kazdej radnej "podnikatel" a firma si spocita co se mu vyplati - zda skladovat benzin ktery se moc neprodava a tak si zabirat o nadrz navic nebo zda dat tu nadrz na benzin co je nejprodavanejsi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
Autor píše: [quote=Xbike][quote=Autor]
O litr menší spotřeba je prostě blbost.....
muj test za 3 sezony mluvi jasne......V power a cca. o 1litr to zere mene.... a takove ty kecy, ze je to blbost, mam nejradeji od lidi, co to nezkusilo a jen kecaji :puke: ..... lepsi reakce na plyn, chovani motoru atd.... kone ti to neprida, ale motorka se celkove lepe chova... jinak, at si kazdej bere co chce.. ;) [/quote]
Hm,jednak jsem to zkoušel,a jednak- ta reakce na plyn,to mě opravdu dostalo! To jako že předáš,a odezva je dříve o 0,01s a to poznáš? Blbý kecy tu vedeš ty. Je to reklama,nepoznatelný rozdíl,spotřeba se nehýbe,jedině,pokud to robiš,jak píšeš Laďa-méně plynu,méně benzinu. Hoši,vzpamatulte se! :lol: :lol: :lol: [/quote]
ok... tvuj nazor a vyse muj nazor.... ;) ..klido si do nadrze naserrr.... ;) :P
:lol: :D
1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?
jo a tenhle test s tim rozebiranim motoru se odehral cca pred 2rokama v autotipu(ale kvuli tobe to cislo rozhodne hledat nebudu bo mi to stejne neuveris :lol: )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
Autor píše: [quote=Xbike][quote=Autor]
O litr menší spotřeba je prostě blbost.....
muj test za 3 sezony mluvi jasne......V power a cca. o 1litr to zere mene.... a takove ty kecy, ze je to blbost, mam nejradeji od lidi, co to nezkusilo a jen kecaji :puke: ..... lepsi reakce na plyn, chovani motoru atd.... kone ti to neprida, ale motorka se celkove lepe chova... jinak, at si kazdej bere co chce.. ;) [/quote]
Hm,jednak jsem to zkoušel,a jednak- ta reakce na plyn,to mě opravdu dostalo! To jako že předáš,a odezva je dříve o 0,01s a to poznáš? Blbý kecy tu vedeš ty. Je to reklama,nepoznatelný rozdíl,spotřeba se nehýbe,jedině,pokud to robiš,jak píšeš Laďa-méně plynu,méně benzinu. Hoši,vzpamatulte se! :lol: :lol: :lol: [/quote]
Hele jak říkám, neznamená, že když s tím tvým autobusem to nic nedělá, že to něco neudělá s motorkou někoho jiného... Navíc pokud sis všiml, tak o zlepšení spotřeby a reakce na plyn píší hlavně dvouválisti... Na 4V jsem to nezkoušel a zkoušet ani nebudu, jelikož nikdy mít řadovej 4V nebudu, ale zkoušel jsem to na Lkovém 2V a tam to prostě funguje...
Jako jedna nádrž - budiž - NÁHODA, ale na SEDMI nádržích už to asi nějakou VYPOVÍDACÍ HODNOTU mít bude, určitě větší, než tvůj názor, že je to BLBOST... :lol: :lol: :lol: :marod:
raybay> u babety když byla nouze tak jsem tam nalil nějakej aceton (hlavně aby to bylo těkavý) a jak si chrochtala
A ted k tomu palivu. Výkon to nezvýší určitě, jelikož V-power obsahuje pouze určitá aditiva navíc (slavek TDM popsal pryncip čištění dokonale a ještě někdo psal to přimazávání), ale když do toho nenalejete něco smradem podobný jako benzín od Supermaketů, tak se nebojte ostatních čerpacích stanic.Bude to skoro stejný (pouze o shell aditiva). Do svý motky ho občas naleju taky, ale rozdíl moc nepociťuju a spotřebu neměřím (nebaví mě špekulace). Jinak benzínů nat. 98, V-power racing 99+ a já nevim co všechno se nebojte (motory do provozu jsou stavěný pro benzín s min. oktanovim čílsem 95), ale pouze utratíte peníze, protože tohle jsou pouze čísla udavající počet oktanů. Čím víc oktanů, tím větší odolnost paliva proti <strong>samovznícení</strong> (antidetonační číslo), a možná má o trochu větší výhřevnost a možná i líp chytá (zapálení), ale to je vše. Jo a na vyšší výkon taky zapomeňte, to byste museli upravit třeba kompresní poměr, ale pak byste tam museli lejt jen benzin s vysokym okt. č., protže na 95ku by vám to začalo zvonit :lol:.
Jo jinak pro zajímavost nafta má taky číslo, které se jmenuje <span class="underline">cetanové</span> číslo a udává schopnost vznícení. Ale <strong>pozor</strong> je to opačně než u benzínu, to znamená, že <span class="underline">čím větší číslo tím lepší schopnost vznícení</span>.
Přeji hezký večer.
1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?
1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
Hm,jednak jsem to zkoušel,a jednak- ta reakce na plyn,to mě opravdu dostalo! To jako že předáš,a odezva je dříve o 0,01s a to poznáš? Blbý kecy tu vedeš ty. Je to reklama,nepoznatelný rozdíl,spotřeba se nehýbe,jedině,pokud to robiš,jak píšeš Laďa-méně plynu,méně benzinu. Hoši,vzpamatulte se! :lol: :lol: :lol: [/quote]
Hele jak říkám, neznamená, že když s tím tvým autobusem to nic nedělá, že to něco neudělá s motorkou někoho jiného... Navíc pokud sis všiml, tak o zlepšení spotřeby a reakce na plyn píší hlavně dvouválisti... Na 4V jsem to nezkoušel a zkoušet ani nebudu, jelikož nikdy mít řadovej 4V nebudu, ale zkoušel jsem to na Lkovém 2V a tam to prostě funguje...
Jako jedna nádrž - budiž - NÁHODA, ale na SEDMI nádržích už to asi nějakou VYPOVÍDACÍ HODNOTU mít bude, určitě větší, než tvůj názor, že je to BLBOST... :lol: :lol: :lol: :marod: [/quote]
Já to zkoušel na VTR100,měl jsem ji před tím "autobusem",co mám teď. A VTR asi 4válce nemá,nemyslíš?Asi 4 roky jsem ho měl a najel na něm cca 60tis.. Takže nejde o můj názor,ale zkušenost... ;) Je to jen psychický dojem. Výkon to nezvýší.... :) Kámoš to zkoušel i na jednobuchu,a stejný výsledek,co já...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
Autor píše: [quote=s4r][quote=Autor]
Hm,jednak jsem to zkoušel,a jednak- ta reakce na plyn,to mě opravdu dostalo! To jako že předáš,a odezva je dříve o 0,01s a to poznáš? Blbý kecy tu vedeš ty. Je to reklama,nepoznatelný rozdíl,spotřeba se nehýbe,jedině,pokud to robiš,jak píšeš Laďa-méně plynu,méně benzinu. Hoši,vzpamatulte se! :lol: :lol: :lol:
Hele jak říkám, neznamená, že když s tím tvým autobusem to nic nedělá, že to něco neudělá s motorkou někoho jiného... Navíc pokud sis všiml, tak o zlepšení spotřeby a reakce na plyn píší hlavně dvouválisti... Na 4V jsem to nezkoušel a zkoušet ani nebudu, jelikož nikdy mít řadovej 4V nebudu, ale zkoušel jsem to na Lkovém 2V a tam to prostě funguje...
Jako jedna nádrž - budiž - NÁHODA, ale na SEDMI nádržích už to asi nějakou VYPOVÍDACÍ HODNOTU mít bude, určitě větší, než tvůj názor, že je to BLBOST... :lol: :lol: :lol: :marod: [/quote]
Já to zkoušel na VTR100,měl jsem ji před tím "autobusem",co mám teď. A VTR asi 4válce nemá,nemyslíš?Asi 4 roky jsem ho měl a najel na něm cca 60tis.. Takže nejde o můj názor,ale zkušenost... ;) Je to jen psychický dojem. Výkon to nezvýší.... :) Kámoš to zkoušel i na jednobuchu,a stejný výsledek,co já... [/quote]
A zase opět... Neříkám, že mi ZVÝŠIL výkon, ale že mi KLESLA spotřeba... A jestli je psychologický dojem, že už, znovu opakuji, na SEDMI nádržích jezdím průměrně o 0,8 litru méně na 100 km, tak v tom případě to bude psychologický dopad mojí Duc, protože jsem ji řekl, že jsem do ní natankoval V-Power... No a jak se mrška zachovala - jen jsem se jí o tom zmínil, hned začala papkat méně... Možná jsi to tomu svému VTR měl taky říct - třeba by pak taky žralo méně... Celou dobu se tady bavim o spotřebě a ne o výkonu... :rolleyes:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
s4r píše: [quote=Autor][quote=s4r]
Hele jak říkám, neznamená, že když s tím tvým autobusem to nic nedělá, že to něco neudělá s motorkou někoho jiného... Navíc pokud sis všiml, tak o zlepšení spotřeby a reakce na plyn píší hlavně dvouválisti... Na 4V jsem to nezkoušel a zkoušet ani nebudu, jelikož nikdy mít řadovej 4V nebudu, ale zkoušel jsem to na Lkovém 2V a tam to prostě funguje...
Jako jedna nádrž - budiž - NÁHODA, ale na SEDMI nádržích už to asi nějakou VYPOVÍDACÍ HODNOTU mít bude, určitě větší, než tvůj názor, že je to BLBOST... :lol: :lol: :lol: :marod:
Já to zkoušel na VTR100,měl jsem ji před tím "autobusem",co mám teď. A VTR asi 4válce nemá,nemyslíš?Asi 4 roky jsem ho měl a najel na něm cca 60tis.. Takže nejde o můj názor,ale zkušenost... ;) Je to jen psychický dojem. Výkon to nezvýší.... :) Kámoš to zkoušel i na jednobuchu,a stejný výsledek,co já... [/quote]
A zase opět... Neříkám, že mi ZVÝŠIL výkon, ale že mi KLESLA spotřeba... A jestli je psychologický dojem, že už, znovu opakuji, na SEDMI nádržích jezdím průměrně o 0,8 litru méně na 100 km, tak v tom případě to bude psychologický dopad mojí Duc, protože jsem ji řekl, že jsem do ní natankoval V-Power... No a jak se mrška zachovala - jen jsem se jí o tom zmínil, hned začala papkat méně... Možná jsi to tomu svému VTR měl taky říct - třeba by pak taky žralo méně... Celou dobu se tady bavim o spotřebě a ne o výkonu... :rolleyes: [/quote]
A já se bavím o obojím. Mě VTR bralo 6-8 l. Jedna nádrž 6,druhá třeba 7,5 a třetí 8. Bylo absolutně neměřitelný zjišťovat spotřebu dle paliva. V tomto by byl asi přesnější ten 4válec. Na bladovi mám 5,5-6,at jezdím jak jezdím. Znova opakuji- je blbost,že by ten benál udělal litr na 100km. Asi jsi začal méně tahat za plyn. Ale tímto končím,bo oba si budeme asi trvat na svém... Asi máš u shellu strýčka a máš podíl z reklamy,co? :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
Autor píše: [quote=s4r][quote=Autor]
Já to zkoušel na VTR100,měl jsem ji před tím "autobusem",co mám teď. A VTR asi 4válce nemá,nemyslíš?Asi 4 roky jsem ho měl a najel na něm cca 60tis.. Takže nejde o můj názor,ale zkušenost... ;) Je to jen psychický dojem. Výkon to nezvýší.... :) Kámoš to zkoušel i na jednobuchu,a stejný výsledek,co já...
A zase opět... Neříkám, že mi ZVÝŠIL výkon, ale že mi KLESLA spotřeba... A jestli je psychologický dojem, že už, znovu opakuji, na SEDMI nádržích jezdím průměrně o 0,8 litru méně na 100 km, tak v tom případě to bude psychologický dopad mojí Duc, protože jsem ji řekl, že jsem do ní natankoval V-Power... No a jak se mrška zachovala - jen jsem se jí o tom zmínil, hned začala papkat méně... Možná jsi to tomu svému VTR měl taky říct - třeba by pak taky žralo méně... Celou dobu se tady bavim o spotřebě a ne o výkonu... :rolleyes: [/quote]
A já se bavím o obojím. Mě VTR bralo 6-8 l. Jedna nádrž 6,druhá třeba 7,5 a třetí 8. Bylo absolutně neměřitelný zjišťovat spotřebu dle paliva. V tomto by byl asi přesnější ten 4válec. Na bladovi mám 5,5-6,at jezdím jak jezdím. Znova opakuji- je blbost,že by ten benál udělal litr na 100km. Asi jsi začal méně tahat za plyn. Ale tímto končím,bo oba si budeme asi trvat na svém... Asi máš u shellu strýčka a máš podíl z reklamy,co? :lol: [/quote]
JJ, už teď jsem si vydělal na 1098s Tricolore... :lol: :lol: :lol:
Těžko se tomu asi věří, když ty máš jiné zkušenosti, ale v tuhle chvíli fakt nemám důvod ten V-Power nebrat... V-Power Racing neberu, ten jsem bral jen párkrát a bez rozdílu, takže mi přijde naprosto zbytečný... Ovšem samotný V-Power má u mě *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
s4r píše: [quote=Autor][quote=s4r]
A zase opět... Neříkám, že mi ZVÝŠIL výkon, ale že mi KLESLA spotřeba... A jestli je psychologický dojem, že už, znovu opakuji, na SEDMI nádržích jezdím průměrně o 0,8 litru méně na 100 km, tak v tom případě to bude psychologický dopad mojí Duc, protože jsem ji řekl, že jsem do ní natankoval V-Power... No a jak se mrška zachovala - jen jsem se jí o tom zmínil, hned začala papkat méně... Možná jsi to tomu svému VTR měl taky říct - třeba by pak taky žralo méně... Celou dobu se tady bavim o spotřebě a ne o výkonu... :rolleyes:
A já se bavím o obojím. Mě VTR bralo 6-8 l. Jedna nádrž 6,druhá třeba 7,5 a třetí 8. Bylo absolutně neměřitelný zjišťovat spotřebu dle paliva. V tomto by byl asi přesnější ten 4válec. Na bladovi mám 5,5-6,at jezdím jak jezdím. Znova opakuji- je blbost,že by ten benál udělal litr na 100km. Asi jsi začal méně tahat za plyn. Ale tímto končím,bo oba si budeme asi trvat na svém... Asi máš u shellu strýčka a máš podíl z reklamy,co? :lol: [/quote]
JJ, už teď jsem si vydělal na 1098s Tricolore... :lol: :lol: :lol:
Těžko se tomu asi věří, když ty máš jiné zkušenosti, ale v tuhle chvíli fakt nemám důvod ten V-Power nebrat... V-Power Racing neberu, ten jsem bral jen párkrát a bez rozdílu, takže mi přijde naprosto zbytečný... Ovšem samotný V-Power má u mě *yes* [/quote]
Jsme hold každej jinej. Já bych nebral asi tu ducnu. Líbí se mi moc,ale v garáži bych ji mít nechtěl. Tak hodně zdaru s v powerem,a já si budu dál jezdit na benál z AB oilu...:D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
RUTAN píše: selkie> :lol: :lol: :lol: kriste to je blábol:)))) to je vždycky super poslouchat názory, které vznikly komusi v hlavě jen aby byl něčím zajímavý:))
jinak oktanové číslo jen vyjadřuje odolnost paliva vůči samozápalům při vysoké kompresi..
jo, v pohode, ja nerikam, ze to tak je, ale me neslo o zvyseni vykonu(to uz ani neni treba), ale myslim si, ze tam nejaky ty aditiva budou, tak proc ne(tech par korun navic me nazabije...furt na to nejezdim, natankoval jsem jenom jednu nadrz(pro klid duse - co kdyby nahodou :lol: ) jinak beznej 95 oktanovej benal to jisti :D
selkie píše: [quote=RUTAN]selkie> :lol: :lol: :lol: kriste to je blábol:)))) to je vždycky super poslouchat názory, které vznikly komusi v hlavě jen aby byl něčím zajímavý:))
jinak oktanové číslo jen vyjadřuje odolnost paliva vůči samozápalům při vysoké kompresi..
jo, v pohode, ja nerikam, ze to tak je, ale me neslo o zvyseni vykonu(to uz ani neni treba), ale myslim si, ze tam nejaky ty aditiva budou, tak proc ne(tech par korun navic me nazabije...furt na to nejezdim, natankoval jsem jenom jednu nadrz(pro klid duse - co kdyby nahodou :lol: ) jinak beznej 95 oktanovej benal to jisti :D [/quote]
Už sem myslel že tu jezdej jen mimozemšťani...
proboha vyšší oktanový číslo udává vyšší odolnost proti samozápalům,přesně jak to říkal Rutan!!!
výkon to nikomu nezvýší. maximálně když do DUC ktedá má vysokej kompresní poměr a při jízdě na 95oct vznikají samozápaly a ruší chod motoru,tak po natankování paliva s vyšším číslem to bude znát....