jsem začátečník. Chvíli sem jezdil na Jawa 350 a rád bych šel teď do Horneta. Jelikož moje finanční prostředky díky slabě placené práci jsou 50tisíc korun, tak moje možnosti jsou omezené.
Chtěl bych se zeptat jak je to s možnostmi pro relativního začátečníka u Honda Hornet 600. Tím myslím jestli ta motorka moc není na mou výšku 187 cm, zda je to špatnej posed. Rozmýšlel jsem se mezi Hondou cbr 600 a Hornetem cb 600F. K mé sportovní povaze se mi spíše hodí CBRko, ale je to pro mě moc silné a vím, že bych se natom asi zabil, proto jdu spíše do Horneta který je více pro začátečníky jako já.
Nebo myslíte, že by bylo spíše vhodné něco jiného? Je Hornet dobrej na naučení či spíše něco ještě slabšího raději? Pročetl jsem tady spousty auditek a omlouvám se, že je tu další, ale rád bych slyšel názor zkušených budoucích kolegů ve světě převážně dvoukolového motorismu.
Nevíte někdo o někom kdo prodává Horneta 600 ccm do 50 tisíc ve slušném stavu? Nechce se mi do toho vrážet tak 1-2 sezóny krom provozu další peníze.
Zaujali mě dva inzeráty:
http://motorky.bazos...onda-Hornet-600F.php
(prý má najeto 30tisíc, což se mi zdá jako kravina)
a
http://motorky.bazos...nda-Hornet-CB600.php
Bohužel jsem z Karlovarska a prodávající mám drtivou většinou jaksi z ruky a rád bych šel spíše na jistotu a rovnou si to případně odvezl, ale v dnešní době jsou fotografie bohužel scestné. Každopádně vím, že si to chce vyzkoušet, projet se natom, ale všechny rady a typy beru a jsem zaně předem vděčný.
Děkuji
Naposledy editováno 24.06.2011 14:12:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pár rád do začátku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pár rád do začátku
Memory píše: ne mluvim otom, že na CBRku a jakémkoliv supersportu mě to bude lákat daleko více nadoraz a to i bez pořádných zkušeností. Proto chci něco neříkám slabšího, ale něco kde mě to vysloveně nebude nutit.
Hele, já si myslím, že je to dost o hlavě . Samozřejmě je dobrý, že když už ti tam "rupne" že ta motorka moc nejede a nedovolí ti rozbít si šišku ve velké rychlosti .
Já jsem právě získal pocit, že Rossi je můj pomalejší brácha, jak bylo zmíněno. Samozřejmě jsem pak udělal chybu a kdybych jel pomaleji, nemusel jsem najet na štěrka plácnout s sebou. Takže třeba já s pády počítám, ale přesunu se spíš na okruh, kde se dá blbnout .
Taky jde o to, jestli chceš cestovat nebo "závodit". Já si myslel že cestovat, ale závodění převládá a jelikož dva stroje zatím nechci - pomalu vymýšlím plán, jak opustit komunikace české ...
Z mého pohledu - kapota na okruh super - v provozu o hubu ... vidím to na kolegovi s 600 kilem, ten klopí Slapy na kolínko (a né tak, že vystrčí nohu, ale ten blázen to jezdí rychle a dost na hraně). Mezi náma ... podle mě můžeš mít co chceš a jebnout sebou, ale pravdou je, že SS bude větší lákadlo ... ale naháč taky láká :p. Mně by lákala i Jawa, dokud by mi neupadl motor ;o).
Sice nadávám na 35kw když mám předjíždět svižně, protože to "nejede", ale v zatáčkách atd jsem posranej a z hlediska bezpečnosti jsem si měl do začátku koupit něco s 20 kw ;o).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pár rád do začátku
Breakpain píše: Hele, já si myslím, že je to dost o hlavě . Samozřejmě je dobrý, že když už ti tam "rupne" že ta motorka moc nejede a nedovolí ti rozbít si šišku ve velké rychlosti .
Já jsem právě získal pocit, že Rossi je můj pomalejší brácha, jak bylo zmíněno. Samozřejmě jsem pak udělal chybu a kdybych jel pomaleji, nemusel jsem najet na štěrka plácnout s sebou. Takže třeba já s pády počítám, ale přesunu se spíš na okruh, kde se dá blbnout .
Taky jde o to, jestli chceš cestovat nebo "závodit". Já si myslel že cestovat, ale závodění převládá a jelikož dva stroje zatím nechci - pomalu vymýšlím plán, jak opustit komunikace české ...
Z mého pohledu - kapota na okruh super - v provozu o hubu ... vidím to na kolegovi s 600 kilem, ten klopí Slapy na kolínko (a né tak, že vystrčí nohu, ale ten blázen to jezdí rychle a dost na hraně). Mezi náma ... podle mě můžeš mít co chceš a jebnout sebou, ale pravdou je, že SS bude větší lákadlo ... ale naháč taky láká :p. Mně by lákala i Jawa, dokud by mi neupadl motor ;o).
Sice nadávám na 35kw když mám předjíždět svižně, protože to "nejede", ale v zatáčkách atd jsem posranej a z hlediska bezpečnosti jsem si měl do začátku koupit něco s 20 kw ;o).
Já vím, že je to dost o hlavně, ale přecijen když člověk ví, že to ta motorka chce, tak se do toho spíše položíš. A jet na ss ,,pod plynem,, je vůči té mašině tak trochu nefér. CBRko je hold větší dravec, ale tak to se u zalehávačky očekává. Já mám tu výhodu, že jsem docela kousek od Německých dálnic a ty se s těma českýma ehm okreskama opravdu nedají srovnávat. Ty panely na D1. rozsekaný silnice u HK aj. Tak ono je to vesměs naprosto všude a kolikrát je to dost o hubu.
Mašinu rozhodně nechci na nějaké přehnané závodění, alespoň do doby než si natom budu zcela jistej, ale i tehdy snad budu mít mantinely. Chci to spíše na lehké cestování a vyjížďky. Občas si hodit nějakej 400km výlet do Brna či ČK za dobrými přáteli apod.
Mno, já nemyslel jízdu rovně, ale jízdu po okreskách. Na dálnici je to nudné :( ... jedeš rovně. Problém u sebe vidím v zatáčkách, neumím je moc dobře a občas neodhadnu kdy a kam přesně točit, takže mi to nevyjde ideálně (průjezd) ... a pak už je to na tom, jak rychle jedeš - čím méně výkonu, tím menší šance, že tam vlítneš ;o).
+ další věc, když s někým jedu ... snažím se držet krok a to je chyba ... oni mají zkušenosti a já ne :/ ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pár rád do začátku
SVSkritek píše: No 50 tisic je dost malo. A penize na vybavu mas zvlast ? Ja nevim ja asi vybiram blbe kousky ale ani jedna moje motka nebyla bez investic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pár rád do začátku
Memory píše: FiFi.> Ještě jedna otázka. Co je větší nápor na záda? Jasný je to o zvyku a taky o dálce, ale stejně tam pravděpodobně nějaké rozdíly budou..
Tak na Cebru jsem víc v předklonu, ale je to taková pozice akorát, že zase nic nějak nebolí, ikdyž po 400km už budeš zápěstí a záda lehce cejtit, ale každej člověk je jinej. Já měl předtim Varadero, to bylo křeslo, přesedl jsem na tohle a v pohodě
jetofuk píše:
jj. Jak říkám 50 tisíc je investice do motocyklu. Odněj snad jen očekávám, aby mě vydržel alspoň 1-2 sezóny bez větších investic. Pak už samozřejmě počítám s nějakýma investicema v budoucnu.
Dle výběru motocyklu pak pujdu do blemby, rukavic, kombinézy, bot a ještě to chce samozřejmě raději páteřák...
Ono je možná lepší ještě něco našetřit a koupit to po sezóně kdy se toho lidi začnou ,,zbavovat,, . Ale to je zase půlrok ztracenej. Ono když ve finále nanic slušného nenarazím, tak počkám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pár rád do začátku
FiFi. píše: Tak na Cebru jsem víc v předklonu, ale je to taková pozice akorát, že zase nic nějak nebolí, ikdyž po 400km už budeš zápěstí a záda lehce cejtit, ale každej člověk je jinej. Já měl předtim Varadero, to bylo křeslo, přesedl jsem na tohle a v pohodě
Jako malej jsem neměl záda zcela v pořádku a ve finále už je mít nikdy nebudu, ale nijak mě nebolí ani neomezujou, což doktor říkal, že v budoucnu se to změní. Ani na Jawa jsem to nikdy nepociťoval, ale raději se ptám. Nerad bych právě do něčeho šel a ve finále zjistil, že jsem blbec a měl jsem jít do cestovky páč na ss záda dostávají přehnaně naprdel a nevydržím těch 400km s nutnýma přestávkama ani dojet. Ale to je jak říkáš spíše o člověku páč každej je jinej no. Někomu to třeba nevadí a někomu to může dělat problémy.
Naposledy editováno 24.06.2011 12:44:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pár rád do začátku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pár rád do začátku
Takže díky. Ve finále teda bude rozhodovat to co pořídím v lepším stavu a levněji...
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o pár rád do začátku
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pár rád do začátku
Holmis píše: Já jsem po dváce volil Horneta, myslím že jsem koupil hodně dobře, za 50 000 rovnejch se všema doplňkama co tam jsou, hodně dobrým stavem a 25kW jsem za tu dobu na motoinzerci nebo tipmotu nic podobnýho neviděl a to že je rozežranej to se mi zas tak nezdá, já jezdím za 6,2 l a je to taková kombinace klidu a ostřejší jízdy, rozhodně jsem zvolil správně
Tak ono mě čeká teď doplňková zkouška jinak 25kW mám. Nejhorší je, že to mám všude štreku a dávat ve finále dvojiku za cestu a nic si nepřivést je taky taková práce v niveč, ale asi mi nic jinýho nezbyde. Vezmu sebou nějakého zkušeného harcovníka a projezdim neskutečné peníze vůbec než něco najdu. Pak něco najdu a už nato kvůli těm cestám nebudu mít
Teď jsem pročítal jedno auditko s anketou kde týpek řeší nejlepší motorku na naše silnice. Dost lidí tam píše otom, že vyšší člověk se na ss hůře skládá, tady zase jsou takové rozdílné názory. Asi to vidim fakt na toho Horneta spíše, i když kdybych našel CBRko tak bych se nezlobil. Jinak závidim ti Holmisi tvou koupi. Já nic takového nemůžu sehnat, i když taky tě to stálo jistě nějakou kačku dát do tohoto stavu..
FiFi.> Ok díky. Tak já ho škrtám ze seznamu. Mě se to celkově zdálo divný. Ptal sem se snad majitelky kolik to má najeto a ona mě řekla, že asi 15tisíc, což už se mi rovnou zdálo dost divný. Ve finále mi psala, že 30 tisíc, ale napsala to takovým stylem, že bylo jasný, že sama neví, takže buď nějaká divná čórka a nebo vážně po opravě.
V dnešní době je hold těžký najít solidního prodejce a bohužel nikoho ze známých nemám co prodávají.
Naposledy editováno 24.06.2011 14:00:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pár rád do začátku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pár rád do začátku
FiFi. píše: Memory> přesně tak, já našel solidního tady z fóra, najeto 41tis. a podle mě to odpovídá a po 3500km bez problému.. jinak, kamarád, co má přes 190 jezdí CBR 600F Sport, takže bych se nebál toho, že bylo CBR malý, to byly ještě pořádný, velký mašiny, né jako dneska jinak, udělej si celodenní výlet po víc inzerátech..
popravdě po inzerátech lezu odhadem tak 2 měsíce a nic mě nikterak nezaujalo až na jeden co mě byl rozmluven + další a to jsem řekněme prokaučoval. Konečně jsem našel člověka co prodává Horneta dle mé vize, bydlí i 15 km odemne a já hold zaváhal. Co už... Něco přeci musím najít.
Breakpain píše: Hele, já si myslím, že je to dost o hlavě . Samozřejmě je dobrý, že když už ti tam "rupne" že ta motorka moc nejede a nedovolí ti rozbít si šišku ve velké rychlosti .
Já jsem právě získal pocit, že Rossi je můj pomalejší brácha, jak bylo zmíněno. Samozřejmě jsem pak udělal chybu a kdybych jel pomaleji, nemusel jsem najet na štěrka plácnout s sebou. Takže třeba já s pády počítám, ale přesunu se spíš na okruh, kde se dá blbnout .
Taky jde o to, jestli chceš cestovat nebo "závodit". Já si myslel že cestovat, ale závodění převládá a jelikož dva stroje zatím nechci - pomalu vymýšlím plán, jak opustit komunikace české ...
Z mého pohledu - kapota na okruh super - v provozu o hubu ... vidím to na kolegovi s 600 kilem, ten klopí Slapy na kolínko (a né tak, že vystrčí nohu, ale ten blázen to jezdí rychle a dost na hraně). Mezi náma ... podle mě můžeš mít co chceš a jebnout sebou, ale pravdou je, že SS bude větší lákadlo ... ale naháč taky láká :p. Mně by lákala i Jawa, dokud by mi neupadl motor ;o).
Sice nadávám na 35kw když mám předjíždět svižně, protože to "nejede", ale v zatáčkách atd jsem posranej a z hlediska bezpečnosti jsem si měl do začátku koupit něco s 20 kw ;o).
Tak to řekni kolegovi, že je sebevrah, protože ta cesta kolem Slap stojí za dvě věci - úzká jak na jeden jízdní pruh, do zatáček nejde vidět - dobré tak jenom pro jawu...ono vůbec cesty na Západ od Prahy jsou úzké, často za zatáčkou posypané štěrkem a do zatáček nejde vidět (třeba Křivoklátsko)...Na Východ a Sever od Prahy se mi to zdá přece jen trochu lepší...
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o pár rád do začátku
GeorgePanek píše: myslim ze kdyz budes mit stesti tak se da poridit dobra motorka do 50 tisic v pohode jen se musi vic koukat a vybirat. jinak zadna motorka neni bez investic treba ze jen mensich ale vzdy neco najdes minimalne vymena oleje i prezto ze ti bude rikat prodavajici neco jineho. je to blby ale v nasi zemi jeste spoustu lidi nepochopilo ze kazda sranda neco stoji a motorka je konicek u ktereho se setreni vzdy nekde projevi..tak ti preji hlavne stastnou ruku...a never recim ze motorka se 40 tis km a vyse je po smrti zvlaste u japoncu pri dobrem servisu to neplati...preji vsem hezkou sezonu bez nehod
díky za příspěvek. Mě ani nejde oto, aby to mělo najeto 30 tisíc a bylo to nestočený, i když nebudu říkat, že by to nebylo fajn. Vzal bych klidně se 70ti tisíci když bych věděl, že oní bylo dobře postaráno. Jenže to člověk prostě neví no. Olej není až taková investice a to bych ještě zvládl. Vím, že 50 tisíc je nic moc, ale neočekávám od toho bůhvíco a nechci novej stroj, ale 10 let starej, tak by to snad mělo vyjít a najít něco ucházejícího.