nastavení podvozku. Nebo fakt jezdím pomalu ale myslím že to není tak hrozný, já jí mám v táhlejch zatáčkách stabilní.

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 10:18 | Nahoru | #101
Laďa.s> To víš že jsou to keci, já jsem se nedostal přes 10l a to bylo na okruhu.
Asi jsem taky pomalej - jak píše Stev
Kvalty jsou kratší než 4válů

Naposledy editováno 10.08.2009 10:20:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 10:18 | Nahoru | #102
Stev> nejslabší místo podvozku jsou podle mě přední vidle. Jinak nejhorší to bylo v táhlých zatáčkách při přejetí nějakých podélnách nerovností. S podvozkem jsem laboroval dost nicméně žádná sláva. Jinak fajná motorka

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 10:22 | Nahoru | #103

Laďa.s>Stev> nejslabší místo podvozku jsou podle mě přední vidle. Jinak nejhorší to bylo v táhlých zatáčkách při přejetí nějakých podélnách nerovností. S podvozkem jsem laboroval dost nicméně žádná sláva. Jinak fajná motorka



nerovnosti nevím, tam kde jsou jezdím pomalu, ale jinak já s těma vidlema problém nemám

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 17:52 | Nahoru | #104
VFR i VTR budou vždy dobrá volba.. Nezatracoval bych ani jedno. Hádat se jestli se VTR vlní nebo jestli se vlní více než motorka o 10 let novější nebo jestli má brzdy horší než GSXRo, to je nesmysl.. Co mám říkat já s VFR, která se dělá od roku 90? A stejně na cestě a hlavně v zatáčkách se najde málokdo, kdo by dokázal držet krok se mnou a 20 let starým VFR.. A mohu Vám říct, že je skutečně super pocit v zatáčce podjet pilota na R1.. Na okruh VFR teda určitě není, stačí 30min v serpentýnách a brzdové desky a kotouče skoro hoří plamenem, ale nikdy nemám pocit, že brzdí málo nebo nedostatečně. Všichni jste nějací "rozežraní"..

VFR je prostě více cestovnější, VTR je o chlup více sportovnější. Jednodušší na řízení je určitě VFR. Bral bych kteroukoliv, která bude v zachovalejším stavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 21:16 | Nahoru | #105

C.J.>VFR i VTR budou vždy dobrá volba.. Nezatracoval bych ani jedno. Hádat se jestli se VTR vlní nebo jestli se vlní více než motorka o 10 let novější nebo jestli má brzdy horší než GSXRo, to je nesmysl.. Co mám říkat já s VFR, která se dělá od roku 90? A stejně na cestě a hlavně v zatáčkách se najde má



Dobře jsi to shrnul, mám stejný názor
Pokud bys chtěl řešit vlnění motky při když jedeš kládu, nebo "slabé brzdy", tak bys asi musel mířit mezi motky pohybující se v jiné cenové relaci. Každá starší motka má logicky nějakou tu mouchu. Výběr bude asi o konkrétních kusech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

10.8.2009 v 23:12 | Nahoru | #106
Buczo> No mám na výbšr v cca stejných cenách VTR r.v.2002 najeto 8000km ale vady na laku,na mě snesitelné a VFR 1999 najeto 30tis. bezvadný stav...........

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

11.8.2009 v 00:33 | Nahoru | #107

djgas>Buczo> No mám na výbšr v cca stejných cenách VTR r.v.2002 najeto 8000km ale vady na laku,na mě snesitelné a VFR 1999 najeto 30tis. bezvadný stav...........



rok 2002 a najeto jen 8000? Moje VTR je rok 2001 a na tacháči mám o 40000 víc A za ty tři roky co ho mám, jsem akorát měnil olej, vzducháč a letos prevetivně i svíčky. Jinak žádné potíže s napínákem se neobjevily... Takže asi na té kvalitě Hondy něco bude

2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

11.8.2009 v 05:03 | Nahoru | #108
ted babo rad čemu dát přednost???

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

11.8.2009 v 07:04 | Nahoru | #109

djgas>ted babo rad čemu dát přednost???



a jsme zase na začátku

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

11.8.2009 v 07:11 | Nahoru | #110

djgas>ted babo rad čemu dát přednost???



Projeď si obě dvě, VFR bude blíže k NTV, takže VFR začni..

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

11.8.2009 v 07:23 | Nahoru | #111
Přesně tak, začal bych zkušební jízdou, ta ti řekne hodně

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

11.8.2009 v 07:45 | Nahoru | #112
ok kluci....

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

11.8.2009 v 19:54 | Nahoru | #113
Ja jsem presel na VFR z Monstera 600.Co se týče charakteru motoru tak jábavný a má i "spodek" i "vršek".A hlavně nezaměnitelný zvuk a charakter (je to něco mezi 2V a 4V).Co se týče jízdy tak se na ní dá jet "kudla" ale i klídeček a cestování je na ní hodně pohodlé (jak z hlediska dojezdu (22l nádrž), tak pohodlí,i spotřeby).Absolvoval jsem na ní dost dalekých cest (např. PHA - LON na jeden zátah) a jediné co mě bolelo byla pravá půlka zad od džení plynu.Co se týce poruch tak se mi nečekaně roztekl konektor pro pripojení regulátoru ( teď je to zapojené napřímo a bez problémů).Co se týče ujetých km tak mam na motce 75tis. a pořád šlape jako hodinky(pokud se staráš tak proč by ne že? ,ale to je snad jasný).Co se týče srovnání s ostatními motkami tak mi proslo rukama ,kde co, ale VFR je prostě jedinečná.I její nástupce s V-Teckem není tak osobitá motorka jako její předchůdkyně.Z hlediska desigu možná ano ale projevem motoru už nikoliv.

Každopádně volba je jen na tobě :)

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

12.8.2009 v 10:52 | Nahoru | #114
doro> pod to se podepisu

2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

12.8.2009 v 12:02 | Nahoru | #115
A ja se dnes VFRka zbavil... Cena 38 000...

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

12.8.2009 v 13:24 | Nahoru | #116
toho tvého jsi koupil někde u Příbramy nebo Tábora, ne? Taky jsem ho měl v hledáčku..

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

12.8.2009 v 15:31 | Nahoru | #117
Mrzout> to nasere

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

12.8.2009 v 17:51 | Nahoru | #118

Mrzout>A ja se dnes VFRka zbavil... Cena 38 000...



OMG..

Doufám že k takovému kroku nebudu muset nikdy přistoupit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

27.8.2009 v 23:13 | Nahoru | #119
C.J.> No, tak to by se dva hadali , ja jezdim 996 a na projizdeni zatacek neznam lepsi stroj i kdyz je to taky uz babicka. Souhlasim vsak s tim co se tady obecne pise o VTR - spatny savle, jeste horsi brzdy a vlnici se podvozek nejsou primo reklamou na super stroj ale ten zatah je neprosto neuveritelnej. Bracha tam ma dynojet kit, Ramus Grand Prix vyfuky, primej filtr a tak dunivej vyjezd ze zatacek nepredvede nic ani moje Dukarna. Nicmene jsem si ted pujcoval VFR a kamos co ho ma sedlal tohle VTR - no tvrdil jsem uz v hospode kdyz jsme to rozebirali u 3 piva ze ho na tom VFRu klidne smahnu a taky ze skoro jo - nechtel jsem to hrotit na cizim stroji - ale neujel. Az se me na chvili zacal libit i ten naprosto pohodovej 4val - nicmene jen do chvile kdyz jsem uslysel pred sebou ten nadhernej zvuk kterej se me vzdaloval, nez jsem preradil a roztocil VFRo tak se me o nekolik desitek metru vzdalil. Nicmene to jsem dohnal na brzdach...ktery ma tak VFR tak 100x lepsi...

co z toho vsak plyne > dvouval je vetsi zabava a to me nikdo nevymluvi. Taky jsem zjistil ze clovek na nej musi mit vetsi cit, pac je o dost vic surovejsi a hur se davkuje vykon (viz 996ka).

P.S. Na to ecce homo se uz dlouhou dobu chystame, chtel bych tam vzit duknu ale myslim ze to nejdriv projdu GSem...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

27.8.2009 v 23:25 | Nahoru | #120

sixxcatt>C.J.>
P.S. Na to ecce homo se uz dlouhou dobu chystame, chtel bych tam vzit duknu ale myslim ze to nejdriv projdu GSem...



Tak to dej vědět, ale přijedu raději na Jawě, ať máš aspoň teoretickou šanci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm Forgys69 21 14.6.2024 v 20:02 Forgys69
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37


TOPlist