Proto by mě zajímalo, jestli a jaké zkušenosti máte s LED žárovkami do hlavního světlometu.
Pro příklad ne tomto odkazu, co mám na mysli: http://www.stualarm...12-24v-30w6x5w-bila/
Předpokládám, že když to je myšleno pro auto/moto tak je to i schválené pro provoz na v.k., a nemusí se připojovat žádný regulátor, nebo jak se to jmenuje, jako například, když se dávají diodové blinkry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
SS124 píše: jetam> pokud jsi nikdy neporusil předpisy silničního provozu a drzis napr 50.90 popr 130 tak to beru,pokud je to jinak zklapni a starej se o svy
Došly argumenty?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
Mám též GSX-R 750 L0, nebo postaru K10. Taky s vyměněným výfukem. Ten mám od RP Tuning, dělali mi i mezisvod, tedy chybí kat. A to střílení ve vyšších otáčkách při podřazování potvrzuji.
Co se týče škodlivosti, tak bych řekl, že je více teorií. Převážně panuje názor, že když se dá laděný, tedy otevřený výfuk, ještě se přihodí KN filtr, tak se směs ochudí, protože přes motor projde více vzduchu, ECU to nijak nepozná(má palivové mapy vložené) a směs používá stejnou jako při origo dílech, kdy musí především vyhovět emisním normám.
Ale při chudé směsi stoupá teplota hoření, celý blok se více zahřívá a mohou se podpálit ventily. Suzuki v nových verzích ještě prý horší, pač se používájí odlehčené titanové ventily, které zvýšenou teplotu dobře nesnáší. Chudá směs se pozná na brzdě pomocí širokopásmové lamda sondy. PC nebo jiná krabička upraví délku vstříku, většinou prodlouží, tedy směs obohatí a teplota zase klesne. Většinou má moto pak spotřebu vetší.
To, že moto střílí při zavření plynu, má být způsobeno tím, že výfuk je průchodnější a při zavření plynu pronikne palivo s volnoběžnou směsí(tá zůstává i při zavřeném plynu) a ta detonuje v potrubí. U origu výfuku se to děje taky, jen to není slyšet.
Toť teoria... U mé moto vyšší teplotu na budíku nepozoruji, výkon nestrácí. Mám s tím najeto jednu sezónu, 3 dny na okruhu a zdá se OK. V červnu to půjdu nechat přeměřit na brzdu, zda je směs chudá. Mechanik mi říkal, že si s laďáky Suzuki v celku dobře rozumí. Proto jí nejdřív zkusíme jen změřit a podle výsledku kdyžtak přidáme PC.
P.S GSX-R je super bike, za 3 roky provozu od nova nemám žádný problém(klep,klep na dřevo)
tak co ty na to,sam jsi nelegal a radis jak radio ...............jak jsi to rikal prasecina o homologacích nemluve.....hod se do klidu
Naposledy editováno 13.05.2014 22:28:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
Elfmen nesmí nic říct, protože nemá homologovaný výfuk. To, že nehomologovaný výfuk neohrožuje na rozdíl od oslňujícího světla je fuk, když on může, tak já taky Sám si se usvědčil, že to oslňuje, tak se teď snažíš zdiskreditovat Elfmenovi odpovědi? Dosti nešťastným způsobem. Holt Strakonice se nezapřou
Naposledy editováno 13.05.2014 22:35:54
1 reakcí na tento příspěvek LED žárovky v hl. světlometu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
Mozna na to nemas jen figuru
Hezky jsi vytáhl můj koment z jiného vlákna. Já se taky okopíruji: komentář č. 62 na straně 3. "Když odhlédneme od homologace, která je mi osobně ukradená...", dále č. 90 také str. 3: "Už jen tohle by se dalo označit na prasečinu,-čárka- o nějaké homologaci ani nemluvě." V obou větách je myslím téma homologace až na druhém místě a není primárně příčinou mých závěrů. Předem mi šlo o to, že dle mého mínění je taková zástavba problém, protože oslnujě ostatní. Že přitom není homologovaná je spíše vedlejší aspekt. Asi jsem to špatně formuloval.
Off-Topic: Téma homologací je celkem ošemetné. Platí samozřejmě: "Hoďte kamenem,kdož jste bez viny". Proto se k tomu přímo nevyjadřuji, protože jsem toho názoru, že když to ostatním nevadí, mohu mít na vlastní věci, co se mi zlíbí. Problém vznikne, až kdyby tato část byla v příčinné souvislosti s nehodou.
Naposledy editováno 14.05.2014 12:10:23