A melo by se to tykat motorky zhruba od roku 2001-2006 v nakupni cene 100000-150000Kc.
Napiste mi model,rok a proc?
Tak po kratke debate vypadaj jako financne prijatelne a nejlepsi volby:
R1 04,GXSR1000 05 a ja osobne bych nezatracoval ani tu ZX10R 04(bude z nich nejlevnejsi a jede stejne)
Ted tedy otazka?Koupit hotoveho vytuneneho zavodaka bez TP,nebo s TP(jaky je tam rozdil v cene?),anebo na kapoty padly dovoz a postavit si to podle sebe a svych predstav a fin.moznosti bez starosti s rozprodavanim dilů,anebo koupit a odstrojit nejaky hodne dobre technicky vypadajici bike a zacit postupne vylepsovat?
Muze nekdo z vlastni zkusenosti rict,jestli mel moznost porovnat casy zajete na seriovce(treba v laminatech) a potom na opravdu ostrem zavodaku?Jaky byl rozdil casu?
Naposledy editováno 11.09.2008 10:53:07
Co to, že ji pak Kozelka prodává?? Že by mu nevyhovovala a nebo snad ten problém co měl?? Nebo snad končí?? :\
Naposledy editováno 10.09.2008 15:08:06
Kolem 140tis. (ale v sérii - nechal bych tam jen řidítka, hadice, přepákování). Zadní Ohlins po dohodě možná taky, ale výfuky ne..
1. když jedeš na závody, tak máš moto na káře nebo v dodávce, takže ho jen převážíš a kdyby něco tak máš sportovní průkaz, ve kterém je foto, VIN a základní údaje, včetně razítka komisaře Autoklubu ČR, tudíž v tom nevidím problém. Když mě jednou zastavili, tak byli hrozně zvědaví a chtěli vidět jak vypadá závoďák, tak sme u toho dobře pokecali
2. většinou jsou to moto dotažené ze zahraničí, které byli nějak padlé a někdo je nechával na n.d. a prodal to bez TP mnohem levněji. Samozřejmě je možné že je to třeba moto někde z itálie a může to být i čorka, ale ti to se může stát. Taky je ta možnost že moto mají TP a to jen čistopis, tudíž nejsou zatím nikde evidovány. A pak je další možnost, že si někdo koupí u dealera novou moto, prodá kapoty, origo díly i papírama a nechá si ji jen pro závodní účely s tím že na originálních dílech se mu část peněz vrátí. Já patřím do tý možnosti, že mám moto MS Racing a to jsou moto přímo od výrobce a odstrojené a díly rozprodány a papíry na ně nikdy nevznikli. Teď ty poslední moto co má Mates a Barry, jsou od Ten Kateho a ty dokonce mají myslím rámy bez VINky a jsou to tovární speciály pro závodní účeli, tudíž nejsou evidovány ani u výrobce.
3. sportovní průkaz ti vydaji techničtí komisaři na začátku sezony na školení jezdců, kde probíhá předsezoní pravidelná kontrola moto a prodlužování TK na další rok. Samozřejmě to dělají i kdykoliv jindy, ale to už je za příplatek, jelikož je to mimo vypsaný termín.
Naposledy editováno 11.09.2008 08:54:08
SmajlikR46>majkl31>
1. když jedeš na závody, tak máš moto na káře nebo v dodávce, takže ho jen převážíš a kdyby něco tak máš sportovní průkaz, ve kterém je foto, VIN a základní údaje, včetně razítka komisaře Autoklubu ČR, tudíž v tom nevidím problém. Když mě jednou zastavili, tak byli hrozně zvědaví a chtěli vidět jak vypadá závoďák, tak sme u toho dobře pokecali
2. většinou jsou to moto dotažené ze zahraničí, které byli nějak padlé a někdo je nechával na n.d. a prodal to bez TP mnohem levněji. Samozřejmě je možné že je to třeba moto někde z itálie a může to být i čorka, ale ti to se může stát. Taky je ta možnost že moto mají TP a to jen čistopis, tudíž nejsou zatím nikde evidovány. A pak je další možnost, že si někdo koupí u dealera novou moto, prodá kapoty, origo díly i papírama a nechá si ji jen pro závodní účely s tím že na originálních dílech se mu část peněz vrátí. Já patřím do tý možnosti, že mám moto MS Racing a to jsou moto přímo od výrobce a odstrojené a díly rozprodány a papíry na ně nikdy nevznikli. Teď ty poslední moto co má Mates a Barry, jsou od Ten Kateho a ty dokonce mají myslím rámy bez VINky a jsou to tovární speciály pro závodní účeli, tudíž nejsou evidovány ani u výrobce.
3. sportovní průkaz ti vydaji techničtí komisaři na začátku sezony na školení jezdců, kde probíhá předsezoní pravidelná kontrola moto a prodlužování TK na další rok. Samozřejmě to dělají i kdykoliv jindy, ale to už je za příplatek, jelikož je to mimo vypsaný termín.
díky
http://www.motoinzer...3740-cbr-929-rr.html
SmajlikR46>A nechceš to moje peklo?? lol lol Ani náhodou, tu si ještě nějakej pátek nechám Ale kdybych v loni nedostal takovou nabídku od pana Smrže, tak bych volil mezi R1 04-06 a nebo GSXR1000 K5-K6, záleží jak jezdíš, pak investovat do cartrige a zadní jednotky, hlavně nakoupit náhradní kapoty, řidítka, přepáčko s náhradníma stupačkama atd. je toho mraky teď po inzerátech. Třeba teď v Brně na MMČR sem viděl hodně strojů na prodej.
Ten tvuj vlitanej vrak teda nechci lol Ale docela by me zajimalo jestli bys ty radsi koupil hotovou motku po nekom,anebo si radsi postavil svoji?jinak s tebou souhlasim ze R1 O4 bude asi nejlepsi varianta ve vsech smerech...
Dawe02>Milagros> to ti ta Igorova R1 tak ucarovala, ze budes menit??
NoFear4> jsem zvedav s jakou prijdes zitra od Halbicha.
Tak s Halbichem jsem vcera mluvil jen na vterinu na CEC...vsichni magori rano vyjeli nateseny do trenovani a padali jak svestky,protoze to bylo snad jeste po noci zmrzly a mokry,tak na me nemel moc cas a daval furt nekomu neco do kupy.Ale kazdopadne rikal ze takova moznost by mohla byt,ale je to nahoda a je to jednou za cas...musim k nemu jeste pro desky,tak ho zkusim odchytit a dostat z nej neco konkretnenjsiho...hele neni kam chvatat...do jara casu dost
Perňa #81>To je blbost NoFeare ...nejde přijet na závody se svačinou v batůžku a "skorovyhrát". Umíš si představit spotřebu pneu, když jedeš trochu rychle?? A rychle se jede už i na CECu, až na pár vyjímek..
Máš pravdu v tom, že stačí sériová motorka, ale měla by bejt co "nejčerstvější", nejlíp závodně nejetá anebo jen třeba sezónu (případně po GO). Podobnou (moji bývalou) prodává pan Kozelka, snad do 110ti tis. Ta je sériová, má jen zadní tlumič a koncovky RP, Brno za 2:13.
Na odjetý K3 s ojetejma gumama nemáš šanci. Já se taky počítám mezi "soacial racing", ale s tvým přístupem se závodit nedá!
Vůbec bych se nebránil biku bez TP, třeba i odstrojenýho, protože takovej je líp prodejnej, než motorka od kačeru přestrojená zpět do série, kdy majitel tvrdí, jak je nepadená a Panna Marie! Navíc s tím máš práci to nastrojit a pak zatloukat, že jezdila okruhy, atd.. Na to nemám nervy, raději ji prostě udělám na okruh a tak ji i prodám.
Nechceš moji R1 07? Nechám ti ji v sérii bez kapot a k tomu ti dám fungl lamináty bez laku..
Jinak k těm modelům motorek. 2V - zapomeň, na tom rychlej nebudeš (pokud nemáš na RC8 nebo 999R, 1098, SP-2 s HRC kitem, ..)
Nejlíp na tom jsou R1 04-06 (perfektní chování na okruhu, mraky ND, levný originál díly, ..) nebo K5-6 (to je dělník a vydrží fakt hodně bez problémů s motorem) ...tyhle dvě jsou srovnatelný, ikdyž Suzuki má o chlup silnější motor a R1 zase lepší chování v zatáčkách (přijde mi taková vyváženější a "jemnější"). Fireblade neznám, ale je těžší a motor zaostává (pokud nemá patřičný úpravy) a ZX10 je trochu nepoddajná a nervózní a moc lidí se s tím nesrovnalo - normální člověk bude rychlejší na R1.. Ani K3-4 by nemusela být špatná, ale těch už tolik v kondici nebude, ale zase cena je dole, tak ji můžeš dát trochu servis a přípravu na sezónu (řekl bych, že lepší volba než stará ZX-10).
Diky za nazor takhle jsem si to predstavoval okometovat aby si clovek mohl udelat obrazek
SmajlikR46>nofear4> tak já si ten vrak teda nechám lol Ono taky záleží za kolik by byla seriová moto a už hotová, vem si to, že do na seriovku musíš koupit přepáčko, kapoty, nejlépe převody z 530 na 520 zaměnit, takže ono to vyjde na stejno. Zase na druhou stranu když kupuješ už hotový bike po někom, tak pořádně nevíš co to má za sebou, kolikrát to leželo, jak moc je vylítanej motor. Vem si to že koupíš po někom okruhovku po dvou jízdách se ti vylágruje motor, nekdy je to jako časovaná bomba, o který nevíš kdy bouchne. Ale vetšinou se to nestává a koupíš moto v dobrým stavu. Ale dneska ti nikdo nezaručí stav moto i když to bude motorka ze silnic, sám to určitě znáš, každopádně R1 04- je prostě už závoďák v základu, ale to samé se dá říct o litrový K5-K6, když se podíváš na Boumise, tak to je seriovka a co to umí ...
No mas pravdu...ja osobne bych se nejvic bal toho,ze sice koupis super vytunenou motorku s vysponovanym vykonem schopnou zajet nejaky super cas,ale k cemu to je kdyz se ten motor za tyden udela,anebo se tam bude furt neco srat?To se pak clovek ani nesveze,bude srat prachy do oprav a brzo to zabali...byl bych pro hodne zachovalou seriovku s dobrym motorem a s sanci,ze kdyz nespadnes nemusis se celej rok o nic starat...
SmajlikR46>nofear4> přesně tak, z toho vyplívá, sehnat zachovalou moto z provozu a postupně dokupovat racing doplňky pokud to bude nutné ke zlepšení, než super nadupanej stroj kterej se vylágruje a celej rok do toho budeš furt něco kupovat a bude se to stejně srát.
Ok skoro jako bys mluvil z vlastni zkusenosti? lol
Hele a rekni mi,ty mas terba Brno asi docela najety jedes slusnej cas...o kolik bys byl pomalejsi,kdyby ses tam sklouznul na skoro seriovce?A jeste mi rekni,co ma podle tebe vetsi prinos na zlepseni casu...kdyz narves 50tis to motorky(ja vim ze je to malo)anebo do ni nedas korunu a tech 50tis bys utratil za treninkove jizdy?
No najety to ještě moc nemám, ještě mám co dohánět, abych ukázal Meklauovi záda Bohužel tohle nemůžu posoudit, na seriovce sem tam jel kdysi a to jsem to jezdil 2:45, od tý doby sem tam jel už jen a okruhovkách na kterých byla vždy nějaká úprava.
No 50táců ... raději bych je utratil tím stylem, že bych moto nechal jak je v serii, koupil kapoty, přepákování a zbytek peněz dal do tréninků. Tréninky jsou k nezaplacení, to ti nějakej PowerComander, koncovka, ani podvozek nenahradí. Tyhle věci bych dával až na konec.
SmajlikR46>nofear4> jj ... vlastní zkušenost, ale ne s touhle Hondou co mám Tahle je bez problému.
No najety to ještě moc nemám, ještě mám co dohánět, abych ukázal Meklauovi záda Bohužel tohle nemůžu posoudit, na seriovce sem tam jel kdysi a to jsem to jezdil 2:45, od tý doby sem tam jel už jen a okruhovkách na kterých byla vždy nějaká úprava.
No 50táců ... raději bych je utratil tím stylem, že bych moto nechal jak je v serii, koupil kapoty, přepákování a zbytek peněz dal do tréninků. Tréninky jsou k nezaplacení, to ti nějakej PowerComander, koncovka, ani podvozek nenahradí. Tyhle věci bych dával až na konec.
To jsou moje slova...ja si myslim ze hrozne moc kluku vrazi rance penez do techniky,ale hrizne malo do trenovani...a pritom by to melo byt spis obracene...taky bych rekl ze kdyz vytunim motorku za 100000 tak pojede sama o sobe 2vteriny rychleji a kdyz budu litat na seriovce a projezdim 100000 na volnych jizdach,tak porychlim o 4-6 sekund...
stepos>Nofearaku a ty hledáš nebo přemýšlíš nad jedním strojem jak na okruh tak do provozu? Nedokážu si představit že by ses vzdal ježdění po silnici.
To mas pravdu,hrozne by mi chybeli ty honicky s policajtama a ten adrenalin s porusovani predpisu.Toho se nikdy nevzdam... lol
Ale ja si myslim ze to uplne v pohode dokazu skloubit na jedne motorce,ale zatim tady jen tak nezavazne klabosime co a jak....a uvidim jak se to nakonec vyvrbi...
nofear4>stepos>Nofearaku a ty hledáš nebo přemýšlíš nad jedním strojem jak na okruh tak do provozu? Nedokážu si představit že by ses vzdal ježdění po silnici.
To mas pravdu,hrozne by mi chybeli ty honicky s policajtama a ten adrenalin s porusovani predpisu.Toho se nikdy nevzdam... lol
Ale ja si myslim ze to uplne v pohode dokazu skloubit na jedne motorce,ale zatim tady jen tak nezavazne klabosime co a jak....a uvidim jak se to nakonec vyvrbi...
Tak jsem zvědav na rozuzlení. No mě ruplo v bedně a motorky mám dvě. Tak snad jsem se nezbláznil.
Jinak 2LEKO, nechce se ti jet taky, potřebuju aby sis stoupnul pod áčko a na stadion a řekl co a jak a na jaře dám Perňu
stepos>nofear4>stepos>Nofearaku a ty hledáš nebo přemýšlíš nad jedním strojem jak na okruh tak do provozu? Nedokážu si představit že by ses vzdal ježdění po silnici.
To mas pravdu,hrozne by mi chybeli ty honicky s policajtama a ten adrenalin s porusovani predpisu.Toho se nikdy nevzdam... lol
Ale ja si myslim ze to uplne v pohode dokazu skloubit na jedne motorce,ale zatim tady jen tak nezavazne klabosime co a jak....a uvidim jak se to nakonec vyvrbi...
Tak jsem zvědav na rozuzlení. No mě ruplo v bedně a motorky mám dvě. Tak snad jsem se nezbláznil.
To ja taky,ale vubec se toho nebojim a je mo vlastne uplne jedno na cem se tam za klukama budu honit
Naposledy editováno 11.09.2008 13:32:20
DavR1>Vím o jedné K6 1000 naj.8tkm v provozu, nejetá na okruhu s výfukem Yoshimura + power com. Arrow + filtr, je odstrojená bez seriových kapot s budíkama, origo klíčem bez TP ,jeden zákazník si to už bez TP (majitel si ho ponechal) dovezl z Italie lehce poškozený na plasty za účelem přestavby na okruh , ale nakonec rozbil svoji K6 750 a do toho litra už jít nechce ... domluvil bych s ním cenu, myslím že naposled říkal 90t., ale dal by to i za 85t. asi teda .... nevím
přihoď fota i do mailu kacer001@seznam.cz eventuelně bych se přijel juknout a dal i o pár pětak na pivko víc:))