globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Generali
24.1.2011 v 13:00
Potřebuju poradit od někoho, kdo maká v Generali. Mojí paní loni zastavila jiná paní s tím, že od jejího auta odlít kamínek a prasknul jí její čelní sklo. Tak spolu sepsali protokol a ta moje ho poslala na pojišťovnu Generali kde má poviný ručení. V týdnu jí přišel dopis se složenkou přes 4 tyčky. Píšou tam, že protože nahlásila škodní událost účtujou jí jednorázovou přirážku za období od 6/2010 do 6/2011. V pojistnejch podmínkách sem našel, že v případě, že pojištěná je mladší 30 let účtujou 90% ročního pojistnýho. Sice nevim jak souvisí věk s tim, že odlítne kamínek od kola, ale to je jedno (ač ten makáč, co s nim sepisovala ručení lhal o tom, že když něco způsobí zvednou jí tarif o 10% ), protože to podepsala, a tak to holt platí.
A teď k dotazu. Celá záležitost prej ještě neni ukončená. Může ukončit pojištění a přejít jinam? Nemusela by totiž podle mě platit celou tu přirážku, když je účtovaná až do 6/2011 ne?
Jo a to eště na konec dopisu napsali: Vážíme si Vaší volby a přejeme Vám mnoho spokojených dní pod křídly lva.

Generali

25.1.2011 v 08:36 | Nahoru | #91
Kuriozita z praxe, řidič auta 27 let naboural značku, viděli ho svědci tak zavolal PČR, vše řádně vyřešeno, opraveno, škoda na značce vyčíslena a pojišťovnou uhrazena ve výší 762,-Kč, klientovi po 14 dnech zaslána poukázka na téměř 3 700 jako přirážka. Řešení? Zastavit uzavření škody, škodu zaplatit poškozenému ze svého a s Generali to raději ukončit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generali

25.1.2011 v 09:13 | Nahoru | #92
Bery RR> Tak to je paráda, ten tvůj odkaz. Jdu do toho . Dík moc chlape

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generali

25.1.2011 v 11:15 | Nahoru | #93

spacir píše: Bery RR> Tak to je paráda, ten tvůj odkaz. Jdu do toho . Dík moc chlape


pokud bys chtěl tak Ti můžu napsat číslo a email na konkrétního makléře s kterym u této firmy jednam já a je v pohodě

Naposledy editováno 25.01.2011 11:16:40

Generali

25.1.2011 v 11:23 | Nahoru | #94
kdyby měl někdo zájem tak máme dlouhodobou spolupráci s fa EUROLA ...zde najdete pojištění cca 5o% běžné ceny (např KTM RC8 HAV a POV 16ooo,- na rok)
...lze i kontaktovat právní zastoupení u mgr.MOTORKÁŘKA zdar Speedy

Naposledy editováno 25.01.2011 11:26:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generali

25.1.2011 v 11:24 | Nahoru | #95
Bery RR> Já jim dnes volal na firmu, tam mě přepojili nějakýmu borcovi a zdál se dost v pohodě. Ale jestli tam máš někoho, kdo je fakt ok, nebo jestli z toho třeba pak budeš profitovat, tak hoď číslo do PM a určitě tam zavolám . Každopádně ještě jednou díky, je to o víc jak půlku levnější

Generali

25.1.2011 v 13:07 | Nahoru | #96
generali je banda zmrdu mam snima taky jenom spatny skusenosti

(reakce na) Generali

25.1.2011 v 13:54 | Nahoru | #97

spacir píše: Bery RR> Já jim dnes volal na firmu, tam mě přepojili nějakýmu borcovi a zdál se dost v pohodě. Ale jestli tam máš někoho, kdo je fakt ok, nebo jestli z toho třeba pak budeš profitovat, tak hoď číslo do PM a určitě tam zavolám . Každopádně ještě jednou díky, je to o víc jak půlku levnější


Žádnej profit mít asi nebudu jen jsem spokojenej tak klidně doporučim dál V PM máš číslo na toho chlápka co s nim jednám, ale určitě se dohodneš s kýmkoliv jiným z této firmy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generali

25.1.2011 v 13:57 | Nahoru | #98
Everts72> Ahojky...jestli mohu radit tak pryč od Generali...jak už bylo napsáno jsou to zloději a nic za nikoho nezaplatí...možná jen když je dáš k soudu...??Já jsem měl u nich úrazovku...rozbil jsem se na jednom sraze endůráků...vůbec nešlo o oficiální závod a přesto mi napsali že namám nárok na pojistné protože jsem se prý účastnil organizované akce a ta v pojistce není uvedena.Přestal jsem jim teda platit a po čase přišla upomínka a vyhrůžka soudem!Napsal jsem jim že si počkám na soud a už se neozvali a přišlo po čase zrušení smlouvy a bez doplatku.Je to ale už 7 let...tak nevím jestli to tak jde.Asi nejlépe se poradit s advokátem.Můžeš to zkusit i na internetu a zdarma?!

(reakce na) Generali

25.1.2011 v 14:31 | Nahoru | #99
Vladyka> A jéé, tak i to budu muset odnést smlouvu na zivotko někomu kdo se v tom vyzná Abych celou dobu neplatil, pak se mi něco nestalo a paní nebo já nedostal dopis, že sem si dovolil, pro pojišťovnu nestandartnim způsobem, natáhnout brka Mam u nich pojistku na blbost a když sem v práci předloni rozvěsil auto na totálku, tak to pěkně zatáhli a já platil jenom jednu tyčku spoluúčast. Během jednání mě uvrtali na to životko - sem si řikal taková známá pojišťovna proč ne?! A teď po zkušenosti s autem a Váma ostatníma nevim nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generali

25.1.2011 v 17:09 | Nahoru | #100

Krutopýr píše: lukaash> Hmm já si to myslel Jinej trik nikdo neví?? Jinak ty čeny jsou docela pálky! Já mam u ČPP auto 1.6 1892,- za 1/2 roku a motku 750 1294,- na rok


Vim ze je to mozna trochu mimo tema ale jakou mas jejich variantu u CPP na motorku se nemuzu rozhodnout prave kterou z jejich variant pouzit .
Ps: prechazim od CP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generali

25.1.2011 v 18:22 | Nahoru | #101
Wretch> Vůbec netušim, ale doma mrknu a napíšu Ti do PM. Vim, že jí mam na celej rok, kdyby bylo potřeba se projet i v zimě Nabídla mi tam nějakou částku a po čtvrt hodině koketování a skládání komplimentů sme byli asi o pětikilo míň, takže asi tak

2 reakcí na tento příspěvek Generali

25.1.2011 v 18:26 | Nahoru | #102
No me by docela vyhovovalo kdybych nemusel platit celej rok pojistku když nejezdim skoro pul roku.Trepa platit od brezna do listopadu bez toho abych musel dát znacku do depozitu....nabízi to nejaka pojistovna? Vim že Generali urcite ne na to jsem se ptal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generali

25.1.2011 v 18:31 | Nahoru | #103
demon90> ČPP to pololetní poskytuje, ale já se dostal nějakejma jejich fíglema na částku, že rozdíl mezi tou pololetní a roční byl asi kilo, tak sem vzal tu celoroční.

(reakce na) Generali

25.1.2011 v 18:38 | Nahoru | #104
Krutopýr> Hm tak to je potom uz jedno....

(reakce na) Generali

25.1.2011 v 18:45 | Nahoru | #105
demon90> Taky sem o tom přemýšlel,ale bylo mi řečeno že celoroční vyjde levněji,pač si tam cosi přiráží

(reakce na) Generali

25.1.2011 v 19:27 | Nahoru | #106

Krutopýr píše: Wretch> Vůbec netušim, ale doma mrknu a napíšu Ti do PM. Vim, že jí mam na celej rok, kdyby bylo potřeba se projet i v zimě Nabídla mi tam nějakou částku a po čtvrt hodině koketování a skládání komplimentů sme byli asi o pětikilo míň, takže asi tak


jo to budu rad protoze u Ceske pojistovny je to drahe az moc

Generali

25.1.2011 v 20:08 | Nahoru | #107
Některý ty vaše pálky za pojistky sou šílené, já za 626 mazdu 1.8l 1993 výroba platím 2800 ročně, bonus pojištění mám cca za 2 roky...
Nevím jaký krytí, ale mám v tom zahrnuté i asistenční služby a odtah do pár set km tuším...

Naposledy editováno 25.01.2011 22:08:11

3 reakcí na tento příspěvek Generali

25.1.2011 v 21:24 | Nahoru | #108
Ahojda,dělám v Český pojišťovně,takže vím jak to chodí.Každá pojišťovna je jiná.

Za prvé : když tě někdo zastaví s tím,že od tebe odlítl kamínek,tak ten dotyčný v 90% nemá pojištěné čelní sklo.Tudíž nezasvěcení lidé podepíšou protokol o škodné události.Kdykoliv od tebe odlítne kamínek,tak zapírej a zapírej.Jelikož je to škodná událost,odečtou ti navíc bonusy za bezeškodní průběh.A jestli ti odlítne kamínek,tak by to musel být pořádnej šutrák,aby ti rozbilo sklo.Lidé jsou vyčůraní jak jen to jde.

Za druhé : spousta lidí si vybírá povinné ručení podle ceny.Ale když se stane jakákoliv škodná událost,tak ti pak ve většině případech pojišťovna nepomůže.Takže důležitý při výběru povka je,co ti pojišťovna nabídne v takovýmhle případu.Jestli nechceš žádnou službu,pomoc od pojišťovny,tak se dívej jenom po cenách.Ale chceš-li něco více,tak se ptej co ti nabídne

Jinak přejít k jiné pojišťovně je možné i jiným způsobem,než zákonou výpovědí 6 týdnů předem,ale takové triky zde nemůžu zveřejnit Co si myslím o přirážce,pěkná sviňárna a nejspíš se bude muset zaplatit.Mohu se na to optat jednoho bývalého ředitele,co dělal v Generalli

(reakce na) Generali

25.1.2011 v 22:43 | Nahoru | #109
surikatkaa>
1.) Jaký triky? Každá smlouva jde vypovědět do 3 měsíců od nahlášení pojistné události. Na to není potřeba znát žádné triky, stačí přečíst pojistné podmínky. Zde výňatek z VPP Generali: pojištění zaniká....."výpovědí pojistníka nebo pojistitele doručenou do 3 měsíců ode dne písemného oznámení vzniku pojistné události pojistiteli; dnem doručení počíná běžet výpovědní lhůta 1 měsíce, jejímž uplynutím pojištění zanikne"
2.) V pojistných podmínkách Generali je o přirážce za segmetaci uvedeno:
"V případě zániku pojištění odpovědnosti před koncem pojistného období náleží pojistiteli pouze poměrná část jednorázové přirážky, od data počátku pojistného období do data zániku pojištění." Takže se snaž smlouvu co nejdřív zrušit. Ač je naprosto nejjednodušší vypovědět po poj. události, vzhledem k měsíční výp. lhůtě je levnější ten depozit. Tam se ukončuje k datu deponování.
3.) Jsem pojišťovací makléř, s Generali nemám dobré zkušenosti a svým klientům ji ani nenabízím. Mám motku půllitr a platím u Triglav 614,-Kč ročně.
4.) Tohle najít mi trvalo cca 5 minut i s napsáním odpovědi stejně jako by to trvalo každýmu dalšímu. Pojištění se řídí pojistnými podmínkami a zákonem, ne pocity dalších kolegů motorkářů. Myslím, že je lepší a rychlejší použít internet a vlastní rozum. Přeju hodně štěstí s minimalizací škod u těch šmejdů se lvem ve znaku.

Naposledy editováno 25.01.2011 22:44:18

(reakce na) Generali

25.1.2011 v 23:06 | Nahoru | #110

surikatkaa píše: ...Kdykoliv od tebe odlítne kamínek,tak zapírej a zapírej.Jelikož je to škodná událost,odečtou ti navíc bonusy za bezeškodní průběh.A jestli ti odlítne kamínek,tak by to musel být pořádnej šutrák,aby ti rozbilo sklo.Lidé jsou vyčůraní jak jen to jde...



To nemyslis vazne, takto podane rady
Vycurany by mi pripadl ten kdo by se choval tak jak radis jen aby si zachoval nejake 'bonusy'.
Uz jsem 3x menil sklo kvuli odletnuvsimu kaminku od kola auto jedouciho proti mne a tvoje hypoteza o sutraku mi pripada upne mimo realitu...to se zkratka deje. Jednou jsem dotycneho dojel a vyresil situaci standartne, tj. pojistnou udalosti, jednou nedojel a hradit ze sveho, naposledy jsem si toho bohuzel hned nevsiml.
Jednou jsem take sklo nejspis rozbil, uznal a pojistovna zaplatila. To mi prijde v poradku, tobe ne??
Nechapu kam temi radami miris, kazdopadne by ses mela zamyslet.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generali

25.1.2011 v 23:32 | Nahoru | #111
surikatkaa> jseš chytrá jak rádio, doufám, že v tý pojišťovně jen vaříš kafe.

(reakce na) Generali

26.1.2011 v 03:47 | Nahoru | #112

Dave81 píše: surikatkaa> jseš chytrá jak rádio, doufám, že v tý pojišťovně jen vaříš kafe.

...může snad jen doufat že ze šéfů není nikdo motorkář

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generali

26.1.2011 v 05:53 | Nahoru | #113

Dave81 píše: surikatkaa> jseš chytrá jak rádio, doufám, že v tý pojišťovně jen vaříš kafe.



...nadobrotu, prožebrotu - jen tě tu poradila co a jak, popřípadě ještě může
Tak vychladni ty chytrolíne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generali

26.1.2011 v 09:00 | Nahoru | #114

Nugget píše: ...nadobrotu, prožebrotu - jen tě tu poradila co a jak, popřípadě ještě může
Tak vychladni ty chytrolíne



Od někoho, kdo se hrdě hlásí k tomu, že pracuje u ČP bych čekal radu trochu na úrovni a ne takovou haldu blbin. I když co chtít od pojišťováka slyšet jinýho než "pojisti se u mne a při škodní události zapírej" :) :) Co se týče druhé části odpovědi - typickej výplod pojišťováka, kterej ti cpe drahý pojištění - ale ať si mi nabízej co chtěj, tady je řeč o zákonném pov. co mi k němu asi tak můžou nabídnout? Kaviár a krevety? . Ta třetí část neni ani rada, to si jen slečna honí triko, že ví, ale "nemůže říct".

1 reakcí na tento příspěvek Generali

26.1.2011 v 09:37 | Nahoru | #115
Pohádka o skřítkovi:
Jednou kdysi dávno se v jedné pojišťovně se vyskytl skřítek, který chtěl zlepšit bilanci obchodu nejen pro rok 2008. Navrhl a prosadil tedy do pojistných podmínek ustanovení, na jsi narazil ty. Výsledkem je že tě vyzývají k uhrazení části plnění vyplývající z pojistných podmínek které jsi podepsal. Takže plať... Nic jiného ti nezbude. Pojistná událost je uzavřená. Duhá možnost je odvolání u pojišťovny s upozorněním na fakt že v současnosti již tato podmínka v pojistných podmínkách není a že žádáš o její prominutí nebo snížení. Pojišťovna ti ale vyhovět nemusí. Skřítka sice vyhodili ale jeho hovínko zjevně smrdí dál... A je dětičky na Vás jestli uvěříte co je pravdy na této pohádce...

A jaké z toho plyne poučení? Z toho plyne poučení, že pokud jsi slušný, přiznáš škodu, platíš pojistné včas a řádně tak se ti pojišťovna hezky odmění...

(reakce na) Generali

26.1.2011 v 09:54 | Nahoru | #116
ejs1000> Pravdivý, pravdivý. Je smutný, že slušný dlouholetý klienti pojišťoven jsou nejvíc biti, protože to jsou nejvhodnější dojný krávy. Lákaj Tě na bonusy ale ve finále po X letech platíš víc jak novej klient apod. Co k tomu říct - nemám to rád, ale do týhle situaci by se měl vložit nějakej úřad, protože ty pojišťováci tady z toho udělali slušnou džungli.

Generali

26.1.2011 v 10:58 | Nahoru | #117
Necet sem cely vlakno, ale ukoncit ruceni bez cekani na vypovedni lhutu atd jde celkem snadno, akorat si chvili posedite na dop. inspektoratu.. Date znacky do depozitu (zanikne povinny ruceni) a hnedka si vezmete znacky zas z depozitu (musite mit ale uzavrenou uz smlouvu na dalsi pojistku - klidne u jiny pojistovny, ale bez toho vam to nedaj). S potvrzenim o ulozeni do depozitu zajdete do stary pojistovny, reknete, ze zanik predmet pojisteni k datu ulozeni do depozitu a hotovo. Takhle sem to udelal taky, kdyz mi nasrala pojistovna a nechtel sem na nic cekat... Poradili mi to dokonce v ty druhy pojistovne, kam sem chtel prejit :) A na DPI se tvarili v klidu...

jinac sry, jesli tu uz naka vodpoved stejna je....

edit: sem u allianzu a za 600ccm caluju 986 s bonusama - nepropaguju, jenom abyste meli srovnani

Naposledy editováno 26.01.2011 11:18:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generali

26.1.2011 v 11:36 | Nahoru | #118
Dave81> Až Tě bude pojišťovna tahat po soudech a budeš čekat třeba na plnění půl roku,tak si stěžuj jinde..Tohle zvaž při výběru povka.Jsou to pouze rady a né žádný tlachání.Bohužel je smutný,že si každej myslí,že pojišťováci jsou všichni stejný a cpou ti podle tebe drahý pojištění. Každá mince má dvě strany.

(reakce na) Generali

26.1.2011 v 12:08 | Nahoru | #119

surikatkaa píše: Dave81> Až Tě bude pojišťovna tahat po soudech a budeš čekat třeba na plnění půl roku,tak si stěžuj jinde..Tohle zvaž při výběru povka.Jsou to pouze rady a né žádný tlachání.Bohužel je smutný,že si každej myslí,že pojišťováci jsou všichni stejný a cpou ti podle tebe drahý pojištění. Každá mince má dvě strany.


Mohl bych ti řéct několik případů, kdy člověk u ČP čeká na plnění i půl roku. Nebo je krácen. Je sranda, když ti o tom někdo vypráví a ty pak vidíš v tv reklamu jak jsou dokonalí... Jak píšeš, každá mince má dvě strany - i ČP!

(reakce na) Generali

26.1.2011 v 12:24 | Nahoru | #120
HornisGSX> svatá pravda kamaráde.Taky proto přecházím k vám s motorkou i autem.Za svoji R6 jsem platil u Directu 2480kč a teď mě to přijde u Slavie na rovných 1600kč. ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist