na http://www.isvav.cz/ se dají najít celkem zajímavá data. Mimojiné i budoucí plány fabriky Jawa. O tom, že se dělá litr ví už kde kdo, ale co byste řekli teréní a cestovní motocykl JAWA 1200?
Více informací zde: http://bit.ly/QeiaGU
Mimo jiné tam je i rozpis financování projektu. Takže bacha, v Jawě se fakt něco děje!
Vážení fanoušci, s potěšením Vám představujeme nový typ motocyklu JAWA 350 Retro, založeném na legendárním modelu JAWA 350/640. Motocykl je vyráběn přímo v Týnci nad Sázavou a my doufáme, že tímto modelem alespoň částečně uspokojíme vaši poptávku po klasicky "střižených" motocyklech JAWA. Na obrázku je první kus, který byl vyroben pro zákazníka z Anglie, "Evropské" provedení bude mít mimo jiné i klasické přístroje. Pokud se Vám tento model líbí, budeme rádi, pokud tento příspěvek budete sdílet a budeme se těšit na vaše objednávky Pro více informací kontaktujte prodej motocyklů na emailu prodej@jawa.eu. Vaše JAWA Moto spol. s r. o.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 2012 - 2014
Bimbo, radšej sa vrátiť k tomu, čo bolo dobré, jak sa snažiť robiť nejaký paskvil
Naposledy editováno 16.09.2013 14:56:51
Naposledy editováno 17.09.2013 11:49:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 2012 - 2014
Provedení z Týnce mi přijde hezčí, detaily to vylepšily (blinkry, sedlo, zrcátka, asi světlo, přístroj. panel, padák, přední kolo + brzda). Nekouká z toho tolik předělávka z dostupných dílů, asi.
Pozn.: Jakoby do toho trošičku mluvil někdo, kdo se zabývá designem. Skoro bych řekl, že tohle vzhledově nedolaďoval nikdo v modrákách a jestli ano, tak na to má buňky. Motorka vypadá celkem uhlazeně . Přiznávám - je pěkná. Škoda jen té technické beznaděje .
Naposledy editováno 17.09.2013 11:55:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 2012 - 2014
Bert-Jawatesty píše: Itall> O tom, že Jawa připravuje svoji 634 jsme v Matesmoto věděli dávno, ale proti lepšímu vzhledu se musím ohradit. Mě přijde stejná, má totiž stejné komponenty. I my jsme používali podsedlové kryty a nádrže ze skladových zásob Jawy. Blinkry jsme dávali podle požadavku zákazníka a tudíž většinou velké dobové, světlo a přístrojový panel na fotografii jsou jiné pro Anglii, na CZ verzi bude jistě klasické kovovo-plastové světlo a dva klasické budíky. Zadní blatník jsme měli stejný, přední s podpěrami, jako u originálu, výfuky stejné. O zrcátkách raději nebudu mluvit, co to je za asymetrické parohy na té produkční verzi? Howgh...
Aha..já myslel, že ta nová 634 je od Berta, případně s nějakou spoluprácí ze strany továrny a Bertova servisu, ale jak je vidět Jawa nikdy nezklame
Naposledy editováno 20.09.2013 10:17:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |