paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Světla bez homologace.
1.2.2011 v 08:25
Čau, potřebuju poučit. Chci si na streeta dát přední dvě kulatý světla. Objednal jsem si originály z jiné Yamahy a včera mi přišly. Jen na nich není vyznačená homologace. Už to není nutné nebo mě na silnice flojdi voperou? STK neřeším. Díky.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

(reakce na) Světla bez homologace.

2.2.2011 v 17:26 | Nahoru | #91
RIKORR> Hele, není. Ale podle čeho ji dělali, netroufám si ani domyslet, protože fakt vypadá jako když vemeš tu říšskou a odbrousíš ten hákovej kříž u noh.

(reakce na) Světla bez homologace.

2.2.2011 v 17:36 | Nahoru | #92
Bond_age> No a v takové interpretaci právě je přesně to, co mi vadí. Zakázat škrtem pera a hotovo. Jen si chlapče demokraticky navyskakuj. Sice ti upadlo zadní kolo, ale máš xenony, tak tě popravíme. Takhe to chodí. Proto bych zavedl jednoduchou věc. Koupíš v obchodě, namontuj si. Není to na provoz vhodné, chyba prodejce. Takhle by opravdu bylo lepší rozhodovat podle nehomologavaná nabíječky na telefon. Tu má zapojenou určitě podstatně víc lidí než xenony.

(reakce na) Světla bez homologace.

2.2.2011 v 17:36 | Nahoru | #93
Bond_age>

dobré ještě uved kolik renomovaný znalec udělá za rok takových posudků,

at máme přehled o promili že se nám něco takového přihodí,

co vypočítá jeden znalec popře druhý znalec, mám osobní zkušenost kdy jeden znalec dal vinu, řidiči OA, nedal přednost v jízdě a druhý znalec zas spočítal že řidič motocyklu jel tak rychle že když se řidič OA rozhlédal tak ho nemohl vidět miloš

Světla bez homologace.

2.2.2011 v 18:02 | Nahoru | #94
Já ci taky svíčku na šidítká

Světla bez homologace.

2.2.2011 v 19:50 | Nahoru | #95
Proč ne, řekni mamince a když bude homologovaná, určitě ti ji koupí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla bez homologace.

3.2.2011 v 19:55 | Nahoru | #96

Hraběnka píše: Nastavené světlo je tak, aby neoslňovalo.


Tak o tomhle bych se trošku hádal. Jestli pak víš, proč xenon nemá homologaci? A proč ta homologovaná sada stojí tolik peněz? Protože je naklápěcí... A i když si myslíš, že neoslňuješ, tak ti zaručuju že stoprocentně oslňuješ...Když přidáš a trošku se ti to zvedne ve vidlích a na hupu a tak...Ono je to hezký, taky jsem ho chtěl dát do bandita, dal jsem ho tam a pak jsem ho hned vyndal. Je krásný že vidíš do tý doby ,než se něco stane...Něco jinýho je STK a policejní kontrola, než když oslníš, něco se stane a ty si to fest odneseš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla bez homologace.

3.2.2011 v 20:19 | Nahoru | #97
br1kos> to myslí dobře ne nastavujou se ty světla aby neoslnovali miloš

(reakce na) Světla bez homologace.

3.2.2011 v 23:03 | Nahoru | #98
felixxx> Aby neoslňovalo, tak ho sklopíš do země a neuvidíš...Tyhle xenony budou oslňovat vždycky...

1 reakcí na tento příspěvek Světla bez homologace.

3.2.2011 v 23:19 | Nahoru | #99
Jojo, tyhle mladé "rebely", kteří neskloní hřbet před ničím, (nejen) na silnici miluju. Obzvlášť, když mi ve tmě posvítí do očí "bixenónama" z Aukra za litr. To je panečku žůžo. Dnes večer cestou domů jsem potkal opět dva takové "tunery".

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla bez homologace.

3.2.2011 v 23:59 | Nahoru | #100
Krouta> No, jako ne moc mladý a ne moc rebel bych řekl, že je mi putna, jestli mě oslní špatně namontovaný a seřízený krám nebo špatně seřízená a namontovaná super drahá homologovaná věc. Proti homologaci vůbec nic a o tom to ani není. Ale mám pocit, že když Wong okopíruje krám včetně éček tak super a pokud tam prdne jakési nesmyslné éčko tak taky super. Jsem přesvědčen, že většina z nás stejně neví, jestli je ta homologace pravá a správná a u techniků STK to nebude asi lepší. Další věc je to, že nevěřím tomu, že existence homologace je pravý důvod k mnohdy propastnému navýšení ceny každého dílu. Kdysi jsem se profesionálně zabýval metrologií a jsem přesvědčen, že taková měření, která jsou v rámci provozu vozidel nutná, teda něco jako větší než, menší než, nesmí svítit výš než, mohou být neočekávaně levná a snadno proveditelná. Jenže musí být zpracovaná metodika a legislativně zakotvená. To ale nikoho zjevně nezajímá. Ti, co tyto předpisy vymýšlejí na to okázale kašlou. Lepší je zakázat a pokutovat. Přitom jsem si jistý, že STK by mohla být schopna ve spoustě a spoustě případů rozpoznat a dostatečně změřit, zda ta či ona věc je schopná bez nebezpečí pro ostatní fungovat a pak to povolit nebo zakázat

(reakce na) Světla bez homologace.

4.2.2011 v 00:23 | Nahoru | #101

Brown píše: Krouta> No, jako ne moc mladý a ne moc rebel bych řekl, že je mi putna, jestli mě oslní špatně namontovaný a seřízený krám nebo špatně seřízená a namontovaná super drahá homologovaná věc. Proti homologaci vůbec nic a o tom to ani není. Ale mám pocit, že když Wong okopíruje krám včetně éček tak super a pokud tam prdne jakési nesmyslné éčko tak taky super. Jsem přesvědčen, že většina z nás stejně neví, jestli je ta homologace pravá a správná a u techniků STK to nebude asi lepší. Další věc je to, že nevěřím tomu, že existence homologace je pravý důvod k mnohdy propastnému navýšení ceny každého dílu. Kdysi jsem se profesionálně zabýval metrologií a jsem přesvědčen, že taková měření, která jsou v rámci provozu vozidel nutná, teda něco jako větší než, menší než, nesmí svítit výš než, mohou být neočekávaně levná a snadno proveditelná. Jenže musí být zpracovaná metodika a legislativně zakotvená. To ale nikoho zjevně nezajímá. Ti, co tyto předpisy vymýšlejí na to okázale kašlou. Lepší je zakázat a pokutovat. Přitom jsem si jistý, že STK by mohla být schopna ve spoustě a spoustě případů rozpoznat a dostatečně změřit, zda ta či ona věc je schopná bez nebezpečí pro ostatní fungovat a pak to povolit nebo zakázat


Jak jsem zde psal...Xenon aby byl homologovaný, musí mít ostřiky světel a naklápění...Fajn ostřik na motorce je blbost, to se shodnem ale naklápění by mělo být. Do motorky se umístí senzory a prostě když to zvedneš, nebo najedeš na hup, tak se ti sklopí dolu...Tak to prostě u všech homologovanejch xenonů chodí. Je to u aut, tak proč by to nemohlo být u motorek? Plno lidí řekne, aspoň jsem líp vidět, ve dne ano, ale v noci je to spíš nebezpečný. Xenony jsem do motorek dával a řeknu ti že třeba SV s bixenonama bylo hrozný i ve dne... A to byly světla seřízený tak jak maj být...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla bez homologace.

4.2.2011 v 00:24 | Nahoru | #102
Brown> No mě to zase tak jedno není, když mi to nějakej hňup pere do očí. Můj názor je, že aspoň co se osvětlení na vozidle týče, homologace určitě ano. Jasně že to není stoprocentní záruka ale ty už to ženeš trochu do extrému. Co se STK týče, všichni víme jak to chodí (viz. třeba i jeden z příspěvků toho "bezbožníka" výše). Pokud to bude fungovat tak, že technik za pár fufníků na pivko do jeho kapsy bude ochoten "přehlédnout" nějakou tu anomálii, nemá smysl se tu bavit o tom, že snad STK by byla schopna něco rozpoznávat, měřit, natož povolovat nebo zakazovat.

Světla bez homologace.

4.2.2011 v 00:25 | Nahoru | #103
Jo ještě takový malý příklad. Chtěl jsem namontovat xenony. Protože jem měl zrovna kverulační náladu a určité pochybnosti, uchopil jsem sadu (prodává je kamarád, tak mi ji půjčil) a stavil se na STK s dotazem, zda ji mohu namontovat. Technik, všechna čest, ochota. Sada, OK. Auto - ostřikovače světel - OK. Aha, problém, není automatické naklápění. Já - není problém auto má nevypínatelné nivo. Ani standardní světla nemají ruční regulaci. Technik - předpis mluví jasně. Po cestě ještě jedna STK, výsledek stejný. Xenony jsem nemontoval, stejně jsem je za tu cenu až tak nechtěl a jak je přesné znění té klauzule o automatické regulaci taky nevím. Nehledal jse to, nestojí mi to za to. Stejně mám pocit, že je něco špatně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla bez homologace.

4.2.2011 v 00:34 | Nahoru | #104
Krouta> Ale jo, já proti homologaci taky nic nemám. Jenom jsem přesvědčený, že právě a jenom STK by měla měřit, hodnotit a rozhodovat. Když mi někdo tvrdí, že je něco špatně jenom proto, že tam není vyražené E, myslím si něco o p... Když mi někdo ukáže hele, má to být 6 a ty máš 8, sklapnu a konám. Úplatnost je jiná věc, ale o tom problém homologace není. I když teď mě napadá, jak vlastně ti výrobci tu homologaci vlastně získávají?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla bez homologace.

4.2.2011 v 00:35 | Nahoru | #105
Krouta> Mno, jak sem psal výše: Jsem proti pouštění vraků, nebo vražednejch úprav na silnici. Nevidim ale nic špatnýho na tom, že mám (možná) nehomologovaný světla který svítěj a sou seřízený (nemám xenony) a jinej rozměr gum (vykompenzovaný rozměrem ráfku). V tom fakt nevidim nic ultranebezpečnýho, tak proč nedat (ne)všimný?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla bez homologace.

4.2.2011 v 00:57 | Nahoru | #106
UnholyRider> Ale jo, netvrdím, že jsi zase uplně odepsanej bezbožník přeci.
Tím tvým vykompenzováním rozměru gum ráfkem jsi mi připomněl mou osobní skušenost s touto problematikou. Komedie na druhou. Koupil jsem na auto "hlíny" trošku širší než origo (fakt jen malinko, ani to není pohledem vidět). A protože jsem to chtěl mít vše dle platné legislativy zapsané v papírech, vydal jsem se s techničákem, dokladem od výrobce kol a typovým listem na odbor dopravy, nebo jak se to dnes jmenuje. Za okénkem úředník, který vůbec nechápal co po něm chci, ač si myslím, že jsem to formuloval dost jasně. No po 20 minutách čučení do těch papírů a poradě s ostatními úředníky mi oznámil, že to razítko není to pravé a že musím na STK, pro nové razítko od zkušebního technika. Byl jsem zrovna vyjímečně celkem dobře naladěn, hurá tedy na STK. Technik jen nevěřícně kroutil hlavou, co že to po něm chci, že s tím se ještě nikdy nesetkal. Tak jsem mu vysvětlil, že mu sundám jedno kolo (rozměr je uveden zevnitř), on to překontroluje podle těch papírů, že vše souhlasí a tím razítkem a podpisem mi potvrdí, že mám uvedená kola správně namontována na vozidle, že to tak ten úředník vyžaduje. Technik vše ochotně provedl dle instrukcí, zasmál se tomu, na můj dotaz co jsem dlužen jen mávl rukou a prohlásil, že na takové ptákoviny ani nemají tabulkové sazby a já se vydal zpět k onomu úředníčkovi. No a ten moula se mě pro změnu zeptal, jestli mám na tom autě namontové pneumatiky obou rozměrů (v TP mám totiž dva povolené rozměry). To už jsem se fakt začal smát nahlas a požádal ho, ať teď neřeší gumy, že jsem tam tentokrát ohledně ráfků. No nakonec to dobře dopadlo a pochopil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla bez homologace.

4.2.2011 v 01:06 | Nahoru | #107
UnholyRider> Mimochodem - koukám ten tvůj Haryk vypadá hodně dobře. Na takovej stroj se musí každej rád podívat, tak není ani čas hledat chybějící éčka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla bez homologace.

4.2.2011 v 01:09 | Nahoru | #108
Krouta> A teď si vem, že jemu podobnej "expert" (mamrd) rozhoduje vo tom, co je "správný a co je "nebezpečný". Třeba taková "životu nebezpečná" úprava: V techničáku je dvoumístná verze a já dám sólo sedlo. Na technický neprojdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla bez homologace.

4.2.2011 v 01:12 | Nahoru | #109
UnholyRider> za katr s tebou grázle!

(reakce na) Světla bez homologace.

4.2.2011 v 01:15 | Nahoru | #110
Krouta> Dík Nevim, na technický jsem s tímhle mazlem eště nebyl, benga zatim bez problémů.

(reakce na) Světla bez homologace.

4.2.2011 v 01:17 | Nahoru | #111

Krouta píše: UnholyRider> za katr s tebou grázle!


Si piš V zimě se stejně kopu do prdele a seru tady písmenka

Světla bez homologace.

4.2.2011 v 01:21 | Nahoru | #112
Přes zimu máš dolejvat volej do haryka, ne? Říkali kucí tady na fóru, že tyhle stroje z US jsou jak volejničky.

Světla bez homologace.

4.2.2011 v 01:27 | Nahoru | #113
Přes zimu pod tim mám kastról a na jaře to jenom naleju zpátky A letos asi sundám brzdy-stejně to nejede.

(reakce na) Světla bez homologace.

5.2.2011 v 12:48 | Nahoru | #114
Brown

výrobci třeba homologaci vůbec mít nemusí, ale distributoři,

no když chceš na tom vydělat tak si součástky přivezeš od výrobce, nalepíš ty správné štítky,nebo na orginál dílu odfrézuješ značku, a vesele prodáváš,

nebo kluci šikmoocí na olomoucké jak se tam zakopávají a hoří, jak přivezou hadry na nádobí označí je náčivkama adidas, diesel, a je to,

já jen slyšel že když jsou na autě namontovány ty správné xenony tak musí být zapsány v TP, já namontoval na supa nehomologované a při prodeji si borec prověřil že tam nemají co dělat, že na znojemsku po tom jdou tak jsem to musel zas předělat,
nedávno jsem na čerstvě přihlášeném, dovezeném, nisanu opravoval trafo na xenonu, zateklo tam

a když jsem houpal s autem nic se neštelovalo hladina světel lítala nahoru dolu,

takový kocourkov miloš
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupe unikatu v nemecku a nasledne ... [1, 2] Yamaha FZR 1000 Bougee 33 2.8.2022 v 21:57 Milosek.m
Nejede do 4000 otáček Yamaha FZR 1000 hauerj 7 16.6.2022 v 21:31 hauerj
Protékající benzín Yamaha FZR 1000 mirek-x 7 3.7.2021 v 17:32 AttilaSlovakia
Koupim Karburatory Yamaha FZR 1000 1991 Yamaha FZR 1000 MikyxC 7 15.5.2021 v 07:23 PajdaXJR
Jede na 3 válce Yamaha FZR 1000 MikyxC 13 1.5.2021 v 21:32 Mufiozo


TOPlist