1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
dm101 píše: ... Po ose jsem ve Splitu za dva dny na pohodu i se zastávkou na Željavě .
Já když ráno vyjedu, večer spím u jezera u Malacek, druhou noc spím v lesích u Barcsu a do Splitu nebo Sarajeva dojedu třetí den večer.
Na Uralu nebo CRF, 300km denně je maximum.
Takhle jsem jel na Balkán po ose několikrát a už na to seru.
Kdyby tam jel autovlak z Prahy, je to jasná volba. Takhle ale vezmu motorky na vlek za auto a při střídání dvou řidičů tam dojedu za velmi dlouhý den.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
yeuop píše: Deadman> Proc je 300km denne maximum?
Me treba napada ze proto, ze jede po okresch na prskoletu. Tebe (zjevne) nenapada nikdy nic



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
Na CRF300L by se sice dalo jet rychleji, ale můžeš jen 80, abys neorval špunty na drapácích. Na cestovních gumách by stejně šlo jet tak kilo, takže ušetřený čas by nestál za potřebu přezout na drapáky v cílové oblasti. Na CRF se sice při řízení nenadřu, ale zase není moc pohodlná a dlouhé přesuny jsou na ni úmorné. Loni jsem si málem rozbil hubu, protože jsem na ní při přejezdu odporného Maďarska zcela usnul za jízdy. Cestou zpět jsem dal 570km za den a už to nechci nikdy zopakovat.
Některé motorky jsou na přesuny prostě nevhodné. Jsou to ale obvykle ty, na kterých si člověk cílovou destinaci nejlépe užije.
Navíc každý to máme jinak, jízda rovně po dálnici mě nikdy vůbec nebavila ani na motorce, co jede v klidu 150.
Naposledy editováno 13.03.2024 22:29:25
Pro me vlak do Splitu nema smysl (a po tom zdrazeni uz vubec ne). Prestoze taky jezdim na CRF300 (ale Rally verze) , tak kdyz vyjedu v patek po obede (prace hotova, nemusim si brat na ten den dovcu), prijedu odpoledne do Vidne. Nalozil bych motku na vlak, a rano byl ve Splitu. Kdyz vlak vynecham, budu tam nasledujici den vecer. Cili jeden den, to mi za to nestojil. Jet ale autovlakem nekam dal (pro me treba Livorno) by mi uz smysl davalo.
Jezdim po okreskach, tu cca 10ti denni dovcu navic s batuzkem. 500 - 600 km neni pri presunu problem. Vyjizdime mezi 8-9 rano, jede se do cca 18-19hod vecer, kratoucke zastavky na protazeni, piti, benzin, obed. Tech prumernych 50-60 Km/h vychazi po tech okreskach i autem, byt v obcich zdaleka striktne nedodrzuji 50. Celkove se snazim jet okolo tachometrovych 100-110 Km/h.
Plaste po strance vydrze nejsou problem. Loni jsem pred cestou do Rumunska nazul na zadak novou MT21, na predek Tracker. Zadni mi MT21 mi vydrzi cca 4-5t Km, predni Tracker da dve zadni MT21. Ideal na predek by ale bylo na takove cestovani neco mene ostreho, treba opet MT21, ktera se ale bohuzel v mem rozmeru nedela. Proste pred cestou v cervnu nasadit novou sadu, pro prijezdu z dovci (cca 3t km) dojezdit zadek, pak ho vymenit za novej, a dalsi rok opet komplet nova sada. Ten Tracker mi na vroubkovanem, mokrem a uklouzanem balkanskem asfaltu prijde celkem o hubu. Na suchu bez pripominek.
Co se tyce Madarska, tak dolu na pohodu. Po okreskach kolem Rakouska a Balatonu to neni tak spatne, da se jet i tim Rakouskem. Uz nikdy ale nepojedu Madarsko uhlopricne smer Svata Helena (po madarskem peklu mezi poli bylo jeste dlouho podobne rumunske, nez zacala byt krajina zajimava). Cestou zpet pres Slovensko to byla uplne jina liga.
Naposledy editováno 14.03.2024 08:55:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
Kohlstein píše: Frantas> Cituji: Cena lupenu Vídeň-Split v 6lůžkovém kupé včetně motorky vyjde na 4 tis. Sedící zhruba o pětikilo míň.
.
Divný počty.. zaplatil jsem teď na květen 95€.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
spike-cz píše: Divný počty.. zaplatil jsem teď na květen 95€.
To máš na sezení. Když chceš dvoulužkový kupátko vyskočí to na 609€ pro dva

1 reakcí na tento příspěvek Autovlak do Splitu - 2024
1 reakcí na tento příspěvek Autovlak do Splitu - 2024
Koukám kolik hráčů tu je, pro který 1000 km za den není problém. Absolvoval jsem to několikrát a i to, že jsem ostré pneu vezl s sebou na motorce a na místě je přezouval. Cestovat po dálnici na drápech, no to mám taky za sebou, jednak to je utrpení, je to i na rozbití huby, protože od 140 má člověk co dělat aby to udržel na silnici a odlítaný špunty z nových pneu důsledkem přehřátí mám taky za sebou.
takže kromě hrdinů co tu jezdí kilometrové porce co mají ostatní na celou dovolenou je tu i někdo kdo mi poradí co to skutečně obnáší.
Zavazadla na motorce pochopitelně měkká neuzamykatelná a nerad bych je sundával. Vzít si s sebou obsah a nechat je prázdné, to by snad šlo.
Jak dlouho trvá odbavení a má mít člověk svoje kurty ? Chtělo by to být ve splitu opravdu ráno aby se dalo mazat.
S celým využitím je to tak na hraně. 1200 km vs 500 km. Takže uvidím, každopádně abych udělal 1200 za den, tak to chce ani nežrat a zbytek mě s tím taky pošle do řiti. Ale natahovat to na dva dny se mi nechce, stejně by to musela být první den pořádná darda.
Když vás jede víc, raději bych volil auto a přívěs. Ušetříš nejvíc peněz, času a pneu na motorce.
Naposledy editováno 15.04.2024 05:04:54
1 reakcí na tento příspěvek Autovlak do Splitu - 2024
Ale ma to tech par ale, musi mit clovek spolehlivyho kamose, se kterym se za par dni nesezere, a v pripade pruseru se na nej da spolehnout.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
Ozzy_ píše: Taky si myslim, ze pokud jsou 2 lidi, a je k dispozici obycejna dodafka, je to asi nejlepsi moznost. Rozhodne nejlevnejsi. Dojede clovek AZ do nejakyho cile, a ne kde je zrovna nadrazi, pri vystridani se dvou ridicu to neni tak hrozna cesta, a pri rozdeleni nakladu na naftu a znamky/mejto to vyjde dobre.
Ale ma to tech par ale, musi mit clovek spolehlivyho kamose, se kterym se za par dni nesezere, a v pripade pruseru se na nej da spolehnout.
Tak jistě, ideální řešení pro delší přesuny je 7-9 místná dodávka a podval na motorky, v 6-7 lidech ideál, ve čtyřech to taky jde.
Pak ani nevadí spotřeba kolem 136 a drahý dálnice. Letos na Velikonoce jsme jeli ve třech dodávkou s malým vlekem do Chorvatska a taky paráda, jedeš přes noc, řidiči se vystřídaj a ráno se na místě skočí na motorky.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
TomElefant750 píše: Tak jistě, ideální řešení pro delší přesuny je 7-9 místná dodávka a podval na motorky, v 6-7 lidech ideál, ve čtyřech to taky jde.
Pak ani nevadí spotřeba kolem 136 a drahý dálnice. Letos na Velikonoce jsme jeli ve třech dodávkou s malým vlekem do Chorvatska a taky paráda, jedeš přes noc, řidiči se vystřídaj a ráno se na místě skočí na motorky.
Čau, Tom

abs souhlas. Ale musis mit partu se kterou vis co a jak ... pro solistu neresitelny (a drahy).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
Loni jsme jeli severní část Rumunska, autovlakem do Košic, ale ten přesun po ose z Košic tam a pak zpět byl hroznej, to si nechci zopakovat.
Čau, Tom