globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Policejní stroje na autosalonu Brno 2009
 
7.6.2009 v 22:34
ahoj, dnes jsem viděl zblízka tu novou techniku, motorky za 700 000 kus, to bylo něco....ta 600ka má snad jen 50 kw a jede jen 200 km/h, ta dálniční 1300ka má 105 kw a jede prý asi 240-250.....obě dvě ty motoky se nedají naklonit o více než 45 stupnů,pak začnou dřít kufříkama a padacím rámem o zem!teda hlavně kufříkama! takže v zatáčkovitým terénu nemají asi moc šanci.....
Byl tam dokonce i ten slavný Passat, asi 220 Kw a maximálku udávali 290 km/h-to snad není možný!!! Passat rychlý jak Ferarri,lol, přitom aerodynamické prvky žádné...křídla spojlery žádné,vysoko nad zemí a digestoř jsme tayk neviděl....nechápu jak s tím motorem by z toho mohli dostat 290 při té tíze...no budiž,na většinu aut to v Čr stačí...podle mě může jet tak 250,max 260 a je rád....že nevzlétne sranda musí být přes horizonty
PS: dejte vědět až ho někdo uvidíte jet 290:)))) myslím že to jsou holt ty budíyk od Wolkswagenu co ukatují vždy méně (u škodovky to stejný)lol
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

9.6.2009 v 07:15 | Nahoru | #91

HonzaČ>Simír_01>Lance - Teoreticky jo ikdyž možná ne :\ protože prakticky kolo není vybaveno tachometrem, že jo, takže jak máš vědět, kolik jedeš , a teď nemám u sebe zákon, abych se podíval, jestli je u rychlosti v § 18 napsáno motorové vozidlo do 3500kg, motocykl a autobus že smí jet nejvýše 90km/h nebo jen vozidlo do 3500kg. Protože pokud by tam bylo motorové... tak ty nejsi motorové, a zákon by na to nepamatoval a tudíš by Tě neomezoval.

V §18, odst. 3 je napsáno "Řidič motorového vozidla o maximální přípustné hmotnosti do 3500 kg a autobusu smí .... ". Tedy řidiči nemotorových vozidel nejsou tímto omezeni.



dikes, ja jen, ze u nas je dedina a tou se na kole v pohode da projet 60 z kopce dolu :)
no a ty jejich radary informativni berou rychlost od 30 km, tak me to meri i na tom kole

(reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

9.6.2009 v 16:45 | Nahoru | #92

Tafi.xXx>Máš sice pravdu, že Passaty maj 220kW (300 koní) ale s maximálkou jsi vedle.

Policejní Passaty mají Vmax 250 km/h kvůli elektronickému omezení (klasika němců) ale bez omezovače je Vmax 320 km/h.

Motor je řadový šestiválec o objemu 3,6 litru s přímím vstřikováním FSI a pohání všechny čtyři kola. R36 má dvojspojkovou převodovkou typu DSG s řazením pod volantem.



radovy sestivalec jo ? a neni tam tak nahodou 6tivalec do V? co? mel jsi nekdy ten motor pred sebou?

1 reakcí na tento příspěvek Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

9.6.2009 v 16:53 | Nahoru | #93
Protože kolega v práci má VW CC 3.6 V6, o kterém se tak pěkně hádáte (teda to coupé, jak je patrný z názvu, co má ještě lepší aerodynamiku než r36), tak s ním schválně vyrazím na dálnici, abych poreferoval,jak to auto asi jede. Ale 320 ani omylem (samozrejme bez omezovace na 250), 290 taky ne. Rek bych, ze s timhle autem ten motor nema na vic jak 270 pri optimalnim pocasi. Se podivejte na focuse RS, zadnej omezovac, lehci nez passat (a asi ze o dost), k tomu bez 4*4 (taky vliv na maximalku), vykon 305 koni a maximalka 265... asi tolik k simirovym snum o policejnich hyperinterceptorech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

9.6.2009 v 19:35 | Nahoru | #94
Bludevil>To bude sedet. Ten motor z Focuse RS je volvacky 5valec, jezdim obcas s S60 T5 - 250k a ta da tak 240km/hod. Aerodynamicky odpor ale roste s ctvercem rychlosti takze na tech 265km/h bys to rozjel s 300konmi. To znamena ze cca +/- 5% na tom bude i ten passat - Vmax tedy 270km/h.

(reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

9.6.2009 v 19:39 | Nahoru | #95
okey> Jako nic o tom, že s tím chytnou asi každou mašinu, ale vlhké sny o 290 a víc co se nám tu příslušnící snaží namluvit patří do říše pohádek...

2 reakcí na tento příspěvek Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

9.6.2009 v 20:41 | Nahoru | #96
No já nevím jak Passaty na tom jsou, ale honit bych se s ním nechtěl. Nedávno mně předjel na dálnici z Bohumína do Ostravy(jel jsem si v klidku ve služební oktávce tachometrových 140 - čili předpisově) a přede mnou nic za mnou nic ....a najednou se oktávka zahoupala já jsem se div neposral a kolem mně proletěl ten passat (teda bez majáku a ničeho zapnuutýho - asi měl sraní nebo rande) za ním prach a byl v hajzlu. Kolik valil to nedovedu odhadnout ale byl to mazec. Dál od nich.

(reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

14.6.2009 v 09:28 | Nahoru | #97
Werewolf>

(reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

14.6.2009 v 13:43 | Nahoru | #98
xjrpavel> když jim to jede, tak proč ne

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

14.6.2009 v 21:18 | Nahoru | #99
hlasim se jako dobrovolnik "myš"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

15.6.2009 v 17:21 | Nahoru | #100

xjrpavel>No já nevím jak Passaty na tom jsou, ale honit bych se s ním nechtěl. Nedávno mně předjel na dálnici z Bohumína do Ostravy(jel jsem si v klidku ve služební oktávce tachometrových 140 - čili předpisově) a přede mnou nic za mnou nic ....a najednou se oktávka zahoupala já jsem se div neposral a kolem mně proletěl ten passat (teda bez majáku a ničeho zapnuutýho - asi měl sraní nebo rande) za ním prach a byl v hajzlu. Kolik valil to nedovedu odhadnout ale byl to mazec. Dál od nich.



Takové mám nejradši - dá se za ně pověsit a srát na ně - oni bez majáku 180 = já bez pokuty 180 Většinou to končí pěkným vláčkem (naposled na D1 nás jelo za bílozelenou oktávkou 170km/h asi 8 aut, a fakt to bylo jak lokomotiva s vláčkama )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

15.6.2009 v 17:27 | Nahoru | #101

okey>...oni bez majáku 180 = já bez pokuty 180 ...


tahle logika bohuzel nefunguje

(reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

17.6.2009 v 20:34 | Nahoru | #102
Skalda> Mě zatím fungovala vždy Při nejhorším bych asi hrál citovku, že mi jde špatně tacho, tak jsem jel za policií, ta přece musí ctít předpisy také, blabla....

Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

17.6.2009 v 21:54 | Nahoru | #103
To je hrozny to číst si tady měřítě č*ráky kdo je větší "znalec". 99% z vás by se posralo než by je vubec napadlo ujíždět a pokud né hned tak by jste byli posrany během dalších par minutek.

Když tě budou chtít chytit tak tě chytěj, ale jak tu už bylo řečeno oni si tě natočej a dlabou na tebe ...

Taky mě dostavá že ikdyž to auto s omezovačem rychlosti jede 250 tak bez něj asi jede podle některách z vás ještě mín.

Naposledy editováno 17.06.2009 21:56:52

1 reakcí na tento příspěvek Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

17.6.2009 v 22:28 | Nahoru | #104
Jestli můžu přispět svojí troškou do mlýna, tak z vlastní zkušenosti musím říct, že nevěřím tomu, že by R36 jelo reálných 290km/h. Měl jsem BMW M3, 2998ccm, jednořadý V6, 286 koní v sérii, 1400kg pohotovostní hmotnost, žádný zbytečné diferenciály, který by braly z výkonu. To auto mělo odblokovaný Vmax, závodní řídící jednotku, karbonový sání s vyřazenou váhou vzduchu, závodní katalyzátory a tlumič, a jelo asi tak: do 260km/h to zrychlovalo poměrně kontinuálně a brutálně, motorka 750ccm mi neujela ani za prase, i nad 200km/h to člověka zatlačilo do sedačky, když tomu dal napít, ale nad 260km/h už to bylo horší, k tachometrovým 280km/h se to pak už jen plazilo. Tohle auto ujelo i BMW 540i, který je V8, 4400ccm, má stejný výkon, ovšem vyšší kroutící moment. Počítám, že při těch 280 tacho to jelo max 260 reál.

Vzhledem k tomu, jaký bastly vyrábí VW a říká tomu motory, nevěřím těm pohádkám o rychlosti 290km/h, kor u atmosférickýho motoru. Když si vezmete, jakej je Passat velká těžká kráva, která má součinitel odporu asi jako cihla... tak na těch 290km/h musím říct: "A teď tu moji o Červené Karkulce".

Druhou věcí je, jestli bych jako cajt měl žaludek na to, abych někoho v těch rychlostech honil, to bych se na to vykašlal. Si člověk musí říkat - jen si jeď, na moji ledvinu nikdo nečeká

(reakce na) Policejní stroje na autosalonu Brno 2009

18.6.2009 v 11:59 | Nahoru | #105

MilanM3>Když si vezmete, jakej je Passat velká těžká kráva, která má součinitel odporu asi jako cihla ... tak na těch 290km/h musím říct: "A teď tu moji o Červené Karkulce".



No zas tak hrozné to s tou aerodynamikou nebude, prece jenom jsou ty nove passaty docela nízké a hlavně - k čemu bys pak porovnával fábii? Pokud má passat aerodynamiku cihly tak fabie musí mít aerodynamiku panelového domu
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist