globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-power rozdíl nez natural 95?
 
2.6.2007 v 10:45
:) Ahoj lidi zkusil uz nekdo z vas jezdit na V-POWER prej je to ve vykonu dost znat chystam se to skusit,.. mam novou masinu a mam najeto 2000Km,.. muzu to tam vubec nalejt? takhle se zajetym motorem? ;)

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 19:10 | Nahoru | #91
PetrP>to s tim skladovanim jsou pouze spekulace.. *no*

kazdej radnej "podnikatel" a firma si spocita co se mu vyplati - zda skladovat benzin ktery se moc neprodava a tak si zabirat o nadrz navic nebo zda dat tu nadrz na benzin co je nejprodavanejsi..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 19:11 | Nahoru | #92

Autor píše: [quote=Xbike][quote=Autor]
O litr menší spotřeba je prostě blbost.....


muj test za 3 sezony mluvi jasne......V power a cca. o 1litr to zere mene.... a takove ty kecy, ze je to blbost, mam nejradeji od lidi, co to nezkusilo a jen kecaji :puke: ..... lepsi reakce na plyn, chovani motoru atd.... kone ti to neprida, ale motorka se celkove lepe chova... jinak, at si kazdej bere co chce.. ;) [/quote]
Hm,jednak jsem to zkoušel,a jednak- ta reakce na plyn,to mě opravdu dostalo! To jako že předáš,a odezva je dříve o 0,01s a to poznáš? Blbý kecy tu vedeš ty. Je to reklama,nepoznatelný rozdíl,spotřeba se nehýbe,jedině,pokud to robiš,jak píšeš Laďa-méně plynu,méně benzinu. Hoši,vzpamatulte se! :lol: :lol: :lol: [/quote]
ok... tvuj nazor a vyse muj nazor.... ;) ..klido si do nadrze naserrr.... ;) :P

:lol: :D

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 19:59 | Nahoru | #93
:D Ty blaaho ja se snad z tohodle fora smíchem potrham,... ja se fakt bavím,.. nejen ze tomu uz vubec nerozumím ale az mi dojde benzin nasypu tam calgon.. :)

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 19:59 | Nahoru | #94
Autor>nene, na XR to vykon zdvoj az ztrojnasobi :lol: ...ne tohle je mereny na ctrnactistovce z fabie...jo a jinak bylo to mereny na nejmodernejsi brzde v republice(tusim nekde u Plzne)ktera ma nepresnost max 2-3kone.z cehoz mi vychazi ze narust vykonu tam bude.
jo a tenhle test s tim rozebiranim motoru se odehral cca pred 2rokama v autotipu(ale kvuli tobe to cislo rozhodne hledat nebudu bo mi to stejne neuveris :lol: )

V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 20:04 | Nahoru | #95
Jupíííííííííííííííííííííííííííííííííí :thmubup: :lol: :D

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 20:06 | Nahoru | #96
Ja chci slyset nejakyho odborníka nejakyho profesora Ikebaru co by rekl jestli je to fakt sracka ktera se ma lejt tak do letlampy nebo je to palivo pro ty co chtej poznat lepsí tlukot plechovího srdicka ve svi masine... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 20:06 | Nahoru | #97

Autor píše: [quote=Xbike][quote=Autor]
O litr menší spotřeba je prostě blbost.....


muj test za 3 sezony mluvi jasne......V power a cca. o 1litr to zere mene.... a takove ty kecy, ze je to blbost, mam nejradeji od lidi, co to nezkusilo a jen kecaji :puke: ..... lepsi reakce na plyn, chovani motoru atd.... kone ti to neprida, ale motorka se celkove lepe chova... jinak, at si kazdej bere co chce.. ;) [/quote]
Hm,jednak jsem to zkoušel,a jednak- ta reakce na plyn,to mě opravdu dostalo! To jako že předáš,a odezva je dříve o 0,01s a to poznáš? Blbý kecy tu vedeš ty. Je to reklama,nepoznatelný rozdíl,spotřeba se nehýbe,jedině,pokud to robiš,jak píšeš Laďa-méně plynu,méně benzinu. Hoši,vzpamatulte se! :lol: :lol: :lol: [/quote]
Hele jak říkám, neznamená, že když s tím tvým autobusem to nic nedělá, že to něco neudělá s motorkou někoho jiného... Navíc pokud sis všiml, tak o zlepšení spotřeby a reakce na plyn píší hlavně dvouválisti... Na 4V jsem to nezkoušel a zkoušet ani nebudu, jelikož nikdy mít řadovej 4V nebudu, ale zkoušel jsem to na Lkovém 2V a tam to prostě funguje...
Jako jedna nádrž - budiž - NÁHODA, ale na SEDMI nádržích už to asi nějakou VYPOVÍDACÍ HODNOTU mít bude, určitě větší, než tvůj názor, že je to BLBOST... :lol: :lol: :lol: :marod:

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 20:11 | Nahoru | #98
Xbike> good odpověď :lol: :lol: :lol:

raybay> u babety když byla nouze tak jsem tam nalil nějakej aceton (hlavně aby to bylo těkavý) a jak si chrochtala

A ted k tomu palivu. Výkon to nezvýší určitě, jelikož V-power obsahuje pouze určitá aditiva navíc (slavek TDM popsal pryncip čištění dokonale a ještě někdo psal to přimazávání), ale když do toho nenalejete něco smradem podobný jako benzín od Supermaketů, tak se nebojte ostatních čerpacích stanic.Bude to skoro stejný (pouze o shell aditiva). Do svý motky ho občas naleju taky, ale rozdíl moc nepociťuju a spotřebu neměřím (nebaví mě špekulace). Jinak benzínů nat. 98, V-power racing 99+ a já nevim co všechno se nebojte (motory do provozu jsou stavěný pro benzín s min. oktanovim čílsem 95), ale pouze utratíte peníze, protože tohle jsou pouze čísla udavající počet oktanů. Čím víc oktanů, tím větší odolnost paliva proti <strong>samovznícení</strong> (antidetonační číslo), a možná má o trochu větší výhřevnost a možná i líp chytá (zapálení), ale to je vše. Jo a na vyšší výkon taky zapomeňte, to byste museli upravit třeba kompresní poměr, ale pak byste tam museli lejt jen benzin s vysokym okt. č., protže na 95ku by vám to začalo zvonit :lol:.
Jo jinak pro zajímavost nafta má taky číslo, které se jmenuje <span class="underline">cetanové</span> číslo a udává schopnost vznícení. Ale <strong>pozor</strong> je to opačně než u benzínu, to znamená, že <span class="underline">čím větší číslo tím lepší schopnost vznícení</span>.

Přeji hezký večer.

V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 20:12 | Nahoru | #99
Zkuste si vzít na pomoc fyziku - o kolik by musela stoupnout výhřevnost litru benzínu (stejné oktanové číslo :lol: :lol: :lol: ) aby to mělo účinek který někdo popsal dřív ????
Probuďte se :lol: :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 20:21 | Nahoru | #100
Hoří hovno?,... :D

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 20:23 | Nahoru | #101
Takze V-Power motoru neuskodí ani nezlepsí vykon jen ma vsobe slozku ktera zmensuje trení tudis motor bezi lehceji,... mam tomu tak rozumet? Bavim se ted o V-power 95

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 20:32 | Nahoru | #102
a.kassl-tak praví výrobce. pozorování pár lidí nelze brát jako směrodatný. a test tu nikdo dělat nebude, protože na test by byly potřeba dvě motorky ježděný +- stejným stylem a do jedný natural 95 do druhý v-power. bavíme se teď o kvalitním palivu, žádnej pochybnej benzín. ani to zmenšený tření není dokázaný nějakým testem, takže si můžeš vybrat, já už si vybral a beru v-power. 2kč na litr při spotřebě cca 5litrů na 100 je 10kč na 100km 100kč na 1tis km. náklady na 10tis km u benzínu jsou o 1tis kč víc, než natural u shellky. zanedbatelný

V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 20:34 | Nahoru | #103
A.Kassl> nene, tak tomu rozumet nemas. Mas tomu rozumet tak, ze i pokud aditiva obsazena v tom onom benzinu zlepsi ucinost (napriklad vhodnejsim rozlozenim smesi ve valci), nemusi se to projevit vzdy a i v pripade zlepseni ucinosti motoru se jeho vykon zvedne v nejlepsim pripade tak, ze bude tezky to zlepseni zmerit. A s tim zmensenim treni - no to uz se vic projevi placebo efekt :D Zkratka ten motor nejaky aditivum v palivu nespasi, kdyby si se rozkrajel... Mozna ma vyznam pro zavodni tymy, kde i teoreticka moznost zvyseni vykonu i do jednoho procenta muze prinest jakousi vyhodu.

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 20:50 | Nahoru | #104
bukowski634>>
tak nejak... :thmubup: ;) .... *yes* *yes* *yes*

V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 21:07 | Nahoru | #105
Znova zdůrazňuji, že citelný rozdíl je cítit u jednoválce a ještě i u dvouválce ... 4vály už defakto skoro nic !!! A také jak u koho u mě například je to znát hodně ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 23:06 | Nahoru | #106
s4r>>
Hm,jednak jsem to zkoušel,a jednak- ta reakce na plyn,to mě opravdu dostalo! To jako že předáš,a odezva je dříve o 0,01s a to poznáš? Blbý kecy tu vedeš ty. Je to reklama,nepoznatelný rozdíl,spotřeba se nehýbe,jedině,pokud to robiš,jak píšeš Laďa-méně plynu,méně benzinu. Hoši,vzpamatulte se! :lol: :lol: :lol: [/quote]
Hele jak říkám, neznamená, že když s tím tvým autobusem to nic nedělá, že to něco neudělá s motorkou někoho jiného... Navíc pokud sis všiml, tak o zlepšení spotřeby a reakce na plyn píší hlavně dvouválisti... Na 4V jsem to nezkoušel a zkoušet ani nebudu, jelikož nikdy mít řadovej 4V nebudu, ale zkoušel jsem to na Lkovém 2V a tam to prostě funguje...
Jako jedna nádrž - budiž - NÁHODA, ale na SEDMI nádržích už to asi nějakou VYPOVÍDACÍ HODNOTU mít bude, určitě větší, než tvůj názor, že je to BLBOST... :lol: :lol: :lol: :marod: [/quote]
Já to zkoušel na VTR100,měl jsem ji před tím "autobusem",co mám teď. A VTR asi 4válce nemá,nemyslíš?Asi 4 roky jsem ho měl a najel na něm cca 60tis.. Takže nejde o můj názor,ale zkušenost... ;) Je to jen psychický dojem. Výkon to nezvýší.... :) Kámoš to zkoušel i na jednobuchu,a stejný výsledek,co já...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 09:50 | Nahoru | #107

Autor píše: [quote=s4r][quote=Autor]
Hm,jednak jsem to zkoušel,a jednak- ta reakce na plyn,to mě opravdu dostalo! To jako že předáš,a odezva je dříve o 0,01s a to poznáš? Blbý kecy tu vedeš ty. Je to reklama,nepoznatelný rozdíl,spotřeba se nehýbe,jedině,pokud to robiš,jak píšeš Laďa-méně plynu,méně benzinu. Hoši,vzpamatulte se! :lol: :lol: :lol:


Hele jak říkám, neznamená, že když s tím tvým autobusem to nic nedělá, že to něco neudělá s motorkou někoho jiného... Navíc pokud sis všiml, tak o zlepšení spotřeby a reakce na plyn píší hlavně dvouválisti... Na 4V jsem to nezkoušel a zkoušet ani nebudu, jelikož nikdy mít řadovej 4V nebudu, ale zkoušel jsem to na Lkovém 2V a tam to prostě funguje...
Jako jedna nádrž - budiž - NÁHODA, ale na SEDMI nádržích už to asi nějakou VYPOVÍDACÍ HODNOTU mít bude, určitě větší, než tvůj názor, že je to BLBOST... :lol: :lol: :lol: :marod: [/quote]
Já to zkoušel na VTR100,měl jsem ji před tím "autobusem",co mám teď. A VTR asi 4válce nemá,nemyslíš?Asi 4 roky jsem ho měl a najel na něm cca 60tis.. Takže nejde o můj názor,ale zkušenost... ;) Je to jen psychický dojem. Výkon to nezvýší.... :) Kámoš to zkoušel i na jednobuchu,a stejný výsledek,co já... [/quote]
A zase opět... Neříkám, že mi ZVÝŠIL výkon, ale že mi KLESLA spotřeba... A jestli je psychologický dojem, že už, znovu opakuji, na SEDMI nádržích jezdím průměrně o 0,8 litru méně na 100 km, tak v tom případě to bude psychologický dopad mojí Duc, protože jsem ji řekl, že jsem do ní natankoval V-Power... No a jak se mrška zachovala - jen jsem se jí o tom zmínil, hned začala papkat méně... Možná jsi to tomu svému VTR měl taky říct - třeba by pak taky žralo méně... Celou dobu se tady bavim o spotřebě a ne o výkonu... :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 11:05 | Nahoru | #108

s4r píše: [quote=Autor][quote=s4r]
Hele jak říkám, neznamená, že když s tím tvým autobusem to nic nedělá, že to něco neudělá s motorkou někoho jiného... Navíc pokud sis všiml, tak o zlepšení spotřeby a reakce na plyn píší hlavně dvouválisti... Na 4V jsem to nezkoušel a zkoušet ani nebudu, jelikož nikdy mít řadovej 4V nebudu, ale zkoušel jsem to na Lkovém 2V a tam to prostě funguje...
Jako jedna nádrž - budiž - NÁHODA, ale na SEDMI nádržích už to asi nějakou VYPOVÍDACÍ HODNOTU mít bude, určitě větší, než tvůj názor, že je to BLBOST... :lol: :lol: :lol: :marod:


Já to zkoušel na VTR100,měl jsem ji před tím "autobusem",co mám teď. A VTR asi 4válce nemá,nemyslíš?Asi 4 roky jsem ho měl a najel na něm cca 60tis.. Takže nejde o můj názor,ale zkušenost... ;) Je to jen psychický dojem. Výkon to nezvýší.... :) Kámoš to zkoušel i na jednobuchu,a stejný výsledek,co já... [/quote]
A zase opět... Neříkám, že mi ZVÝŠIL výkon, ale že mi KLESLA spotřeba... A jestli je psychologický dojem, že už, znovu opakuji, na SEDMI nádržích jezdím průměrně o 0,8 litru méně na 100 km, tak v tom případě to bude psychologický dopad mojí Duc, protože jsem ji řekl, že jsem do ní natankoval V-Power... No a jak se mrška zachovala - jen jsem se jí o tom zmínil, hned začala papkat méně... Možná jsi to tomu svému VTR měl taky říct - třeba by pak taky žralo méně... Celou dobu se tady bavim o spotřebě a ne o výkonu... :rolleyes: [/quote]
A já se bavím o obojím. Mě VTR bralo 6-8 l. Jedna nádrž 6,druhá třeba 7,5 a třetí 8. Bylo absolutně neměřitelný zjišťovat spotřebu dle paliva. V tomto by byl asi přesnější ten 4válec. Na bladovi mám 5,5-6,at jezdím jak jezdím. Znova opakuji- je blbost,že by ten benál udělal litr na 100km. Asi jsi začal méně tahat za plyn. Ale tímto končím,bo oba si budeme asi trvat na svém... Asi máš u shellu strýčka a máš podíl z reklamy,co? :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 11:23 | Nahoru | #109

Autor píše: [quote=s4r][quote=Autor]
Já to zkoušel na VTR100,měl jsem ji před tím "autobusem",co mám teď. A VTR asi 4válce nemá,nemyslíš?Asi 4 roky jsem ho měl a najel na něm cca 60tis.. Takže nejde o můj názor,ale zkušenost... ;) Je to jen psychický dojem. Výkon to nezvýší.... :) Kámoš to zkoušel i na jednobuchu,a stejný výsledek,co já...


A zase opět... Neříkám, že mi ZVÝŠIL výkon, ale že mi KLESLA spotřeba... A jestli je psychologický dojem, že už, znovu opakuji, na SEDMI nádržích jezdím průměrně o 0,8 litru méně na 100 km, tak v tom případě to bude psychologický dopad mojí Duc, protože jsem ji řekl, že jsem do ní natankoval V-Power... No a jak se mrška zachovala - jen jsem se jí o tom zmínil, hned začala papkat méně... Možná jsi to tomu svému VTR měl taky říct - třeba by pak taky žralo méně... Celou dobu se tady bavim o spotřebě a ne o výkonu... :rolleyes: [/quote]
A já se bavím o obojím. Mě VTR bralo 6-8 l. Jedna nádrž 6,druhá třeba 7,5 a třetí 8. Bylo absolutně neměřitelný zjišťovat spotřebu dle paliva. V tomto by byl asi přesnější ten 4válec. Na bladovi mám 5,5-6,at jezdím jak jezdím. Znova opakuji- je blbost,že by ten benál udělal litr na 100km. Asi jsi začal méně tahat za plyn. Ale tímto končím,bo oba si budeme asi trvat na svém... Asi máš u shellu strýčka a máš podíl z reklamy,co? :lol: [/quote]
JJ, už teď jsem si vydělal na 1098s Tricolore... :lol: :lol: :lol:
Těžko se tomu asi věří, když ty máš jiné zkušenosti, ale v tuhle chvíli fakt nemám důvod ten V-Power nebrat... V-Power Racing neberu, ten jsem bral jen párkrát a bez rozdílu, takže mi přijde naprosto zbytečný... Ovšem samotný V-Power má u mě *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 11:28 | Nahoru | #110

s4r píše: [quote=Autor][quote=s4r]
A zase opět... Neříkám, že mi ZVÝŠIL výkon, ale že mi KLESLA spotřeba... A jestli je psychologický dojem, že už, znovu opakuji, na SEDMI nádržích jezdím průměrně o 0,8 litru méně na 100 km, tak v tom případě to bude psychologický dopad mojí Duc, protože jsem ji řekl, že jsem do ní natankoval V-Power... No a jak se mrška zachovala - jen jsem se jí o tom zmínil, hned začala papkat méně... Možná jsi to tomu svému VTR měl taky říct - třeba by pak taky žralo méně... Celou dobu se tady bavim o spotřebě a ne o výkonu... :rolleyes:


A já se bavím o obojím. Mě VTR bralo 6-8 l. Jedna nádrž 6,druhá třeba 7,5 a třetí 8. Bylo absolutně neměřitelný zjišťovat spotřebu dle paliva. V tomto by byl asi přesnější ten 4válec. Na bladovi mám 5,5-6,at jezdím jak jezdím. Znova opakuji- je blbost,že by ten benál udělal litr na 100km. Asi jsi začal méně tahat za plyn. Ale tímto končím,bo oba si budeme asi trvat na svém... Asi máš u shellu strýčka a máš podíl z reklamy,co? :lol: [/quote]
JJ, už teď jsem si vydělal na 1098s Tricolore... :lol: :lol: :lol:
Těžko se tomu asi věří, když ty máš jiné zkušenosti, ale v tuhle chvíli fakt nemám důvod ten V-Power nebrat... V-Power Racing neberu, ten jsem bral jen párkrát a bez rozdílu, takže mi přijde naprosto zbytečný... Ovšem samotný V-Power má u mě *yes* [/quote]
Jsme hold každej jinej. Já bych nebral asi tu ducnu. Líbí se mi moc,ale v garáži bych ji mít nechtěl. Tak hodně zdaru s v powerem,a já si budu dál jezdit na benál z AB oilu...:D

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 11:55 | Nahoru | #111
Autor> 1098 bych taky nechtel - na silnici je to naprosto zbytecna motorka, na okruhu je to neco jineho, ale to pak musis obetovat spoustu casu a spoustu penez, takze zustavam nohama na zemi... Mej se, cus... :) *yes*

V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 12:01 | Nahoru | #112
Debaty o benzínu jsou fakt k smíchu :D bez piezo snímače klepání motoru si nijak nikdo nepomůže, i kdyby to 100x tvrdil...maximálně pocitově a od peněz :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 15:27 | Nahoru | #113

RUTAN píše: selkie> :lol: :lol: :lol: kriste to je blábol:)))) to je vždycky super poslouchat názory, které vznikly komusi v hlavě jen aby byl něčím zajímavý:))
jinak oktanové číslo jen vyjadřuje odolnost paliva vůči samozápalům při vysoké kompresi..


jo, v pohode, ja nerikam, ze to tak je, ale me neslo o zvyseni vykonu(to uz ani neni treba), ale myslim si, ze tam nejaky ty aditiva budou, tak proc ne(tech par korun navic me nazabije...furt na to nejezdim, natankoval jsem jenom jednu nadrz(pro klid duse - co kdyby nahodou :lol: ) jinak beznej 95 oktanovej benal to jisti :D

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 16:05 | Nahoru | #114

selkie píše: [quote=RUTAN]selkie> :lol: :lol: :lol: kriste to je blábol:)))) to je vždycky super poslouchat názory, které vznikly komusi v hlavě jen aby byl něčím zajímavý:))
jinak oktanové číslo jen vyjadřuje odolnost paliva vůči samozápalům při vysoké kompresi..


jo, v pohode, ja nerikam, ze to tak je, ale me neslo o zvyseni vykonu(to uz ani neni treba), ale myslim si, ze tam nejaky ty aditiva budou, tak proc ne(tech par korun navic me nazabije...furt na to nejezdim, natankoval jsem jenom jednu nadrz(pro klid duse - co kdyby nahodou :lol: ) jinak beznej 95 oktanovej benal to jisti :D [/quote]
Už sem myslel že tu jezdej jen mimozemšťani...
proboha vyšší oktanový číslo udává vyšší odolnost proti samozápalům,přesně jak to říkal Rutan!!!
výkon to nikomu nezvýší. maximálně když do DUC ktedá má vysokej kompresní poměr a při jízdě na 95oct vznikají samozápaly a ruší chod motoru,tak po natankování paliva s vyšším číslem to bude znát....

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 17:29 | Nahoru | #115
No ja nemuzu porovnat benal. Tankuju N95 Shell spis pro jistotu abych si do nadrze nenalil nejake sracky. Co me ale dostalo, byla nafta. Do firemniho Fiata Doblo (desna jebka), vetsinou lejem hlavne levnejsi naftu (Pardubice Essa aj.), jsme flusly plnou Shelacke nafty. Musim uznat ze rozdil byl hodne v chodu motoru. Pred tim to byl desny kostitras a motor znel jak 50let stary traktor. Ted jen vrnel a mel uhlazenejsi chod. Tolik nafta Shell vs levna nafta. Vykon atd. neresim pac je to tak lina jebka ze nema cenu resit jestli predjedu skutristu za 15 nebo 20s.

V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 17:30 | Nahoru | #116
Tady je to supééééééééér jupíííííííííííííí :thmubup: :D :D :D

V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 17:36 | Nahoru | #117
Tak jsem tam dneska dal taky plnou V-Poweru. Su zvědavý hlavně na tu spotřebu ale moc tomu nevěřím. Na jízdě jsem žádný znatelný rozdíl nepoznal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 18:00 | Nahoru | #118
Kaspery> jahaha koupit Fiata v dieslu :lol: *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 22:27 | Nahoru | #119
Dan Afrika> Mi povidej, by me zajimalo kdo ve firme dostal jeden kram domu zadara. Mimochodem ma to 100tkm a krome karoserie a interieru uz tam neni nic puvodniho :puke: . Lituju ty co si to koupi za tezce vydrene prachy jako rodine auto.

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

4.6.2007 v 22:39 | Nahoru | #120
Kaspery> Kamos ze Zel. Brobu je specialista na Fiaty a neda na ne dopustit, ale jak prijde rec na Fiata v nafte, tak se chyta za hlavu :lol: *no*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist