globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co takle obrat??
 
13.8.2011 v 20:32
Zdravím Bikery a naše kolegyně,
všude zde čtu jaké moto doporučujete, komu a proč, ale co takle to zkusit obráceně: napište které moto nedoporučujete a proč (proto název fora) uvedu příklad Yuki nechci někoho urazit, ale je známe že se nedoporučují z důvodu spolehlivosti, ale to jsou čínské motocykli. Zkuste poradit např. kterou Hondu a její modelovou řadu nedoporučujete z důvodu např. špatná konstrukce,velice špatně dělané. Vím někdo se muže smát nebo mít blbý náměty, ale pokud někdo blbě čumí do kompu a neví co na netu dělat, tak proč tu nerozjet takovou problematiku :) Uvedu příklad: nedoporučuji Yamasaki, protože z dílema je to na p.č. a kvalita jednotlivých komponentů stojí za h.v.o . To je čínský motocykl,ale zkuste uvést něakého Evropského nebo Japonského výrobce, který s daným motocyklem šlápnul uplně vedle. Děkuji. :D :D jsem zvědavej co všechno zde vypukne :D :D

(reakce na) Co takle obrat??

15.8.2011 v 18:59 | Nahoru | #91

WhiteS píše: Jak se mé postavě říká je mi upřímně u zadní části těla. Pro mě je důležitý osobní pocit.


2 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??

15.8.2011 v 20:05 | Nahoru | #92
asi kawa má nejvíc nalhanejch koní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

15.8.2011 v 20:27 | Nahoru | #93

RIKORR píše: asi kawa má nejvíc nalhanejch koní


No to asi jo , ale pořád jich měla na zadním kole nejvíc! Jsem na to srovnání naměřeného výkonu (už nevím, pro který to bylo ročník) na zadním kole docela nechápavě čučel! Kawa měla mít pomalu 200 koní a měla jen 155 BHP , R1 s výkonem 185 koní na papíře jich měla na zadním kole asi jen 145 a Honda byla z Japonců asi nejlepší - 175 koní na klice a cca 150 na kole... Z toho ale dopadla stejně nejlíp Ducati 1098 - 160 koní v TP (to se zdá celkem dost slabé v porovnání s běžnou čtyřválcovou litrovou pilou) , ovšem celých 152 koníků na kole....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

15.8.2011 v 21:03 | Nahoru | #94

DMC.motobiker píše: No to asi jo , ale pořád jich měla na zadním kole nejvíc! Jsem na to srovnání naměřeného výkonu (už nevím, pro který to bylo ročník) na zadním kole docela nechápavě čučel! Kawa měla mít pomalu 200 koní a měla jen 155 BHP , R1 s výkonem 185 koní na papíře jich měla na zadním kole asi jen 145 a Honda byla z Japonců asi nejlepší - 175 koní na klice a cca 150 na kole... Z toho ale dopadla stejně nejlíp Ducati 1098 - 160 koní v TP (to se zdá celkem dost slabé v porovnání s běžnou čtyřválcovou litrovou pilou) , ovšem celých 152 koníků na kole....

Ehm, sice je pravdou, ze nektery znacky si vykon papirove pridavaj, ale na druhou stranu se udava vykon MOTORU, ne vykon na zadnim kole ovlivneny prevody a stavem retezu, to ze ma kazda motorka na zadnim kole mensi vykon je dusledek fyzikalnich zakonu ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

15.8.2011 v 21:07 | Nahoru | #95
Jindra650> To jsem opravdu netušil... V tom případě by ale asi Japonci měli ještě trochu zamakat na tom přenosu výkonu z kliky na zadní kolo , protože v tom evidentně ještě trochu zaostávaj... Nebo nevím jak si to jinak vysvětlit , u Ducati rozdíl mezi motorem a zadním kolem pouze 8 koní, u Japonců až 40 poníků?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

15.8.2011 v 21:15 | Nahoru | #96

DMC.motobiker píše: Jindra650> To jsem opravdu netušil... V tom případě by ale asi Japonci měli ještě trochu zamakat na tom přenosu výkonu z kliky na zadní kolo , protože v tom evidentně ještě trochu zaostávaj... Nebo nevím jak si to jinak vysvětlit , u Ducati rozdíl mezi motorem a zadním kolem pouze 8 koní, u Japonců až 40 poníků?

pokud vim, uvadel si u hondy 25k a jsme v metricke soustave SI, takze kW a kolik bylo provedeno mereni? na kolika motorkach? v jakem byly stavu? jak bylo nastavene ono brzdove stanoviste(jiste to byla velice verohodna valcova brzda a merilo se v nestacionarnim rezimu)?

Naposledy editováno 15.08.2011 21:24:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

15.8.2011 v 21:17 | Nahoru | #97
Jindra650> Honda z toho vyšla ještě nejlíp , nejhorší byla Kawasaki , která byla z těch všech ale pořád ještě nejsilnější... Jinak podmínky fakt netuším...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

15.8.2011 v 21:26 | Nahoru | #98

DMC.motobiker píše: Jindra650> Honda z toho vyšla ještě nejlíp , nejhorší byla Kawasaki , která byla z těch všech ale pořád ještě nejsilnější... Jinak podmínky fakt netuším...

hmmm, tak tim padem Duchcáti poprela fyzikalni zakony, protoze podle tvych pseudodat by mela ztraty v prevodech, loziskach a retezu pouze 5% a to je opravdu k smichu, protoze ma stejny pocet zubovych zaberu mezi klikou a retezem, ma stejny O-krouzkovy retez jako ostatni a je dokazany, ze bezny ztraty jsou 12%

Naposledy editováno 15.08.2011 21:26:54

(reakce na) Co takle obrat??

15.8.2011 v 21:34 | Nahoru | #99
Jindra650> Tak v tom případě je tu mimo chyby v měření či záměrného zkreslení údajů už snad jediná možnost - Ducati má ve skutečnosti na motoru větší výkon, než je výrobcem udávaný výkon na klice... Ve více různých měření u různých strojů s motorem 1098 je rozdíl většinou jen kolem 7 koní... Čím to je či kdo a jak to měřil, to už je věc jiná...

E: Jinak to tu ale není třeba nijak moc řešit , Japonci jsou na tom +/- stejně a Ducati si lidi většinou nekupujou jen kvůli jejich ohromnému výkonu...

Naposledy editováno 15.08.2011 21:36:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

15.8.2011 v 22:30 | Nahoru | #100

DMC.motobiker píše: No to asi jo , ale pořád jich měla na zadním kole nejvíc! Jsem na to srovnání naměřeného výkonu (už nevím, pro který to bylo ročník) na zadním kole docela nechápavě čučel! Kawa měla mít pomalu 200 koní a měla jen 155 BHP , R1 s výkonem 185 koní na papíře jich měla na zadním kole asi jen 145 a Honda byla z Japonců asi nejlepší - 175 koní na klice a cca 150 na kole... Z toho ale dopadla stejně nejlíp Ducati 1098 - 160 koní v TP (to se zdá celkem dost slabé v porovnání s běžnou čtyřválcovou litrovou pilou) , ovšem celých 152 koníků na kole....



Máš to měření? Nahoď to sem prosím.

(reakce na) Co takle obrat??

15.8.2011 v 22:33 | Nahoru | #101
PajaVikůPyčo>

(reakce na) Co takle obrat??

15.8.2011 v 22:52 | Nahoru | #102

Váňa píše: Máš to měření? Nahoď to sem prosím.


Někdo to nahazoval v nějakém vedlejším vlákně, zkusím se po tom podívat...

Edit: Jinak myslím že v MotoHouse byl zrovna nedávno test Streetfightera od Ducati v porovnání snad s nějakou Hondou a byl tam i graf výkonu a krouťáku přímo na zadním kole... Pokud si to dobře pamatuju, tak měl 148 koní na kole a 155 papírově...

To já jen tak náhodou, třeba to číslo zrovna máš doma...

Naposledy editováno 15.08.2011 22:58:41

1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??

15.8.2011 v 22:57 | Nahoru | #103
Největší mrdka mezi motorkama,jestli teda ten šrot tak mohu vůbec nazvat,je duchcaty 916!

(reakce na) Co takle obrat??

15.8.2011 v 22:59 | Nahoru | #104

prackarr píše: Největší mrdka mezi motorkama,jestli teda ten šrot tak mohu vůbec nazvat,je duchcaty 916!


Na tom něco bude , náhodou vím o čem mluvíš...

Naposledy editováno 15.08.2011 22:59:59

1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??

16.8.2011 v 07:54 | Nahoru | #105
Já vám nevím, mám Itala a bez problémů...a předtím jsem měl Hondu a tam mi shořel regulátor i řídící jednotka ....a podsedlovka...a zadní kolo...a nádrž

Co takle obrat??

16.8.2011 v 08:44 | Nahoru | #106
Všechny moto jsou spolehlivý jen některý potřebují asi 4 krát tolik servisních zásahů.

(reakce na) Co takle obrat??

16.8.2011 v 10:04 | Nahoru | #107

ptaak píše: aifel202> nebo Honem To Prodej, Honím Tři Písty



Ta moje schovava ve zkratce HTP Horse Turbo Power

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

16.8.2011 v 10:42 | Nahoru | #108

Dr.Houba píše: Já vám nevím, mám Itala a bez problémů...a předtím jsem měl Hondu a tam mi shořel regulátor i řídící jednotka ....a podsedlovka...a zadní kolo...a nádrž


napiš rovnou , že ti shořela celá motorka neéé Dukna obecně se mi líbí , jedinou výtku mám k suché spojce ,která po nastartování přehluší ten kurevsky drahej laďák......

(reakce na) Co takle obrat??

16.8.2011 v 11:15 | Nahoru | #109

thor1403 píše: Kazy> on neví o čem mluví.souhlasím s tebou.VTR má koule


No to sakra že má Kdo na tom nejel, neviděl a hlavně neslyšel, tak neví

Naposledy editováno 16.08.2011 11:16:50

Co takle obrat??

16.8.2011 v 12:06 | Nahoru | #110
všichni lžou, někteří míň a jiní víc...

...nejlepší je na tom to, že ti co jezděj stejně nemaj šanci něco poznat ... no a když už má někdo papír z Dynama, tak mu ostatní jen řeknou..."jo,jo a při kolika stupních...a s proměnným nebo stabilním odporem a podle jaký normy..." ...a jsi tam kde si byl.
Stejně většina z nás nevyužije ani 2/3 těch papírovejch koní mimo rovinu.

Co takle obrat??

16.8.2011 v 12:38 | Nahoru | #111
Nedoporučuju nákup novýho SV 650 i od druhého majitele mám potvrzeno že nám motorky, a to od začátku žraly litr litr a půl oleje od servisního intervalu...nějak to chápu u starší mašiny, ale čerstvě zajetá podle nejlepšího svědomí čerstvýho vlastníka nový mašiny a žere olej jak 20let stará volítaná...

1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??

16.8.2011 v 12:55 | Nahoru | #112
Já nedoporučuju Jawu Dandy 50, je to fakt kaše, pořád se mi na tom něco sralo až odešel celej motor, tak sem to střelil na díly.

Co takle obrat??

16.8.2011 v 13:25 | Nahoru | #113
Kawa ZR7 - motorka o ničem
Honda NTV - to samý

Naposledy editováno 16.08.2011 13:26:17

(reakce na) Co takle obrat??

16.8.2011 v 13:32 | Nahoru | #114

Ke4up píše: Já nedoporučuju Jawu Dandy 50, je to fakt kaše, pořád se mi na tom něco sralo až odešel celej motor, tak sem to střelil na díly.



Zlatý Mustangy a Pincky ... to už bylo za mýho mládí historie a dodnes to jezdí. Pokud se o to člověk jen trochu stará, tak bez velkých nákladů

(reakce na) Co takle obrat??

16.8.2011 v 14:19 | Nahoru | #115

raw píše: napiš rovnou , že ti shořela celá motorka neéé Dukna obecně se mi líbí , jedinou výtku mám k suché spojce ,která po nastartování přehluší ten kurevsky drahej laďák......


Celá ne, předek v pohodě
Tak to je v pohodě, já mám mokrou spojku, jen se mi ostatní ducatisti smějou, že mám poloducati

2 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??

16.8.2011 v 17:27 | Nahoru | #116
Nuda je na čemkoli na čem si člověk nechce najít nic zábavného.Ještě bych to upřesnil, neumím to, nechci to vlastně ani zkoušet, mám k tomu předsudky => je to nudné, slabé, bezpohlavní. Jezdil jsem na kde čem a vždycky jsem jel tak, aby mě to bavilo.

A nejvíc mě tu rozesmívá, jak propastný rozdíl 6-10 koní, dělá z jedné motorky nudnou a nejedoucí cosi a z druhé vesmírnej kočár co dokážou zvádnout pouze nejdrsnější pozemšťani.

(reakce na) Co takle obrat??

16.8.2011 v 17:46 | Nahoru | #117

..Roko.. píše: A nejvíc mě tu rozesmívá, jak propastný rozdíl 6-10 koní, dělá z jedné motorky nudnou a nejedoucí cosi a z druhé vesmírnej kočár co dokážou zvádnout pouze nejdrsnější pozemšťani.


Jó, kdyby to bylo jen o tom výkonu...

t_freedom> To máš pravdu , u Ducati se mi zase třeba nelíbí, jak u nových mašin uvádějí suchou váhu... Ono to sice vypadá dobře, když to má 170 koní a 170 kilo , ale měla by se raději uvádět provozní hmotnost , aby to nebylo pak v těch srovnávačkách tak zavádějící...

Ale tam je vidět, že prostě potřebujou zacílit na širší skupinu potencionálních zákazníků, kteří už honí výkon a váhu... Nemám jim to za zlé , pokud má značka růst, tak holt potřebuje zvýšit prodeje... Japonec na tohle vsadil už dávno - tachometr ukazuje hodně => jede to hodně => každej to bude chtít , v papírech to má hodně koní => dá se s tím dobře zamachrovat => každej to bude chtít! Dneska už jsou na tom ale naštěstí líp, protože dosáhli těch parametrů i ve skutečnosti...

1 reakcí na tento příspěvek Co takle obrat??

16.8.2011 v 20:49 | Nahoru | #118
V garaži sem měl 4 motorky z toho tři naše stare dobre dvoutakty a ta čtvrta je japonec.Mustang bez problemu jednou za čas se spali žarovka jinak pohoda.ČeZetka 175 r.v. 1973 tam odešlo rele inak v cajku no a třiapule 638 haprovala předni brzda.Jenže všecko to sou stare československe motorky na kterych se dycky něco vysere.Naštěsti opravy nejsou dlouhe ani drahe.No a Bandita ten je v cajku tam problem neni, možna až pravděpodobně na ďuru v laufu někde vevnitř.Jo a eště ke zkratce HTP - Hoň To Pyčo .A nekvalitni motorka snad už dneska ani neni.Pro někoho muže byt např. Honda nejlepši a nejkvalitnějši a pro druheho ne bo zrovna chytnul mašinu kerou ztobili v ponděli, všeci zbiti po vikendu tak se na šichtu vysrali no a najednou vznikla mašina na chuja.se stava

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

16.8.2011 v 21:21 | Nahoru | #119

Kuba650 píše: Pro někoho muže byt např. Honda nejlepši a nejkvalitnějši a pro druheho ne bo zrovna chytnul mašinu kerou ztobili v ponděli, všeci zbiti po vikendu tak se na šichtu vysrali no a najednou vznikla mašina na chuja.se stava


Ne , tohle by se v Japonsku stát nemohlo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co takle obrat??

17.8.2011 v 13:12 | Nahoru | #120

DMC.motobiker píše: Ne , tohle by se v Japonsku stát nemohlo...

Ale v Italii ano
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist