Myslím, že kdo jde do závodu poprvé si jen těžko dokáže představit, co bude potřebovat v průběhu závodu a na co myslet, aby se vyhnul zbytečným zmatkům a shánění důležitých věcí na poslední chvíli.
V tématu se objevují cenné rady a budu je sem postupně připisovat a aktualizovat. Pokud je potřeba něco opravit, přidat, okomentovat, vyzdvihnout nebo domluvit pomoc v boxu, dejte vědět.

--------------------------------------------------------------
Aktualizace: 19.4.2009
Seznam věcí:
1. Motorku + klice k ni(klice nezapomenout, jednou jsme je nevzali)
2.Kombinezu,helmu,boty,rukavice(ty boty jsme taky jednou nevzali)
3. Kanystry s benzinem, v Mostě prý funguje benzínka sporadicky, v Brně do 18.00 hod a v průběhu závodu bude lepší odpočívat než tankovat
4.Naplne - brzdova kapalina, olej, mazadla, cistidla, papirove uterky, pracovní rukavice
5.Náhradní dily, packy, řidítka, stupacky, plexi, desticky(ty se daji koupit v ramci zavodu)
6.Stojany, nahrivaky, náhradní kola, pneu
7.Naradi(radsi vic nez min), křesílka, power tape, stahovaci pasky, prodluzovaky
8.Rychlovarnou konvici, televizi (pro sledování výsledků), napoje, hyg.potreby
9.Špunty do uší,pláštěnku-nepromok, foťák, kameru, peníze...
10. Ceduli s nápisem Box+číslo týmu, skútra 50ku, kolo ?...
K jídlu:
Mip>Když se jede CEC,tak jsou tam stánky s občerstvením mimo depo. Přímov depu v jednom z boxů je stánek kde závodníci dostanou jídlo...ostetní jen pití.
Myslím,že na CEC2 to bude podobný.
A dalsi rada od DanaMagny:
nikdy jsme nespali v boxech, neb tvrdim, ze dobre vyspali pilot je vic nez 20k navic v motoru a v boxu se opravdu nevyspis, tedy pokud clovek neni hluchy
K organizaci celkove:
Dawe02>...ze endurance zavod muze byt docela honicka a jakakoliv komplikace znamena velke problemy, kdyz pojedou jen dva lidi bez doprovodu.
Zda se mi to docela na miste tenhle fakt zminit, ja sam budu rad kdyz nam nekdo pomuze a my si budeme moci tech (za optimalniho stavu) 30 minut odpocnout, napit se a dojit na zachod...misto hlidani cilovky, jestli uz nahodou kolega nemava ze jede do boxu nebo dolevani benzinu, ci prezouvani v pripade promenliveho pocasi. Zejmena kdyz je otazka pronajmuti boxu stale otevrena.
Naposledy editováno 19.04.2009 11:05:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2
Yamaher>Kolous> Palivo máš jen to co si dovezeš... na místě není možnost dotankovat, a s přehazováním pneu nemusíš mít strach, stačí mít s sebou peníze. Jeden box je udělanej jako pneuservis
Coze? V Brne i Moste je v arealu benzinova pumpa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2
Dawe02>Ducatista>kua jak tak čtu, tak bez nahříváků se do CEC2 člověk asi ani pouštět nemá, nebo je tu někdo, kdo je nemá?
A v případě, že je to nutností, je potřeba je nasazovat i při tom půlhodinovém střídání?
Klidek, ja je taky jeste nemam.
Ono to pujde i bez nich ... uvidis
No ja doufam, ze uz je Stepos objednal, kdyz uz se me ptal na to ktery teda chci



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2
Dan Magna>UIAA>Dan Magna> no já vám svojí nepůjčím...
jinak dobrá volba teda tý trumpety
Jj, uvidime, kazdopadne tuning bude veliky myslim si, ze to bude jedna z velmi dobre naladenych 6 v poli, ted jeste co predvede jezdec
ja v kombibnaci s RSV necekam nic, jedine co si opravdu preji, je dovezt ji do cile a kuse a nebo jen s minimem skod, abych to stihl opravit do velkeho CECu
..koukam, ze pocitatas RSV v poli..Zapocital jsi i RSV naseho teamu, respektive moji sparing partnerky Zdendulatorecka?? PS. Poznavaci znameni : blondynka s vlajicim copem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2

Jinak dobrej postřeh s tím tankováním, celou dobu jsme se s kámošem bavili že každej pojedem jednu hodinu, ale po tom co jsem si tu přečetl mi došlo, že je to nesmysl, protože když si vzpomenu na volný jízdy, tak sice jsem si vždycky dával 2 za sebou bez tankování, ale každá volná jízda má cca 25 min a zhruba v předposledním kole té druhé mi už svítilo hladový oko, tzn. že tu hodinu na CEC by to nevyšlo.
Ducatista>Dawe02> díky za radu, jako snažíme se ty nahříváky s kámošem někde vypůjčit, ale spíš to vidím že je neseženem a risknem to bez nich
Jinak dobrej postřeh s tím tankováním, celou dobu jsme se s kámošem bavili že každej pojedem jednu hodinu, ale po tom co jsem si tu přečetl mi došlo, že je to nesmysl, protože když si vzpomenu na volný jízdy, tak sice jsem si vždycky dával 2 za sebou bez tankování, ale každá volná jízda má cca 25 min a zhruba v předposledním kole té druhé mi už svítilo hladový oko, tzn. že tu hodinu na CEC by to nevyšlo.
U "litru" je norma tak cca +- 40 -45 min.jízdy!
Tzn. 2 hodinovky min. 2 x box a tzn. že jeden jezdec jede jen jednu jízdu!
Ale myslím si ,že s ohledem na fyzičku i psychiku je nejlepší varianta na výměnu ta "půlhodina"!
Náhříváky jsou dobré!Ale i bez nich a za "normálního" počasí jsou gumy po půl kole schopny fungovat pro styl jezdců co se zúčastní!Myslím,že tam mnoho "paličů" zas nebude!
Jo,a "paliči" nahříváky mají!
Myslím směs SC2!
1 reakcí na tento příspěvek Amatéři a organizace v CEC2
Mike.46>Kolik času tak může zabrat ta výměna? Beru variantu bez boxu s přendáním transpondéru a každý s vlastní moto.
Samotna vymena cca do 20 vterin. Celkova ztrata ale bude ale odhadem urcite vice nez minuta, protoze v pitline musis pomalu (bude se opet merit?) a jde i o to kde bude to "depo".

1 reakcí na tento příspěvek Amatéři a organizace v CEC2
Startovní proceduru jsme zjednodušili tím, že vypouštíme zahřívací kolo. Po otevření výjezdu z boxů tedy jezdci najedou na start, seřadí se na startovním roštu a bude následovat ostrý start do závodu."
Jak mám tohle chápat? Je to teda start typu Lemans anebo jak v GP?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2
Ducatista>"CEC2 - rozdíly v pravidlech oproti CEC1.2.2009
Startovní proceduru jsme zjednodušili tím, že vypouštíme zahřívací kolo. Po otevření výjezdu z boxů tedy jezdci najedou na start, seřadí se na startovním roštu a bude následovat ostrý start do závodu."
Jak mám tohle chápat? Je to teda start typu Lemans anebo jak v GP?
Jako GP!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2
Ducatista>2LEKO> Jestli je to tak, tak umíte si představit, jak se do první zatáčky bude chtít vejít 65 lidí? Protože u startu Lemans se to do první zatáčky roztrhá...
Musis byt prvni, pak to projedes normalne


BADBIKERS>Dan Magna>UIAA>Dan Magna> no já vám svojí nepůjčím...
jinak dobrá volba teda tý trumpety
Jj, uvidime, kazdopadne tuning bude veliky myslim si, ze to bude jedna z velmi dobre naladenych 6 v poli, ted jeste co predvede jezdec
ja v kombibnaci s RSV necekam nic, jedine co si opravdu preji, je dovezt ji do cile a kuse a nebo jen s minimem skod, abych to stihl opravit do velkeho CECu
..koukam, ze pocitatas RSV v poli..Zapocital jsi i RSV naseho teamu, respektive moji sparing partnerky Zdendulatorecka?? PS. Poznavaci znameni : blondynka s vlajicim copem..
Vubec jsem RSV v poli nepocital, jen jsem psal na cem ze to vlastne asi pojedu


1 reakcí na tento příspěvek Amatéři a organizace v CEC2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amatéři a organizace v CEC2
Ducatista>NoFear4> No právě proto jsem se ptal jak to mám chápat - jestli je rozdíl pouze ve vypuštění zahřívacího kola ale startuje se pořád jako v Lemans, anebo je to opravdu úplně jinak - jako v GP.
Podle me je blbost,aby vytrvalostni zavod zacinal stejne jako sprint na par kol.Chteji jen usetrit dvoji a zbytecnou startvoni proceduru,ale bude to stale beh pres drahu.ale nejsem kompetentni to potvrdit,jen muj nazor