globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: chrasteni motoru
 
11.5.2011 v 18:58
čau hosi nevim si rady chrasti mi motor menil jsem simering na ventilech ......... cim vic otacek tim vic dal jsem novej napinak nove ventilove podlozky novej rozvodak chrasti to jak ta pica :( pri vymackle spojce vule jsou presne jak maj bejt co muze bejt spatne prikladam video
Předchozí
1 2 3 4
Následující

chrasteni motoru

12.5.2011 v 18:09 | Nahoru | #91
jaktože v tom válci nejsou vočouzený oba? kterej to je?

chrasteni motoru

12.5.2011 v 18:19 | Nahoru | #92
jenom jeden a je to vyfukovej

chrasteni motoru

12.5.2011 v 18:43 | Nahoru | #93
jak se to mohlo stat ? pred tim byl dobrej ne

chrasteni motoru

12.5.2011 v 18:45 | Nahoru | #94
znacka

chrasteni motoru

12.5.2011 v 18:56 | Nahoru | #95
nevim jak se to mohlo stat s pistem se to nepotkalo to by byl nasracky a ani zadnej sebemensi dotek nevim nechapu nikdy zadnej problem ze by nechtela chytit nebo tak vzdycky fachala dobre

Naposledy editováno 12.05.2011 19:20:55

1 reakcí na tento příspěvek chrasteni motoru

12.5.2011 v 19:20 | Nahoru | #96
Nespad ti ten ventil ? (kdyz si to mel venku ?). Beztak, kdyz uz si to mel rozhozeny, tak si ty ventily neocistil, nezkontroloval sedla, nehodil slozeny "na zada" a nezkusil jestli vsechno tesni ? Nechapu, kdyz uz se TO rozhazuje tak by TO stalo za to :)

(reakce na) chrasteni motoru

12.5.2011 v 19:27 | Nahoru | #97

Ozzy_ píše: Nespad ti ten ventil ? (kdyz si to mel venku ?). Beztak, kdyz uz si to mel rozhozeny, tak si ty ventily neocistil, nezkontroloval sedla, nehodil slozeny "na zada" a nezkusil jestli vsechno tesni ? Nechapu, kdyz uz se TO rozhazuje tak by TO stalo za to :)



to vis ze vycistil a pak slozil vsechno zaclo cvakat tak jsem sel postupne napinak rozvodak ventily nic nezabralo protoze mi prislo ze sam se neohne jen tak a nespadl rikam neni tam dotek s pistem vubec zadnej nevim jak se to proste stalo

1 reakcí na tento příspěvek chrasteni motoru

12.5.2011 v 19:29 | Nahoru | #98
hele videl sem repas hlavy naposledy na stary stodvace, takze me ber trosku s rezervou, ale vim ze po zabrouseni sedel a ventilu se to nahazelo na pruziny, otocilo spalovacima prostorama nahoru, nalilo necim (olejem ?) a nechalo celou noc, jestli to 100pro tesni. Nejak od ty doby ziju v tom ze je to beznej postup a pak by se ti tohle nemelo stat. Kazdopadne pokud je to jeden ventil, neni to zadna traga.

chrasteni motoru

12.5.2011 v 19:33 | Nahoru | #99
ok...ale proč jen jeden? Pokud by to kouřilo, sací tam furt je, proč není černej?(myslíš tím černým talířek zespoda)?

A je vohlej ? Byl pevnej, v uložení? Vodítko bez vůle? Kouří to nastartovaný?

Kdyby byl volnej kousneš to, nebo by to byl jinej zvuk, ne tohle "cvakání" - ten píst neviděl blíž něž nekolik mm.
Kawy už od GPZtek a ZZRek byly vždycky chabrus na vršek. Rozvody jim moc nešly...zato to byly brusy(když tomu zrovna nezvonily ventily )

(reakce na) chrasteni motoru

12.5.2011 v 19:34 | Nahoru | #100
Ozzy_> jasny chapu te jo jenom jeden proste cernej jak uhli a ostatni normal barvu

chrasteni motoru

12.5.2011 v 19:36 | Nahoru | #101
jo cernej talirek ze spoda i z vrchu a necoudilo to

chrasteni motoru

12.5.2011 v 19:48 | Nahoru | #102
půlka věcí bez odpovědi...

jak držel? Vůle? Vohnutej?...

...ok takže sedlo v prdeli. Koukal si jak vypadá (sedlo)?

chrasteni motoru

12.5.2011 v 19:50 | Nahoru | #103
ted jsem se byl podivat pozorne vule je stejna asi jako u ostatnich sedlo vypada dobre drzel stejne jako ostatni a je spis prohlej ve stredu stred je o proti koncum tycky o neco vejs

chrasteni motoru

12.5.2011 v 19:51 | Nahoru | #104
ja ten motor nenechal celej den bezet chvili

chrasteni motoru

12.5.2011 v 20:00 | Nahoru | #105
ok...a před tím si to dělal proč? už to cvakalo ? Otevřel, kouknul a nic...pak si to dal dohromady a furt...jo?

...asi už toho ten ventil měl dost...to víš 1998, 6tikilo ...už byl unavenej

hele, nevím. Prohlej ventil jsem ještě neviděl. Pokud by to byla pravda, tak nedovíral(proto je očouzenej i zvrchu a proto to kašlalo a nejelo furt na 4ři) Proč by se ale vohnul talířek? Nedáváš tomu ustavičně čočku(co třeba gumování na místě, barvení kolen do červena - to občas jednadvacetiletý napadá, jakkoli je to rozumná myšlenka

)

chrasteni motoru

12.5.2011 v 20:43 | Nahoru | #106
proc? menil jsem simeringy na ventilech a negumuju a nepalim kolena do cervena motorku netocim do omezovace :D

1 reakcí na tento příspěvek chrasteni motoru

12.5.2011 v 20:46 | Nahoru | #107
nejsem magor jako jeste jsem s ni netriskl mam ji 2.5 roku par okruhu jinak normalni pasmo otacek na silnici ´5-10tis otacek to je asi moje bezny prumerny pracovni tempo

chrasteni motoru

12.5.2011 v 23:14 | Nahoru | #108
a o co to cvakalo...o sedlo? Máš tam něco otlačenýho?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chrasteni motoru

13.5.2011 v 06:34 | Nahoru | #109
riderfery> Kup si brusnou pastu a zabrus ty ventily proti sedlům. Ohnout se ti ventil sám neohne, to se muselo potkat a nemuselo to být tvou vinou. Předpokládám, že nejsi první majitel. Těsnost ventilů poznáš na složené hlavě, když do kanálů postupně stříkneš benzín a koukneš, jestli to prosakuje. Pokud ano, je nutno brousit. Mohou být taky dost opotřebované sedla. Ty jdou taky zabrousit, potřebuješ k tomu ty frézky. No a pak jenom sedla vyměnit (pokud to jde a je dostupný náhradní díl). Ale to už je vyšší dívčí.

chrasteni motoru

13.5.2011 v 14:33 | Nahoru | #110
nakoupim co je potreba a dam to do kupy dik za rady a hodim sem info jak to dopadlo

chrasteni motoru

14.5.2011 v 09:46 | Nahoru | #111
Podle zvuku jsou to ventili mas to spatne nastavene

Takze poradne to jeste zkontrolovat to nastaveni vacek

Naposledy editováno 14.05.2011 09:58:00

(reakce na) chrasteni motoru

14.5.2011 v 09:50 | Nahoru | #112

scalla píše: riderfery> Kup si brusnou pastu a zabrus ty ventily proti sedlům. Ohnout se ti ventil sám neohne, to se muselo potkat a nemuselo to být tvou vinou. Předpokládám, že nejsi první majitel. Těsnost ventilů poznáš na složené hlavě, když do kanálů postupně stříkneš benzín a koukneš, jestli to prosakuje. Pokud ano, je nutno brousit. Mohou být taky dost opotřebované sedla. Ty jdou taky zabrousit, potřebuješ k tomu ty frézky. No a pak jenom sedla vyměnit (pokud to jde a je dostupný náhradní díl). Ale to už je vyšší dívčí.



Radci bych zkontroloval tlaky

chrasteni motoru

14.5.2011 v 10:56 | Nahoru | #113
cau ventilove vule jsou presne uz jsem objevil problem jeden ventil ohlej premeril jsem to uchylkomerem

chrasteni motoru

14.5.2011 v 12:55 | Nahoru | #114
jak se mohl ohnout? to se to potkalo ?

chrasteni motoru

14.5.2011 v 13:42 | Nahoru | #115
netusim jak se mohl ohnout ale kdyby se potkal poznal bych to ze by byl pist na srot ne ? :D a tam neni znamka doteku

chrasteni motoru

15.5.2011 v 09:24 | Nahoru | #116
nee pistu se nic nestane.Jen natoc pist do horni uvrati a zkontroluj presah a porovnej s druhym valcem,ale pochybuju ze by se to ohlo

chrasteni motoru

23.5.2011 v 18:14 | Nahoru | #117
a šup do topu
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist