Téma: Dakar 2012
1.1.2012 v 12:09
Diskuze k Dakaru

Dakar 2012

4.1.2012 v 06:15 | Nahoru | #91
Tak to už máme 3 umrtí na DAKARU... "zemřeli také otec se synem, kteří se v ultralehkém letounu vydali sledovat dění na trati ze vzduchu. Stroj se s nimi zřítil."

(reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 07:22 | Nahoru | #92

Joraell píše: Mas pravdu ale dnes uz mohou zase i 2 valce ale objem musi byt do 450



jj, zapomněl jsem na aprilky... :)

Dakar 2012

4.1.2012 v 11:10 | Nahoru | #93
jako trialista fandím hlavně:

015 VERHOEVEN (NLD) SHERCO
045 SANZ PLA-GILIBERT (ESP) GAS - GAS

Dakar 2012

4.1.2012 v 16:11 | Nahoru | #94
Já jako Čech fandím hlavně Čechům...

2 reakcí na tento příspěvek Dakar 2012

4.1.2012 v 18:37 | Nahoru | #95
Jak to je s tím Gasem? Oni maj svoje motorky ale na dakar si radši kupujou Yamahy??



Nechci se nikoho dotknout, ale tohle mi přijde docela ubohý, proč do toho teda Gas jde, když ani nepoužívaj svoje motorky??

(reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 18:55 | Nahoru | #96
Vojta_WR-f> vývoj Dakarské motorky je hodně drahý, tak GasGas jede Yamahu WR 450 F Rally replica s polepem GasGas. Je to pro použití na budoucí reklamu na nový GasGas 450 F m.2012 který má motor Yamaha WR450F.

Dakar 2012

4.1.2012 v 19:20 | Nahoru | #97


Naposledy editováno 04.01.2012 19:21:20

Dakar 2012

4.1.2012 v 19:22 | Nahoru | #98

Dakar 2012

4.1.2012 v 19:39 | Nahoru | #99


1 reakcí na tento příspěvek Dakar 2012

4.1.2012 v 19:48 | Nahoru | #100
Drobeček!!!

1 reakcí na tento příspěvek Dakar 2012

4.1.2012 v 19:50 | Nahoru | #101
Průběžné pořadí po 4. etapě:
1 002 DESPRES (FRA) KTM 011:50:27
2 001 COMA (ESP) KTM +00:08:10
3 003 RODRIGUES (PRT) YAMAHA +00:26:48
4 004 LOPEZ (CHL) APRILIA +00:29:50
5 014 CASTEU (FRA) YAMAHA +00:30:37
6 007 GONCALVES (PRT) Husqvarna +00:35:16
7 015 VERHOEVEN (NLD) SHERCO +00:37:48
8 005 PEDRERO GARCIA (ESP) KTM +00:38:19
9 010 VILADOMS (ESP) KTM +00:44:00
10 020 FARRES GUELL (ESP) KTM +00:44:24
...
12 032 SVITKO (SVK) KTM +00:53:31
18 031 JAKES (SVK) BMW +01:17:53

Dakar 2012

4.1.2012 v 20:12 | Nahoru | #102
despréééé olééé

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 20:29 | Nahoru | #103
Vlastič> To je nádhera

(reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 21:13 | Nahoru | #104
Jirka.M>


(reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 21:30 | Nahoru | #105
Jirka.M> s tou Afrikou, není to provokace? ) ale to nikdo neví, že to byl sen, že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 21:34 | Nahoru | #106
KalTom> prosím prosím, ať to nemusím hledat, Ty jsi vždy jako vítr, šoupni mi vždy do výsledků i Laiu Sanz (trialová mistryně světa na tom GasGasu x Yamaze)045 SANZ PLA-GILIBERT (ESP) GAS - GAS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 22:03 | Nahoru | #107
Vojta_WR-f> souhlasím, podepisuji... poněkud zvláštní marketingový tah. To by si mohl De Rooy nechat postavit u Lopraisů Tatru a prezentovat ji jako DAF

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 22:18 | Nahoru | #108
maRRek> nejsem si jistý, ale v některých Tatrách tuším také nejsou agregáty Tatra.. žijeme ve zvláštní době, kde je to asi normální ((
edit: A ať je to k tématu, koukáte radši na reportáže z ČT4 nebo na Eurosportu?

Naposledy editováno 04.01.2012 22:20:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 22:26 | Nahoru | #109
wert>yp TATRA 815 "Jamal" ZO R45 12.400 4x4.1

Motor Vznětový, kapalinou chlazený vidlicový osmiválec KHD Deutz BF 8M 1015C, přeplňovaný dvěma turbodmychadly Holset s mezichladiči chlazeného vzduchu; mechanické vstřikování paliva.

Zdvihový objem 15 874 cm3

Nejvyšší výkon 588 kW (800 k) při 2100 min-1

Nejvyšší točivý moment 3000 Nm při 1200 min-1

Převodové ústrojí Desetistupňová převodovka Tatra TS 210; přídavná dvoustupňová převodovka Tatra 2.30 TRS 1,1/2,1; přední i zadní diferenciál s uzávěrou.

Podvozek Páteřový rám s centrální nosnou rourou a výkyvnými polonápravami; odpružení vzduchovými vlnovci; příčné torzní stabilizátory; 8 teleskopických tlumičů FRT/Loprais Shocks s hydraulickými dorazy FRT. Palivová nádrž o objemu 800 litrů, uložená na nástavbě a fixovaná na rámu vozidla.

Karosérie Speciální závodní nástavba konstrukce Loprais Tatra Team z ocelových oblouků a potahem z kevlarové plachtoviny; ochranný oblouk fixovaný k rámu vozidla; kabina Tatra TerrNo1, prodloužená verze; sklopná vpřed, vybavená vnějším i vnitřním ochranným rámem; anatomické závodní sedačky CIEB. Přední kapota optimalizovaných tvarů, snímatelná. Světelná výbava ukotvená na rámu vozidla pod čirými kryty v kapotě.

Pneumatiky Pirelli PS 22 Pista 14x20"

Rozměry a hmotnosti Rozvor 4290 mm; délka 6650 mm, šířka 2500 mm, výška 3450 mm; pohotovostní hmotnost 8800 kg.

Max. rychlost 180 km/h

Výbava Dohušťování a podhušťování pneumatik za jízdy; hasící přístroje; nádrž na vodu; navigační přístroje; přídavné světlomety.

Účasti na rallye Silk Way Rally 2011 - 1. místo
Dakar 2012



--------------------------------------------------------------------------------
Přesně tak!

(reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 22:31 | Nahoru | #110
Joraell> to je návnada pro aprilii akorát by jí museli obden generálkovat

1 reakcí na tento příspěvek Dakar 2012

4.1.2012 v 22:33 | Nahoru | #111
Když to tu už sviním svými připomínkami tak si neodpustím taky jednu Tatru)) tam máme ale vše originál)) v pondělí jsme ji přivezli z rekonstrukce
a už mlčím a vše jen k tématu Dakar 2012

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 22:37 | Nahoru | #112
Vlastič> na vojně sem vodil AV15 8X8 tsss tsss klap tsss ta byla eště celá z kopřivnice

(reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 22:39 | Nahoru | #113
wert> Naopak nádhera jo a na CT4 už to jede tak přepínejte!!!

Dakar 2012

4.1.2012 v 22:49 | Nahoru | #114
afriky parádní užasně se na tom jezdí

(reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 22:55 | Nahoru | #115

sxs525 píše: Vlastič> na vojně sem vodil AV15 8X8 tsss tsss klap tsss ta byla eště celá z kopřivnice



Jo vojna máš pravdu to jsou krásný stroje a jak to umí chrochtat pamatuju si je dobře!

(reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 22:59 | Nahoru | #116
wert> aktuální Tatra Phoenix má motor DAF, rsp. PACCAR, a převodovku ZF :) ale tak to v kamionech chodí, nicméně u motorek je to trošku zvláštní - vzít kompletní stroj jiného výrobce a prezentovat jej jako svůj výrobek.

1 reakcí na tento příspěvek Dakar 2012

4.1.2012 v 23:06 | Nahoru | #117
borec na tý husqvarně dal strašnou držku brrrrr hotovo šmitec

(reakce na) Dakar 2012

4.1.2012 v 23:11 | Nahoru | #118

sxs525 píše: borec na tý husqvarně dal strašnou držku brrrrr hotovo šmitec

to teda jo,humus

Dakar 2012

4.1.2012 v 23:13 | Nahoru | #119
tohle je taky mazec

Dakar 2012

5.1.2012 v 06:11 | Nahoru | #120
Tatra i přesto všechno je nejseriovější kamion na celem dakaru !!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist