Téma: Most rozbor trati-zavodnici sem
 
2.1.2009 v 20:29
Na zavodnich vlaknech to vre,obzvlast diky udalosti roku kterou je nejaky CMN cup na 7kol A tak by jsme se mohli podivat na zoubek Mosteckemu okruhu.Kudy se tam,jak se tam a proc so to tak tam,kdy brzdit,jak brzdit,jak u toho sedet,kam koukat,kde a jak pridavat....je to na vas zavodnici,rad si necham poradit

Tady jinak link na 5 ruzne rychlych kol z Mostu ...jen pro ucely debaty v tomto vlakne.Casy kol 1:55,1:57,1:52.5.1:54.5 a 1:51.9,nejeto uplne naplno(jen misty),byl provoz,ale je videt ze se takovy cas da podle me relative bez rizika zajizdet.Zajimave pro me z hlediska zlepseni a problemu v ruznych castech trati,je sledovat jednotlivy vyjezd prvnich 3kol ze sikany.1. kolo dvojka razena pri wheelie,2.kolo taktez ale spadla do neutralu,3.kolo zamerne jiz razena v nizsich otackach,ale spabsi akcelerace.... ale i tak vzdy problem stihnou zaradit 3ku jeste pred nastupem levotocive zatacky a byt v odpovidajici stope...
...dale me zajima,jestli zavodnici pred dolikem brzdi tvrde a jiz pred nastupem zatacky do ni pridavaji,nebo se odbrzduje slabeji az do zatacky jako je to temer vsude jinde a akceleruje se az pri opousteni zatacky a vyjezdu nahoru..
..dale jestli se cela pasaz od Matadoru prava,leva,prava projizdi nez jakehokoliv brzdeni...
...jestli je pri zavodnich prevodech a normalnimu razeni potreba 2x zaradit pred tahlou levou pod boxy...
...a posledni,jestli se posledni prava nalitava tak,ze se do ni jede pod plynem,pote zaklapne a hned akceleruje,nebo se do ni jiz nalitava z vysoke rychlosti bez plynu s naslednym dobrzdovanim k tecne a akcelerace?
..jo jeste, jestli se pri prujezdu sikanou obe zatacky dostanete s kolenem na zem,nebo to ani pro rychly prujezd neni nutne...?
Pernovi a dalsim predem dekuji za zodpovezeni
5 kol Most ZX10R
Moje vize s prispenim mapky Plejby:
Bila-plny,nebo temer plny plyn
Cerna-opravdu ostre,maximalni brzdeni v rovnem smeru
Zluta-brzdeni v naklonu do zatacky a v zatacce!
[url=


Naposledy editováno 06.01.2009 12:38:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:36 | Nahoru | #91

motorace-CR>2LEKO: o tom není pochyb



Tak to už se musíme sejít určitě a "doladit" detaily!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:39 | Nahoru | #92
[quote]2LEKO>Ducati1098>no zavodníci....pokud veru svůj čas, to je 1:57 a to, jsem jel zhruba na hranici, tedy podle mě, to mi sakra poraďtem jak vymazat mozek a dát to na 1:50 a níž?....sakra vím, že na rovinkách se dá tahat víc a víc, ale kuwa mám zatím záklopku, si držku nerosekat

To někteří si na "Ducati" dávají ještě "závaží",aby to nebyl takový "fofr"!!/blbá sranda/!

[img] no kdopak ti z Dvouvatteamu rozbil? a to i přesto, že měl závaží?
tedy ta moje rána musí přijít, ale přes zimu jsem poladil ztráty případné, tak snad to nebude tolik "bolet" taddy pokud to nebude pana orel..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:39 | Nahoru | #93

Ducati1098>majkl31>Ducati1098> Máro já si myslim, že pokaždý když to jedeš, tak máš pocit že jsi na hraně, ale ježděním pořád dokola se ty časy pořád snižujou (do jisté hranice), tak to třeba za 5 let půjde
hahaha no to je fakt, aleproblém je,že já to jedu na "hraně" furt,alr kuwa proč mě tedy všichni předjíždějí????? ¨sice možná za pět let je doženu, ale zase za tu dobumi oni všichni ujedou,,,,,hahahahha



tos rekl hezky.ze jedes na hrane furt..a jsi na 1.57,ja myslim ze kdyz pojedu na 90% coz je taky skoro na hrane,tak pojedu 1:50 a Perna jede na hrane 1:44....ale ja bych chtel aby jsme prisli na to,jak jet aby jsem jeli 1:50 pravidelne a s lehkou rezervou vsichi...myslim ze hodne kluku jede spatny cas protoze jede tu trat spatne...nenaucis se na foru jak ostre mas brzdit a jak drhnout kolenem,ale teorie prujezdu okruhu se tu da rozebrat do detailu se vsim vsudy a to muze kazdemu na jare neco dat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:49 | Nahoru | #94

2LEKO>motorace-CR>2LEKO: o tom není pochyb

Tak to už se musíme sejít určitě a "doladit" detaily!!



jo už to vidim jak ladíme..
ja pit ale nemužu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:54 | Nahoru | #95

NoFear4>Ducati1098>majkl31>Ducati1098> Máro já si myslim, že pokaždý když to jedeš, tak máš pocit že jsi na hraně, ale ježděním pořád dokola se ty časy pořád snižujou (do jisté hranice), tak to třeba za 5 let půjde
hahaha no to je fakt, aleproblém je,že já to jedu na "hraně" furt,alr kuwa proč mě tedy všichni předjíždějí????? ¨sice možná za pět let je doženu, ale zase za tu dobumi oni všichni ujedou,,,,,hahahahha

tos rekl hezky.ze jedes na hrane furt..a jsi na 1.57,ja myslim ze kdyz pojedu na 90% coz je taky skoro na hrane,tak pojedu 1:50 a Perna jede na hrane 1:44....ale ja bych chtel aby jsme prisli na to,jak jet aby jsem jeli 1:50 pravidelne a s lehkou rezervou vsichi...myslim ze hodne kluku jede spatny cas protoze jede tu trat spatne...nenaucis se na foru jak ostre mas brzdit a jak drhnout kolenem,ale teorie prujezdu okruhu se tu da rozebrat do detailu se vsim vsudy a to muze kazdemu na jare neco dat..


hele Feare...když i přesto si myslím, že i přes všechny rady co tu proběhnou, stějně to každý pojede podle sebe na "držku" optimální je, tey si myslím, fakt se chytnout nějakýh rychlíka a zkusi se udržet, ještě lépe, když to rychlím pochopí a amatéra "povodí" za sebou....

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:55 | Nahoru | #96

motorace-CR>2LEKO>motorace-CR>2LEKO: o tom není pochyb

Tak to už se musíme sejít určitě a "doladit" detaily!!

jo už to vidim jak ladíme..
ja pit ale nemužu



Já mohu a jde mi to!
A jaké bude u tebe "moto"!RSV?

Naposledy editováno 04.01.2009 21:56:12

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:57 | Nahoru | #97

2LEKO>Se seriovým převodem /u litrů to bude stejné/ tě to bude nutit v retardéru i vracáku dávat za "1" ,aby jsi držel otáčky!
"2" je zase rychlá a pod otáčkama a na výjezdu to je znát,než se to "sebere"!



To mě povíděj...já si na 750 bez antihop spojky zařadit za jedna netroufnu...je moc vytočená a okamžitě kouše kolo...a potom toho mám plný ruce a občas i málem plný kalhoty.....Takže podkopávám jen na dvojku....ale z retardéru se tomu opravdu moc nechce :\

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 21:59 | Nahoru | #98

Ducati1098hele Feare...když i přesto si myslím, že i přes všechny rady co tu proběhnou, stějně to každý pojede podle sebe na "držku" optimální je, tey si myslím, fakt se chytnout nějakýh rychlíka a zkusi se udržet, ještě lépe, když to rychlím pochopí a amatéra "povodí" za sebou....



No jasny ze jet za nekym kdo je lehce rychlejsi je super na nauceni,ale to se ti taky nemusi treba dlouho postestit a opravdu si myslim ze treba me by urcite pomohlo,kdyby dokazal Perna do detailu zanalyzovat svoji jizdu se vsim vsudy...ze by se tam dalo neco najit co by pomohlo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:00 | Nahoru | #99

MiP_>2LEKO>Se seriovým převodem /u litrů to bude stejné/ tě to bude nutit v retardéru i vracáku dávat za "1" ,aby jsi držel otáčky!
"2" je zase rychlá a pod otáčkama a na výjezdu to je znát,než se to "sebere"!

To mě povíděj...já si na 750 bez antihop spojky zařadit za jedna netroufnu...je moc vytočená a okamžitě kouše kolo...a potom toho mám plný ruce a občas i málem plný kalhoty.....Takže podkopávám jen na dvojku....ale z retardéru se tomu opravdu moc nechce :\



no byl jsem svědkem jak sis v Matadoru podkopal za jedna a celkem jsem se lekl hele . Jinak je to i na videu myslim

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:01 | Nahoru | #100

NoFear4>Ducati1098hele Feare...když i přesto si myslím, že i přes všechny rady co tu proběhnou, stějně to každý pojede podle sebe na "držku" optimální je, tey si myslím, fakt se chytnout nějakýh rychlíka a zkusi se udržet, ještě lépe, když to rychlím pochopí a amatéra "povodí" za sebou....

No jasny ze jet za nekym kdo je lehce rychlejsi je super na nauceni,ale to se ti taky nemusi treba dlouho postestit a opravdu si myslim ze treba me by urcite pomohlo,kdyby dokazal Perna do detailu zanalyzovat svoji jizdu se vsim vsudy...ze by se tam dalo neco najit co by pomohlo...



tak tam je ten problém s tvym voděním, že nejsi ,,lehce rychlejší"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:09 | Nahoru | #101

MiP_>2LEKO>Se seriovým převodem /u litrů to bude stejné/ tě to bude nutit v retardéru i vracáku dávat za "1" ,aby jsi držel otáčky!
"2" je zase rychlá a pod otáčkama a na výjezdu to je znát,než se to "sebere"!

To mě povíděj...já si na 750 bez antihop spojky zařadit za jedna netroufnu...je moc vytočená a okamžitě kouše kolo...a potom toho mám plný ruce a občas i málem plný kalhoty.....Takže podkopávám jen na dvojku....ale z retardéru se tomu opravdu moc nechce :\



On skutečně ten jeden zub vpředu pomůžea zlepší ten "průběh"!
Ale když jezdím i na silnici,tak by mě potom chyběla ta maximálka!!

1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:10 | Nahoru | #102
RiCi96>Ty navody jak jet na sestce brno i most co vysly v motohouslich uz jsem daval chvilku pred tebou.

Jinak k casum. Ja jezdil v moste opatrnou prvni sezonu a snazil se postupne zrychlovat a ucit se a myslim, ze na 2 minuty celkem zrychlovat jde v pohode. Pod ty 2 minuty uz to chce hodne vedet co kde a jak. A hlavne trenovat, trenovat a trenovat. A ne rozmlatit motku jak ja :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:12 | Nahoru | #103

MiP_>To mě povíděj...já si na 750 bez antihop spojky zařadit za jedna netroufnu...je moc vytočená a okamžitě kouše kolo...



No jasny, to mame naprosto stejne. U tebe je to videt v tech videich v moste a u me je to skoro kazde kolo ve treti zatacce v Brne
Tesim se na antihop...tam vidimrozhodne potencialni porychleni

Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:18 | Nahoru | #104
2LEKO nevim ale spiš okruhovku 600kilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:19 | Nahoru | #105

NoFear4>Ducati1098hele Feare...když i přesto si myslím, že i přes všechny rady co tu proběhnou, stějně to každý pojede podle sebe na "držku" optimální je, tey si myslím, fakt se chytnout nějakýh rychlíka a zkusi se udržet, ještě lépe, když to rychlím pochopí a amatéra "povodí" za sebou....

No jasny ze jet za nekym kdo je lehce rychlejsi je super na nauceni,ale to se ti taky nemusi treba dlouho postestit a opravdu si myslim ze treba me by urcite pomohlo,kdyby dokazal Perna do detailu zanalyzovat svoji jizdu se vsim vsudy...ze by se tam dalo neco najit co by pomohlo...


no já to dám jinak....myslíš, že " beru přehnaně " by ti dal Vale návod jak to všwecno projet, tak by jsi to projel stejně?? já si pořáde mslím, že z aněkým rychlým můžeš zrychlovat a učit se...ale když mi někdo řekne...tu šikanu jeď na dvolku 90 km a pak plnej, to se blbě realizuje..

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:19 | Nahoru | #106

majkl31>MiP_>To mě povíděj...já si na 750 bez antihop spojky zařadit za jedna netroufnu...je moc vytočená a okamžitě kouše kolo...a potom toho mám plný ruce a občas i málem plný kalhoty.....Takže podkopávám jen na dvojku....ale z retardéru se tomu opravdu moc nechce :\

no byl jsem svědkem jak sis v Matadoru podkopal za jedna a celkem jsem se lekl hele . Jinak je to i na videu myslim



Jojo....tam to bylo taky dobrý,ale na tom videu co jsem měl na moto to vypadá jen jako taková "epizodka" :\
Skoro sem měl video z Brna na kopci před cílovkou...tam jsem dostal asi nejbrutalnější smyk na "podkopnutou jedničku" Ale mám bohužel jen odjezd ze zatáčky... Halt kameraman selhal...ale alespoň fotograf blejsknul, jak srabácky sundávám nohu ze stupačky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:24 | Nahoru | #107

Dawe02>MiP_>To mě povíděj...já si na 750 bez antihop spojky zařadit za jedna netroufnu...je moc vytočená a okamžitě kouše kolo...

No jasny, to mame naprosto stejne. U tebe je to videt v tech videich v moste a u me je to skoro kazde kolo ve treti zatacce v Brne
Tesim se na antihop...tam vidimrozhodne potencialni porychleni



No pokud se povede ta strojovna, tak doufám, že potenciál zrychlení je Ad1) vyšší výkon Ad2)zpřevodovaná na okruh Ad3)lepší brzdy
Takže doufám, že si rychle zvyknu na nové železo a nebude nějaký problém s využitím toho potenciálu...
BTW: třetí zatáčka...která to je...první za cílem je dlouhá pravá..potom levá skoro nic....a pak levá cca 90° To je "Ačko" ne ??? Tam mě při mé první jízdě v Brně líznul Plejba se svým Šmolou na brzdy ani jsem nemrknul Ehmmm abych se vrátil....ty tam jako podkopáváš na jedna??? :-o

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:26 | Nahoru | #108

Ducati1098>NoFear4>Ducati1098hele Feare...když i přesto si myslím, že i přes všechny rady co tu proběhnou, stějně to každý pojede podle sebe na "držku" optimální je, tey si myslím, fakt se chytnout nějakýh rychlíka a zkusi se udržet, ještě lépe, když to rychlím pochopí a amatéra "povodí" za sebou....

No jasny ze jet za nekym kdo je lehce rychlejsi je super na nauceni,ale to se ti taky nemusi treba dlouho postestit a opravdu si myslim ze treba me by urcite pomohlo,kdyby dokazal Perna do detailu zanalyzovat svoji jizdu se vsim vsudy...ze by se tam dalo neco najit co by pomohlo...
no já to dám jinak....myslíš, že " beru přehnaně " by ti dal Vale návod jak to všwecno projet, tak by jsi to projel stejně?? já si pořáde mslím, že z aněkým rychlým můžeš zrychlovat a učit se...ale když mi někdo řekne...tu šikanu jeď na dvolku 90 km a pak plnej, to se blbě realizuje..



To mas pravdu,ale jen castecne.Ja tady chci najit navod pro cas 1:50-52 a to si myslim neni vubec zadny bozsky Valleho cas,ale uplne normalni,spise podprumerny cas na jedno kolo.Ktery by podle me mel dokazat zajet temer kazdy bez rizika padu...

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:26 | Nahoru | #109

2LEKO>MiP_>2LEKO>On skutečně ten jeden zub vpředu pomůžea zlepší ten "průběh"!
Ale když jezdím i na silnici,tak by mě potom chyběla ta maximálka!!



No právě proto plánuju "čistou" okruhovku...abych mohl honit ty baby a maximálku na silnicích Jooo a hlavně cestování na kus žvance za tou tvojí plamennou potvorou...o to bych taky nerad přišel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:33 | Nahoru | #110
MiP_> jj, to je ona. S mym prevodem tam odrazuju na 3 a prakticky vzdy tam nakreslim caru jak mi jede prdel ze strany na stranu.

1 reakcí na tento příspěvek Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:33 | Nahoru | #111
Tak to postupne upravuju v halvicce barvickama a rekl bych ze Bila a Cerna cara jsou useky trati,kde musi jet kazdy temer stejne,respektive kdyz vememe Pernu za bernou minci,tak na techto barvach na nej za jedno kolo nemuzeme ztrati vic nez 2s,aby jsme meli do rezervy zbylych 5s na nejproblematictejsi casti trate a vesli se do casu 1:52 hezky to mam rozplanovane ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:44 | Nahoru | #112

Elvis.>Jinak k casum. Ja jezdil v moste opatrnou prvni sezonu a snazil se postupne zrychlovat a ucit se a myslim, ze na 2 minuty celkem zrychlovat jde v pohode. Pod ty 2 minuty uz to chce hodne vedet co kde a jak. A hlavne trenovat, trenovat a trenovat. A ne rozmlatit motku jak ja :\



Ono jde o to, jak zrychluješ....já jel Most na R6 00 poprvé za 2:02 (cca 7kol) podruhé cca za 2měsíce jsem dal cca 2:00 opět (cca 7kol) Potřetí 1:58...počtvrtý volný jízdy na (GSX-R750) 1:56.....potom jsem zkusil Brno...volný 2x20minut čas cca 2:30 (GSX-R 750) ....potom závod na R6 00 čas 2:30 na mokrejch pneu......A poté odpoledne za DAWEM kterej jezdí Brno poslepu pod 2:20...a najednou hup...čas o 10s dolů....x kol pravidělně mezi 2:19,7 - 2:20,5 nakonec návrat do Mostu....a best čas pod 1:52...pravidelně kolem 1:53 - 1:54

A teď co tím chtěl autor říci...jako samouk můžeš na začátku hledat vteřinky....ale šikovnej "vodič" který bude mít tu trať špičkově najetou a bude trpělivej a ochotnej tě vodit s plynule zrychlovat, tě posune o míle dopředu....jako mě posunul DAWE....posunul hranice a vnímání...takže i na trati kde mě "nevodil" jsem šel o docela velký skok dopředu...
Takže já se osobně budu snažit ukecat nějakýho rychlíka, aby mě věnoval nějakou tu chvíli a zkusil mě zase posunout o kousek dál, než abych se snažil zrychlit o pár desetinek způsobem pokus x omyl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:46 | Nahoru | #113

Dawe02>MiP_> jj, to je ona. S mym prevodem tam odrazuju na 3 a prakticky vzdy tam nakreslim caru jak mi jede prdel ze strany na stranu.



Sakra....to sem si nevšim.....já ti na prdel nekoukal....To by musela řídit Jitka...to bych se asi kouknul

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 22:52 | Nahoru | #114

NoFear4>Tak to postupne upravuju v halvicce barvickama a rekl bych ze Bila a Cerna cara jsou useky trati,kde musi jet kazdy temer stejne,respektive kdyz vememe Pernu za bernou minci,tak na techto barvach na nej za jedno kolo nemuzeme ztrati vic nez 2s,aby jsme meli do rezervy zbylych 5s na nejproblematictejsi casti trate a vesli se do casu 1:52 hezky to mam rozplanovane ne?



No nejlepší by bylo vrazit Perňovi na mašinu ten vylepšený GPS modul s čidlama na plynu a brzdách...ať odkrouží těch svejch "trapnejch" 1:43...a potom to srovnat se svejma kolečkama...tedy...za předpokladu že tam budeš mět namontovanej stejnej "nesmysl"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 23:03 | Nahoru | #115
MiP_> to je skoda ze sis toho slidovani nevsiml
Musime premluvit Pernu aby nas povodil. Nejdriv ty me naoplatku za to Brno a pak nas oba porychli Perna. Dobry plan?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 23:05 | Nahoru | #116

MiP_>Elvis.>Jinak k casum. Ja jezdil v moste opatrnou prvni sezonu a snazil se postupne zrychlovat a ucit se a myslim, ze na 2 minuty celkem zrychlovat jde v pohode. Pod ty 2 minuty uz to chce hodne vedet co kde a jak. A hlavne trenovat, trenovat a trenovat. A ne rozmlatit motku jak ja :\

Ono jde o to, jak zrychluješ....já jel Most na R6 00 poprvé za 2:02 (cca 7kol) podruhé cca za 2měsíce jsem dal cca 2:00 opět (cca 7kol) Potřetí 1:58...počtvrtý volný jízdy na (GSX-R750) 1:56.....potom jsem zkusil Brno...volný 2x20minut čas cca 2:30 (GSX-R 750) ....potom závod na R6 00 čas 2:30 na mokrejch pneu......A poté odpoledne za DAWEM kterej jezdí Brno poslepu pod 2:20...a najednou hup...čas o 10s dolů....x kol pravidělně mezi 2:19,7 - 2:20,5 nakonec návrat do Mostu....a best čas pod 1:52...pravidelně kolem 1:53 - 1:54

A teď co tím chtěl autor říci...jako samouk můžeš na začátku hledat vteřinky....ale šikovnej "vodič" který bude mít tu trať špičkově najetou a bude trpělivej a ochotnej tě vodit s plynule zrychlovat, tě posune o míle dopředu....jako mě posunul DAWE....posunul hranice a vnímání...takže i na trati kde mě "nevodil" jsem šel o docela velký skok dopředu...
Takže já se osobně budu snažit ukecat nějakýho rychlíka, aby mě věnoval nějakou tu chvíli a zkusil mě zase posunout o kousek dál, než abych se snažil zrychlit o pár desetinek způsobem pokus x omyl


no to je přesně to, o mysím Faere.....prostě můžu jezdit sám a kroužit o 100sex jako divej abudu dělat poříde ty samý chyby a pořáde budu blbě brzdit a blbě ubírat plyn, než bycj to tam poslal...."vodič" mi prostě ukáže jak akam to tak rchle nacpat, že se mo o tom ani nezdálo...viz příklad MiP....jsem stejného názoru....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 23:09 | Nahoru | #117
Ducati1098> jiste, tak to je!
Pokud mas vodice a on zacne na tempu, jake je treba kousek pod tvym maximem a co kolo, to zrychli treba o 2s (to se da docela slusne odhadnout) tak proste zrychlis velmi efektivne.
Podminkou je jistota v obuti, musis vedet ze mas gumy obdobne kvality a brzdy totez. Pak jde jen o to verit, ze kdyz to projede on, tak ty za nim take.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 23:14 | Nahoru | #118
[quote]Dawe02>Ducati1098> jiste, tak to je!
Pokud mas vodice a on zacne na tempu, jake je treba kousek pod tvym maximem a co kolo, to zrychli treba o 2s (to se da docela slusne odhadnout) tak proste zrychlis velmi efektivne.
Podminkou je jistota v obuti, musis vedet ze mas gumy obdobne kvality a brzdy totez. Pak jde jen o to verit, ze kdyz to projede on, tak ty za nim take. [/quote¨
přesně tak dawe...!!!! ať mi nikdo neříká, že podle teoretických rad zrychlím...nesmysl...prostě když mi to někdo ukáže a povodí mě a já se udržím a ošahám si sám, že to jde i jinak a rychleji, tak super....!! pak určitě i sám zrychlím....no a pak už jeno¨m trénink a valem a jsem zvědav, kdo mě chytne !! hahahahahahahahaha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 23:19 | Nahoru | #119

Ducati1098>2LEKO>Ducati1098>hahahah no kdopak ti z Dvouvatteamu rozbil? a to i přesto, že měl závaží?
tedy ta moje rána musí přijít, ale přes zimu jsem poladil ztráty případné, tak snad to nebude tolik "bolet" taddy pokud to nebude pana orel..



Hehe, já ho prásknu, to byl prosím Nikotýn osobně na posledním CEC v Brně. V závodě mně namazal a držel jsem se ho necelý dvě kola. Jelo se na vodních gumách a už to trochu usychalo. Šla mi hlava kolem z toho, jak v každé zatáčce "kreslil" a když jsem si uvědomil, že už na něm visím druhé kolo a neujíždí mi, tak jsem radši zvolnil a nechal ho fouknout......a tohle s tím o kolo později předvedl

(reakce na) Most rozbor trati-zavodnici sem

4.1.2009 v 23:25 | Nahoru | #120

Plejba jr.>Ducati1098>2LEKO>Ducati1098>hahahah no kdopak ti z Dvouvatteamu rozbil? a to i přesto, že měl závaží?
tedy ta moje rána musí přijít, ale přes zimu jsem poladil ztráty případné, tak snad to nebude tolik "bolet" taddy pokud to nebude pana orel..

Hehe, já ho prásknu, to byl prosím Nikotýn osobně na posledním CEC v Brně. V závodě mně namazal a držel jsem se ho necelý dvě kola. Jelo se na vodních gumách a už to trochu usychalo. Šla mi hlava kolem z toho, jak v každé zatáčce "kreslil" a když jsem si uvědomil, že už na něm visím druhé kolo a neujíždí mi, tak jsem radši zvolnil a nechal ho fouknout......a tohle s tím o kolo později předvedl



hahaah no byl kuwa moc rychlej...no na sruhou stranu, kdo neriskuje. nevyhrává....!! hahaha
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist