dedek new>KedaR_K>beztak že to saje olej z převodovky to se mě stalo na mustangoj
Jojo, takovej skutr Tatran 125 byl prebornik na jezdeni prevodoveho oleje
blbost
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Kvalitni olej do 2T vzdycky trosku dymi, popr. prska kapky z vyfuku, protoze se nespali cely a "dohoriva" ve vyfuku.
Btw - 150km/h do kopce se seriovym prevodem nedas ani omylem, to by ten motor musel byt jo pretoceny - a v te oblasti uz 350 davno nema vykon ani kroutak. Kor ne s rovnyma vyfukama.
A nez tu zacnes hazet dalsi "moudra", uvedom si, ze se nebavis s klukama, kteri kdysi davno jezdili fichtly a pak sli na japonce. A myslim, ze by ses divil i usima
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
KAKALIN> ty zkontroluj barvu svicek (maji byt cihlove), pokud mas bohatou smes (cerne), tak se nedivim, ze to kouri. Pokud jsou svicky v poradku, tak ji vem nekam za mesto a poradne ji protahni nad 100km/h s vice otevrenym plynem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Pokud budes prorezavat clonku (pryzova vlozka mezi karbem a prirubou), urcite dej jine otryskovani - viz co psal marty. Tato uprava se delala v jawe kvuli hlukovym limitum a snizuje uz tak chaby vykon 350tky o tusim necele 2kw
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Pro dalsi info doporucuju Jawamanii
1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
Pokud budes prorezavat clonku (pryzova vlozka mezi karbem a prirubou), urcite dej jine otryskovani - viz co psal marty. Tato uprava se delala v jawe kvuli hlukovym limitum a snizuje uz tak chaby vykon 350tky o tusim necele 2kw
No to není věc názoru..to je věc zkušeností.A pár lidí co jsem jim takhle poradil v okolí si to chválily taky.Navíc když vám někdo motor "udělá" tak by jste se divily jak to pak jezdí.Měl jsem motor dělaný ve zn.servisu a tam to posrali.Pak jsem to dal jednomu týpkovi co má velorexy tří nebo čtyřkolový...Ten dá ten motor dohromady i ve spánku.Nechal mi udělat ůplně přesný výbrus.Musel jsem 2000-2500km do toho lejt M2T aby se zanesly rýhy po výbrusu.Karbon se tam pěkně zapeče a po těchto ujetých kilometrech tam dát jinou značku oleje("lepší") a už to nemíchat s jinou.Přebytečný karbon se uvolní a vylítá ven,ale tam kde má být tam zůstane.Můžete mít názor jaký chcete,ale tohle mi přesně tvrdily i na již zmíněných jawa stránkách.Navíc to opravdu funguje.Jawička mi žrala málo a jezdila pěkně.Do paceřáku 110-120 nebyl problém.Měl jsem taky upravený karburátor,vyleštěný kanály,změněné převody a kvůli tomu v Jablonci ocejchovaný tachometr.Protože jinak by to ukazovalo nesmysly.Do jawičky jsem narval 50tis.
Paťa.>trungsi> po 30tkm mela Jawka Martyho stopy po honovani, mel jsem ten motor rozebrany
Kvalitni olej do 2T vzdycky trosku dymi, popr. prska kapky z vyfuku, protoze se nespali cely a "dohoriva" ve vyfuku.
Btw - 150km/h do kopce se seriovym prevodem nedas ani omylem, to by ten motor musel byt jo pretoceny - a v te oblasti uz 350 davno nema vykon ani kroutak. Kor ne s rovnyma vyfukama.
A nez tu zacnes hazet dalsi "moudra", uvedom si, ze se nebavis s klukama, kteri kdysi davno jezdili fichtly a pak sli na japonce. A myslim, ze by ses divil i usima
KAKALIN> ty zkontroluj barvu svicek (maji byt cihlove), pokud mas bohatou smes (cerne), tak se nedivim, ze to kouri. Pokud jsou svicky v poradku, tak ji vem nekam za mesto a poradne ji protahni nad 100km/h s vice otevrenym plynem
Pokud budes prorezavat clonku (pryzova vlozka mezi karbem a prirubou), urcite dej jine otryskovani - viz co psal marty. Tato uprava se delala v jawe kvuli hlukovym limitum a snizuje uz tak chaby vykon 350tky o tusim necele 2kw
Pro dalsi info doporucuju Jawamanii
Ještě taková malá reakce na tvoje rejpání o fichtlech a japoncích...do 27 jsem jezdil na jawičce a začínal jsem ve 12letech v 18cti jsem měl 350 i fichtla jezdil jsem střídavě 24jsem u fichtlů skončil a zůstal jsem u jawy 350.
A mimochodem délka toho jak a na čem jezdíš je ůplně na hovno.
Protože to,že má člověk papíry taky neznamená,že umí jezdit.
A to ti tady řekne každej motorkář.
1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
Stařec>nacpy tam hadry
taky řešení!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
Btw - castka kterou do motorky nasypes neni umerna tomu, jak bude pekna, nebo jak rychle pojede.
O riznuti clonky jsi sice psal, ale uz ne o zmene otryskovani ktere musis udelat s touto upravou.
"Budeš se divit,ale spotřeba při míchání oleje a také jakého je i o půl litru nižší." --- tomuhle rikam hlod vecera
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
A nic jsem nepsal o tom, jaky jsi nebo nejsi "motorkar". Nebylo to mysleno jako narazka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Paťa.>trungsi> nehodlam cist ten tvuj strankovy flame, ale na 150km/h nema seriova 350tka sanci. Spocitej si, kolik bys musel mit otacek na 4ku, abys jel 150. A pokus bys ji zprevodoval tak, ze bys mel 150km/h pri dejme tomu 6000ot, tak nemas vykon k tomu, abys z ni tolik vymacknul. To neni moje moudro, tohle ti reknou kluci, kteri nad motorem z 350tky stravili nejaky ten patek ladenim a jezdi dragstery apd.
Btw - castka kterou do motorky nasypes neni umerna tomu, jak bude pekna, nebo jak rychle pojede.
O riznuti clonky jsi sice psal, ale uz ne o zmene otryskovani ktere musis udelat s touto upravou.
"Budeš se divit,ale spotřeba při míchání oleje a také jakého je i o půl litru nižší." --- tomuhle rikam hlod vecera
A nic jsem nepsal o tom, jaky jsi nebo nejsi "motorkar". Nebylo to mysleno jako narazka
No já na té své motorce taky neměl sériový výkon.Už jsem to tu psal nejmíň 100x.Další věc:olej..zkoušel si různé značky oleje a měřit přitom spotřebu????
PS:ČEKÁM NA ODPOVĚD.....
1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
trungsi>Jo a tohle jsem mu radil já první.Ten tvůj kámoš to jenom opsal.
Pokud budes prorezavat clonku (pryzova vlozka mezi karbem a prirubou), urcite dej jine otryskovani - viz co psal marty. Tato uprava se delala v jawe kvuli hlukovym limitum a snizuje uz tak chaby vykon 350tky o tusim necele 2kw
zruseni clonky jsem ti schvalil, pouze jsem dodal, ze je treba pretryskovatt. To je rozumna uprava jawky vedouci ke zlepseni vykonu o par psu.
CO se tyce zajizdeni na M2T z duvodu ucpani karbonem ryh ve valci vzniklych obrabenim - to se mi zda jako pekny nesmysl.
Nemam duvod od nekoho neco opisovat.
BTW 150 na jawe? CO to znamena udelany motor??? Jake upravy byly provedeny?
PS cekam na odpoved
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
trungsi>A o těch tryskách jsem psal dotyčnýmu přimo do schránky.Protože když jsem na to vzpoměl tak už byl offline.Ale to je v poho.protože vy jste to tu neviděli.
takže by bylo fér napsat "sorry Marty" neopsal jsi to.
Ale chování tě učit nebudu :\
1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
Jenže pánové v po tomto výbrusu jezdí jáwka úplně jinak.M2téčko zanese rýhy po výbrusu a samozřejmě něco navíc.Po zajetí tam začnete dávat kvalitní olej a kroužky setřou přebytečný karbon v jejich dráze při pohybu pístu.Protože kvalitní olej ho při tomto tření rozpustí.To je vše.Tím vznikne max efektivita.Už si přesně nevzpomínám,ale myslím,že jsem měl 27-29 koní.Dal jsem jiné převody a jawička jezdila tak jak jsem popisoval.Navíc jsem měl bezkontakt s auta takže odpadly starosti s kladívkama,které jsem tam měl.
A na závěr opakuji,že to co tu píšu jsem dělal a je to moje zkušenost a ne jak vy pořád jen svoje názory a zkušenost nenapíšete žádnou.
Ps:teď mě tak napadá jestli vy netaháte ze mě rozumy aby jste věděli co a jak a dělaly to podle mě!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
protože psát to tady všechno do podrobna nejmíň 20 je už podezřelý!!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
2 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
trungsi>No tak to vysvětlím... Za prvé.Když dáš motorku na výbrus.Tak nikdo neryskne to,že ti udělá "přesný" výbrus,protože nebude riskovat,že při zajíždění to zadrbeš.To by v rámci reklamace (záleží taky jaký ten člověk či forma je)museli udělat.Takže při výbrusu většinou nechávají trochu větší vůle.Mě se poštěstilo,že přesný výbrus jsem si nechal dělat,ale taky jsem musel mu připlatit.Dával jsem daleko víc oleje abych to opravdu nezadrbal a jezdil max 60 cca 300-500km(to už nevím přesně)
Jenže pánové v po tomto výbrusu jezdí jáwka úplně jinak.M2téčko zanese rýhy po výbrusu a samozřejmě něco navíc.Po zajetí tam začnete dávat kvalitní olej a kroužky setřou přebytečný karbon v jejich dráze při pohybu pístu.Protože kvalitní olej ho při tomto tření rozpustí.To je vše.Tím vznikne max efektivita.Už si přesně nevzpomínám,ale myslím,že jsem měl 27-29 koní.Dal jsem jiné převody a jawička jezdila tak jak jsem popisoval.Navíc jsem měl bezkontakt s auta takže odpadly starosti s kladívkama,které jsem tam měl.
A na závěr opakuji,že to co tu píšu jsem dělal a je to moje zkušenost a ne jak vy pořád jen svoje názory a zkušenost nenapíšete žádnou.
Ps:teď mě tak napadá jestli vy netaháte ze mě rozumy aby jste věděli co a jak a dělaly to podle mě!
protože psát to tady všechno do podrobna nejmíň 20 je už podezřelý!!!!
prostě mne bavíš :)
jawka po dobrém výbrusu má 27 až 29koní? grafy z brzdy by byly?
jaké další úpravy? taky mne nebaví se opakovat .
máš ji ještě?
jaký motor, osmičkový?
jaké výfuky?
no dobře, napíšu něco o své bývalé jawě.
koupena s 25tkm, bývalý majitel jezdil na m2t do oilmasteru, no nebudu to rozebírat.
šla na výbrus, zajížděl jsem cca 4000km, motor je zajetý, pokud ho dokáže na dálnici bičovat hodinu na plmno a nekousne se.
sesly se u toho vyrobni netolernace , takze motor je na 2t pomerne pruzny, dira ve vykonu s 2komoracema okolo 4500 je prakticky neznatelna. Nelicoval jsem a nelestil nic.
Upravy: clonka v sani + tryska HT 92, upravene druhe komory vyfuku u TK moto, po motorove srance absolutne v poradku.
najel jsem na ni 22tk, pak jsem ji prodal. U nynejsiho majitele vesele jezdi dal.
Cestovka 100km/h, maximalka nekde okolo 135km/h, mozna vic, mereno digitalem.
S pavikem na slovensku max okolo 125km/h.
Spotreba cca 5,2l smesi.
bezkontakt, dala se tocit do 6.
16Z kolecko, do kopcu na slovensku s pavikem za 3 a 100km/h
stále nedovedu pochopit tvou filozofii zalepení rýh po obrábění karbonem a to nejsem blb, myslim si ze to je nesmysl.
nadnes to v poradne na jawamania.info jsem hooodne zvedav co ti tam reknou
Pises, ze vznikne max efektivita, tzn ze budes mit vybrus udelany tesnejsi nez maji ostatni. Jakym zpusobem tedy vychytas mez mezi tim, kdy to jede super a tim kdy se ti kousnou pisty?
no jsem zvedav na odpoved a jsem zvedav, esli to napises do poradny na manii, hezky den.
edit: jde mi hlavne o to, aby to co hodlaji delat vybrus na jawe VEDELI, ze Tva kucharka nutne nemusi byt sa spravna a nejlepsi, tzn lit pro zabeh M2T a mit extra specialni vybrus.
Naposledy editováno 30.12.2008 12:48:54
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Musel bys zacit lehci klikou (neni nutnost), ale hlavne upravit kanaly, resp. kompletne predelat valce, dat domecky s klapkama a pak k tomu odladit karby.
Neni to MOJE zkusenost, ale zkusenosti lidi, kteri tem motorum venuji nekolik let ladeni, o kazdou upravu a zkusenost se podeli a dodaji grafy z brzdy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Tvoji pohadku o ruznych olejich a jine spotrebe komentovat nehodlam
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 30.12.2008 14:43:29
Grifindoor>Jawka má hulit, to by nebyla třinda. A co se týče výběru oleje, neni to jen o shellu. Tk já sem lil do svý třindy polosynt. motul 1:70 a šlapala jak fík, zahulila jen za studena a pak jen tk zapářila při plnym plynu. Z výfuků nikde nic neteklo, ani se nepotily u kolen. A spotřeba nepřesáhla 5,5l ani při stylu furt plnej knedlík. Většinou se pohybovala kolem 4,2 l a když sem chtěl, tk sem se vešel i do 3,5l(hodně úsporná jízda a max.80km/h)
přesně jak říkáš!PLNÝ SOUHLAS SE VŠÍM.1 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
Mimochodem Kdyby všichni dělaly ten samý druh oleje tak by mohla být jen jedna firma a ostatní se na to vysrat.Prostě některý oleje jsou lepší a některý horší.Když to neznáš tak se neser do diskuse,o který víš velký prd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
2 reakcí na tento příspěvek Jde me kour z vyfuku poradi negdo ? jawa 640
Hroch-->OT
Zdravim,
s kluka otevirame nove studio a novou dilni kousek od prahy , delame vse od grafiky na masiny po airbrushe az po celolaky a kompletni polepy. ( Moto, plasty , helmy , auta , proste vsechno)
Neni problem delat veci z CARBONU coz by vas taky mohlo zajimat.
tady mate nejaky portoflio je toho tam docela dost
http://troll-computer.cz/MOTORKY.rar
http://troll-computer.cz/AUTA.rar
http://troll-computer.cz/HELMY.rar
http://troll-computer.cz/interier.rar
http://troll-computer.cz/OSTATNI.rar
S pozdravem Tomas alias HROCH
kontakt je hroch@pg24.tv
Jo a pokud nekdo z vas bude neco chtit a bude mit nejakou predstavu tak at posle fotku veci kterou chce namalovat premalovat a nejakej navrh, necham to nacenit.
Nejlepe na email.
čus máte nějaký ofic.stránky???
trungsi>Na téma moje jawa už se nebavím a podle toho co tu zase převracíš a vykládáš za nesmysli bych tipoval,že to co si tam psal moc rozumný taky nebude.27 koní byl zavěr se vším všudy...což znamená finální výsledek.Což je úprava karburátoru ten výbrus atd.atd.A nidko o jiném karburátoru nepsal.Psal jinak karburátor.né jinej.Mimochodem ten karburátor podle toho co píšeš jsem měl taky tak nastavený.
Mimochodem Kdyby všichni dělaly ten samý druh oleje tak by mohla být jen jedna firma a ostatní se na to vysrat.Prostě některý oleje jsou lepší a některý horší.Když to neznáš tak se neser do diskuse,o který víš velký prd.
Dobre, s tesnym vybrusem a jinak otryskovanym zakladnim karbem nedostanes 27k. S tim se proste smir.
Dalsi upravy jsi mel jake?
Kvality oleju jsou ruzne, ale se spotrebou to nema vubec co delat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Ty slovicka si vyprosuju, ok? nejsme na pivu, aspon ja teda ne
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)