Byl tam dokonce i ten slavný Passat, asi 220 Kw a maximálku udávali 290 km/h-to snad není možný!!! Passat rychlý jak Ferarri,lol, přitom aerodynamické prvky žádné...křídla spojlery žádné,vysoko nad zemí a digestoř jsme tayk neviděl....nechápu jak s tím motorem by z toho mohli dostat 290 při té tíze...no budiž,na většinu aut to v Čr stačí...podle mě může jet tak 250,max 260 a je rád....že nevzlétne sranda musí být přes horizonty
PS: dejte vědět až ho někdo uvidíte jet 290:)))) myslím že to jsou holt ty budíyk od Wolkswagenu co ukatují vždy méně (u škodovky to stejný)lol
HonzaČ>Simír_01>Lance - Teoreticky jo ikdyž možná ne :\ protože prakticky kolo není vybaveno tachometrem, že jo, takže jak máš vědět, kolik jedeš , a teď nemám u sebe zákon, abych se podíval, jestli je u rychlosti v § 18 napsáno motorové vozidlo do 3500kg, motocykl a autobus že smí jet nejvýše 90km/h nebo jen vozidlo do 3500kg. Protože pokud by tam bylo motorové... tak ty nejsi motorové, a zákon by na to nepamatoval a tudíš by Tě neomezoval.
V §18, odst. 3 je napsáno "Řidič motorového vozidla o maximální přípustné hmotnosti do 3500 kg a autobusu smí .... ". Tedy řidiči nemotorových vozidel nejsou tímto omezeni.
dikes, ja jen, ze u nas je dedina a tou se na kole v pohode da projet 60 z kopce dolu :)
no a ty jejich radary informativni berou rychlost od 30 km, tak me to meri i na tom kole
Tafi.xXx>Máš sice pravdu, že Passaty maj 220kW (300 koní) ale s maximálkou jsi vedle.
Policejní Passaty mají Vmax 250 km/h kvůli elektronickému omezení (klasika němců) ale bez omezovače je Vmax 320 km/h.
Motor je řadový šestiválec o objemu 3,6 litru s přímím vstřikováním FSI a pohání všechny čtyři kola. R36 má dvojspojkovou převodovkou typu DSG s řazením pod volantem.
radovy sestivalec jo ? a neni tam tak nahodou 6tivalec do V? co? mel jsi nekdy ten motor pred sebou?
1 reakcí na tento příspěvek Policejní stroje na autosalonu Brno 2009
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009
2 reakcí na tento příspěvek Policejní stroje na autosalonu Brno 2009
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009
xjrpavel>No já nevím jak Passaty na tom jsou, ale honit bych se s ním nechtěl. Nedávno mně předjel na dálnici z Bohumína do Ostravy(jel jsem si v klidku ve služební oktávce tachometrových 140 - čili předpisově) a přede mnou nic za mnou nic ....a najednou se oktávka zahoupala já jsem se div neposral a kolem mně proletěl ten passat (teda bez majáku a ničeho zapnuutýho - asi měl sraní nebo rande) za ním prach a byl v hajzlu. Kolik valil to nedovedu odhadnout ale byl to mazec. Dál od nich.
Takové mám nejradši - dá se za ně pověsit a srát na ně - oni bez majáku 180 = já bez pokuty 180 Většinou to končí pěkným vláčkem (naposled na D1 nás jelo za bílozelenou oktávkou 170km/h asi 8 aut, a fakt to bylo jak lokomotiva s vláčkama )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009
okey>...oni bez majáku 180 = já bez pokuty 180 ...
tahle logika bohuzel nefunguje
Když tě budou chtít chytit tak tě chytěj, ale jak tu už bylo řečeno oni si tě natočej a dlabou na tebe ...
Taky mě dostavá že ikdyž to auto s omezovačem rychlosti jede 250 tak bez něj asi jede podle některách z vás ještě mín.
Naposledy editováno 17.06.2009 21:56:52
1 reakcí na tento příspěvek Policejní stroje na autosalonu Brno 2009
Vzhledem k tomu, jaký bastly vyrábí VW a říká tomu motory, nevěřím těm pohádkám o rychlosti 290km/h, kor u atmosférickýho motoru. Když si vezmete, jakej je Passat velká těžká kráva, která má součinitel odporu asi jako cihla... tak na těch 290km/h musím říct: "A teď tu moji o Červené Karkulce".
Druhou věcí je, jestli bych jako cajt měl žaludek na to, abych někoho v těch rychlostech honil, to bych se na to vykašlal. Si člověk musí říkat - jen si jeď, na moji ledvinu nikdo nečeká
MilanM3>Když si vezmete, jakej je Passat velká těžká kráva, která má součinitel odporu asi jako cihla ... tak na těch 290km/h musím říct: "A teď tu moji o Červené Karkulce".
No zas tak hrozné to s tou aerodynamikou nebude, prece jenom jsou ty nove passaty docela nízké a hlavně - k čemu bys pak porovnával fábii? Pokud má passat aerodynamiku cihly tak fabie musí mít aerodynamiku panelového domu