Téma: Jerez - report !!!

Naposledy editováno 20.08.2015 20:10:39
1 2 3 4

13.1.2009 v 07:30 | Nahoru | #91
Mooooooooc hezkej článek,gratuluji a hodně takovejch zážitků.

13.1.2009 v 12:57 | Nahoru | #92
DavR1
super citanie, super clanky - chlape ty si sa minul povolaniu, ty si mal byt motocyklovy novinar, len tak dalej

p.s.: ak mas este nieco, tak to sem hod

13.1.2009 v 16:18 | Nahoru | #93
DavR1" Kua ty jsi musel někde Přejet K.ČAPKA a jeho spisovatelskou MŮZU nasát do NÁPORÁKU Klobouk dolů

13.1.2009 v 16:54 | Nahoru | #94
Tono4> JÁ TOHO MÁM JEŠTĚ V RUKÁVU MOOOOC , CELEJ ROK 07 .. JÁ SI TO PÍŠU VŽDYCKY ... AŽ BUD STAREJ TAK TO BUDU PROČÍTAT
TADY JEŠTĚ ZE SEZONY 08 JE PRVNÍ MOST A CEC

Ještě ani pořádně nestačil vychladnout motor z Pannonie
a už se zase jelo na další podnik v letošní nabité sezoně.
Tentokrát to byl nám již dobře známej závod Czech
Enduranc Cup v Mostě. Novinkou pro nás měl být
pouze povrch tohoto okruhu, který byl vyměněn za
kvalitnější a hlavně rovnější... Cesta den předem na
druhej konec republiky se nám natáhla na D1 o zhruba
hodinovou kolonu, takže únava byla už večer velká,
zapomenuté stojany na přední kola byly jen třešničkou...
bez toho se gumy nahřívají pouze velmi těžko, vlastně
to ani nejde, takže se čekalo na ráno co se kde sežene... Tímto děkuji Ivikovi z IV racing,
který nás hned ráno zachránil a jeden stojan ochotně půjčil. Následně jsem jel první tréning a
musím říct, že novej koberec je velká paráda… připadal jsem si jako bych jel po jemném
smirkovém papíře, gumy se ho držely jak cikán podpory a jistota v náklonech byla větší než
sledovanost Novy. Nevím jak víc Vám ten pocit přiblížit. Hned v prvních kolech jsem zajel
nejlepší svůj čas z loňska a tušil, že dneska to bude hodně rychlé a to pro všechny. Riša 1:53,
samo že o sekundu líp než já , ale na to už jsem si zvykl :o) Další dva tréninky vynecháváme a
šetříme se na kvaldu. Tu jedu 4 kola já a zbytek ten lepší z nás dvou, takže JÁ ..... to nebyl.
Moje kola by zasloužila speciální cenu "Jízda pravidelnosti", jako zajet všechny 4 v rozmezí
necelé jedné sekundy , to dá práci :o) Zajíždím do boxu a jde na to Richardo (tak ho
přejmenovali na Pann.), v klídku jdu mrknout na obrazovku jak nám to pěkně poleze nahoru...
jedno kolo 1:54 hmm, to rozjede ... další 1:52 .. jde to ...další : nic ... hmm , další: nic...
HMMM?? CO JE?? jdu se podívat na dráhu a nikde ho nevidím, je mi to jasný .... zához.
Přichází kámoš D.C. a ukazuje fotku Rišana , jak sedí u svodidel... motorka nikde, vidím to
černě... černěji než místní sídliště Chánov. Když ho dovezli, zdálo se že je konec ... rozbité
plexi, urvaná brzdová hadice... nic z toho jsem sebou neměl. Jinak ohnuté budíky - narovnat
,upadá řadička - opravit ,,, víc nic, Riša Ok. Na konci cílovky jel za litrem , který začal brzdit
dřív a navíc to zavírat, narazil mu do zadního kola ... celá boční kapota byla od pneu .. Čas
1:52 stačil na 29 místo .. žádná sláva, ale hlavně že jedem ... Jako plexi použijem dva kousky
původního + náhradní plexi z helmy ... vše zajištěno páskou, dokonce to vypadá celkem
dobře, hadici pujčuji od kamaráda D.C.ale nesedí, naštěstí nás zachraňuje kolega z týmu 58,
tímto mu moc děkuji. Start se podařil na výbornou, Riša po prvním průjezdu je na 13 fleku ...,
odcházím měnit kola ...když mám sundanej zadek zaslechnu houkání Safetycaru... mrknu na
dráhu a vidím černej kouř někde z tratě, dobíhám k zábradlí a vidím uprostřed dráhy hořet v té
době ještě jasně žlutou FZ1 novej model min. 06, traťákům se k tomu moc nechce, mají sice v
ruce hasičáky, ale bylo vidět že mají obavu z exploze motorky v tu dobu už hořela poměrně
dost ... všichni kolem i samotnej jezdec na ně řve: Na co čekáte!! Haste to !!! ..pak si teda
dodali odvahu a začali něco jako hasit ... nakonec se jim to povedlo, ale z motorky toho moc
nezbylo .. :o( Vše se odehrálo ve 3. kole ... opakuje se start ... Riša jde tentokrát z 29
pouze na 20, ale i tak je to supr ... během pár kol se dostává stále výš, ještě jednou vyjíždí
Safetycar, v tu dobu se pohybujem celkově v první 10., v kategorii na 3 fleku. Jdu na to já ...
po zkušenostech z loňska jsem zakoupil v cyklo-potřebách pití ve tvaru batohu na záda, ve
spěchu tam leju co je po ruce ... Redbull a do toho nějakou citronovou kyselku ... tahle
kombinace nebyla zrovna šťastná... ale není čas ... dávám to na záda, hadici do huby a sedám
na moto.V boxu měníme transponder a vyrážím na trať, jede se mi super... až na to
pití ...je to příliš sladké a nedá se to pít, vydržím to zhruba 15 kol a vyplivuji hadičku ... , je to
úleva do chvíle než si vlající hadici přisedávám zadkem a přibližně půl litr si napouštím do
kombi.. to je pak ta pravá "pohoda", celej mokrej a ulepenej předjíždím co se dá ... musím
přiznat, že toho bylo hodně, všechny kola v čase 1:54-1:56 nejsou nejrychlejší, ale nechci
riskovat a beru to na jistotu ... Poslední plánová kola jsou už krize, sice bylo horko, ale mě
přepadá zimnice... zajíždím do boxu, kde se měním s Rišou a bezmocně upadám do křesla.
Občas se jdu podívat na obrazovku, ale jsou to nervy ... na posledních 20min. jdu zase do
sedla na druhém místě s náskokem asi 20sekund na třetího Pitbula, jedu jedno kolo a přímo
předemě vyjíždí znovu Safetycar ... kdyby vyjel až za mě, v pohodě bych zvýšil svůj náskok a
bylo by rozhodnuto... takhle se všichni sjíždíme do jednoho vláčku .. Pitbul je asi o 5moto za
mnou .. počítám kolik ještě do konce, necelé 4minuty a ENDE, safety zajíždí .... Jedu
maximální pilu ... Pitbul je už určitě zamnou ... cítím jeho dech na zadku, nemám čas se ani
ohlídnout ... ještě jedno kolo, bože ať to vyjde a jsme druzí .. Snažím se všechny zatáčky
lehce přivírat, abych mu nedal prostor ... vjíždím do cíle ...odmávnutí .... konečně je čas se
ohlídnout .. za mnou vůbec nikdo:o) ještě dojíždím to kolo ...v boxech vidím šťastnou tvář
Richarda jak ukazuje na prstech "2" !!!! Obrovskou radost proměňuji v oblak dýmu ze zadní
gumy...
Na stupně beru z recese paruku ... radost je VELKÁ !!!!!

13.1.2009 v 17:12 | Nahoru | #95
DavR1> dik, dufam ze sa stretneme aj na okruhu, sice nie som taky strelec ako ty, ale pokecat mozeme...

rozmyslam prave nad tym CMN Prospeed Cup-om...

13.1.2009 v 17:19 | Nahoru | #96

13.1.2009 v 20:16 | Nahoru | #97

DavR1>Tono4> ok , tak se přihlas pokecáme , sice to nepojedu, ale na kukačku přijedu určitě

Takze s Risou nepojedete? :\

13.1.2009 v 20:23 | Nahoru | #98
Dawe02> asi ne ... to nemá cenu , by jsme vás tam posrali o tři třídy ... to víš , když nám to tak strašně pojede,
aspoň se mi dnes o tom zdálo

14.1.2009 v 21:39 | Nahoru | #99
Nice !!

14.1.2009 v 21:59 | Nahoru | #100
DavR1> Skoda chlape, aspon mi muzes pujcit nahrivaky, kdyz jsi je tak setril

15.1.2009 v 20:50 | Nahoru | #101
Skvělý článek máš talent, zajímalo by mě který ty bridge jsi tam měl a co jezdíš normálně ,že to byl takový rozdíl?

15.1.2009 v 21:04 | Nahoru | #102
scooter74> Bridgestone BT 003
Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC1-2 nebo Diablo SC1-2

15.1.2009 v 23:20 | Nahoru | #103
Kuwa pěkný a dobře ti to dopadlo-tak to má byt ,jen sem měl za tebe bobany z té cesty-ted se asi necháváš vozit a jestli to není tajný co stál ten snovej zájezd.

16.1.2009 v 00:05 | Nahoru | #104
Sice jsem se k tomu dostal až teď, ale o to zajímavější počtení to bylo. Jsem rád, že se ti to podařilo v pohodě zvládnout i jsi si fajnově zajezdil (trošku jsem u toho záviděl)

16.1.2009 v 01:30 | Nahoru | #105
martin1> Příspěvek č.53

16.1.2009 v 07:07 | Nahoru | #106
Tak sem to zhtlnul. Chlape Ty se máš, skvěle napsané, a těch zážitků jenom závidím a přeju ti to taky se jednou někam takhle podivam, ale řeč a zlaťáky.... :\
edit: písmenka...

Naposledy editováno 16.01.2009 07:29:08

16.1.2009 v 15:51 | Nahoru | #107
Dost dorý počtení , fakt bys mohl psát do nějakýho motočasopisu. Už se těším až pokecáme na závodech. Ještě jednou klobouk dolů-perfektní.

17.1.2009 v 14:48 | Nahoru | #108
Targa954-dík sem to typoval na pade, ale i tak to stálo za ty prachy! -by mě ženská zabila .

1.11.2012 v 22:14 | Nahoru | #109
po dlouhe době jsem si zase přečetl jak si lidi dokažou užívat toho co maji (měli) rádi

Naposledy editováno 01.11.2012 22:18:18

2.11.2012 v 14:06 | Nahoru | #110
gorkin> udělal si mi radost já to od té doby nečetl a znovu si to teď prožil .. díkec