Žádná autoškola neudělá z nikoho závodníka. Ve stanovených hodinách podle zákona. Maty z Kolína sem dal tabulku s hodinami na jednotlivé skupiny. Záleží na každé autoškole, jak k výcviku přistupuje a potom jakým způsobem je provedena závěrečná zkouška z jízdy. Při výcviku skupin A dodržujeme stanovený počet hodin, včetně hodiny navíc pro nácvik některých úkonů. Slalom, pomalá jízda, brzdění a to i na písku. Ale to vše je málo. Ideální je absolvovat další nástavbu v motoškole, která z nikoho taky závodníka neudělá( ani to není cílem) ale ukáže v čem je potřeba se zdokonalovat při každé jízdě. Vzhledem k tomu, že zákon zatím umožňuje výcvik žadatelů na skupiny A bez druhých řídítek a samostatně pouze na cvičišti, tohoto využíváme. Problém je v tom, že spousta žáků padá při zastavení, protože motocykl neudrží, máme jednu Hondu 500 padací, kterou může klidně upustit. Motorka má padací rám i s kolečkama, takže nehrozí žádné poškození nebo úraz žáka.