
Bubrak ZX10R>nee nepsal jsem to sem, ono se neni cim chlubit....
Byl jsem v ten den znamemu na svatbe mu tam delat kulisu a po obradu ze se jeste pojedu projet. Pamatuju si jen jak jedu pres mesto a potom uz jen jak se vecer probouzim v nemocnici. Mel jsem otres mozku a na nic z toho se do dneska nemapatuju. Kousek za Chlumcem mezi vesnicema me to (dodnes nevim proc) vyhodilo a ta motorka kdyz jela po silnici trefila cyklistu, kterej zrovna v tom miste jel v mym smeru a ja uz po hube proklouzal kolem nakladaku co jel v protismeru. Jeho odvezl vrtulnik a me zachranka. Ten cyklista na tom byl dost spatne a vypadal na umreni, nastesti se z toho casem dostal a chodi. Pobyl si ale 3/4 roku v nemocnici. Ja mel jen ten otres mozku a par stehu na brise od brzdovy packy. Jsou to jenom dohady, ale myslim ze jsem dostal bud highsider, nebo se mi rozkmitaly riditka. Ja z toho totiz chvili pred tim sundal tlumic rizeni, ktery zacal tyct. Navic je v tech mistech uz dost vyhlazeny zivicny povrch. Ridic a zavoznik toho nakladaku vypovedeli, ze jsem nejel ani nijak rychle a najednou videli me a zadni cast motorky ve vzduchu, nevim a do dneska to nechapu.
koukej jak jsem byl slavnej:
------
co tam pisou s tim predjizdenim kolony aut jsou kecy, nikoho jsem nepredjizdel... dostal jsem bez soudu 2 roky podminku a na chvili prisel o papiry. Byl jsem za tim panem v nemocnici a videl ty dusledky, dostalo me jak to tenkrat on bral... jako osud a nijak me z toho nevinil. Horsi to bylo s jeho dcerou, ktera pry byla i na msite nehody a chtela me pry zabit. Bylo to pry dost emotivni... mozna lip, ze si na nic nepamatuju. Skoncilo to nakonec vse relativne dobre a ja na motorky uz seru, svy mam uz odjezdeny...
uff jsem se rozepsal, to je ale srdcervouci story co?




1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004



příčinu se uz nedozvim a ani neresim... ziju dal a uzivam kazdy den svyho zivota jak jen muzu

jj hysterky, v moment ty nehody to plne chapu, ale po moji navsteve u pana v nemocnici jsem od ni obdrzel telefonat a diagnoza ukazuje jeste na neco horsiho


Cívka byla hned na první pohled shořelá, to lakování se uplně rozpadlo, takže se odmotala, při tom se zjistilo že je na dvou místech ukáplý drát, připojili se zase kabely, proměřili se cívky, odpor OK, zkrat na kostru zmizel, na dráty které vypadali jako s horší izolací (vývody z cívek) se natáhla silikonová bužírka, ostatní cívky i na pohled vypadají dobře, zalilo se to jen epoxidem (defakto jen dráty, cívka tam není). Takže takhle to otestuju a pokud nevydží obědnáme drát od někoho kdo dělá trafa a přes zimu si to namotám růčo.
s tim olejem - taky me to parkrat napadlo, ale dycky sem si rikal ze nevim kam ten olej muze takhle na boku vsude zatyct a nemuselo by to delat dobrotu, tak sem dycky olej vylil, ale mozna zbytecna obava

jinak teda klasika usporadani, jen koukam ze ten rotor je nejakej deravej, to ZX9 ani brachovo CBR900 nemelo, kdovi proc to je

1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004
Na fotce to fakt vypadá, že jich je v prdeli víc, odporově to je ok tak uvidíme co vydží, max shoří, našel jsem novej stator za 2,2tis tak než bych se sral s převíjením tak dám kdyžtak ten a bude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternátor ZX10R 2004
Fugo píše: mě to přijde, že ty díry jsou jen kvůli oleji, nevím.
Na fotce to fakt vypadá, že jich je v prdeli víc, odporově to je ok tak uvidíme co vydží, max shoří, našel jsem novej stator za 2,2tis tak než bych se sral s převíjením tak dám kdyžtak ten a bude.
2,2 za stator je dost dobry, tolik stoji jen previnuti, bracha tehda mel z ebaye za 3500 i s rotorem
1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004
Edit. jen má tedy víc cívek, místo 15 jich je 18.
Naposledy editováno 26.09.2011 12:03:43
Fugo píše: teď jsem jim právě psal kdyby moje řešení nefungovalo, zda jim poslat origo kabel a nebo zda si mohu sám bez ztráty záruky kabely vyměnit, jde o to, že oni mají jinou průchodku deklem a já nevím zda ta origo jde z káblů sundat a zatím to zkoušet nehodlám. Rozměrově to sedí.
Edit. jen má tedy víc cívek, místo 15 jich je 18.
aha ja myslel ze mas orig stator do 06 ZX10R, co to teda je za stator?

Bubrak ZX10R píše: 2,2 za stator je dost dobry, tolik stoji jen previnuti, bracha tehda mel z ebaye za 3500 i s rotorem
to je luxus cena ja si to teda už nepomatuju,ale myslím že sem platil na za převinutí na 929 2500

Edit: vím že z levé strany v rámu je dírka ale tam vidím prd... myslel jsem že by v té dírce mohl být šroubek na povolení vstřiků u přírub ale asi se pletu jelikož šroubovák se tam točil a naprázdno :D (nevidím tam)
Naposledy editováno 27.09.2011 23:02:21
1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004
1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004
1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternátor ZX10R 2004
Šebestová píše: micar> tak altik se nezadira je uplne ok problem je opravdu v prevodovce
co ti to delalo? Hvizdalo vibrace? Ten altik ma jit vindat bokem a sundat jen nadrz.
Naposledy editováno 29.09.2011 08:21:51
pred zapnutim klicku: 13.10
zapnuti klicku,pri nabehu cerpadla: 12.50
po nabehu cerpadla: 12.65
startovani: 10.5
vyssi volnobeh na sytic (od ted sviti svetlo, xenon 35W): 14.35
normalni volnobeh: 14.18-14.20 (s dalkama 14.09)
5 000 otacek: 14.32 (s dalkama 14.25)
10 000 otacek: 14.35 (s dalkama 14.30)
myslim, ze je to v norme, najeto 69tis km, bez zasahu do elektra (jen pripojovani alarmu, 12V zasuvky apod.)
..........................................................................
Dobrý den,
co jsem zjistil, tak se nejednalo o svolávací akci, ale jen o kontrolu ( a případnou výměnu) šroubů,podložek a segerovky na hřídeli alternátoru, protože se mohly vyskytnout problémy s jejich povolováním a následnými komplikacemi. Tato kontrola proběhla ještě na jaře 2004 na prvních vyrobených kusech v rozmezí VIN 156-2386. Z tohoto rozmezí se ale kontrolovalo jen asi 500 motocyklů. Námi prodaných nových ZX-10R se to netýkalo.
S pozdravem,
Ing.XXXXXXXXX
Technical manager
ASKO KC s.r.o.
..............................................................................
1 reakcí na tento příspěvek alternátor ZX10R 2004
To uz je snad osud, co koupim masinu krk v prdeli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) alternátor ZX10R 2004
Creck píše: Ja docela koukam ze po 25 000 km mam loziska v krku v prdeli. Porad jsem nemohl prijit na to co mi dela takove vibrace do rukou az jsem dotahnul krk a je najednou klidecek.
To uz je snad osud, co koupim masinu krk v prdeli.
Nemam to zapsany, ale loziska v krku sem menil taky nejak brzo, myslim kolem 20tis a byl sem prekvapenej. Kazdopadne od ty doby v pohode, skoro 60tis km. Asi tam jsou z vyroby nejaky mekci.


Bubrak-ZX10R píše: Nemam to zapsany, ale loziska v krku sem menil taky nejak brzo, myslim kolem 20tis a byl sem prekvapenej. Kazdopadne od ty doby v pohode, skoro 60tis km. Asi tam jsou z vyroby nejaky mekci. Dal sem loziska co prodavaj na motonet.cz
To je porad "záda"


Naposledy editováno 25.10.2012 12:57:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 548, 549] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16460 | 28.4.2025 v 08:43 SPIJKER |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 4 | 1.4.2025 v 12:07 Bubrak-ZX10R |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 11 | 27.2.2025 v 18:50 doucha |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |