paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nastrojení Stromečka
Zdar stromečkáři - konečně jsem se stal taky majitelem a potřeboval bych poradit s někerejma věcma - problém první a největší..Kufry
líbí se mi černý expediční kufry a nej se mi zdají Traxy v tý formě, že na straně bez vejfuku je větší a tím pádem tam nevznikne mezera - jenže to chce origo nosiče a když to počítám dle ceníku dovozce, tak se za tři kufry s nosičema a nějakým příslušenstvím dostávám skoro ke 40ti, což se mi zdá docela dost - nemáte něgdo něco podobnýho od jinýho výrobce? jakej je vlastně rozdíl mezi kuframa Trax a Trax evo?







1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka

18.12.2012 v 17:52 | Nahoru | #91

Save77 píše: CarDiac> Bože, to sedlo je úžasný!



to je - cenu tam rači nenapsal nestojí f tom voda??

edit - tak pouhejch 400 doláčů - nekup to

Naposledy editováno 18.12.2012 17:58:31

(reakce na) Nastrojení Stromečka

18.12.2012 v 18:08 | Nahoru | #92
Che> Kriste... Tak nic, no...
Voda mi stojí i v tom běžným. Úplný jezírko, stačí už jen přihodit rybičky.

edit: No ale fakt je, že když slezu, tak to odteče, že...

Naposledy editováno 18.12.2012 18:09:19

Nastrojení Stromečka

18.12.2012 v 18:14 | Nahoru | #93
Cook> Hele já když ho kupoval, tak jsem se byl taky svézt na litru a taky jsem ho chtěl víc než 650. Ale svez jsem se, zjistil, že jednička u volnoběhu je strašně ucukaná, takže pro jízdu v terénu peklo, furt by jsi sahal po spojce a na druhou stranu ty kila navíc. Ježíš tahat se ještě s těma kilama navíc v terénu, tak to by už ty moje ruce doopravdy umřely Ale samozřejmě ten výkon toho litru je tam znát, to neubíram, svezení epesní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka

18.12.2012 v 18:15 | Nahoru | #94

Che píše: nojó - ale přídavný za 4ku, když jednodílný vysoký stojí polovic se mi zdá dost - myslíš že to malý přídavný by moc nepomohlo??



TADY ho máš za trochu jinou cenu

Jinak nekupuješ jen horní půlku jako přídavek, ale kupuješ to jako komplet i s tou spodní částí

Naposledy editováno 18.12.2012 18:16:58

(reakce na) Nastrojení Stromečka

18.12.2012 v 19:09 | Nahoru | #95

foky píše: TADY ho máš za trochu jinou cenu

Jinak nekupuješ jen horní půlku jako přídavek, ale kupuješ to jako komplet i s tou spodní částí



ajó - tak to si rači koupím delší jednodílný - ale mám pocit, že někde sem to přídávný samostatně prodávat viděl

(reakce na) Nastrojení Stromečka

18.12.2012 v 19:33 | Nahoru | #96
Che> Nemyslel jsem na tom lítat 200. Můžu ti říct,že jsem na varanovi ještě tolik snad ani nejel, většinou se vejdu do 150-ti a jen úplně výjmečně jedu víc. Ale pokud dojedeš kamion a nemáš výkon na předjetí, tak se za ním holt potáhneš dlouho. Jsou lidi, kterým to nevadí,mně jo. To je právě ten výběr priorit každého z nás.
Plexi jsem řešil dlouho. Turbulence za origo plexi mě přiváděly k šílenství. MRA je fajn.
Na Fazerovi mi ale líp větrala přilba, nárazový vzduch se tlačil do přilby větracíma otvorama. Teď musím věčně jezdit s pootevřenou přilbou abych se ,,nedusil"
Za hodně vysokým plexi nefouká, pokud ale jedeš proti slunku a máš na plexi rozpláclé nějaké ty mouchy, případně je trošku poškrábané, díváš se vlastně přes dvě plexi a vidíš 2x prd. Pokud taky jedeš polňačku a potřebuješ se dívat před motorku do čeho jedeš a nemáš plexí ideálně čisté,vidíš opět prd...a nakukuješ bokem plexi.
Abych to shrnul. Dal jsem MRA do nižší polohy a deflektorem taky do nižší polohy,což mně osobně vyhovuje. Na dálnici zvednu jen deflektor a taky dobrý.

1 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka

18.12.2012 v 20:36 | Nahoru | #97
Výkon 650 je dostatečný. Je pravda že pevnej rám dobrý rozměr gum na asfalt a slušnej podvozek dovoluje hodně a tim pádem by mohl být výkon větší... ale ani ve dvou nabalenej neni problém jet 150 - 160 celej den na dálnici nebo na normální silnici předjíždět auta i kamiony (tam je to o většim řazení).
Svezl jsem se na litru a z výkonu jsem "učurával" to je fakt, jen se otočí plynem a valí... ale na druhou stranu pak to láká pořád valit a hlavně teda kámošův litr se tak klepe a vibruje že děkuji - litra nechci...

ale to jsem si rozhodl už když jsem pořizoval (a je napsáno u mne na webu meli.cz:

1) Všechny srovnávací testy vede 650 svou ovladatelností
2) 650-ka vyhrála 2x po sobě AlpenMasters
(velké srovnání motorek všech typů = porazil takové stroje jako BMW 1200 apod.)
3) Problémy se spojkou litrů jsou pověstné (i kamarád to řešil)
4) Spotřeba (teda spíše dojezd na nádrž – to je TO co na cestách oceňuju)
5) Hmotnost
6) Cena – za stejné peníze novější motorka
7) Můj styl jízdy více méně v rámci předpisů
8) Zpřevodování litru „do rychla“ které dovoluje 6-ku zařadit až nad 120 km/h

Letos na výletu na Slovensko jsme si s kámošema měnili motorky FZ600S, DL1000, Bulldog a DL650 a výsledek byl: nejlepší na cestování jednoznačně DL650 - všem hned padne do ruky, krásně komfortní... jo - to všichni uznali ale motorku si každý nechá tu svou... DL1000 protože majitel je velkej a ten výkon prostě chce, Bulldog protože jeho pán je na půl chopperista, Fazer protože pán je srdcem víc u sportovních... a je to....
I kdyby existovala (ona existuje - je to DL650) jedna uplně nejideálnější motorka - tak stejně ji všichni mít nebudeme, protože nejideálnější neznamená nejideálnější pro každého...

To jen tak mimochodem... o doplňcích budu referovat hned jak moto přivezu z GRAVE - bude toho dost...

1 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka

18.12.2012 v 21:04 | Nahoru | #98
máte někdo zkušenost s tímdle www.yacomi.cz/plexistity-mra-univerzal-katskupE1809.php





Naposledy editováno 18.12.2012 21:07:09

Nastrojení Stromečka

18.12.2012 v 21:34 | Nahoru | #99
Mám to - je to uplně jiná hra - s mejma 187 cm při max vyklopení nahoru se mi na plexi helmy skoro vůbec nedostanou mouchy, celkově turbulence se utlumily a jízda je fakt pohodlnější...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka

18.12.2012 v 21:38 | Nahoru | #100

Save77 píše: CarDiac> Bože, to sedlo je úžasný!



. . . už jsem si psal Ježíškovi a pořád nic . . . asi jsem zlobil

(reakce na) Nastrojení Stromečka

18.12.2012 v 21:57 | Nahoru | #101

Meli píše: Svezl jsem se na litru a z výkonu jsem "učurával" to je fakt, jen se otočí plynem a valí... ale na druhou stranu pak to láká pořád valit a hlavně teda kámošův litr se tak klepe a vibruje že děkuji - litra nechci...


Jestli myslíš to jemný vrnění a jako by pohupování motoru při jízdě ustálenou rychlostí, tak to já zase úplně miluju , motor dáva najevo svoje sportovní geny a jako by mi říkal " jsem motor TL1000 a jsem zlej " a když potom za to vemu nastane bouře

1 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka

18.12.2012 v 22:06 | Nahoru | #102
ja nevim - cele se to klepalo brnelo a zena rilkala ze at mne ani nenapadne vymenit nasi motorecku za tohle... vibraci jsme si uzili dost na PresAlpovi.... ale kamos tvrdi ze ma neco se spojkou (u DL1000 klasika... ) tak tezko rict

Naposledy editováno 18.12.2012 22:06:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka

18.12.2012 v 22:57 | Nahoru | #103

Che píše: máte někdo zkušenost s tímdle www.yacomi.cz/plexistity-mra-univerzal-katskupE1809.php




Kromě 3 pozic uvedených v návodu můžeš plexi ještě přizvednout na takovou "neoficiální" 4. pozici, ale sám jsem to nezkoušel. Sám mám svoje na "trojce". Na origo plexi jsem si dal ten MRA nástavec, akorát ve starší verzi. Trochu to pomohlo, ale zas ne tolik, aby to opodstatnilo tu částku co jsem za to vypláznul. Zajímavý je, že je zbytečný ten díl vyklápět úplně nahoru, mě se osvědčila střední pozice. Výš už je to zase horší.
Podle mne je celé plexi zbytečně kolmo, potom dělá větší podtlak za sebou (to poznáš, když ti lítají vosy okolo vidlí rovnou do helmy - ten podtlak je vyrovnávanej proudem zespodu), a zároveň je tím pádem příliš daleko od tvé hlavy a turbulentní vír kterej vzniká zákonitě za každým plexi potom mlátí do hlavy. Hodně borců ze stromtrooper.com to řeší držákem plexi Madstad, kterej umožňuje měnit kromě výšky i sklon plexi, a to i za jízdy. Máš pak větší šanci najít si nějaké přijatelné nastavení. Šel bych spíš cestou většího sklonu plexi než zvyšování. To obrovské dvoudílné Givi mi přijde jak na skútr, a bude zhoršovat citlivost na boční vítr.
Edit: Zapomněl jsem uvést, že mám stejně jako ty 193 cm.

Naposledy editováno 18.12.2012 22:58:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka

19.12.2012 v 11:19 | Nahoru | #104
Capt.Orr> Moje řeč. Za brovským vysokým plexi je krásně ticho,ale musíš se smířit s tím, že se díváš skrz něj,což nemusí být vždy to pravé ořechové. Třeba mně to vadí.

Naposledy editováno 19.12.2012 11:22:19

(reakce na) Nastrojení Stromečka

19.12.2012 v 12:12 | Nahoru | #105
CarDiac> To já se raději ani neodvažuju mu něco psát...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka

19.12.2012 v 15:25 | Nahoru | #106

Kov píše: Capt.Orr> Moje řeč. Za brovským vysokým plexi je krásně ticho,ale musíš se smířit s tím, že se díváš skrz něj,což nemusí být vždy to pravé ořechové. Třeba mně to vadí.



Taky jsem testoval v horní poloze velké turist. plexi a díval se skrze něj. Nebylo to ono, šlo dolů. Když je nutno, lehce vsunu hlavu mezi ramena. Jednu chybu ten komfort má. Je to letní horké počasí. Ventilace na skořepině je k ničemu, protože je hlava v závětří. Což se týká dalších air prvků na bundě a kalhotech, kde nefouká na Varanu téměř vůbec.. Takže můj poznatek je, že max pohodlí vede k nepohodlí

(reakce na) Nastrojení Stromečka

20.12.2012 v 13:24 | Nahoru | #107
Meli> Mozna by to chtelo pujcit si zachovaleho litra a ne nejakou plecku s vykrapanou spojkou. Na litru jsem najel par desitek tisic km a nikde se nic neklepalo. Pokud Ti 650 vyhovuje, je vse v poradku. Mne bohuzel pri plne nalozi a s pasazerem nevyhovovala a proto jsem mel litra s mnohem vetsim vykonem. proc mit pod prdeli 60 koniku, kdyz jich tam muze byt 100? A vo vo tom to je

Nastrojení Stromečka

20.12.2012 v 13:36 | Nahoru | #108
Je fakt, že Strom ve dvou je už zas úplně jiný šálek čaje. A to vozím jen 50 kilový batůžek. Když potřebuju rychle předjet, je to někdy těžká písemka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka

20.12.2012 v 16:00 | Nahoru | #109

ThomsonMotorson píše: Taky jsem testoval v horní poloze velké turist. plexi a díval se skrze něj. Nebylo to ono, šlo dolů. Když je nutno, lehce vsunu hlavu mezi ramena. Jednu chybu ten komfort má. Je to letní horké počasí. Ventilace na skořepině je k ničemu, protože je hlava v závětří. Což se týká dalších air prvků na bundě a kalhotech, kde nefouká na Varanu téměř vůbec.. Takže můj poznatek je, že max pohodlí vede k nepohodlí


Přesně tak. Psal jsem to už výše. V létě jezdím věčně s rozeplou bundou a pootevřeným plexi. Po polokapotovaném fazerovi jsem z toho byl překvapený a byla to pro mě byla nová zkušenost. Ale v kose je to zase fajn...!

1 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka

20.12.2012 v 16:22 | Nahoru | #110
kup si BMW GS v první řadě

Nastrojení Stromečka

20.12.2012 v 16:22 | Nahoru | #111
kup si BMW GS v první řadě

2 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka

20.12.2012 v 16:22 | Nahoru | #112
kup si BMW GS v první řadě

(reakce na) Nastrojení Stromečka

20.12.2012 v 16:54 | Nahoru | #113

Daver84 píše: kup si BMW GS v první řadě

Ale fuj! Dej pokoj! Takovou starou škaredou potvoru s nádorama na bocích.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastrojení Stromečka

20.12.2012 v 18:15 | Nahoru | #114

Daver84 píše: kup si BMW GS v první řadě



Není 3x málo?

(reakce na) Nastrojení Stromečka

20.12.2012 v 18:46 | Nahoru | #115

foky píše: Není 3x málo?


(reakce na) Nastrojení Stromečka

20.12.2012 v 18:56 | Nahoru | #116

Kov píše: Přesně tak. Psal jsem to už výše. V létě jezdím věčně s rozeplou bundou a pootevřeným plexi. Po polokapotovaném fazerovi jsem z toho byl překvapený a byla to pro mě byla nová zkušenost. Ale v kose je to zase fajn...!



..to je fakt. Já jsem říkal, že pro Varana je ideální počasí, kdy jiní usedají ke krbům a instalují do bot tepelná tělesa. Popravdě jsme s manželkou vychutnali jízdy po Jesenicku v teplotách kolem 7st. Před měsícem jsem koupil kevlarový rifle od Trilobite, nebudu se píct na kulách. Další co si koupím k svátku v březnu bude otevřenej škopek a vyklápěčka zvostane na chladnější dny.. Holt Varan se umí postarat o svého jezdce, to mu nikdo nevezme.. Ale nechci narušovat diskuzi s Vánočním tématem strojení Smrčků

Pokud jde o GS 1150, tak jsem měl možnost vidět Varana vedle ní v bazaru a i když jsem se všemožně přemlouval zamilovat se do opěvované brambory, tak to holt nešlo. Varan byl vedle ní krasavec, alespoň pro mé oči.. A taky to tak zůstalo do dnes. kdy ho mazlím v garagi

Nastrojení Stromečka

21.12.2012 v 19:54 | Nahoru | #117
Doporučím ti alu milánek udělá ti je na přání a černou barvu si dořešíš kataforézou. A když si řekneš určitě by dokázal zařídit vypálení i toho nápisu suzuki cena za 1ks okolo 3tis. Nevýhoda dlouhá čekačka, ale je zima a nemusíš chvátat, pokud nechceš na elefant nebo na zimní jawáč.

Nastrojení Stromečka

22.12.2012 v 08:06 | Nahoru | #118
já sem todle vlákno založil jako nastrojovací a o jednom motocyklu, ale gdyž na to přišla řeč, tak napíšu, proč já osobně sem zamít BMW

velký gs - 1100 a 1150 moc těžký, 1200 sice relativně lehký, ale spolehlivost zejména kardanu dle dostupnejch informací neslavná a celkově mi to přijde prostě předražený - poměr cena ku hodnotě mi přijde výrazně horší než u stroma

malý gs - jednoválec nechci a dvouvál mi o5 přijde ve srovnání se stromem drahej - ve srovnáváku sem nanašel odpvídající vyšší kvalitu, kerá by mi stála za ty love navíc

Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 07:46 | Nahoru | #119
no jasně co se týče krásy je to individuální věc,kombinace jeřábohovnocucu se nemusí líbit každému,do těžkého terénu je těžký a podle mě tam nemá ani co dělat ale to VARAN taky,to je hnedle a máte kolo do pulky zahrabaný,nicméně servis na ní je směšný,nežere to jako Varan,kardan se vám u 1150 vysype po 70 000km! zhruba a pak stojí oprava 2100kc(velké ložisko,gufero))lepší než měnit řetězovku,a 98nm je 98nm,12kilo už je šito rychlou jehlou jen možná je asi hezčí,každopádně uveze to horu nákladu,táhne jak čert a když vám jen tak spadne,vůbec nemusíte mít strach že by se mu něco stalo ..taky jsem přemýšlel o Vstromu 650,1000..ale když jsem je viděl vedle sebe s BMW GS tak mi to připadalo s pardonem jako navoněná plastová bída..a vlastně jsem ani GéeSo nikdy nechtěl mojim snem bylo MG Griso ale to je jiná pohádka

2 reakcí na tento příspěvek Nastrojení Stromečka

23.12.2012 v 08:11 | Nahoru | #120
Tak wono béem má nesporně duši to jóó že bych si liboval v údržbě řetězu, to taky nééé jak sem se dočet na jiným vlákně, stromík je tuctová motka a jezdí na tom každej lojza jenže mi to vůbec neva naopak si myslím, že platí to, že když je motka rozšířená a má prodejní úspěch, tak to znamená, že je dobrá a povedená a rád si takovou koupím rozhodně nepatřím k těm, keří potřebujou mít něco vyjímečnýho - mám to na denní ježdění, suza servis je blízko, vzhledem k tomu, že je to rozšířený dělaj se na to mraky příslušenství , takže je z čeho vybírat a každej si tam může nastrojit, co se mu líbí, nežere to moc benzínu a nemá to žádnou podstatnou typickou závadu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 13 Dnes v 00:52 MCMedium
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 Včera v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18


TOPlist