Téma: Amatéři a organizace v CEC2
 
8.2.2009 v 12:03
V jednom z tématů se rozpoutala docela zajímavá diskuse ohledně amatérů a jejich účasti a potřeb na CEC2.
Myslím, že kdo jde do závodu poprvé si jen těžko dokáže představit, co bude potřebovat v průběhu závodu a na co myslet, aby se vyhnul zbytečným zmatkům a shánění důležitých věcí na poslední chvíli.
V tématu se objevují cenné rady a budu je sem postupně připisovat a aktualizovat. Pokud je potřeba něco opravit, přidat, okomentovat, vyzdvihnout nebo domluvit pomoc v boxu, dejte vědět.
--------------------------------------------------------------
Aktualizace: 19.4.2009
Seznam věcí:

1. Motorku + klice k ni(klice nezapomenout, jednou jsme je nevzali)
2.Kombinezu,helmu,boty,rukavice(ty boty jsme taky jednou nevzali)
3. Kanystry s benzinem, v Mostě prý funguje benzínka sporadicky, v Brně do 18.00 hod a v průběhu závodu bude lepší odpočívat než tankovat
4.Naplne - brzdova kapalina, olej, mazadla, cistidla, papirove uterky, pracovní rukavice
5.Náhradní dily, packy, řidítka, stupacky, plexi, desticky(ty se daji koupit v ramci zavodu)
6.Stojany, nahrivaky, náhradní kola, pneu
7.Naradi(radsi vic nez min), křesílka, power tape, stahovaci pasky, prodluzovaky
8.Rychlovarnou konvici, televizi (pro sledování výsledků), napoje, hyg.potreby
9.Špunty do uší,pláštěnku-nepromok, foťák, kameru, peníze...
10. Ceduli s nápisem Box+číslo týmu, skútra 50ku, kolo ?...

K jídlu:
Mip>Když se jede CEC,tak jsou tam stánky s občerstvením mimo depo. Přímov depu v jednom z boxů je stánek kde závodníci dostanou jídlo...ostetní jen pití.
Myslím,že na CEC2 to bude podobný.

A dalsi rada od DanaMagny:
nikdy jsme nespali v boxech, neb tvrdim, ze dobre vyspali pilot je vic nez 20k navic v motoru a v boxu se opravdu nevyspis, tedy pokud clovek neni hluchy

K organizaci celkove:
Dawe02>...ze endurance zavod muze byt docela honicka a jakakoliv komplikace znamena velke problemy, kdyz pojedou jen dva lidi bez doprovodu.
Zda se mi to docela na miste tenhle fakt zminit, ja sam budu rad kdyz nam nekdo pomuze a my si budeme moci tech (za optimalniho stavu) 30 minut odpocnout, napit se a dojit na zachod...misto hlidani cilovky, jestli uz nahodou kolega nemava ze jede do boxu nebo dolevani benzinu, ci prezouvani v pripade promenliveho pocasi. Zejmena kdyz je otazka pronajmuti boxu stale otevrena.


Naposledy editováno 19.04.2009 11:05:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

9.2.2009 v 17:52 | Nahoru | #91

Yamaher>Kolous> Palivo máš jen to co si dovezeš... na místě není možnost dotankovat, a s přehazováním pneu nemusíš mít strach, stačí mít s sebou peníze. Jeden box je udělanej jako pneuservis



Coze? V Brne i Moste je v arealu benzinova pumpa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

9.2.2009 v 17:52 | Nahoru | #92

Dawe02>Ducatista>kua jak tak čtu, tak bez nahříváků se do CEC2 člověk asi ani pouštět nemá, nebo je tu někdo, kdo je nemá?
A v případě, že je to nutností, je potřeba je nasazovat i při tom půlhodinovém střídání?

Klidek, ja je taky jeste nemam.
Ono to pujde i bez nich ... uvidis



No ja doufam, ze uz je Stepos objednal, kdyz uz se me ptal na to ktery teda chci Jinak bez stojanu a nahrivaku prijdete o nejake to rychle kolo a abych jezdil bez zahratych gum rovnou kudlu na to mam rad sebe i motorku. Stojany stoji par korun a nahrivaky z e-bay taky. Nevim jestli je lepsi usetrit 5 tisic a vyvalet se treba za 30 a nebo trosku zainvestovat Ale kazdej at dela jak chce Jedu tam taky po ose, ale nekoho znameho dycky muzete ukecat, aby se na vas prijel podivat a vzal do auta tehle par kravinek popr. vam pomohl aspon prehodit transpoder pri stridani...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

9.2.2009 v 17:56 | Nahoru | #93
Bubrak ZX10R> Fakt? sem si nikdy nevšimnul , vždycky si vozím v kanistrech. Beru zpět

(reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

9.2.2009 v 18:03 | Nahoru | #94

Yamaher>Bubrak ZX10R> Fakt? sem si nikdy nevšimnul , vždycky si vozím v kanistrech. Beru zpět



No fakt, nekecam.

v brne tady
Loc: 49°12'15.821"N, 16°26'37.593"E

a v moste tady
Loc: 50°31'11.374"N, 13°36'34.84"E

Amatéři a organizace v CEC2

9.2.2009 v 18:57 | Nahoru | #95
jen upozornění... v mostě po 2p.m. je dost těžký natankovat.

Amatéři a organizace v CEC2

9.2.2009 v 19:11 | Nahoru | #96
V Brně je vareálu pumpa, v Mostě sem si ji nevšiml, tam jsme jezdili tankovat kousek ven z okruhu do města

Amatéři a organizace v CEC2

9.2.2009 v 19:40 | Nahoru | #97
V Brně jsme na Yamaha dni tankovali, takže no problem. Ale v Mostě byla vždycky, když jsme tam byli, nefunkční = kanystry s benálem s sebou

Amatéři a organizace v CEC2

9.2.2009 v 20:00 | Nahoru | #98
V Brne benzinka jede i kdyz uz nekolikrat jim dosel natural 98 a museli jsme brat tu drahou 100ku.
Maji do 17, resp 18. hod.

Amatéři a organizace v CEC2

9.2.2009 v 20:10 | Nahoru | #99
jj,v brně no problema,v mostě jsem tu benzinu snad neviděl ještě otevřenou,kže radši kanystry sebou

Amatéři a organizace v CEC2

9.2.2009 v 21:44 | Nahoru | #100
V mostě stačí dojít za někým z okruhu a pumpu otevřou, jen ta cela je o něco vyšší, zhruba o 2-3 koruny proti cenám u benzínek... Takže lepší kanistry s sebou nebo dojet ven...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

9.2.2009 v 21:52 | Nahoru | #101

Dan Magna>UIAA>Dan Magna> no já vám svojí nepůjčím...
jinak dobrá volba teda tý trumpety
Jj, uvidime, kazdopadne tuning bude veliky myslim si, ze to bude jedna z velmi dobre naladenych 6 v poli, ted jeste co predvede jezdec ja v kombibnaci s RSV necekam nic, jedine co si opravdu preji, je dovezt ji do cile a kuse a nebo jen s minimem skod, abych to stihl opravit do velkeho CECu



..koukam, ze pocitatas RSV v poli..Zapocital jsi i RSV naseho teamu, respektive moji sparing partnerky Zdendulatorecka?? PS. Poznavaci znameni : blondynka s vlajicim copem..

(reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 08:01 | Nahoru | #102
Elvis.> Neobjednal nahříváky, protože tipovi z němec došli, takže čekáme až mu jich dorazí dalších 1000 během tohohle měsíce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 08:10 | Nahoru | #103
Dawe02> díky za radu, jako snažíme se ty nahříváky s kámošem někde vypůjčit, ale spíš to vidím že je neseženem a risknem to bez nich
Jinak dobrej postřeh s tím tankováním, celou dobu jsme se s kámošem bavili že každej pojedem jednu hodinu, ale po tom co jsem si tu přečetl mi došlo, že je to nesmysl, protože když si vzpomenu na volný jízdy, tak sice jsem si vždycky dával 2 za sebou bez tankování, ale každá volná jízda má cca 25 min a zhruba v předposledním kole té druhé mi už svítilo hladový oko, tzn. že tu hodinu na CEC by to nevyšlo.

(reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 08:43 | Nahoru | #104

Ducatista>Dawe02> díky za radu, jako snažíme se ty nahříváky s kámošem někde vypůjčit, ale spíš to vidím že je neseženem a risknem to bez nich
Jinak dobrej postřeh s tím tankováním, celou dobu jsme se s kámošem bavili že každej pojedem jednu hodinu, ale po tom co jsem si tu přečetl mi došlo, že je to nesmysl, protože když si vzpomenu na volný jízdy, tak sice jsem si vždycky dával 2 za sebou bez tankování, ale každá volná jízda má cca 25 min a zhruba v předposledním kole té druhé mi už svítilo hladový oko, tzn. že tu hodinu na CEC by to nevyšlo.



U "litru" je norma tak cca +- 40 -45 min.jízdy!
Tzn. 2 hodinovky min. 2 x box a tzn. že jeden jezdec jede jen jednu jízdu!
Ale myslím si ,že s ohledem na fyzičku i psychiku je nejlepší varianta na výměnu ta "půlhodina"!
Náhříváky jsou dobré!Ale i bez nich a za "normálního" počasí jsou gumy po půl kole schopny fungovat pro styl jezdců co se zúčastní!Myslím,že tam mnoho "paličů" zas nebude!
Jo,a "paliči" nahříváky mají!
Myslím směs SC2!

1 reakcí na tento příspěvek Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 08:58 | Nahoru | #105
Kolik času tak může zabrat ta výměna? Beru variantu bez boxu s přendáním transpondéru a každý s vlastní moto.

(reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 09:00 | Nahoru | #106

Mike.46>Kolik času tak může zabrat ta výměna? Beru variantu bez boxu s přendáním transpondéru a každý s vlastní moto.



Samotna vymena cca do 20 vterin. Celkova ztrata ale bude ale odhadem urcite vice nez minuta, protoze v pitline musis pomalu (bude se opet merit?) a jde i o to kde bude to "depo".

Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 09:02 | Nahoru | #107
No muj odhad muze byt i kolem 50-60sec. Jde o to ze hodne casu ztrasit tim, ze nejedes rovinku naplno, ale rovnou zajdes do boxu, tam se musi 60km/h pak cca 10sec prehozeni transponderu a zase 60tka nez vjedes na trat, mezi tim uz jsou souperi v pulce kola. 60tku casto na CEC hlidaji radarem a pak jsou penalizace.

Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 09:16 | Nahoru | #108
pepazdepa-84> ok... super, dik za zpravu

1 reakcí na tento příspěvek Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 09:50 | Nahoru | #109
"CEC2 - rozdíly v pravidlech oproti CEC1.2.2009

Startovní proceduru jsme zjednodušili tím, že vypouštíme zahřívací kolo. Po otevření výjezdu z boxů tedy jezdci najedou na start, seřadí se na startovním roštu a bude následovat ostrý start do závodu."

Jak mám tohle chápat? Je to teda start typu Lemans anebo jak v GP?

Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 09:55 | Nahoru | #110
Dawe, Rici: díky. No já si říkal, že to může být tak kolem minuty až dvou. Je jasné, že největší zdržení je průjezd depem.
Do výsledků se počítá počet odjetých kol? Nebo jak to je?
(asi si podrobně přečtu pravidla:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 09:57 | Nahoru | #111

Ducatista>"CEC2 - rozdíly v pravidlech oproti CEC1.2.2009

Startovní proceduru jsme zjednodušili tím, že vypouštíme zahřívací kolo. Po otevření výjezdu z boxů tedy jezdci najedou na start, seřadí se na startovním roštu a bude následovat ostrý start do závodu."

Jak mám tohle chápat? Je to teda start typu Lemans anebo jak v GP?



Jako GP!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 10:05 | Nahoru | #112
2LEKO> Jestli je to tak, tak umíte si představit, jak se do první zatáčky bude chtít vejít 65 lidí? Protože u startu Lemans se to do první zatáčky roztrhá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 10:06 | Nahoru | #113

Ducatista>2LEKO> Jestli je to tak, tak umíte si představit, jak se do první zatáčky bude chtít vejít 65 lidí? Protože u startu Lemans se to do první zatáčky roztrhá...


Musis byt prvni, pak to projedes normalne

(reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 10:09 | Nahoru | #114
Dawe02> no dík, myslím že s mou kvalifikací s mýma dovednostma budu tak v hlubokým středu pole a toho se právě děsím. A proto jsem včera tady psal ten dotaz na nahříváky, protože obzvlášt když je vypuštěno zahřívací kolo a start je jako v GP, mám z toho docela obavy

Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 10:32 | Nahoru | #115
Já rád počkám, až se všichni porovnají v první zatáčce a radši do ní pojedu jako poslední. Nejedu se pomlátit, ale svézt se.

(reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 10:36 | Nahoru | #116

BADBIKERS>Dan Magna>UIAA>Dan Magna> no já vám svojí nepůjčím...
jinak dobrá volba teda tý trumpety
Jj, uvidime, kazdopadne tuning bude veliky myslim si, ze to bude jedna z velmi dobre naladenych 6 v poli, ted jeste co predvede jezdec ja v kombibnaci s RSV necekam nic, jedine co si opravdu preji, je dovezt ji do cile a kuse a nebo jen s minimem skod, abych to stihl opravit do velkeho CECu

..koukam, ze pocitatas RSV v poli..Zapocital jsi i RSV naseho teamu, respektive moji sparing partnerky Zdendulatorecka?? PS. Poznavaci znameni : blondynka s vlajicim copem..



Vubec jsem RSV v poli nepocital, jen jsem psal na cem ze to vlastne asi pojedu jinak si myslim ze RSV tam budou minimalne tri a asi vic

1 reakcí na tento příspěvek Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 10:39 | Nahoru | #117
Nevim jestli jsem mimo ja,nebo to spatne chapete.Ale v roce 07 byl vzdy start formou LeMans,ale vlastne 2x.Jeden cvicny,neco jako zahrivaci kolo a pak ostry.A ja myslim ze oni vypousteji jen ten cvicny.Ale nebude to start jako v GP ale stale formou LeMans

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 10:55 | Nahoru | #118
NoFear4> No právě proto jsem se ptal jak to mám chápat - jestli je rozdíl pouze ve vypuštění zahřívacího kola ale startuje se pořád jako v Lemans, anebo je to opravdu úplně jinak - jako v GP.

(reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 11:06 | Nahoru | #119

Ducatista>NoFear4> No právě proto jsem se ptal jak to mám chápat - jestli je rozdíl pouze ve vypuštění zahřívacího kola ale startuje se pořád jako v Lemans, anebo je to opravdu úplně jinak - jako v GP.



Podle me je blbost,aby vytrvalostni zavod zacinal stejne jako sprint na par kol.Chteji jen usetrit dvoji a zbytecnou startvoni proceduru,ale bude to stale beh pres drahu.ale nejsem kompetentni to potvrdit,jen muj nazor

Amatéři a organizace v CEC2

10.2.2009 v 11:20 | Nahoru | #120
zbytečný obavy bude to jako Le Mans se sprintem přes trať k moto
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist