Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
Transporter ma malou kabinu a mozna proto se zda,ze topi lip.
Mam pocit,ze tohle pomocne naftove topitko je v kazde Caravelle a Multivanu (aby se brzo vyhrala velka kabina). Je to nasroubovane po leve strane v motoru. Po nastartovani to udela takove huuuuf Moc to pomaha. Bez tohodle netopi zadnej Multivan ani Caravelle
Naposledy editováno 02.01.2011 21:36:56
1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
[img]
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
Je tajemstvim, kolik ten drzak stal??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
mariano píše: do krátkýho caddy?
tam je po úhlopříčce cca 2,15 a na výšku cca 1,25...to už je skoro úkol pro ing. rubika
Na výšku 1.13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan
Uz jsem, se o tom rozepisoval, ceny a odkazy najdete v tomhle vlaknu.
Nosic motorky
1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan
Rob1 píše: Ja jsem ho koupil na Ebay pouzity, ale jak novy za necelejch 10000 kc. Novej stoji okolo 20 000 kc aspon tenhle co mam ja Cate
Uz jsem, se o tom rozepisoval, ceny a odkazy najdete v tomhle vlaknu.
Nosic motorky
díky
čihy926 píše: to vypada taky dobre, dalo by se to nacpat treba na octavku combi???
teoreticky šlo:
bis 300 kg Nutzlast
abhängig von der Karosseriesteifigkeit und
zulässiger Hinterachslast des Fahrzeugs
otázkou je, dělá-li se adaptér na uchycení na oktávku a dělá-li se, předpokládám, že bude jen na jednu motorku kvůli zadní nápravě
1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan
Nezkoušel jste to někdo? Vejde se tam?