Chci si koupit 125ccm endurko na nauceni, jsem uplny zacatecnik a dost me lakaj polni cesty a louky a pritom ale chci, aby to mohlo i na silnici a dalo se na tom nekam dojet. Motorku chci kupovat mirne jetou, tak rv 2005 nejstarsi a najeto do 15k, lepe do 10k. Cena do 55000.
Postupnym vyrazovanim mi zbyly dve motorky, XR a DT. Jelikoz jsou dost odlisne, 2T vs 4T, nemohu se stale rozhodnout. U XR se bojim, ze mi brzo nebude stacit vykon a budu se na tom nudit (DT je vykonnejsi a jeste si ho mohu za rok otevrit), maximalka taky nic moc. U DT se bojim nepohodlnosti sedla a ze budu do motorky porad cpat dalsi a dalsi penize, nebot je to 2T a ja se v motorkach skoro nevyznam a nic si sam neopravim. Dalsi nevyhoda vyssi spotreba, nutnost lit olej a jecivej zvuk.
Proto bych chtel poprosit nejakeho majitele DT 125 R, aby mi potvrdil jak je to s tou pohodlnosti, jak dlouho se na tom da po polnackach a silnici jezdit, aby clovek nebyl otlacenej a rozbolavelej a hlavne jak je to s tou udrzbou dvoutaktu a investic do neho, toho se bojim nejvice, ze s tim budu muset porad nekam jezdit a platit a platit a platit a nejhure zapomenout neco udrzovat aby to pak odeslo...
Uplne nejvice bych ocenil info od nekoho, kdo najezdil dost km na obou techto motorkach.
Predem diky za opdovedi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
jeleva>cíba: no ono záleží, jestli oočíš přívěru... protože, když ji otočíš aby byla furt otevřená, tak to ve spodku nepojede a stejně o bude muset točit, takže spotřeba se zvedne...
A na to si přišel kde? Sundej si výfuk a podívej se co dělá přívěra, když otočíš klíčkem. Pěkně se přivře a pak otevře. A spotřeba? Řekl bych že se po otevření snížila asi o litr protože před otevřením mi to netočilo více jak 8000ot/min a žralo klidně i 6-7/100km. Teď v pohodě 5l
maras>jeleva>cíba: no ono záleží, jestli oočíš přívěru... protože, když ji otočíš aby byla furt otevřená, tak to ve spodku nepojede a stejně o bude muset točit, takže spotřeba se zvedne...
A na to si přišel kde? Sundej si výfuk a podívej se co dělá přívěra, když otočíš klíčkem. Pěkně se přivře a pak otevře. A spotřeba? Řekl bych že se po otevření snížila asi o litr protože před otevřením mi to netočilo více jak 8000ot/min a žralo klidně i 6-7/100km. Teď v pohodě 5l
tak tak
2 reakcí na tento příspěvek XR 125 vs DT 125 R
chtěl bych vidět toho člověka, co si dal na to Xr dozadu širší gumu, čeho tím vlastně dosáhl?
maras: no a stou spotřebou to je asi kus od kusu, mi zavřené točí až 10 000. a spotřeba podle jízdy...
Blackshadow>Ach, to je diskusia..
Ja osobne vlastnim XR.. Ano, je to uz pre mna slabe, zo zaciatku mi ten vykon ale stacil, teraz na cestovanie, by bolo lepsie, kebyze to ide 110 stale.. Ked ti trochu fukne, ides max 90 :)
Ale zase na druhu stranu: Aj tak kupis o rok nieco silnejsieho.. A ponahlas sa niekam? Ja chodim jazdievat s litrami a sestovkami, na rovinkach ma trpia, ze idem pomaly, ale v zakrutach nemaju sancu (teda,ako ktori samozrejme).. Menil som gumy a viem to sklopit na stupacku..
A pohodlie? Proste ziadny problem.. sedis tam ako kral.. Este zbalis nejaku holku a ani ta nebude mat problem.. Moja holka sa nikdy nestazovala, tiez sa jej ide pohodlne, aj viac ako 100km, ziadny problem..
Nebudem ti teraz nahovarat XR.. DT ma vacsiu maximalku, to ano! Ale zas, ten zvuk 2T, no neviem.. A vzhlad? Tazko povedat.. Na XR som nahodil sirsie pneu, nastriekal biele plasty na cierno (mam to cerveno-cierne teraz).. Mne sa paci, ale to zalezi na tebe, ktore sa paci tebe..
A spolahlivost XR? 22 400km na tachometri ! Menene gumy, retazova sada (retaz,rozeta a ozubenie), samozrejme olej, a jedno gufero (ta guma) na vidli, lebo mi trosku tiekol olej z vidli.. Vzduchovy filter cisteny...
Samozrejme, menil som aj spatne zrkadla, ale dovodom boli moje pady :D Inac som to polozil uz vela krat, a pada to na kormidlo, zadnu stupacku a zadnu smerovku.. Takze nic vazne sa ti nestane.. Ak to polozis na pravu stranu a nesikovne, mozes este ohnut packu zadnej brzdy (noznej)..
Inac je to fajn motorka, na zadne to ide, burnout tiez ide, driftuje to na snehu (az kym som to nepolozil), a holka je velmi stastna, ked ju berem k jazeru :)
Kamos XR polozil a odnesla to spojkova packa, radici packa, zrcatko, blinkr a jeste zvohybal vidle...
jeleva>to maras: jo máš pravdu prostě mění tvar výfuku, možná sme se nepochopili ve formulaci, prostě sem chtěl říct... žes otočenou přívěrou to na spodku nejede a na vrchu to zas "trhá ruce"
chtěl bych vidět toho člověka, co si dal na to Xr dozadu širší gumu, čeho tím vlastně dosáhl?
maras: no a stou spotřebou to je asi kus od kusu, mi zavřené točí až 10 000. a spotřeba podle jízdy...
Jasné, každé DT je nějak specifické...Mě to přes 8000 netočilo ASI kvůli zakarbonované přívěře a když sem to vyčistil tak sem ji i otočil takže nevím jestli to bylo tím...K tomu natáčení přívěry..určitě se s tím dá pohrát a nastavit tak aby přivírala ve spod více, ale neotevře se naplno...Jako nastavit to na nějaký kompromis aby to jelo i odspod a táhlo i ve vyšších otáčkách...k té spotřebě....když jezdím s Bikerlakym tak mu TDR žere skoro 6 a já jezdím za 4.5l a stíhám mu v pohodě
K šířce gum se vyjřadovat nebudu, s tím nemám pořádné zkušenosti. Měl sem tam nejšiřší 120ku kterou tam mám vlastně ještě teď a jeto zdechlejší než s tou 100kou se kterou sem to koupil... Teď mám druhé ráfky na DT tak udělám pár pokusu a uvidím jak se to bude chovat
2 reakcí na tento příspěvek XR 125 vs DT 125 R
jezdil jsem s kamarády co měli XR ale všichni si spíš pochvalovali DTcko, sice je pravda ze clovek zastavoval u benzinky častěji než ostatní a musel si vozit v batohu "flašku" s olejem
ale nebylo to až zase o tolik (+- 1,5 l na 100 km a to jen díky tomu že DTcko musíš víc točit. Hlavně do 2 taktů musíš mít pořádnej olej (já kupoval Castrol TTS, cena od 350 - 500 za litr podle toho kde koupíš a pak ty splodiny i nádherně voní a hlavně líp to startuje, můj názor teda)
Další nevýhoda je že DT má nakopávačku, ale s tím se člověk zachvilku naučí a až to bude umět tak už nebude chtít nikdy žádnej el. startér (teda 90% DTček je verze R což je ostrá s nakopávačkou) i když teď co jsem koukal dělaj už i se startérem normálně, lidi jsou asi moc pohodlný
teď jezdím na KTM LC4 620 SC a naprostá spokojenost, maximálku tam mám taky tak 130 ale to je díky rozetě a hlavně drapákům, s tím víc jet je održku
Ale mám radši dvoutakty, můj názor je jednoznačně jdi do DT
1 reakcí na tento příspěvek XR 125 vs DT 125 R
Indy tu psal že tomu moc nerozumí tak to tady vypisuju hodně jednoduše pro dobré pochopení
2 reakcí na tento příspěvek XR 125 vs DT 125 R
1 reakcí na tento příspěvek XR 125 vs DT 125 R
Kamoš si koupil myslím DT 125 z 97 a po měsíci se mu to celý rozletělo ,ale tak pokud budeš kupovat nějakou novější viz. ta 2005 či co,tak by ti to mohlo vydržet dýl.
je to o kusu co koupíš a kdo s tím jak jezdil a choval se k tomu
teď jsem taky koupil r.v. 1996, uvidíme snad s tím nebude nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
jj nejlepší je mít oboje, ale stejně ostrá je ostrá, mám pak lepší pocit když si to nakopnu než když zmáčknu a podržím jedno tlačítko
Dědóch>Do terénu DT,na silnici XR...
Kamoš si koupil myslím DT 125 z 97 a po měsíci se mu to celý rozletělo ,ale tak pokud budeš kupovat nějakou novější viz. ta 2005 či co,tak by ti to mohlo vydržet dýl.
Njn, ale ja chci jezdit jak teren (lehky) tak silnici (rozbite mezi vesnicema a mesto)...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
housemoto27>kup si Yamahu XT 125 super stroj
Kamos mel moznost srovnani s XR 125 a pry Honda lepsi ve vsech ohledech...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
SirIndy>housemoto27>kup si Yamahu XT 125 super stroj
Kamos mel moznost srovnani s XR 125 a pry Honda lepsi ve vsech ohledech...
Není.. její výhoda je že je větší o trochu
Kde Hondí OHV vadne,se ještě Námaha vzpamatuje a jede...
mxFlash>no, abych řekl pravdu, kdysi jsem vlastnil DT 125 (kdysi je to zpátky ještě asi tak 2 měsíce co jsem prodával). Měl jsem ji 2 roky, otevřenou, nikdy žádnej problém. Jezdil jsem převážně louky, polí cesty a občas nějakej ten lesík. 60 mimo silnici a dalších 40% na silnici. Koupil jsem ji jetou, jediné peníze co jsem investoval do oprav byly, když jsem to půjčil kamarádovi a ten v 80 s tím vletěl do příkopu. Akorát svaření úchytu koncovky výfuku a dopředu nová maska a blatník. Jinak se ji nic nestalo, teda ještě budíky to odnesly ale ty už pořádně nefungovali když jsem ji kupoval. Cyklo computer to vyřešil
jezdil jsem s kamarády co měli XR ale všichni si spíš pochvalovali DTcko, sice je pravda ze clovek zastavoval u benzinky častěji než ostatní a musel si vozit v batohu "flašku" s olejem
ale nebylo to až zase o tolik (+- 1,5 l na 100 km a to jen díky tomu že DTcko musíš víc točit. Hlavně do 2 taktů musíš mít pořádnej olej (já kupoval Castrol TTS, cena od 350 - 500 za litr podle toho kde koupíš a pak ty splodiny i nádherně voní a hlavně líp to startuje, můj názor teda)
Další nevýhoda je že DT má nakopávačku, ale s tím se člověk zachvilku naučí a až to bude umět tak už nebude chtít nikdy žádnej el. startér (teda 90% DTček je verze R což je ostrá s nakopávačkou) i když teď co jsem koukal dělaj už i se startérem normálně, lidi jsou asi moc pohodlný
teď jezdím na KTM LC4 620 SC a naprostá spokojenost, maximálku tam mám taky tak 130 ale to je díky rozetě a hlavně drapákům, s tím víc jet je održku
Ale mám radši dvoutakty, můj názor je jednoznačně jdi do DT
Pockej tak to si snad neinvestoval do oprav ty ale tvuj kamos co to tam zaparkoval ne?
A u DT ja myslel ze od urcityho roku uz se dela jenom elektricky startovani, nevis to presne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
Dědóch>SirIndy>housemoto27>kup si Yamahu XT 125 super stroj
Kamos mel moznost srovnani s XR 125 a pry Honda lepsi ve vsech ohledech...
Není.. její výhoda je že je větší o trochu
Kde Hondí OHV vadne,se ještě Námaha vzpamatuje a jede...
Proc je vyhoda, ze je vetsi? A v jakych situacich jede lepe?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
SirIndy>Dědóch>SirIndy>housemoto27>kup si Yamahu XT 125 super stroj
Kamos mel moznost srovnani s XR 125 a pry Honda lepsi ve vsech ohledech...
Není.. její výhoda je že je větší o trochu
Kde Hondí OHV vadne,se ještě Námaha vzpamatuje a jede...
Proc je vyhoda, ze je vetsi? A v jakych situacich jede lepe?
Tak pokud nejseš prcek,tak je výhoda v tom,že na tom nevypadáš jak vosa na...
Hondice je OHV,takže spodkáč... ta Námaha se ještě ve vrchu trochu probudila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
Dědóch>SirIndy>Dědóch>SirIndy>housemoto27>kup si Yamahu XT 125 super stroj
Kamos mel moznost srovnani s XR 125 a pry Honda lepsi ve vsech ohledech...
Není.. její výhoda je že je větší o trochu
Kde Hondí OHV vadne,se ještě Námaha vzpamatuje a jede...
Proc je vyhoda, ze je vetsi? A v jakych situacich jede lepe?
Tak pokud nejseš prcek,tak je výhoda v tom,že na tom nevypadáš jak vosa na...
Hondice je OHV,takže spodkáč... ta Námaha se ještě ve vrchu trochu probudila
Sem myslel, ze je to dany uz tim ze je to 4T co lepe tahnou dole a 2T co lepe tahne nahore + DT ma priveru co jeste to popozene ve vysokejch. O nakym OHV nemam ani paru :) Jinak mam 174cm a kdyz jsem si projizdel kamoso XR 125 tak mi rozmery ty motorky skvele sedely a na vzhled ja nekoukam...
SirIndy>Dědóch>SirIndy>Dědóch>SirIndy>housemoto27>kup si Yamahu XT 125 super stroj
Kamos mel moznost srovnani s XR 125 a pry Honda lepsi ve vsech ohledech...
Není.. její výhoda je že je větší o trochu
Kde Hondí OHV vadne,se ještě Námaha vzpamatuje a jede...
Proc je vyhoda, ze je vetsi? A v jakych situacich jede lepe?
Tak pokud nejseš prcek,tak je výhoda v tom,že na tom nevypadáš jak vosa na...
Hondice je OHV,takže spodkáč... ta Námaha se ještě ve vrchu trochu probudila
Sem myslel, ze je to dany uz tim ze je to 4T co lepe tahnou dole a 2T co lepe tahne nahore + DT ma priveru co jeste to popozene ve vysokejch. O nakym OHV nemam ani paru :) Jinak mam 174cm a kdyz jsem si projizdel kamoso XR 125 tak mi rozmery ty motorky skvele sedely a na vzhled ja nekoukam...
A DT je pry proti XR jen o trochu vyssi.
1 reakcí na tento příspěvek XR 125 vs DT 125 R
Tak pokud jsi se vezl na XR,zkus ještě DT a uvidíš co tě pocitově chytne víc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XR 125 vs DT 125 R
housemoto27>kup si Yamahu XT 125 super stroj
Super stroj to bude až to bude mít trošku výkon,i když je to 4 takt,tak má pořád do 15 koní rezervu,na to že je to japonec by to mělo bejt jinde...cca 10 koní neni moc..
Cíba.07>housemoto27>kup si Yamahu XT 125 super stroj
Super stroj to bude až to bude mít trošku výkon,i když je to 4 takt,tak má pořád do 15 koní rezervu,na to že je to japonec by to mělo bejt jinde...cca 10 koní neni moc..
To i XR 125 ma vice a jede lepe... Skoda ze se nedela uz dele WR 125 R, takze neni v inzeratech - protoze to se mi zda jako idealni kompromis mezi DT a XR - 4T ale vykonnejsi, lepsi do terenu nez XR...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R | SirSpecny | 1 | 18.3.2024 v 14:10 Remzy |
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R | Adoš170 | 4 | 14.2.2024 v 10:15 Bugs |