1 reakcí na tento příspěvek chrasteni motoru
Ozzy_ píše: Nespad ti ten ventil ? (kdyz si to mel venku ?). Beztak, kdyz uz si to mel rozhozeny, tak si ty ventily neocistil, nezkontroloval sedla, nehodil slozeny "na zada" a nezkusil jestli vsechno tesni ? Nechapu, kdyz uz se TO rozhazuje tak by TO stalo za to :)
to vis ze vycistil a pak slozil vsechno zaclo cvakat tak jsem sel postupne napinak rozvodak ventily nic nezabralo protoze mi prislo ze sam se neohne jen tak a nespadl rikam neni tam dotek s pistem vubec zadnej nevim jak se to proste stalo
1 reakcí na tento příspěvek chrasteni motoru
A je vohlej ? Byl pevnej, v uložení? Vodítko bez vůle? Kouří to nastartovaný?
Kdyby byl volnej kousneš to, nebo by to byl jinej zvuk, ne tohle "cvakání" - ten píst neviděl blíž něž nekolik mm.
Kawy už od GPZtek a ZZRek byly vždycky chabrus na vršek. Rozvody jim moc nešly...zato to byly brusy(když tomu zrovna nezvonily ventily )
...asi už toho ten ventil měl dost...to víš 1998, 6tikilo ...už byl unavenej
hele, nevím. Prohlej ventil jsem ještě neviděl. Pokud by to byla pravda, tak nedovíral(proto je očouzenej i zvrchu a proto to kašlalo a nejelo furt na 4ři) Proč by se ale vohnul talířek? Nedáváš tomu ustavičně čočku(co třeba gumování na místě, barvení kolen do červena - to občas jednadvacetiletý napadá, jakkoli je to rozumná myšlenka
)
1 reakcí na tento příspěvek chrasteni motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chrasteni motoru
scalla píše: riderfery> Kup si brusnou pastu a zabrus ty ventily proti sedlům. Ohnout se ti ventil sám neohne, to se muselo potkat a nemuselo to být tvou vinou. Předpokládám, že nejsi první majitel. Těsnost ventilů poznáš na složené hlavě, když do kanálů postupně stříkneš benzín a koukneš, jestli to prosakuje. Pokud ano, je nutno brousit. Mohou být taky dost opotřebované sedla. Ty jdou taky zabrousit, potřebuješ k tomu ty frézky. No a pak jenom sedla vyměnit (pokud to jde a je dostupný náhradní díl). Ale to už je vyšší dívčí.
Radci bych zkontroloval tlaky